TOM napísal:
Při rychlosti el.-mg. vln bude vzdálenost satelitů ten nejmenší problém.Když ale připustíme,že se plete tachometr,jak můžem vědět,že se neplete i otáčkoměr?A jak ho správně okalibrovat?A jak z něj při vysoké rychlosti odečíst přesnou hodnotu?Myslím,že je tady tolik dílčích chyb,že výsledná chyba je rozhodně větší než u navigace.Nejlepší asi bude policejní radar.Ale samozřejmě,že každé měřící zařízení má nějakou odchylku měření.
Tachometr lze zamerne proto, aby chranil ridice, tj. ma dovoleno odchyllku jen jednim smerem a vetsinou jeste tak, aby chyba narustala s rostouci rychlosti, tj pri 55km/hod tacho jedete predpisovou padesatkou a pri 240km/hod jen dvoustovku, takze udaj tachometru je opravdu vicemene pouze orientacni.
...
Navigaci neznam, ele predpokladam, ze urci polohu bodu A polohu budu B a mezitim se odmeri cas. Usuzuji, ze stejne zpozdeni ma urceni obou bodu, takze na jejich rozdilu by se to projevit nemelo-tj. mela by merit presne.
...
Totez si, ale myslim i o otackomeru, zde vyrobce nema duvod lhat, moc lidi otackomer jako tachometr nepouziva a udaj otackomeru se bere z presnych cidel na klice ci vacky, takz zbyva mozna chyba budiku. No a pri razeni se jakoby meni rozsahy pristroje, takze rucicka je okolo poloviny stupnice, takze urcite docela dobry.
...
Zbyva se jeste napichnout na sbernici auta a pres nejakej bazmek to natahnout do notebooku a nahradit palubku displejem, tak jak to maji ty nove tramvaje-to pak bude urcite presne
...
Jinak lze radu veci overit na valcove zkusebne, jedno z mereni je i presnost tachometru