0
späť
 

diskuze k tématu: Zánovní Focus nebo Octavia s 1.6i - kdo je lepší?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 09:14, dotaz
Prosím může mi někdo poradit jaké jsou nové Fiaty Cromy,
Málo je potkávám a myslím si že by to nemusel být špatný vůz,
děkuji za recenzi nebo zkušenosti,Jarda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 15:46, RE: dotaz
anonym napísal:
Prosím může mi někdo poradit jaké jsou nové Fiaty Cromy,
Málo je potkávám a myslím si že by to nemusel být špatný vůz,
děkuji za recenzi nebo zkušenosti,Jarda.
fiaty sou mrdky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 16:22, RE: dotaz
anonym napísal:
Prosím může mi někdo poradit jaké jsou nové Fiaty Cromy,
Málo je potkávám a myslím si že by to nemusel být špatný vůz,
děkuji za recenzi nebo zkušenosti,Jarda.
tak za 350 by byl ten fiat zajimavý,ale ne za 750.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 17:23, RE: dotaz
anonym napísal:
Prosím může mi někdo poradit jaké jsou nové Fiaty Cromy,
Málo je potkávám a myslím si že by to nemusel být špatný vůz,
děkuji za recenzi nebo zkušenosti,Jarda.
Falsch In Alles Teille
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.02.2008 18:00, RE: dotaz
anonym napísal:
fiaty sou mrdky
Konečne názor odborníka!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.02.2008 10:14, RE: Resume
anonym napísal:
Focus je dokonalou evoluci evropskeho hatchbacku nizsi stredni tridy, Octavia Golfem s delsim zadnim previsem. Asi tak.
sorry, ale trochu bych ten tvuj blábol opravil - Golf je kratší Octavie - fašouni přišli s Géčkem až po Octavii, a dost od nich okoukali, to jak se říkalo, že Oc přebrala rysy od Volva bylo taky naopak - ze Škody tehdy odešel jeden z konstruktérů a dost toho aplikoval na Volvu. Takhle by se dalo pokračovat dál.... Osobně bych volil Octavii (a to nejsem Škodovák,mam Japonečku M6), kvalita matrošů je o dost na vyšší úrovni - neberte v úvahu na nových vozech, to ukáže až čas a matroše v Oc se opravdu tolik ,,neošoupají", dost toho snesou - jetý Fordy bejvaj docela hnusný uvnitř. Motorově to je stejný. A S TOU SPOLEHLIVOSTÍ - Octavie sou dost často využívané ve firmách jako služebáky a dost toho nalítají - Focusy ne !!! a to se projeví na těch pitomejch statistikách. Chci vidět Focuse jak by zvládal ročně 50 000km - to pak ten servis nebude levnější, že? Oba vozy jsou kvalitní ale dlouhodobě je to Octavie. Navíc si udrží vyšší cenu při případném prodeji. Má volba by byla Octavie, stačí jen myslet na pár let dopředu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.02.2008 10:21, RE: Resume
anonym napísal:
sorry, ale trochu bych ten tvuj blábol opravil - Golf je kratší Octavie - fašouni přišli s Géčkem až po Octavii, a dost od nich okoukali, to jak se říkalo, že Oc přebrala rysy od Volva bylo taky naopak - ze Škody tehdy odešel jeden z konstruktérů a dost toho aplikoval na Volvu. Takhle by se dalo pokračovat dál.... Osobně bych volil Octavii (a to nejsem Škodovák,mam Japonečku M6), kvalita matrošů je o dost na vyšší úrovni - neberte v úvahu na nových vozech, to ukáže až čas a matroše v Oc se opra...
jo jo, Focus tolik nesnese jak Octavka!!! vyzkoušeno!!! Octavie je sice trochu usedlejší desingově, ale rozhodně do budoucna lepší volba!!! Kvalitou zpracování je o několik let napřed!!! To Škoda umí dobře - vždyť i ty obyčejný Fabie maj interiér, tak i exteriér (myšleno např. kvalitu laku) zachovalejší než konkurence!!! máte-li možnost, prohlédněte si několik ojetin a uvidíte sami.
