0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Roomster 1,4 TDI a dojmy po prvních 24 tis. km.

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.02.2010 23:33, RE: Opravdu?
Tom. Zb napísal:
No a takhle vznikaji urban legends. Skodovka totiz upravovala jiz vyrobene vozy, jenze nedelala svolavacku a dodelavala to pri beznych prohlidkach. Predpokladalo se, ze vsichni s autem v zaruce jezdi do znackoveho servisu. A poku jsi chtel, mohl jsi prijet jen na dodelani tohoto kondenzatoru.
A ted jsem cetl clanek na NCAPu a je tam psano, ze od poniceneho privodu k baterii NEHROZI pozar, ale je to nebezpecne jak jsi spravne psal ,ze po havarii nefunguji vystrazna svetla. Na druhou stranu muj n...
Na NCAPu se píše:
Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify cars already sold to customers.

To je celkem jasná zpráva. Nevím jak jste přišel na to, že "to dodělávali při běžných prohlídkách".

Např. Toyota bude na ten plyn. pedál svolávat i auta, který na garančky nejezdí a dokonce i ty, které nebyly prodaný v ČR, ale jezdí tu. Majitele dohledá podle VINu v registru ministerstva dopravy. Trošku lepší přístup k průšvihu bych řekl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.02.2010 08:17, pěkné
Moc se mi recenze líbila. Chtěli jsme auto s velkým kufrem a proto zvítězil Roomster protože je menší. No odhaduji cenu za toto auto na těsně pod 3OO tisíc. Tak za ty peníze můžete mít Mondeo 96kW kombi v naftě a se stejnou spotřebou 6,5 . Nevím jak to škodovky dělají a prodávat lidem malá auta když chtějí velká no to je taky trochu umění. Je to jako osobní účet u čs: já mám za 269 korun všechno (položky) zadarmo, aha a tak to máš zadarmo (jako ja u mBank) a nebo 269 korun????? To je mazec!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.02.2010 14:21, RE: ESP
Petr S napísal:
Pokud kola i volant jsou ve stejném směru a auto jede rovně tak ESP nemá proč zasáhnout, auto jede tam kam chce řidič. Pokud ale volantem zatočíte a auto na to nereaguje, tak ESP už zasáhne. Viz. http://www.youtube.com/watch?v=akZ9AaFB7Zc
Základ je prostě sdělit autu kam chci jet točením volantu.
Ale vzdyť říkám to samé... Jen je průser, když už není dost místa. Spoléhat slepě na ESP je dost naivní....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.02.2010 12:29, Reakce autora článku
Pročetl jsem si diskusi po mým článkem (blbě se odkazuje, že jsem to psal já, tož nezbývá než mi věřit).

