0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS 2.0 TDI

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 11:45, RE: 3,2
Marcus napísal:
Commonrail je dál než Pumpe Diesel,ten se moc nezdařil.Už na to přišli skoro všechny automobilky...
Jinak dejte oktávce pryč kufr a jděte do pořádného hatchbacku pro mladé s dravou vizáží a ne pořád ty usedlé tvary Fábie a spol. !!!
Tady je to samý odborník. Ale asi vas zklamu. PD má větší vstřikovací tlaky jak common rail. Toto se projevuje hlavně ve větším dosahovaném kroutícím momentu. Akorát cena PD je větší, což je dneska podstatné pro každou automobilku. Motor s PD musí mít mohutnější hlavu, kvůli umístění vstřikovačů a namáhaní vaček. U common railu "postačí" vzít starý blok a nasázet do něho vstřikovače. Další nevýhodou PD je, že je oproti common railu hlučnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 11:57, Skvělý vůz...
Vlastním ho cca. 3 měsíce a jsem jí nadšen, skutečně skvělé auto. Manželka má menší sestřičku Fabii RS, taktéž perfektní. Máme být nač hrdi...na cestě po Francii sklízel všude obrovský úspěch, zkrátka máte dobrý pocit v českém autě byť s německým kapitálem, ale koho to zajímá, že? Hezký den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:01, RE: RS
Pavel napísal:
Co potom znamená zkratka RS, když je toto auto vhodné jen na dálnici? Další zbytečná mutace auta nižší střední třídy za spoustu peněz. Za dalších 120 tisíc je k mání auto, které aspoň umí jezdit i po okreskách.
RS = Roztroušená Skleróza
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:20, RE: Skvělý vůz...
Andreas napísal:
Vlastním ho cca. 3 měsíce a jsem jí nadšen, skutečně skvělé auto. Manželka má menší sestřičku Fabii RS, taktéž perfektní. Máme být nač hrdi...na cestě po Francii sklízel všude obrovský úspěch, zkrátka máte dobrý pocit v českém autě byť s německým kapitálem, ale koho to zajímá, že? Hezký den
Kecy, kecy, kecy!
Jezdím Audi RS4 a moje manželka Audi S4 cabrio a nevytahujeme se jako TY! tupče!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:28, RE: Skvělý vůz...
Cebs napísal:
Kecy, kecy, kecy!
Jezdím Audi RS4 a moje manželka Audi S4 cabrio a nevytahujeme se jako TY! tupče!
Ja jezdim Maybachem a moje manzelka Bentleyem f Kabriu a taky se nevytahujeme.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:48, RE: Skvělý vůz...
Debül Onanovic Cebselin napísal:
Ja jezdim Maybachem a moje manzelka Bentleyem f Kabriu a taky se nevytahujeme.
Co se to tady zase děje))
Ale není na to na Škodu, člověk se alespoň zasměje!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:48, RE: Bodový systém...
Olda napísal:
Těch 225 km/hod. si zrovna moc neužijeme...
No, to by ste si neuzili snad ani bez bodoveho systemu. To je na "vodicak" vsade. Na body sa vykaslite, ked mate auto, ktore "ide", tak hadam nebudete chodit 90??? (samozrejme, v medziach bezpecnosti atd atd, nikoho na nic nenavadzam...)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:51, RE: Skvělý vůz...
Debül Onanovic Cebselin napísal:
Ja jezdim Maybachem a moje manzelka Bentleyem f Kabriu a taky se nevytahujeme.
ja jezdim puntem a manzelka taky puntem, vy tupci!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:51, RE: RS
Marcus napísal:
RS - Race Sport?
Pohon 4x4 a motor 2.0TFSi a můžeme se bavit o "sporťáku"....
4x4, ale nie haldex...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 12:53, RE: Bodový systém...
jv napísal:
Prominte, já jsem hrozný kokot, opět mluvím zcesty. Každý den onanuji nad fotografiemi Rs a představuji si jaké by to bylo pálit si to s ní nějakých 200 po okresce. Hmmm... No nic, přestanu snít a jdu si dát jointa.
Takých je....... :) :) :) :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 13:02, Lenin
Nejlepčí octáfka je ta v tom červeným tédéíčku co táhne skvěle vodspodu a na hlínách a v metle, s tou ujedu každýmu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 13:32, RE: Skvělý vůz...
mufik.martin napísal:
ja jezdim puntem a manzelka taky puntem, vy tupci!!!
