0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetou Octavii s 1,4 TSI nebo 1,8 TSI?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 21.11.2016 10:09, To je hezký
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 21.11.2016 10:59, RE: To je hezký
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.


Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Pondelok 21.11.2016 11:12, RE
Tak to je ulet
Ted jsem to vlakno docetl, a zjistuju, ze koncern nema v nabidce funkcni motor. Bezninaky neprezijou zaruku a s naftou se neda jezdit (muzu potvrdit ze 1.6TDi je uzivatelsky to nejhorsi s cim jsem kdy jel)

reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 21.11.2016 11:55, RE: To je hezký
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....


Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Pondelok 21.11.2016 20:40, RE: To je hezký
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.


Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .
A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov121
dátum registrácie02.12.2014
Utorok 22.11.2016 08:54, 1,2TSI / 77kW / 8V / 2011 / zkušenost
Přidám pár postřehů po 210.000km s tímto motorem. Jsem přesvědčen, že při dodržování těchto pravidel s motorem nebývají problémy :
1) netrápit studený min. 5km
2) vychlazovat po dojetí
3) netrápit dlouhodobou zátěží (160 po dálnici není však problém)
4) olej vyměňovat sám, nebo u známého (vypouštět - neodsávat !!!)
5) olej vyměňovat už po 20.000km
6) každých 5000km nalít do nádrže čistič vstřiků od kohokoliv (STP je však ideál) - toto je velmi nutné !
7) po dlouhém ostrém předjetí na chvíli zvolnit
8) používat benzin u Eurooilu 95 drive, či jinou alternativu (mám dlouhodobě odzkoušeno)

Za celou dobu provozu je spotřeba 5,8l/100km a motor šlape doslova jako hodinky. Za celou dobu dolit 1dcl oleje těsně před jeho výměnou. Řetěz měněn v záruce na 25.000km a preventivně na 85.000km. Vše ostatní původní. Jediná závada na 95.000km : zanesená klapka s nutností rozebrání a vyčištění. Proto to STP... Olej se vždy vyměňoval na 25.000km, bohužel vždy nedostatečným odsáváním ve značkovém servisu... Vidím okolo sebe ve firmě, že kdo to vše nedodržuje, má občas problém i při menším nájezdu. A prasata na auto nadávají nejvíc...
reagovať
marek
počet príspevkov1
dátum registrácie22.11.2016
Utorok 22.11.2016 09:10, Ojetou Octavii s 1,4 TSI nebo 1,8 TSI?
a co mas za motor?1,4TSI nebo 1,8TSI?
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Utorok 22.11.2016 12:15, RE: To je hezký
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).


Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.
reagovať
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Streda 23.11.2016 14:55, Olej
0-W30 Shell mají skoro na každé pumpě od 950 do 1100:)
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 23.11.2016 15:10, RE: Olej
Kojot027 napísal:
0-W30 Shell mají skoro na každé pumpě od 950 do 1100:)


Jo, ta cena sedí i pro internetové obchody ....., ale pro 4 litry.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 23.11.2016 21:40, RE: To je hezký
Fanda napísal:
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.


