ctverak napísal:
Myslím že byla recenze objektivní, možná je autor pracovník marketingu ale i tak autora chválím.
Já se na všem co tady bylo napsáno asi s Pavlíkem neshodnu.
ad 4) Že je motor 1,4TDI hodně hlučný je všeobecný fakt, ale se spotřebou 6,5 l jezdí jedině někdo kdo chce aby těch 59kW jezdilo stejně jako těch 103kW. Objektivní spotřeba bude někd okolo 5 l - viz. sprintmonitor.de, kde je průměr 4,97 litru.
ad 5) Nevím kolik je mezi námi kontruktérů automobilů, já to také nejsem a předpokládám že jím ne...
Cituji: Myslím že byla recenze objektivní, možná je autor pracovník marketingu ale i tak autora chválím.
Tohle snad nemyslíte vážně - jestliže je někdo z marketingu, těžko bude objektivní.
Kolik bude "reálná" spotřeba ze sprintmotoru je krásné, nicméně naše firemní vozy (15 ks) jezdí všechny za uvedených 6-6,5 litru v běžném českém provozu. Můj renault by dle téhož serveru měl jezdit za 4,8 a já jezdím v ČR za 5,3. Plynulost provozu je totiž v D trochu jiná než v naší zemičce, málokdy vás někdo omezí neřku ohrozí, což je u nás naprosto běžné.
Fabia II má stejnou konstrukci přední části jako roomster, takže problém má stejný. Ono přidat kondenzátory, abych měl energii na odpálení airbagu je krásné, pominuli fakt, že škoda jimi nedovybavila již vyrobené a prodané vozy - což je dle mého názoru maximálně nekorektní v porovnání s např. v současnosti "propíranou" toyotou. Bohužel toto neřeší značné riziko požáru vozidla v důsledku skratu poškozené elektroinstalace. Ono se totiž, kromě přidán těch dvou kondenzátorů, nic dalšího neupravilo ani neopravilo. Navíc bych chtěl vidět, jak budete šťasten, když po nárazu sice vystřelí airbagy, ale nebudou fungovat světla ani výstražné blikače - to je při nehodě dosti důležité, zvláště v noci či na dálnici.