0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 10:28, RE: neumíte řadit zpátečku?
anonym napísal:
tak pán je drobné postavy (165cm),moje žena taky nemá sílu to zamáčknout dolů :)
Neni problem to zamacknout dolu ;) coz je asi pohyb 1cm, ale pak tam nechce zpatecka zaklapnout. Jelikoz poznam, ze tam je 1cka a ne zpatecka, tak do řek nejezdim. Ale spatne tam skace :) kdyz ma clovek rychle parkovat ve meste, tak to nekdy diky tomuhle az tak rychle nejde.

Add plasty jak tu nekdo narazel na jejich kvalitu, mluvil jsem o madlech dveri ne palubove desce. Tam jsou plasty dobre. Ale na madlech je nejaky obyc potazeny folii a prvni jde dolu ta folie a pak se skrabe samotny plast pod ni :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 10:59, RE: Octavie
anonym napísal:
Je milé, že jsi nenáročný a Octavia ti vyhovuje, ale za podobný peníze jsou na trhu daleko lepší auta. Zkus třeba jedničkový BMW, nebo tu Mazdu 3 co se tady někde o ní píše, nebo Focus., nebo i Kiu Ceed. Na řízení a jízdu všechny O II strčí do kapsy, prostorem a kabinou taky těžce v pohodě, jen ten kufr ...
Pokud je pán trpaslík, tak je mu možno doporučit jedničkový bmw. Pro běžnou velikost 185cm nepoužitelné auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 11:13, RE: 1.8 tsi
anonym napísal:
ale v základu je stále OII 1.8 tsi stojí, 554000,-,prostě nikdo jiný na trhu nenabídne 118 poctivých kW v tak velkém autě. Mě se taky líbí Mazda6, ale 1.8 85 kW za 620000?Svezl jsem se a je to líná mrcha! A že Octavia nemá tak bohatou výbavu? Na to kašlu, za ty prachy prostě nic lepšího (výkon, prostornost, vzhled, kufr) na trhu není a mnoho příspěvovatelů to ví, ale závidí těm co si jí mohou dopřát. Takže Octavia do toho a přived nové motorizace 1.4 tsi, 1.6 tdi cr
tak tys me pobavil... zavidi tem kteri si to mohou doprat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 12:40, RE: Octavie
anonym napísal:
Pokud je pán trpaslík, tak je mu možno doporučit jedničkový bmw. Pro běžnou velikost 185cm nepoužitelné auto.
Sice jednicku nemam, ale mel jsem moznost se s ni nekolikrat svezt...dopredu si sedne kdokoli, jeji problem je nekde jinde - mista vzadu a velikost kufru a cena. V tom bohuzel octa II vyjde lepe. Ve zbytku nelze srovnavat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 12:56, RE: schod v kufru
anonym napísal:
Jo je vskutku tragikomická česká realita, že cena C5 je občas nižší než u zlevněného Golfu zvaného Octavia. Přitom ta C5 si podvozkem, motor (naftovými), bezpečností atd. vytře nejen s Octavií ale hravě i Superbem. No češi holt klapky na očích a viva koncern Lidové auto.
No, nekteri potrebuji jet i do zatacky a nestaci jim ze se to auto pekne houpa na rovince, vime?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 13:09, RE: Octavie
anonym napísal:
Pokud je pán trpaslík, tak je mu možno doporučit jedničkový bmw. Pro běžnou velikost 185cm nepoužitelné auto.
mám 183 cm což svého času byla průměrná evropská výška chlapa... v pohodě se vejdu na přední sedadlo a zároven se vejdu i na zadní sedadlo když mám přední nastavené na sebe. Na zadním sedadle mám k přednímu opěradlu asi 10 ž 15. Mám novější vnitřek kde oproti předcházejícímu mělo být více místa, ale to jsem nikdy nezkoušel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 14:42, RE: Benzíny - Jirka
mikes napísal:
Muzes dat odkaz?
jasně, píše se tam toto: Die Common-Rail-Einspritzung soll bei Volkswagen das Angebot an durchzugsstarken, verbrauchs- und emissionsarmen TDI®-Motoren ergänzen und erweitern. Über welches Potenzial diese Technik verfügt, stellt der auf der Tokyo Motorshow 2005 von Volkswagen präsentierte Prototyp des EcoRacer mit einem 1,5-Liter-Dreizylinder-TDI® eindrucksvoll unter Beweis.
