Ryšár napísal:
Máš pravdu. Vím, že při mých 20 tis. ročně se mi ta investice do diesla oproti benzínu tak tak (pokud nebudu mít žádnou poruchu) vrátí. Šel jsem do TDI kvůli nesmírně vyrovnanému výkonu, točivému momentu a celkové kultivovanosti motoru. A nejspíš taky to souvisí s tím, že moje povaha a nynější usedlejší životní styl více inklinuje k tomu klidnému, silnému a úspornému TDI-čku. Jinak v 1,8l 20V jsem jel jednou a je to taky paráda.
Tocivy moment nic neznamena, uz to bylo vsude zmineno x-krat.Parni stroj bude mit asi taky nesmirny tocivy moment. Nevim co myslis tim kultivovanost motoru oproti napr. benzinu ? O vyrovnanem vykonu bych polemizoval. A silne Tdi cko ? Pokud tim myslis vykon, tak benzin stejneho obsahu bude urcite vykonnejsi a nemusi mit ani turbo. NEtvrdim, ze nafta je spatna, ale se mi zda, ze tady panuje urcite silenstvi ve vztahu k TDi. Skoda, ze prvni generace octavek nemela zadne poradne benzinove motory (20V turbo sice prebira vyhody beniznu i nafty-zatah odspodu, vyrovnana krivka, ale taky jejich nevyhody-problem s turbem+ spotreba jak maly tank)
BTW I s 2.0 benzinem se da jezdit usedle, ale s naftou sportovne moc ne.
) TEd dostanu kartac od ropaku
) Ale je fakt, ze pokud jsi chtel octavku tak si v podstate nemel na vyber.