Vojtěch napísal:
Jen se pozastavuji nad nazorem, že Octavia ma tvrdší podvozek. Neznam moc aut, co by melo tak mekky podvozek jako Octavia. Na nase silnice idealne naladeny, ale na sportovni jizdu je naprosto nevhodny, Octavia RS, ktera ma podvozek nizsi a tvrdsi,je na tom o poznani lepe. A taky mi udivuje nazor, ze mazda 6 je bezedna kasicka, kdyz se jedna o temer bezproblemove auto, ktere ve spolehlivosti nema konkurenci. nevyvracim to, pouze mi Vas nazor udivuje. Proto prosim o informace, v cem je Mazda 6 tak problemova?? Dekuji
Naše firemní Mazda 6 2.0 turbodiesel) je stará 20 měsíců, má najeto 190 000 km, pravidelně servisovaná Auto Palace Praha:
každých 40 000 km - výměna všech kotoučů a destiček
102 000 km- prasklé kolo rozvodů (60 000 Kč, auto přes 3 týdny stálo)
130 000 km - výměna vstřikovačů (60 000 Kč)
po roce a půl provozu nutný nový akumulátor
180 000 km - výměna vstřikovacího čerpadla (50 000 Kč)
Nepočítám další drobné závady, které posílají auto do servisu mimo servisní interval tak každé 2-3 měsíce.
Nejsem odpůrce Japonců, auto jsme si do firmy moc přáli. Líbilo se nám. Pouze ty náklady na 1 ujetý km...