Aus 1.484 cm³ Hubraum entwickelt der Prototyp ein Drehmoment von maximal 250 Newtonmetern und eine Höchstleistung von 108 kW (136 PS) bei 4.000 min-1. Dabei liegt der durchschnittliche Verbrauch im EcoRacer, je nach Fahrweise, zwischen 3,0 und 4,0 Litern Kraftstoff auf 100 Kilometern. Und das unter Einhaltung der für die EURO-5-Abgasnorm geplanten Emissionsgrenzwerte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 14:43, RE: Benzíny - Jirka
mikes napísal:
Muzes dat odkaz?
A odkaz je zde: http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/unternehmen/Innovation/motoren/diesel-hochdruck-einspritzsysteme/common_rail.html
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 15:10, RE: TDi
anonym napísal:
Chtěl jsem říci, že už ani ty náklaďáky systém čerpadlo-tryska nepoužívají a během uplynulého desetiletí přešly a přecházejí na common rail. Vpravdě posledním mohykánem je Fabka a Oktávka.
PS: Snad se ještě pár set tisíc idiotů najde, ať výrobní linky využijeme do mrtě. S díky váš koncern Lidové auto
a co VOLVO - tam je použit tento systém - čerpadlo tryska (nebo též možno nazývat - sdružené vstřikovače) dodnes
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 15:11, RE: TDi
anonym napísal:
a co VOLVO - tam je použit tento systém - čerpadlo tryska (nebo též možno nazývat - sdružené vstřikovače) dodnes
mám namysli nákladní VOLVO - truck
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 16:26, RE: Octavie
anonym napísal:
mám 183 cm což svého času byla průměrná evropská výška chlapa... v pohodě se vejdu na přední sedadlo a zároven se vejdu i na zadní sedadlo když mám přední nastavené na sebe. Na zadním sedadle mám k přednímu opěradlu asi 10 ž 15. Mám novější vnitřek kde oproti předcházejícímu mělo být více místa, ale to jsem nikdy nezkoušel.
Směju se jak se tady mluví jak je Mazda3, Focus, Ceed, Peugeot 308, Bmw1 rozhodně lepší, než Octavia II. Dobře v některých ohledech mohou, ale jsem přesvědčený, že pokud chce někdo nové rodinné auto do cca 550000Kč, tak souhrnem svých vlastností je Octavia 1.8 TSI nejlepší auto na trhu. Mazda3 nemá motor ani zavazadlový prostor, BMW1 je uvnitř jako fabie, Focus nemá motor a pokud chci kufry tak musím volit verzi kombi, Ceed tak ten je současně in, na korejce dobrý, ale jinak tvrdý podvozek, laciné plasty, slabý 2.0 motor a přeposilované řízení a Peugeot 308 někdo zmínil 1.6 175 tak se podívejte do ceníku, ta cena je někde jinde. Takže když má někdo cca 550 je nejlepší volba OII 1.8 TSI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 17:27, RE: Octavie
anonym napísal:
Směju se jak se tady mluví jak je Mazda3, Focus, Ceed, Peugeot 308, Bmw1 rozhodně lepší, než Octavia II. Dobře v některých ohledech mohou, ale jsem přesvědčený, že pokud chce někdo nové rodinné auto do cca 550000Kč, tak souhrnem svých vlastností je Octavia 1.8 TSI nejlepší auto na trhu. Mazda3 nemá motor ani zavazadlový prostor, BMW1 je uvnitř jako fabie, Focus nemá motor a pokud chci kufry tak musím volit verzi kombi, Ceed tak ten je současně in, na korejce dobrý, ale jinak tvrdý podvozek, lac...
