0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,2 TSI - kvalita koncernu stále kulhá

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 08.02.2017 15:56, RE: Re pro Koloss a Fandu
Fanda napísal:
LiborMB napísal:
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.A co se týče VW obecně taky jsem golfa měl tuším 3.gen 66 tdi,užasné autíčko se spotřebou z říše snu dnešních aut,akorat teda hnilo.A proč koncern stále vede,nevím třeba by stálo za to vedět skladbu kupujích firmy soukromá osoba,před 15 lety bych se hádal do krve za VW a klepal si na čelo když mi někdo řekl a co ,,hundaj sonáta,,nechceš?A podívejte se dnes kam se Hyundai propracoval a podívejte se na jejich vozy střední a vyšší třídy dnes určitě zajímavé porovnat!!!Shledněte také tabulky ze světa hodnotících firem spolehlivosti třeba motorů koncern vymetá poslední místa!!!!Já za sebe VW polo nové po 3 tis nová převodovka,vadná z výroby,trhající se řemeny k alt,vadné řemenice z výroby,VW touareg v 120 tis km rozpad předního dif,nikdy nejeto v terénu!!!!,VW tiguan napíšu,O3 už znáte a třešnička na dortu VW tiguan má samozřejmě motor s podvodnem na emisích(dítě šéfů koncernu).A co mě vedlo dříve k věrnosti?Třeba dostupnost servisu v místě,taky jsem lidem radil ,kupujete nové auto tak si taky vyberte podle dostupnosti servisu,koncern na každém rohu.Dnes to neříkám.A jak se dnes chovají ke mě v servisu 50 km od bydliště a vozu 10 let starému a osobně nikoho neznám.Mám pocit jako bych u nich kupoval MB za 2,5 mega a to je myslím dobře.
Souhlasím s tím,že korejská auta se dnes minimálně vyrovnají,možná i jsou lepší než VW.Nesohlasím,ale s tím,že VW je tak špatný,jak o něm někteří píší,často i naprosté hlouposti.To již by neměl na trhu místo.A rozvody v posledních několika letech pozlobily spoustu výrobců ,jen se o tom tolik neví.


Fando, na každé fakultě je už dávno studentům naordinováno trochu ekonomického minima. Taje základů rozhodovacího procesu se dozvíš snad i při studiu rozmnožování orangutanů na Borneu. Neexistuje přímá úměra mezi kvalitou a prodejností. Obecně neexistuje úměra mezi kvalitou a podílem na trhu. Který televizní program u nás má největší "díl koláče"?
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 08.02.2017 15:59, RE: Reakce na odpovědi
Koloss napísal:
LiborMB napísal:
Pro KOLOSS a PETR79.Vozidlo zakoupeno jako předvaděci a nehavarované(v autech se pohybuji asi 30 let a opravdu poznám vozidlo po nehodě či jen opravě laku,vlastnil jsem asi 30 aut a skoro všechny ojete tak mám už nějaké zkušenosti z nákupem).Vozidlo bez nehody!
Ano, náš nápad z havárkou nemusí být realitou, nicméně z dřivějška jsou podobné případy známé a často za tím stály důsledky zatajené nehody a následné laciné opravy. Jestli za to může opravdu nekvalita při výrobě ve Škodovce, je to smutné. Nekvalitní lak jsem tak nějak chápal a trpěl na Mondeu z roku 1993, dnešní technologie jsou dál a ušetřit pár kaček na laku, to je fakt smutné.
LiborMB napísal:
Pro BRONN uvedený motor nemá rozvodový řetěz ale řemen,tedy roky vyzkoušený princip rozvodů.
No zrovna řetěz je taky léty osvědčený pohon rozvodů, možná starší než řemen. Akorát se to musí udělat dobře, což platí pro obě provedení. I řemeny mohou praskat dřív, než je předepsaná výměna a když se řetěz udělá špatně, tak se vytahá nebo praskne.