- Ve Škodovce ani pro ně nepracuji, byť to asi deset chytrých hned napadne. Nechť! Prostě jsme s tím autem na 80% spokojený.
- Rommster má oproti Mondeu asi menší kufr,ale Mondeo je o nějakých 30 cm delší a to jsem nechtěl pro parkování po městě. Kdo má rád dlouhý zadek, určitě si koupí Mondeo nebo rovnou dlouho Avii 31
- ESP auto k silnici nepřilepí to je jasné, ale malá sklouznutí udrží. Nesnažil jsem se auto otočit do příkopu, takže mne ESP pořád drželo na silnici. Při ježdění po ujetém to ESP intervenuje na můj vkus trochu hystericky. Stejně se mi na sněhu jezdilo líp se starým Citroenem AX. Ten šel do smyku furt, ale pořád to měl člověk pod kontrolou.
- Nacpat tam tři kola je trochu ježek v kleci, to uznávám, držák mám vlastní výroby ne origo, jinak by to nešlo. Vzadu zůstala jen jedna sedačka. Na vyvežení kol za město dobré, na dlouhé cesty s koly uvnitř to je opruz.
- Motor to je diskutabilní, ale pokud z toho nechci mít žihadlo, tak se s tím motorem dá po městě jezdit za 6 litrů. Jo, je hlučný oproti benzínu,ale to je volba.I proto říkám, že 1,9 je lepší. Holt jsem nevybral nejlíp, a měnit to nebudu, nestojí mi to za to.
- Auto mám pro přepravu z bodu A do bodu B, takže si s odborníky přes závodní auta asi nesednu do noty. Ti by ale měli číst recenze na jiné káry, ne?
- Cena dílů - Na starou feldu jsou díly levnější to je jasné,ale srovnával jsem díly na japonce, korejce, francouze a škodovka taky není za hubičku,ale pořád je to o něco málo míň. Tchán má Mazdu 323 ceny dílů mi přišly 323x vyšší jak u škodovek.
- Roomster asi nebyl myšlen jako královna krásy. Na tunigové srazy s tím nejezdím a pokud se roomster někomu nelíbí, ať se kouká radši po ženskejch
- Na Ostravsku Roomster vyslovují rómstr. Tak nevím, co tím myslí...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.02.2010 15:39, Dodatek autora
- Včera mi praskla žárovka v předním světlometu. Dostat žárovku z nacvakávacích koncovek, pří -6st C a při tom ty drobné dílky nezlomit byla šťouračka na 20minut. Od nynějška si vozím párátko. Bez něj bych žárovku nevyndal.
- Nádržka na ostřikovač je malá, necelé tři litry a k tomu dost nešikovně přístupná-nízky profil pro větší kanystr s ostřikovačem. Při jízdě po nasolených silnicích za kamiony to není moc velká zásoba.
- Centrální zamykání mi nijak nenahlásí, že zamykám auto a jedny z dveří nejsou zavřené. Klidně mohu mít jedny dveře dokořán, centrál cvakne a vše se tváří OK, ale ono jaksi není.
- Škodovka trochu mlží ohledně posuvnosti sedadel vzadu: Posuvná jsou jen krajní, prostřední je sklopné a vyndavatelné, ale posuvné nikoliv
- Už si mi dva lidi stěžovali, že páčka na okýnko vzadu přesně tlačí na koleno. Při cestě nad 0,5h nepříjemné.
- Tím, jak jsou všechna zadní sedadla nezávisle sklopná se do auta při sklopeném prostředním sedáku vejdou běžky 190cm a neomezují řidiče
- Na stojáka úhlopříčně se mi do kufru vejdou sjezdovky 160 cm
- Palubní počítač ukazuje, kolik km se dá ještě ujet na nádrž počítáno z posledních 50km. Docela dobrá informace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.02.2010 16:08, RE: Dodatek autora
Maffersdorf napísal:
- Včera mi praskla žárovka v předním světlometu. Dostat žárovku z nacvakávacích koncovek, pří -6st C a při tom ty drobné dílky nezlomit byla šťouračka na 20minut. Od nynějška si vozím párátko. Bez něj bych žárovku nevyndal.
- Nádržka na ostřikovač je malá, necelé tři litry a k tomu dost nešikovně přístupná-nízky profil pro větší kanystr s ostřikovačem. Při jízdě po nasolených silnicích za kamiony to není moc velká zásoba.
- Centrální zamykání mi nijak nenahlásí, že zamykám auto a jedny z dveří n...
Dobrý den, fajn že reagujete je to pohled zase z jiné strany. Využiji toho a mám otázku. prosím jak je to s výhledem z bočních okének na křižovatkách a pak za jízdy na dálnici když Vás někdo předjíždí. Není problém s tím zakrojeným bočním oknem?? Prý se víc špiní jsem někde četl. Ty kličky pootočte to bude asi klasika na tisícihran ne??Díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.02.2010 23:47, RE: Dodatek autora
airwaves napísal:
Dobrý den, fajn že reagujete je to pohled zase z jiné strany. Využiji toho a mám otázku. prosím jak je to s výhledem z bočních okének na křižovatkách a pak za jízdy na dálnici když Vás někdo předjíždí. Není problém s tím zakrojeným bočním oknem?? Prý se víc špiní jsem někde četl. Ty kličky pootočte to bude asi klasika na tisícihran ne??Díky.
Já s výhledem bočními okénky problém nemám - nejsem žádný obr, ale slyšel jsem od lidí 180 cm a více, že díky posazu víc vzadu do boku vidí trochu hůř pře B sloupek. Na dálnici mne překvapil docela velký mrtvý úhel za zadním rohem. Schovala se mi tam celá motorka. V principu bych řekl, že výhled do stran je o něco horší jak z Fábie či Oktávky, ale ne o moc. Zato vyšší posez je dobrá věc. Okna se špiní normálně, až na okno kufru,ale to je slabina všech svislých zadních oken.
Už hledám polohu pro kličku aby nevadila...
reagovať
michal.borovka.7FB
počet príspevkov2
dátum registrácie03.03.2014
Pondelok 03.03.2014 20:27, mám dva kousky
Vlastním dva kousky roomster 1.9 tdi.Motory jsou slušné,zátah dobrý.Když jsem kupoval toho druhého,projížděl jsem roomstra s motorem 1.4 tdi.Motor 1.4 má větší prodlevu v záběru.Bere o něco později,ale zátah slušný.Ovšem zase rychle zátach končí.Ale na jízdu to stačí.Roomster má velkou chybu a to ve výhledu na semafory nad vámi.Je to opruz se dívat jako první v koloně na semafor s hlavou zapíchnutou mezi koleny )).Jsou i horší auta.Zato výhled kolem auta a hlavně dozadu je skvělý.Někdo tady zmiňoval špatně přístupnou žárovku.Ano,praskla mi obrysovka v PP světlometu a musel jsem dojet do škodovky,kde mi ji zdarma vyměnili.Nedal jsem to.Oceňuji u auta jednohmotový setrvačník.V obou autech mam spojku sachs.Prý kvalitní značka,ale odešla mi u jednoho auta ve 140tis km a nová spojka sachs mi začala po ujetí cca 3000km při studeném motoru nějak kvílet,záruka to snad spraví.Na druhém roomstru mam 164000km a tam bere spojka už vysoko,asi daň za dvouhmotu.Manželka měří 151cm,takovej hubenej drobek a roomster je jediné auto,které ji padlo hned do ruky a že jsme jich měli.Já mám 180cm a cítím to stejně.Auto se skvěle vodí do řízeného smyku na sněhu,kam se hrabe octavia,ta se vlní,houpe a je nemastná neslaná a nikdy nevíte kdy to uletí uplně.Boční vítr nedělá roomsteru dobře,hlavně ve vysokých rychlostech.Ty ani roomster nemá rád,kolem 160ti km/h se dá jet celkem pohodlně,ale od 170 už jen poskakuje a modlete se,ať nefoukne z boku.Místo vzadu je skvělý,jen je škoda,že se nevejdou tři autosedačky cybex,asi bych udělal ještě jedno dítě.Mam známé,kteří tvrdí,že roomster je prostě hnusný auto,ale i ty,kteří jsou z něj hotový.Bohužel na to jaká je to třída si ho škodovka dost cení a bohužel i ojetiny 3-5 let jsou nestočené a nebourané taky dost drahé.Na závěr chci všem majitelům těchto autíček popřát jen dobré zážitky s autem.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.