0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 12:21, RE: diky bohu za automat
anonym napísal:
mam ted treti auto s automatem a nedam na neho dopustit.. kvedlat fofrklackem jak trubka se me uz opravdu nechce
keď zistíš, že si lenivý otáčať volantom, kúpiš si isto "tramvaj" čeče...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 13:02, RE: o jeje ...
anonym napísal:
Teď se dostáváme k jádru problému. Koncern VW to řešil před cca 12 lety a tehdy F.Piech prosadil vnitřní konkurenci mezi značkami. To znamená, že není žádná zábrana, aby škoda nakonstruovala lepší auto než VW, což se v případě OII stalo. To auto je lepší než A4 ( do 12.2008- nikoli poslední model, který se rozjíždí, a který je už v podstatě A6). Většina platících zákazníků u Audi platí za svou prezentaci značkou Audi a nikoli technickou úrovní. Protože zákazníkovi lehtá jeho EGO odpověď na otáz...
Oct II je lepší než Audi A4?? A v čem prosím tě?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 14:27, RE: o jeje ...
TOM napísal:
Oct II je lepší než Audi A4?? A v čem prosím tě?
V jeho hlave
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 15:08, RE: o jeje ...
TOM napísal:
Oct II je lepší než Audi A4?? A v čem prosím tě?
Hlavne Octavia 2 ma podvozek Golfa 5 a na tom podvozku stoji A3 pokud ja vim. A4 ma podvozek vlastni. Jinak nevidim v cem by mela byt Octaovia lepsi jak A4. Mozna veliksot kufru jinak orpavdu nevim :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 18:28, RE: Octávia
anonym napísal:
Zdravím Vás,
mám Octávii II 4x4 a jsem velice spokojen. Jezdím 100.000km ročně,hodně po Praze a hlavně po stavbách a spotřebu mám do 6ti lítrů. Když jedu do OV ujedu to za 3hodiny,to za nějakých 6,5. Mám ji taky čipnutou od Cimbu,mimochodem super 120kW,ale protože kolony v Praze mě někdy trápí,chci jít do DSG. Zima ani u nás v Jeseníkách není už to,co bývala,tak 4x4 oželím,ale třeba v blátě na stavbě se člověk krásně vyblbne. Uvidím. Ale díky za vaše příspěvky. Zdeněk.
Ty jsi hold přesně ten debil,kterého v Boleslavi potřebují.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 20:54, RE: o jeje ...
kuko napísal:
jasně, paleta motorů je rozdílná, já jsem reagoval na cenu při vozech se stejným motorem 2.0TDI, který však ani u Audiny není základem
no myslim ze od podzimu lonskeho roku uz je, protoze nic slabsiho nez 103kW tdi se do audiny koupit neda... alespon v nemecku ne..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 21:17, RE: o jeje ...
anonym napísal:
Presne tak. Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat a A4, ale realita je takova, ze oktavka ma stejnou platformu jako golf. Je to velke auto na detskem podvozku, jak uz nejen v diskuzich nekolikrat zaznelo.... Jinak to porovnani cen zrcatka je jen mala ukazka. Pro nekoho to muze byt spatny vtip, ale s brzdovym oblozenim a cenou servisni prohlidky to zatim taky neni jinak. Dalsi dily jsem na rozdil od meho kolegy s OII menit nemusel. (O2 zatim - pra...
"Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat "

Ona octavia II má stejný podvozek jako Passat

Pitomec řáčíte bejt Vy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 22:00, RE: autor textu
anonym napísal:
Jo, tusil jsem ze to tak nejak s temi barumkami bude - zimni pneu zdarma, tak tam nedaji nic poradneho.Nehoruji pro GY UG7 jen proto,ze je sam a rad mam - staci mrknout na testy zimnich pneu...tam Barumky vubec neberou vazne.
Kde byly ty Barumky vyrobeny? Měl jsem je z Anglie. Byly docela dobré.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 22:21, RE: České šílenství
anonym napísal:
Bohužel v ČR jsou lidi tak zblblí patriotismem, že si Škodovky kupují,když posoudíte objektivně užitnou hodnotu, prostor, výbavu, kvalitu motoru a hlavně cenu, vyjde vám spousta aut- Nissan, Peugeot,Citroen, Ford daleko lépe.