Nedávno jeden opilej doveda vysypal nový Hjundaje. By mě zajímalo, kde se objeví
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Streda 08.02.2017 20:00, RE: Re pro Koloss a Fandu
Pepe napísal:
Fanda napísal:
LiborMB napísal:
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.A co se týče VW obecně taky jsem golfa měl tuším 3.gen 66 tdi,užasné autíčko se spotřebou z říše snu dnešních aut,akorat teda hnilo.A proč koncern stále vede,nevím třeba by stálo za to vedět skladbu kupujích firmy soukromá osoba,před 15 lety bych se hádal do krve za VW a klepal si na čelo když mi někdo řekl a co ,,hundaj sonáta,,nechceš?A podívejte se dnes kam se Hyundai propracoval a podívejte se na jejich vozy střední a vyšší třídy dnes určitě zajímavé porovnat!!!Shledněte také tabulky ze světa hodnotících firem spolehlivosti třeba motorů koncern vymetá poslední místa!!!!Já za sebe VW polo nové po 3 tis nová převodovka,vadná z výroby,trhající se řemeny k alt,vadné řemenice z výroby,VW touareg v 120 tis km rozpad předního dif,nikdy nejeto v terénu!!!!,VW tiguan napíšu,O3 už znáte a třešnička na dortu VW tiguan má samozřejmě motor s podvodnem na emisích(dítě šéfů koncernu).A co mě vedlo dříve k věrnosti?Třeba dostupnost servisu v místě,taky jsem lidem radil ,kupujete nové auto tak si taky vyberte podle dostupnosti servisu,koncern na každém rohu.Dnes to neříkám.A jak se dnes chovají ke mě v servisu 50 km od bydliště a vozu 10 let starému a osobně nikoho neznám.Mám pocit jako bych u nich kupoval MB za 2,5 mega a to je myslím dobře.
Souhlasím s tím,že korejská auta se dnes minimálně vyrovnají,možná i jsou lepší než VW.Nesohlasím,ale s tím,že VW je tak špatný,jak o něm někteří píší,často i naprosté hlouposti.To již by neměl na trhu místo.A rozvody v posledních několika letech pozlobily spoustu výrobců ,jen se o tom tolik neví.
Fando, na každé fakultě je už dávno studentům naordinováno trochu ekonomického minima. Taje základů rozhodovacího procesu se dozvíš snad i při studiu rozmnožování orangutanů na Borneu. Neexistuje přímá úměra mezi kvalitou a prodejností. Obecně neexistuje úměra mezi kvalitou a podílem na trhu. Který televizní program u nás má největší "díl koláče"?


Může být.Ale co jsem si zde přečetl ,tak VW ,Škodu,možná i Seat si snad nemůže již nikdo koupit.Je tam prakticky vše špatně,doslova do očí to bije.Motory,převodovky,materiály ,nedbalé dílenské zpracování,pazvuky při jízdě,špatně naladěný podvozek,mizerný lak,atd.To již je snad lepší ta Indická parodie na auto Tata,nebo jak se to jmenuje.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 08.02.2017 21:35, RE: Re pro Koloss a Fandu
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
LiborMB napísal:
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.A co se týče VW obecně taky jsem golfa měl tuším 3.gen 66 tdi,užasné autíčko se spotřebou z říše snu dnešních aut,akorat teda hnilo.A proč koncern stále vede,nevím třeba by stálo za to vedět skladbu kupujích firmy soukromá osoba,před 15 lety bych se hádal do krve za VW a klepal si na čelo když mi někdo řekl a co ,,hundaj sonáta,,nechceš?A podívejte se dnes kam se Hyundai propracoval a podívejte se na jejich vozy střední a vyšší třídy dnes určitě zajímavé porovnat!!!Shledněte také tabulky ze světa hodnotících firem spolehlivosti třeba motorů koncern vymetá poslední místa!!!!Já za sebe VW polo nové po 3 tis nová převodovka,vadná z výroby,trhající se řemeny k alt,vadné řemenice z výroby,VW touareg v 120 tis km rozpad předního dif,nikdy nejeto v terénu!!!!,VW tiguan napíšu,O3 už znáte a třešnička na dortu VW tiguan má samozřejmě motor s podvodnem na emisích(dítě šéfů koncernu).A co mě vedlo dříve k věrnosti?Třeba dostupnost servisu v místě,taky jsem lidem radil ,kupujete nové auto tak si taky vyberte podle dostupnosti servisu,koncern na každém rohu.Dnes to neříkám.A jak se dnes chovají ke mě v servisu 50 km od bydliště a vozu 10 let starému a osobně nikoho neznám.Mám pocit jako bych u nich kupoval MB za 2,5 mega a to je myslím dobře.
Souhlasím s tím,že korejská auta se dnes minimálně vyrovnají,možná i jsou lepší než VW.Nesohlasím,ale s tím,že VW je tak špatný,jak o něm někteří píší,často i naprosté hlouposti.To již by neměl na trhu místo.A rozvody v posledních několika letech pozlobily spoustu výrobců ,jen se o tom tolik neví.
Fando, na každé fakultě je už dávno studentům naordinováno trochu ekonomického minima. Taje základů rozhodovacího procesu se dozvíš snad i při studiu rozmnožování orangutanů na Borneu. Neexistuje přímá úměra mezi kvalitou a prodejností. Obecně neexistuje úměra mezi kvalitou a podílem na trhu. Který televizní program u nás má největší "díl koláče"?
Může být.Ale co jsem si zde přečetl ,tak VW ,Škodu,možná i Seat si snad nemůže již nikdo koupit.Je tam prakticky vše špatně,doslova do očí to bije.Motory,převodovky,materiály ,nedbalé dílenské zpracování,pazvuky při jízdě,špatně naladěný podvozek,mizerný lak,atd.To již je snad lepší ta Indická parodie na auto Tata,nebo jak se to jmenuje.