Jen škoda že VW nedá Škodě volnější ruku, ona totiž přijde vždycky poslední na řadu i co se týče osazením modernější motorizací.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.02.2008 17:36, RE: Pochybnost
David Hrdlička napísal:
To jsem bohužel příliš nepochopil. Ve zmiňovaném článku jsem srovnával Fabii, Astru G, Focus první generace a Fiat Stilo. Řekl bych, že to s tématem dnešního článku vůbec nesouvisí....
Tak tedy vysvětlím Vaše rady se mi zdají být podivné, až odvážné. V minulém článku nejlépe dopadl focus. Budiž, to se dá podložit např. výsledky Car of the year 1999: 1. focus, 2. astra. Tvrzení že astra na fabii nemá už naopak těžko něčím doložíte, byla to prostě jen tak plácnutá blbost. Kdybyste třeba napsal, že z toho a toho důvodu by pro paní byla fabia vhodnější, bral bych to. A v tomto článku, říct jen tak bez uvedení objektivních měření že motor focusu je lepší - nebo naopak dílenské zpracování a použité materiály horší je přinejmenším velice odvážné. Nebojíte se právníků jmenovaných automobilek? Když se hodnotí například digitál za pár tisíc, porovnávají se vesměs objektivní výsledky nějakých měření, jsou tam obsáhlé srovnávací tabulky a výsledky ještě bývají prezentovány velice opatrně. Vím, že tady na taková měření nejsou peníze a to ani není účelem těchto populárních rubrik, nicméně podle toho by měly vypadat i závěrečná zhodnocení. Znovu opakuji, obdivuji Vaši odvahu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.02.2008 22:25, RE: FOcus je větší
anonym napísal:
Focuse je vevnitř opravdu větší jak Oktávia. Byl jsem si i poměřit i kufry obou (i s plnou polní - 2 kočárky) a jsem překvapenej, kde Okta vzala těch 100l navíc. Mezi podběhy je o 10cm kratší jak Focus, kufr mají stejně dlouhý, možná to bude tou výškou - je asi o 8cm vyšší a to vytvořilo nákladovou hranou, FOcus II ji nemá...Kufr je IMHO lepší ve FOcusu...
Je to tak, objem kufru se počítá po okna, kdyby je Oktávka měla řekněme o deset centimetrů vyšší a naopak nižší bok, hned má o sto litrů papírově menší kufr..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.02.2008 20:24, RE: Resume
anonym napísal:
sorry, ale trochu bych ten tvuj blábol opravil - Golf je kratší Octavie - fašouni přišli s Géčkem až po Octavii, a dost od nich okoukali, to jak se říkalo, že Oc přebrala rysy od Volva bylo taky naopak - ze Škody tehdy odešel jeden z konstruktérů a dost toho aplikoval na Volvu. Takhle by se dalo pokračovat dál.... Osobně bych volil Octavii (a to nejsem Škodovák,mam Japonečku M6), kvalita matrošů je o dost na vyšší úrovni - neberte v úvahu na nových vozech, to ukáže až čas a matroše v Oc se opra...
Asi moc nevis, jak funguje strategie v mezinarodnim koncernu, vid?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.03.2008 03:14, RE: Resume
anonym napísal:
sorry, ale trochu bych ten tvuj blábol opravil - Golf je kratší Octavie - fašouni přišli s Géčkem až po Octavii, a dost od nich okoukali, to jak se říkalo, že Oc přebrala rysy od Volva bylo taky naopak - ze Škody tehdy odešel jeden z konstruktérů a dost toho aplikoval na Volvu. Takhle by se dalo pokračovat dál.... Osobně bych volil Octavii (a to nejsem Škodovák,mam Japonečku M6), kvalita matrošů je o dost na vyšší úrovni - neberte v úvahu na nových vozech, to ukáže až čas a matroše v Oc se opra...