Máme doma z r. 2006, Octavii II TDI 77kW, Focus II 1,6 TDi 66kW Combi a Peugeot 307 EX 80kW 1,6/16V. Peugeot 307 je proti rachtavé Octávii tak parádně tiché, pohodlné, komfortní auto. A to ani nemluvím o jeho ovládání. Focus má 1,6 HDI od Peugeota. Taky dobré, ale výkonově slabší proti Octávii. Jinak na maximálku jim Peugeot namlátí pochopitelně všem. Protože nad 4 tis. ot. rve jednašestka Peugeotu jako divá. Škoda že okamžitě končí v 6,4 t. ot., taky jede skutečných 205km/h.. Taky jako divá žere.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 22:35, Velice dobrě napsané.
Já jenom bych se chtěl vrátit k té maximálce podle navigace. Já tomu nevěřím. Lepší je přepočet přes otáčky, převodové poměry a dyn. pol. kola. Jenom to chce ověřit přesnost otáčkoměru. Podle zkušeností mi proměřoval tachometr proti přepočtené v rychlosti přes 200 km/h. 8 -12 km/h. Podle pneu.
Sateltu nevěřím z jednoho důvodu. Je moc vysoko a přeci jenom dlouho trvá komunikace.
Máme v bytě tři televizory. Jeden snímá obraz přes vysílač 20 km daleko, druhý přes Astru 3 a třetí přes Intelsat. Zpoždění zobrazení ze satelitu trvá proti analogu přes 5 sekund. U GPS je to stejné. Už se vám někdy někomu stalo, že GPS při velké rychlosti při jízdě zareagovala pozdě? Napište.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.01.2008 08:17, RE: o jeje ...
anonym napísal:
"Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat "

Ona octavia II má stejný podvozek jako Passat

Pitomec řáčíte bejt Vy
Oct II má podvozek jako Passat??? A od kdy?? Proto asi mají různý rozvor že jo? O II-2578, Passat - 2710 a taky rozchod vpředu/vzadu:OII - 1539/1528, Passat - 1552/1551. Jen abyste nezemřel v nevědomosti-O II má podvozek jako Golf a Jetta,od Audi ho používá A3,nikoliv A4 a od Seatu Toledo,Altea a Leon.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.01.2008 08:41, RE: Velice dobrě napsané.
anonym napísal:
Já jenom bych se chtěl vrátit k té maximálce podle navigace. Já tomu nevěřím. Lepší je přepočet přes otáčky, převodové poměry a dyn. pol. kola. Jenom to chce ověřit přesnost otáčkoměru. Podle zkušeností mi proměřoval tachometr proti přepočtené v rychlosti přes 200 km/h. 8 -12 km/h. Podle pneu.
Sateltu nevěřím z jednoho důvodu. Je moc vysoko a přeci jenom dlouho trvá komunikace.
Máme v bytě tři televizory. Jeden snímá obraz přes vysílač 20 km daleko, druhý přes Astru 3 a třetí přes Intelsat. Zpo...
Při rychlosti el.-mg. vln bude vzdálenost satelitů ten nejmenší problém.Když ale připustíme,že se plete tachometr,jak můžem vědět,že se neplete i otáčkoměr?A jak ho správně okalibrovat?A jak z něj při vysoké rychlosti odečíst přesnou hodnotu?Myslím,že je tady tolik dílčích chyb,že výsledná chyba je rozhodně větší než u navigace.Nejlepší asi bude policejní radar.Ale samozřejmě,že každé měřící zařízení má nějakou odchylku měření.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 26.01.2008 08:53, RE: Velice dobrě napsané.
TOM napísal:
Při rychlosti el.-mg. vln bude vzdálenost satelitů ten nejmenší problém.Když ale připustíme,že se plete tachometr,jak můžem vědět,že se neplete i otáčkoměr?A jak ho správně okalibrovat?A jak z něj při vysoké rychlosti odečíst přesnou hodnotu?Myslím,že je tady tolik dílčích chyb,že výsledná chyba je rozhodně větší než u navigace.Nejlepší asi bude policejní radar.Ale samozřejmě,že každé měřící zařízení má nějakou odchylku měření.