Víš, zpětně bych se měl omluvit všem těm, kdo se modlili k O1, že jsem nesdílel jejich víru. A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 09.02.2017 10:51, RE: Re pro Koloss a Fandu
Pepe napísal:
A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...


Jako že by se Koncern dostal v rámci šetření na stejnou kvalitu jako Tata a přesto by stál třikrát tolik?
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Štvrtok 09.02.2017 12:16, k
tatu bych si do huby nebral jestli se nepletu tak koupili jaguara a range rover a nato, koncern nemá.Rozhodně si ale dovolím tvrdid že třeba slavní korejci už dohonili min skodu a nebo koncern tak spadl.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 09.02.2017 13:36, RE: Re pro Koloss a Fandu
Koloss napísal:
Pepe napísal:
A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...
Jako že by se Koncern dostal v rámci šetření na stejnou kvalitu jako Tata a přesto by stál třikrát tolik?


Jakože cena Taty odpovídá muzice.
A děly by se zajímavý věci s ojetinami.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 09.02.2017 16:10, RE: Re pro Koloss a Fandu
Pepe napísal:
Koloss napísal:
Pepe napísal:
A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...
Jako že by se Koncern dostal v rámci šetření na stejnou kvalitu jako Tata a přesto by stál třikrát tolik?
Jakože cena Taty odpovídá muzice.A děly by se zajímavý věci s ojetinami.


No já bych tata nechtě,ani kdyby za to zaplatili oni mě.Jen třeba valivá ložiska v kolech a jiné vychytávky.je to zkrátka jen parodie auta.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 09.02.2017 16:11, RE: Re pro Koloss a Fandu
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Koloss napísal:
Pepe napísal:
A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...
Jako že by se Koncern dostal v rámci šetření na stejnou kvalitu jako Tata a přesto by stál třikrát tolik?
Jakože cena Taty odpovídá muzice.A děly by se zajímavý věci s ojetinami.
No já bych tata nechtě,ani kdyby za to zaplatili oni mě.Jen třeba valivá ložiska v kolech a jiné vychytávky.je to zkrátka jen parodie auta.


