anonym napísal:
Tak ono platformy, podvozky, motory apod. jsou v podstate stejne jak u Skody tak u Audi. Stejne jako ruzne packy, hejblatka, driv myslim i volanty... Takze posuzuji-li zakladni kostu auta, pak je podle me jedno, zda kaufnu Seata/Skodu/VW/Audi. Tudiz by to melo i zhruba stejne stat. Jenze Audi k tomu pridava jakousi vetsi propracovanost a pocit exkluzivity. Pak je otazkou, je-li Audi tak levne nebo Skoda tak draha :) Podle me je A4 (ted uz predesle generace) jen vychytanejsi O2 s neprebernym mnoz...
Teď se dostáváme k jádru problému. Koncern VW to řešil před cca 12 lety a tehdy F.Piech prosadil vnitřní konkurenci mezi značkami. To znamená, že není žádná zábrana, aby škoda nakonstruovala lepší auto než VW, což se v případě OII stalo. To auto je lepší než A4 ( do 12.2008- nikoli poslední model, který se rozjíždí, a který je už v podstatě A6). Většina platících zákazníků u Audi platí za svou prezentaci značkou Audi a nikoli technickou úrovní. Protože zákazníkovi lehtá jeho EGO odpověď na otázku co koupil za auto : " Vieš, kúpil som audinku".
Na tom ta obchodní strategie funguje a jak je vidět z toho a jiných diskusních fór bude fungovat nadále.