Tachometr lze zamerne proto, aby chranil ridice, tj. ma dovoleno odchyllku jen jednim smerem a vetsinou jeste tak, aby chyba narustala s rostouci rychlosti, tj pri 55km/hod tacho jedete predpisovou padesatkou a pri 240km/hod jen dvoustovku, takze udaj tachometru je opravdu vicemene pouze orientacni.
...
Navigaci neznam, ele predpokladam, ze urci polohu bodu A polohu budu B a mezitim se odmeri cas. Usuzuji, ze stejne zpozdeni ma urceni obou bodu, takze na jejich rozdilu by se to projevit nemelo-tj. mela by merit presne.
...
Totez si, ale myslim i o otackomeru, zde vyrobce nema duvod lhat, moc lidi otackomer jako tachometr nepouziva a udaj otackomeru se bere z presnych cidel na klice ci vacky, takz zbyva mozna chyba budiku. No a pri razeni se jakoby meni rozsahy pristroje, takze rucicka je okolo poloviny stupnice, takze urcite docela dobry.
...
Zbyva se jeste napichnout na sbernici auta a pres nejakej bazmek to natahnout do notebooku a nahradit palubku displejem, tak jak to maji ty nove tramvaje-to pak bude urcite presne
...
Jinak lze radu veci overit na valcove zkusebne, jedno z mereni je i presnost tachometru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 10:07, RE: bez předmětu
Ráďa napísal:
Já ji měl jednou půjčenou a právě že neměla!!! Tak mě to překvapilo. Toš tak buď si majitelka vyndala nebo pak měli jen některé, nevím. (O I. tdi před faceliftem)
já ji na svém SLX TDI měl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 11:28, RE: o jeje ...
TOM napísal:
Oct II je lepší než Audi A4?? A v čem prosím tě?
Tohle je diskose o OII ne o Audi. Přesto pokud možno stručná reakce. Z reakcí dotčených obdivovatelů Audi je vidět jak účině funguje značkové vymývání mozků, na kterém jsou postaveny ceny prémiových aut. Z pohledu historie a konstrukce vozů Audi by asi její příznivci těžko strávili, že jejich miláček je rodným bratrem vozů Wartburg. Jejich společným otcem je DKW, které bylo začleněno do AutoUnion - dnes Audi.
Dokonce východoněmecký výtvor z počátku 50.let typu 311 byl lepší svých západoněmeckých sourozenců ze stejné doby. Vývoj konstrukcí předního pohonu se vyvíjel tak, aby se jeho nevýhody odstranily- na tom makali konstruktéři ve všech automobilkách. Výsledkem je příčné uložení motoru, které většinu nedostatků předního pohonu eliminuje. (rozboru výhod, nevýhod vás ušetřím). U Audi však žádný vývoj neproběhl, zůstali na úrovni W311. Nesmíte se nechat zblbnout krásným tapecírunkem, koženýma sedačkama .....
Protože je to dnes už neúnosné udělali soudruzi v audi pokus s posunem agregátu směrem vzad na nic jiného se nezmohli. Co se týká tzv. systému quatro je to opáleno od anglických vozů JensenFF, které to používali v šedesátých letech. V Audi nevymysleli nic.
Takže postavit lepší auto než v Audi není až takový problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 12:48, RE: Velice dobrě napsané.
anonym napísal:
Já jenom bych se chtěl vrátit k té maximálce podle navigace. Já tomu nevěřím. Lepší je přepočet přes otáčky, převodové poměry a dyn. pol. kola. Jenom to chce ověřit přesnost otáčkoměru. Podle zkušeností mi proměřoval tachometr proti přepočtené v rychlosti přes 200 km/h. 8 -12 km/h. Podle pneu.
Sateltu nevěřím z jednoho důvodu. Je moc vysoko a přeci jenom dlouho trvá komunikace.
Máme v bytě tři televizory. Jeden snímá obraz přes vysílač 20 km daleko, druhý přes Astru 3 a třetí přes Intelsat. Zpo...