Omlouvám se kluzná ložiska
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov121
dátum registrácie02.12.2014
Utorok 21.02.2017 08:56, Taky jedna zkušenost s TSI
Moje recenze bude převážně kladná. Octávku (služební) mám z roku 2011, a to od samého počátku. Jedná se o 1.2TSI 77kW 8V. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,79L/100km. Výměny oleje prováděny vždy již po 25.000km. Za CELOU dobu provozu jsem mezi výměnami oleje dolil celkem 0,2L oleje a to po velké zátěži při cestách do Skandinávie. Auto je velice spolehlivé, ikdyž i jemu se problémy nevyhnuly. Řetěz měněn v záruce na 25.000km, dále preventivně na 85.000km a nyní opět preventivně na 215.000km. Na 35.000km měněna vodní pumpa, ale to jen z důvodu špatně navlečeného a extrémně napnutého řemene po výměně rozvodového řetězu. Za celou dobu jednou výměna předních kotoučů a předních tlumičů. Podvozek je jinak naprosto v originálním stavů a bez vůlí. Největší problém osobně nevidím v autě, ale ve značkovém servisu, do kterého jsem nucen jezdit. Za poslední měsíc je vůz již potřetí v opravě s jednou a tou samou závadou - nevědí si s tím rady. Je problém s regulací otáček při zahřátém motoru. Měněj jednu věc za druhou a můj zaměstnavatel to všechno platí a je spokojenej, jak nám to hezky pořád opravujou. Co mě dále štvě je to, že po výměně oleje v motoru je tento na měrce vždy černý.... Otázkou zůstává, kolik nového tam ve skutečnosti opravdu nalejou.. (ve svém voze i po 1000km je olej stále průhledný) Nicméně, i přes to vše se jedná o velmi spolehlivý vůz, který mne nikdy nikde nenechal. Je třeba ale také napsat, že se k němu chovám extrémně slušně a dodržuji všechny zásady nutné pro dlouhou životnost. Dochlazovat, netrápit studené, netrápit dlouho, občas krátce potrápit, nepodtáčet, brát aditivované palivo, či přidávat aditiva (či občas čistič vstřiků). Interiér je velmi zachovalý a rozhodně by nikdo uvnitř nevěřil, že má vůz přes 200.000km.
Závěrem jen konstatuji, že mi tento vůz pro služební účely velmi vyhovuje, ale domů jen přes mou mrtvolu ! Na občasné ježdění kolem komína jsem dlouho hledal něco primitivního a spolehlivého s atmosferickým motorem a modlím se, aby mi to vydrželo co nejdéle
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 21.02.2017 09:29, No právě :-)
Sis sám odpověděl - domů jen přes mou mrtvolu. Podívej se, mám pár kolegů v práci, kteří mají Fordy Focusy II fl, najeto přes 200tis.km a NIC, žádné kolísání otáček, žádné dolívání oleje, prostě NIC.
Ono regulace otáček není sranda a jak je u VW zvykem, fatální závady začínají po záruce a je to neúsné finančně pro soukromou osobou. Proto stále považuji VW group za podvodníky - ano auta nereziví, ano auta jsou krásné, ano motory jedou příjemně, ale po záruce začně ždímání peněz A to Škoda není levné auto.
Motory 1.2 TSI řady E111 je fiasko a VW group dělá, že není. To je velký škraloub a ukázka ja dalece vychází zákazníkům vstříc. U Toyoty by byla svolávačka a motory by se zdarma upravovaly, ne tak u VW Group
Motory E211 již mají řemen, lépe topí, ale jestli vydrží aspoň 200tis. km, to nikdo neví, dokonce korejská 1.6 GDI je jistější voba, než TSI
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 21.02.2017 11:12, RE: Re pro Koloss a Fandu
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Koloss napísal:
Pepe napísal:
A parodie na auto? To si představ, že by ta indická přibližovadla dostala evropskej homologační glejt, a stála nová nějakých 80 papouchů. To by se děly věci...
Jako že by se Koncern dostal v rámci šetření na stejnou kvalitu jako Tata a přesto by stál třikrát tolik?
Jakože cena Taty odpovídá muzice.A děly by se zajímavý věci s ojetinami.
No já bych tata nechtě,ani kdyby za to zaplatili oni mě.Jen třeba valivá ložiska v kolech a jiné vychytávky.je to zkrátka jen parodie auta.