Take bych rad ten blabol opravil ;) a bez sorry
Sluzebnaku Focus po EU jezdi tak 100% vice nez Ochcavek, tak ze realita je uplne opacna Ford Focus daleko veci drzak nez Octavie navic ma firemni servis levnejsi i dily! I zde v CR je stale casteji prodavan do flat. firemni oblasti, to same plati u Transitu, na ten zadny VW nema.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:41, RE: Resume
anonym napísal:
Ja rikam, ze Focus je proste a jednoduse lepsi auto. To se s nimi chce svezt a pak si to jeste jednou promyslet, vis?
S Focusem I jsem se trochu povozil sluzebne. Ted mam Octavii II combi ve verzi elegance, mam pacit jako bych predtim jezdil v trabantu a ted v poradnym aute. Tolik k opevovanemu focusu, kde se mi vnitrni madlo od dveri prohybalo por prsty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.04.2008 09:26, RE: spotreba?spolehlivost?
anonym napísal:
nevim kde pan autor prisel na rozumnou spotrebu u 1.6 focusu, ja jezdim pres mesto temer za 9, kdyz jsem zkousel za kolik se da jet nejmene, tak na okraskach pri duchodcovskem stylu jizdy to neslo pod 7.7L, spolehlivost motoru 1.6i 74kw je dle mych zkusenosti tragicka, sice mam kus vyrobeny v patek, ale i tak je celkova spolehlivost focusu II velmi spatna, za rok a pul stravilo auto po servisech cca 40dni!
Tak nevím jak jezdíš ty v důchodcovském stylu, ale já při svém osobním testu vloni v létě v Rakousku měl při dovolenkovém tempu jízdy, dodržování předpisů a klidu za volantem průměrnou spotřebu 6,4 l/100 km při celkovém nájezdu 1843 km... Moc tedy nevěřím ani tvému druhému tvrzení o 40 dnech v servisu a tragické spolehlivosti... Při běžném provozu a nájezdu ca. 25 tisíc ročně (ano, není to moc, ale tazatele tohoto článku zřejmě takovýto nájezd taky čeká) jsem s motorem problém zatím neřešil (stav c.a. 77 tkm). V tvém případě bych za problém možné spolehlivosti motoru tipoval nějaký mezičlánek mezi sedačkou, pedály a volantem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.04.2008 09:49, RE: ast
anonym napísal:
Mám zkušenosti jak s ff tak s o2 v uvedených motorizacích a musím říct že nevidím větší rozdíl. Obě dvě auta jedou +- podobně, važí podobně, mají podobný výkon. Prostě nižší střední. Design interieru a exteriéru je věcí individuální, podvozek má lepší focus, zpracování vnitřku zase octa. Pokud někdo jezdí kolem 15 tis. km ročně, myslim že jsou to ideální motory a neudělá chybu ani s jedním ani s druhým.
přesně... myslím, že je to víceméně spíš otázkou vkusu, co vybrat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.04.2008 14:01, RE: spotreba?spolehlivost?
anonym napísal:
Tak nevím jak jezdíš ty v důchodcovském stylu, ale já při svém osobním testu vloni v létě v Rakousku měl při dovolenkovém tempu jízdy, dodržování předpisů a klidu za volantem průměrnou spotřebu 6,4 l/100 km při celkovém nájezdu 1843 km... Moc tedy nevěřím ani tvému druhému tvrzení o 40 dnech v servisu a tragické spolehlivosti... Při běžném provozu a nájezdu ca. 25 tisíc ročně (ano, není to moc, ale tazatele tohoto článku zřejmě takovýto nájezd taky čeká) jsem s motorem problém zatím neřešil (sta...
Nevim, jak se spolehlivosti, ale co se tyka spotreby a hlucnosti musim souhlasit. Mam pul roku C-Maxe (je o neco tezsi) a s timhle motorem se dostat pod 7l prumerne spotreby je opravdu z rise snu. Jak uz se tu psalo je jinak zprevodovany nez predchozi verze a toci vyssi otacky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.05.2008 09:35, RE: dotaz
anonym napísal:
Falsch In Alles Teille
Kdzž už tak Fehler in allen Teilen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.05.2008 09:35, RE: dotaz
anonym napísal:
Falsch In Alles Teille
Kdzž už tak Fehler in allen Teilen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 01.09.2008 13:51, RE: dotaz
anonym napísal:
Konečne názor odborníka!
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.