Jděte už s těma hnusnýma octávkama do hnoje proboha - koho to ještě zajímá ????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 18:11, SLOW
Nekteri z nas by byly radi kdyby tu oktavku meli doma v garazi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 18:21, RE: Octavie
anonym napísal:
Je milé, že jsi nenáročný a Octavia ti vyhovuje, ale za podobný peníze jsou na trhu daleko lepší auta. Zkus třeba jedničkový BMW, nebo tu Mazdu 3 co se tady někde o ní píše, nebo Focus., nebo i Kiu Ceed. Na řízení a jízdu všechny O II strčí do kapsy, prostorem a kabinou taky těžce v pohodě, jen ten kufr ...
ty vole seděl si někdy v jedničkovým bmw? to je auto tak pro dva a nebo pro rodinu liliputů a hlavně je šíleně tvrdý, v tvrdším autě sem ještě v životě nejel, nejdřív se ve všech autech o kterejch píšeš svez a pak něco kydej blbče! p.s. jinak nejsem žádným příznivcem koncernu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 19:59, RE: Octavie
anonym napísal:
Pokud je pán trpaslík, tak je mu možno doporučit jedničkový bmw. Pro běžnou velikost 185cm nepoužitelné auto.
vole.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:00, RE: schod v kufru
anonym napísal:
Jo je vskutku tragikomická česká realita, že cena C5 je občas nižší než u zlevněného Golfu zvaného Octavia. Přitom ta C5 si podvozkem, motor (naftovými), bezpečností atd. vytře nejen s Octavií ale hravě i Superbem. No češi holt klapky na očích a viva koncern Lidové auto.
Milý pane patrně vám ušlo, že ta vaše C5 je levnější všude v Evropě a to včetně Francie než vámi haněný Golf B (Octavie). Holt asi budou všude pitomci- tedy kromě Vás...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:00, RE: schod v kufru
anonym napísal:
Jo je vskutku tragikomická česká realita, že cena C5 je občas nižší než u zlevněného Golfu zvaného Octavia. Přitom ta C5 si podvozkem, motor (naftovými), bezpečností atd. vytře nejen s Octavií ale hravě i Superbem. No češi holt klapky na očích a viva koncern Lidové auto.
Milý pane patrně vám ušlo, že ta vaše C5 je levnější všude v Evropě a to včetně Francie než vámi haněný Golf B (Octavie). Holt asi budou všude pitomci- tedy kromě Vás...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:04, RE: schod v kufru
anonym napísal:
Milý pane patrně vám ušlo, že ta vaše C5 je levnější všude v Evropě a to včetně Francie než vámi haněný Golf B (Octavie). Holt asi budou všude pitomci- tedy kromě Vás...
Plácáte blbosti, mrkněte na jakejkoli německej servr a vidíte tam ty předražený oktávie?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:09, RE: jízda do zatáčky
mikes napísal:
No, nekteri potrebuji jet i do zatacky a nestaci jim ze se to auto pekne houpa na rovince, vime?
Tuhle blbinu že auto se pěkně houpá a nezatáčí jsem už slyšel 100x. A vy jste si to vymyslel jak? Nebo jako obvykle jedna paní povídala? Zkuste vzít vámi opěvovanou Octavii II a projet stejnou zatáčku s ní a pak třeba s Lagunou s aktivní zadní nápravdou, nebo C5 s nejkvalitnějším uchycením přední nápravy a pak bych doporučil přečíst třeba nějaký test. Třeba Autocar nebo Auto Diesel a pak ... přestanete plácat naprostý blbosti. A ještě jednou: Odkud ty znalosti kterak se C5 houpe a nemumí zatáčet? Vlastní zkušenost, nebo jen pohádky a bajky?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:12, RE: schod v kufru
anonym napísal:
Milý pane patrně vám ušlo, že ta vaše C5 je levnější všude v Evropě a to včetně Francie než vámi haněný Golf B (Octavie). Holt asi budou všude pitomci- tedy kromě Vás...
Jo marketing koncernu Lidový vůz si Oscara zaslouží. No Golf V se moc nepoved, ale i přes výsledky v TÜV i přes výsledky v EuroNCAP i přes výsledky v J.D.Power si "dav" stále myslí, že Golf je výrazně nadprůměrné auto. Přejme mu ho.
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.