Promiň, my 2 s Pavlíkem jsme opravdu 2 různí lidé (ani se neznáme), nikoliv 1 a jeho alter ego...
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 24.11.2016 20:57, RE: To je hezký
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Pavlik napísal:
Fanda napísal:
Pepe napísal:
Fanda napísal:
Koukám,že nejsem jediný kdo čte SM.
Jedinej, kdo to považuje za svatej grál automoto. A jediná hlásná trouba tady. S neskrývaným positivismem. Jestli je to za peníze, tak ok, ale jestli zadarmo....
Pavlíku , Líbí se mi i například dlouhodobé testy na 100 000 km,co dělá AutoBild,mimo jiné všechny vozy s motory Tsi tam poměrně dobře uspěly.Většina jich je v první třetině pořadí.
Nějak jsem nepochopil, proč cituješ Pepeho a odpovídáš mě.... asi chyba v metrixu .A vyvedu tě z omylu, SM nečtu a rozhodně bych si ten škvár za své peníze nekoupil. Kupuje to kolega s podobnou škodofilní úchylkou jako máš ty. Občas mi nějaký ten "objektivní test" ukáže a slintá jak dobře si vybral svůj koncernový vergl. Docela mě překvapilo, že ho z téhle úchylky nevyléčil jeho (výše zmíněný) Passat CC se zapečeným motorem po cca 150 tis. km - koupil si A5 2,0 TDI, takže léčba bude asi dlouhodobější (zatím řešil během prvního roku jen 4 reklamace ).
Pepé,původně jsem již nechtěl reagovat,ale SM není zdaleka jen o srovnávacích testech ,rozhodně tento časopis nehodlám někomu nutit,ale sám si tam přečtu spoustu pro mě opravdu zajímavých věcí,ale jak jsem již psal nečtu pouze SM,ale i ostatní.Zároveň se mi i líbí,pořady od pana Jakuba Rejlka.Nerozumím,ale tomu,že SM je pro Tebe škvár a zároveň celkem pravidelně čteš TipCars,který je co se týká úrovně informací podstatně níže.
Promiň, my 2 s Pavlíkem jsme opravdu 2 různí lidé (ani se neznáme), nikoliv 1 a jeho alter ego...


On si to Fanda ve světě motorů, nepřečetl, tak to neví .
reagovať
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Sobota 26.11.2016 12:39, Než rozeberu olejožrouta, je dobré udělat toto:
Půjčit si měřič kompresních tlaků. U studeného motoru vyndat svíčky, změřit kompresní tlaky a zapsat. Potom vypustit olej z motoru. Oleje jsou řídké a při teplotě i kolem 15 st. tečou dobře. Když ne, tak dát pod vanu vařič na náký čas to ohřívat. Potom dát písty do střední úvrati. Do každého válce vpravit přiměřeně stejné množství petroleje ( asi tak1,5 dcl.). A nechat auto stát. Druhý den zkontrolovat, kolik petroleje proniklo do olejové vany. Jestli protekl všechen, tak postup opakuji. Je-li příčina v zakarbonovaných pístních kroužcích, tak by měl petrolej úsady rozpustit. Před dalším kontrolním měřením odsaji a poté startovacími otáčkami vystříkám petrolej z válců. Pochopitelně, že motor překryji hadry. A provedu další změření kompresních tlaků. Nenastane-li zlepšení a petrolej stále snadno proniká do skrz kroužky, bude nutná výměna. V některých případech nastane zlepšení. Tím se dá ušetřit poměrně značné množství peněz, než začnu házet flintu do žita. A věřte mi, že to málokdy končí u slibovaných 34 tis. Kč.
reagovať
i
počet príspevkov36
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 21.04.2017 14:33, SM
Dobrý den,
tlaku se nevyhne žádné, zejména pak tištěné periodikum, nicméně od doby zániku časopisu Auto Ojetiny je SM jediným časopisem schopným napsat opravdu kvalitní recenzi ojetiny. Autoři, jmenovitě pan Vaculík, jsou skutečnými odborníky, kteří se nebojí zašpinit si ruce a napsat jak daný problém řešit, případně poradit kde Vám pomohou. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy kombinovanou závadu na mém vozidle nebylo schopno vyřešit celkem 5 servisů (včetně 1 autorizovaného) a řešením problému bylo až svěření se odborníkům doporučeným panem Vaculíkem.
V dávno minulých časech jsem kupoval vizuální porno braky typu Speed, Autocar, Top Gear apod., které však naprosto nic nepřinášejí ani neporadí, pouze překládají zahraniční testy nových vozů. Pozn. v těchto časopisech rovněž koncernové vozy vycházejí velmi dobře, stejně jako Mini, PSA a zbytek megapropadáku s THP a jiné.
reagovať
Ketuz
počet príspevkov1
dátum registrácie20.10.2018
Sobota 20.10.2018 17:33, RE: 1,4 TSI nebo 1,8TSI
citácia:
reakce na: ctverak, 11.11.2016 07:31 (1,4 TSI nebo 1,8TSI. Z těchto ...)


Mám možnost koupit Octavia 1,8tsi rok výroby 2013 najeto 130 tkm. Motor by tedy měl být u dobry? Jaký je reálný nájezd km z pohledu spolehlivosti motoru? Děkuji
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.