Je to punto aspon f er esu, na hlinach a s turbodyzlem, co tahne vocpodu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 13:51, RS
... Písmena RS na Škodě Octavia byla až donedávna symbolem jen pro nejrychlejší benzínovou verzi. Dnes už to neplatí...
RS je symbolem pro Rychlé Saze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 15:05, RE: Skvělý vůz...
Tranformator napísal:
Je to punto aspon f er esu, na hlinach a s turbodyzlem, co tahne vocpodu?
Tyhle hlášky jsou jakš takš dobrý. Ale pouze od jejich původního autora. A to ty nejsi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 15:23, RE: Lenin
Octáfka napísal:
Nejlepčí octáfka je ta v tom červeným tédéíčku co táhne skvěle vodspodu a na hlínách a v metle, s tou ujedu každýmu
Trapný pokus přiživit se na hláškách někoho jiného.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 15:29, RE: Bodový systém...
Martin napísal:
Ach jo TDi v športovom aute. Poviem Vám podľa mňa je t o riadna ptákovina. Minule som so známym kecal na benzinke a nedaleko nás jedne chlapík zaparkoval Audi A4 f TDíčku a nechal bežať motor a poviem Vám, nepočuli sme sa! Museli sme odísť ďalej. Pozvezení sa v Golfe IV f TDičku 66kw, som mal dosť. Na voľnobeh už zahriaty bol v interiéry počuť znatelný klepot. Xantia 1.9TD z roku 1996 je omnoho tichšia!!
Je vidět že máte fůru zkušeností :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 16:47, RE: Bodový systém...
A.K.Alex napísal:
No, to by ste si neuzili snad ani bez bodoveho systemu. To je na "vodicak" vsade. Na body sa vykaslite, ked mate auto, ktore "ide", tak hadam nebudete chodit 90??? (samozrejme, v medziach bezpecnosti atd atd, nikoho na nic nenavadzam...)
Já jezdím na kole znacky Eska a stará na ukrajině vy tupci!A taky nemachruju!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 17:04, RE: 3,2
RENE napísal:
Tady je to samý odborník. Ale asi vas zklamu. PD má větší vstřikovací tlaky jak common rail. Toto se projevuje hlavně ve větším dosahovaném kroutícím momentu. Akorát cena PD je větší, což je dneska podstatné pro každou automobilku. Motor s PD musí mít mohutnější hlavu, kvůli umístění vstřikovačů a namáhaní vaček. U common railu "postačí" vzít starý blok a nasázet do něho vstřikovače. Další nevýhodou PD je, že je oproti common railu hlučnější.
No commonraily nemely tak velke vstrikvoaci tlaky, ale napriklad pokud porovnate 1,9 TDI 130 koni a 2,0 TDCI 130 koni, tak zjistite, ze TDCI ma kroutici moment o neco vetsi, a vyuzitelne spektrum otacek take o neco malo sirsi. Jinak souhlasim, ze nez prislo TDCI 2002, tak TDI nemelo ve stejnem obsahu konkurenci, dnesk auz je to jinak 2,0 od toyoty a i PSA jsou uz vykonejsi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 17:43, TDI vs. HTP
Nejlepší poměr cena - výkon má HTP.
Mám silnější a jede to super, ať si říká kdo co chce.
Na silnici jsem z těch rychlejších, spotřeba za 6l na sto a nepotřebuju dávat takový prachy za nějaký tdi. Posere se to a nedoplatíte se!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.02.2007 17:59, RE: 3,2
Marcus napísal:
Commonrail je dál než Pumpe Diesel,ten se moc nezdařil.Už na to přišli skoro všechny automobilky...
Jinak dejte oktávce pryč kufr a jděte do pořádného hatchbacku pro mladé s dravou vizáží a ne pořád ty usedlé tvary Fábie a spol. !!!
Pumpe Diesel to je svizel.. neco jako "VTEC F1" nebo "Zakaz hvezdu", co? PD je zkratka pro nemecky nazev PUMPE-DUESE (cerpadlo-tryska), jenom na upresneni terminologie:)
Uz jsem tady onehda zminoval potencial atmosferickych SDI od VW pro cipovani. Kdyz se to umi, dostanou ze seriove Fabie 300PS takze da na frak (ukaze zada) i BMW 3er,5er,7er nebo MB S Klasse.
Takze v tom ted jezdi manzelka.
Ja si nechal cipnout traktora- ukazuju zada vlecce s hnojem.
Vice na www.chipanddale.cz

reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.