Aha. To je lepší za 5 násobek koupit neparodii, a doufat, že motor najede alespoň 100 tkm. Ok.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 21.02.2017 12:31, RE: Taky jedna zkušenost s TSI
GSX1100G napísal:
...
Výměny oleje prováděny vždy již po 25.000km.
...
Co mě dále štvě je to, že po výměně oleje v motoru je tento na měrce vždy černý.
...


Já bych nenapsal že výměny oleje provádím již po 25000, ale AŽ PO 25000 km, VW má interval sice 30000 km, ale všichni vědí, že to je kravina. Olej se mění prostě nejpozději po 15000 km. S tím souvisí i to, že je olej na měrce po výměně černý. To začaly pracovat čistící přísady v novém oleji, které rozpouštějí usazeniny. Po 25000 km ve starém oleji už žádné přísady nefungují, takže nový olej se má do čeho zakousnout a co rozpouštět a není divu, že hned zčerná. Možná, kdyby se teď olej vyměnil třikrát po 5000 km, tak další várka by chvíli zůstala průhledná.

A jenom dloubnutí - ve 215 tisících třikrát měněný rozvodový řetěz? Já měl za to, že řetězy se používají proto, že vydrží víc než řemeny a nemusejí se měnit. Nebo alespoň ne hodně dlouho. Tady asi udělali soudruzi z NDR někde chybu.

reagovať
Papagelo
počet príspevkov52
dátum registrácie06.07.2015
Utorok 21.02.2017 13:00, primitivní a spolehlivý
GSX1100G napsal:
citácia:
Na občasné ježdění kolem komína jsem dlouho hledal něco primitivního a spolehlivého s atmosferickým motorem a modlím se, aby mi to vydrželo co nejdéle


Zdravím, jestli to není tajné, můžeš mi prozradit, co jsi na to ježdění "kolem komína" našel?
Já jsem také hledal něco podobného - a našel
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov562
dátum registrácie16.11.2012
Utorok 21.02.2017 13:07, RE: Taky jedna zkušenost s TSI
GSX1100G napísal:
Moje recenze bude převážně kladná. Octávku (služební) mám z roku 2011, a to od samého počátku. Jedná se o 1.2TSI 77kW 8V. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,79L/100km. Výměny oleje prováděny vždy již po 25.000km. Za CELOU dobu provozu jsem mezi výměnami oleje dolil celkem 0,2L oleje a to po velké zátěži při cestách do Skandinávie. Auto je velice spolehlivé, ikdyž i jemu se problémy nevyhnuly. Řetěz měněn v záruce na 25.000km, dále preventivně na 85.000km a nyní opět preventivně na 215.000km. Na 35.000km měněna vodní pumpa, ale to jen z důvodu špatně navlečeného a extrémně napnutého řemene po výměně rozvodového řetězu. Za celou dobu jednou výměna předních kotoučů a předních tlumičů. Podvozek je jinak naprosto v originálním stavů a bez vůlí. Největší problém osobně nevidím v autě, ale ve značkovém servisu, do kterého jsem nucen jezdit. Za poslední měsíc je vůz již potřetí v opravě s jednou a tou samou závadou - nevědí si s tím rady. Je problém s regulací otáček při zahřátém motoru. Měněj jednu věc za druhou a můj zaměstnavatel to všechno platí a je spokojenej, jak nám to hezky pořád opravujou. Co mě dále štvě je to, že po výměně oleje v motoru je tento na měrce vždy černý.... Otázkou zůstává, kolik nového tam ve skutečnosti opravdu nalejou.. (ve svém voze i po 1000km je olej stále průhledný) Nicméně, i přes to vše se jedná o velmi spolehlivý vůz, který mne nikdy nikde nenechal. Je třeba ale také napsat, že se k němu chovám extrémně slušně a dodržuji všechny zásady nutné pro dlouhou životnost. Dochlazovat, netrápit studené, netrápit dlouho, občas krátce potrápit, nepodtáčet, brát aditivované palivo, či přidávat aditiva (či občas čistič vstřiků). Interiér je velmi zachovalý a rozhodně by nikdo uvnitř nevěřil, že má vůz přes 200.000km. Závěrem jen konstatuji, že mi tento vůz pro služební účely velmi vyhovuje, ale domů jen přes mou mrtvolu ! Na občasné ježdění kolem komína jsem dlouho hledal něco primitivního a spolehlivého s atmosferickým motorem a modlím se, aby mi to vydrželo co nejdéle


