Pročetl jsem si diskusi po mým článkem (blbě se odkazuje, že jsem to psal já, tož nezbývá než mi věřit).
- Ve Škodovce ani pro ně nepracuji, byť to asi deset chytrých hned napadne. Nechť! Prostě jsme s tím autem na 80% spokojený.
- Rommster má oproti Mondeu asi menší kufr,ale Mondeo je o nějakých 30 cm delší a to jsem nechtěl pro parkování po městě. Kdo má rád dlouhý zadek, určitě si koupí Mondeo nebo rovnou dlouho Avii 31
- ESP auto k silnici nepřilepí to je jasné, ale malá sklouznutí udrží. Nesnažil jsem se auto otočit do příkopu, takže mne ESP pořád drželo na silnici. Při ježdění po ujetém to ESP intervenuje na můj vkus trochu hystericky. Stejně se mi na sněhu jezdilo líp se starým Citroenem AX. Ten šel do smyku furt, ale pořád to měl člověk pod kontrolou.
- Nacpat tam tři kola je trochu ježek v kleci, to uznávám, držák mám vlastní výroby ne origo, jinak by to nešlo. Vzadu zůstala jen jedna sedačka. Na vyvežení kol za město dobré, na dlouhé cesty s koly uvnitř to je opruz.
- Motor to je diskutabilní, ale pokud z toho nechci mít žihadlo, tak se s tím motorem dá po městě jezdit za 6 litrů. Jo, je hlučný oproti benzínu,ale to je volba.I proto říkám, že 1,9 je lepší. Holt jsem nevybral nejlíp, a měnit to nebudu, nestojí mi to za to.
- Auto mám pro přepravu z bodu A do bodu B, takže si s odborníky přes závodní auta asi nesednu do noty. Ti by ale měli číst recenze na jiné káry, ne?
- Cena dílů - Na starou feldu jsou díly levnější to je jasné,ale srovnával jsem díly na japonce, korejce, francouze a škodovka taky není za hubičku,ale pořád je to o něco málo míň. Tchán má Mazdu 323 ceny dílů mi přišly 323x vyšší jak u škodovek.
- Roomster asi nebyl myšlen jako královna krásy. Na tunigové srazy s tím nejezdím a pokud se roomster někomu nelíbí, ať se kouká radši po ženskejch
- Na Ostravsku Roomster vyslovují rómstr. Tak nevím, co tím myslí...