GPS meri rychlost s presnosti minimalne pul kilometru za hodinu, takze se na udaj z navigacky muzeme spolehnout, je li dostatecny vyhled na oblohu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 18:55, RE: o jeje ...
anonym napísal:
Tohle je diskose o OII ne o Audi. Přesto pokud možno stručná reakce. Z reakcí dotčených obdivovatelů Audi je vidět jak účině funguje značkové vymývání mozků, na kterém jsou postaveny ceny prémiových aut. Z pohledu historie a konstrukce vozů Audi by asi její příznivci těžko strávili, že jejich miláček je rodným bratrem vozů Wartburg. Jejich společným otcem je DKW, které bylo začleněno do AutoUnion - dnes Audi.
Dokonce východoněmecký výtvor z počátku 50.let typu 311 byl lepší svých západoněmeckých...
Úsměvný příspěvek.Opravdu.Musím vám dát za pravdu.Bláznům se totiž nemá odporovat. Měl jsem možnost se svézt W311 asi před 25 lety a musím říct,že opravdu je to auto na úrovni dnešních Audi. )))) , ))), A co teprve potom ta jejich 353!! Tak budou jezdit audi tak za dvacet let ne? Není problém postavit auto lepší než dělá Audi?A proč ho teda každý nestaví??A pokud někdo ano,tak v čem je tak lepší?Lepší o 50 let,když Audi je na úrovni poválečných vozů....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 20:40, RE: o jeje ...
anonym napísal:
"Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat "

Ona octavia II má stejný podvozek jako Passat

Pitomec řáčíte bejt Vy
nejdriv si to nastudujte a potom muzete pindat. Ona ta potrefena husa opravdu nejvic kejha... Presne zapadate do te kategoirie o ktere jsem psal ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 22:54, Pro informaci - princip funkce GPS vážení :
Gravedigger napísal:
GPS meri rychlost s presnosti minimalne pul kilometru za hodinu, takze se na udaj z navigacky muzeme spolehnout, je li dostatecny vyhled na oblohu.
Hlavně GPS systém určuje polohu na základě zpoždění signálů min. ze 3 satelitů, které jsou různě daleko a furt krouží na orbitu.. vypočtené body se porovnají s body uloženými v mapě, tím systém najde přesnou polohu. Různá vzdálenost satelitů a tím i různé zpozdění signálů je princip funkce systému GPS!! Zpoždění signálů je řádově v mili až mikro sekundách. Vypočtení rychlosti pohybu vlastní GPSky může být velice přesné, určitě 1000x přesnější než snímání rychlosti auta mechanickým nebo mechanicko-elektronickým způsobem bez zpětné kontroly - tachometrem. Toliko velice zjednodušeně. Záleží však na typu GPS - jsou systémy které udají výsledek velice orientační, některé systémy můžou být hodně přesné..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 27.01.2008 23:11, RE: Velice dobrě napsané.
anonym napísal:
Já jenom bych se chtěl vrátit k té maximálce podle navigace. Já tomu nevěřím. Lepší je přepočet přes otáčky, převodové poměry a dyn. pol. kola. Jenom to chce ověřit přesnost otáčkoměru. Podle zkušeností mi proměřoval tachometr proti přepočtené v rychlosti přes 200 km/h. 8 -12 km/h. Podle pneu.
Sateltu nevěřím z jednoho důvodu. Je moc vysoko a přeci jenom dlouho trvá komunikace.
Máme v bytě tři televizory. Jeden snímá obraz přes vysílač 20 km daleko, druhý přes Astru 3 a třetí přes Intelsat. Zpo...
Ty jsi asi chyběl ve škole - fyzika 6.-8. třída. Dlouho jsem takovýhle bláboly neslyšel. V tom co jsi napsal je pravda - ale jen tvoje. proncipy jak funguje měření rychlosti u auta, jak funguje systém GPS, jaké jsou rozdíly v šíření tv signálu pozemní cestou a přes satelit jsou ti úplně cizí, hlavně že vykládáš .. pohrabej se na netu a studuj hochu ..
reagovať
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.