Dobrý den, popište své zkušenosti v samostatné recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 21.02.2017 17:24, RE: Taky jedna zkušenost s TSI
Koloss napísal:
GSX1100G napísal:
...Výměny oleje prováděny vždy již po 25.000km.... Co mě dále štvě je to, že po výměně oleje v motoru je tento na měrce vždy černý....
Já bych nenapsal že výměny oleje provádím již po 25000, ale AŽ PO 25000 km, VW má interval sice 30000 km, ale všichni vědí, že to je kravina. Olej se mění prostě nejpozději po 15000 km. S tím souvisí i to, že je olej na měrce po výměně černý. To začaly pracovat čistící přísady v novém oleji, které rozpouštějí usazeniny. Po 25000 km ve starém oleji už žádné přísady nefungují, takže nový olej se má do čeho zakousnout a co rozpouštět a není divu, že hned zčerná. Možná, kdyby se teď olej vyměnil třikrát po 5000 km, tak další várka by chvíli zůstala průhledná.A jenom dloubnutí - ve 215 tisících třikrát měněný rozvodový řetěz? Já měl za to, že řetězy se používají proto, že vydrží víc než řemeny a nemusejí se měnit. Nebo alespoň ne hodně dlouho. Tady asi udělali soudruzi z NDR někde chybu.


Ano, to jsou přesně i moje postřehy. Na 3x výměnu rozvodového řetězu mohu napsat jen jediné: muhehe.
Mám auto, co má 2 takové řetězy, aktuálně 212 tkm a měnit je rozhodně nehodlám a ani to nebude potřeba.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 21.02.2017 17:42, RE: Taky jedna zkušenost s TSI
David V napísal:
Ano, to jsou přesně i moje postřehy. Na 3x výměnu rozvodového řetězu mohu napsat jen jediné: muhehe.Mám auto, co má 2 takové řetězy, aktuálně 212 tkm a měnit je rozhodně nehodlám a ani to nebude potřeba.


Jak víš, tak mám při 272 tisících km řetěz taky původní, ale popravdě, vodící a napínací elementy taky nevydrží věčně. Sice řetěz bude dobrý, ale napínák dojde na doraz a rachtání nakonec výměnu vyžádá.
reagovať
Tommm
počet príspevkov79
dátum registrácie14.09.2015
Pondelok 27.02.2017 15:51, rozvody
Delal sem rozvody cca 5 mesicu zpet pri najezdu nekde okolo 280.
Bylo to preventivni, ale po rozebrani sem nebyl daleko "prusvihu".
Vodici listy vysoupane vic jak o polovinu, napinak mrtvej, retez byl otazka casu.

Mondeo mkIII 2.2TDCi
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Pondelok 27.02.2017 16:02, RE: rozvody
Tommm napísal:
Delal sem rozvody cca 5 mesicu zpet pri najezdu nekde okolo 280.Bylo to preventivni, ale po rozebrani sem nebyl daleko "prusvihu".Vodici listy vysoupane vic jak o polovinu, napinak mrtvej, retez byl otazka casu.Mondeo mkIII 2.2TDCi


No ale to už mohlo bejt docela slyšet, ne? Jak je napínák na dorazu, tak by měl řetěz začít rachtat jak stará Felda.
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov121
dátum registrácie02.12.2014
Piatok 17.03.2017 15:31, RENAULT THALIA 1.2 - 2010
Velmi málo jeté, CELOpozinkované, primitivní, levně a doma opravitelné, velký, ale debilní kufr, servo, klima, airbagy, slabý, ale velmi spolehlivý a jednoduchý motor, hromady vrakáčů s díly. Moc to nejede, ale zase to vůbec nehnije. A to hlavní a nejdůležitější : Manželka je spokojená !
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.