tomaskrtek napísal:
na vrakoviště, koupit shodný motor za nějakých 10-15 max. 20k, nechat vyměnit a vyhnout se značce napříště obloukem.
V tomto případě bych bojoval. I kdyby to bylo náhodou čiplé, tak ta klikovka musí být dimenzovaná na výkon a krouťák daleko vyšší. (min 125 kW). A 100 tkm je navíc nic! Boj to podle mě marný nebude, stačí aby se majitel choval asertivně a naznačil jim, že to jinak rozmázne na veřejnosti ještě víc. Samozřejmě jednat rovnou se Škodou v MB. Dopis od právníka taky někdy dokáže divy, věřte mi...
Každopádně tento případ svědčí o zvyšujícím se šlendryánu při výrobě nových aut.
No jo, odbory tlačí, dělá se na sklad i když poptávka není tak vysoká a už dlouho není mezi prioritami výrobce aby auto majiteli dlouho a bezproblémově sloužilo. Krátkodobý zisk je přednější než budování dobrého jména a vztahu se zákazníkem. Hlavně když zaměstnanci každoročně dostanou přidáno (i když inflace třeba ani neroste, nebo jen zanedbatelně), přičemž samotné odbory se na inflaci podílí měrou nezanedbatelnou!
Takže pane majiteli, bojujte, nebuďte ovce, fandím Vám!