Koloss napísal:
Jinak varianta výměny za silnější motorizaci z posledních ročníků stejné generace je myslím správná cesta, kterou bych se asi vydal i já, pokud by moje auto postihla fatální příhoda. Ovšem počítejte s tím, že nebude snadné najít vhodné auto v dobrém stavu. Ani dovoz z Německa není co býval, sleduju nabídky třeba na mobile.de a už tam toho zdaleka není tolik co dříve. Jakoby si i ti Němčouři více vážili starších poctivých aut a nechávají si je. Takže doporučuju jezdit ve starém a obezřetně se poo...
Dobrý den,
vzhledem ke stáří vozu a mého smyslu pro pořádek a jistotu, tankuji Motion 100 a výhradně u benzíny OMV (navíc jedu v jejich věrnostním programu). Někomu to přijde jako zbytečné vyhazování peněz a co si budem namlouvat, kvalita paliva u nás není zdaleka taková jako v sousedních zemích, a tyto paliva někdo hodnotí jako placebo efekt, ovšem já si to nemyslím.
Výkon bude stejný, ale jsou tam přidána aditiva která čistí motor a zatím si snad mohu stát.
Pomalu, ale jistě jak uvádíte se budu porozhlížet po jiném modelu z posledního roku před faceliftem u kterého se mě až takřka hnusí interiér, a bylo to tu již napsáno, některá auta jsou i vzhledem ke svému stáří jsou stále spolehlivější než jejich následovníci u kterých výrobce jen šetří.
Vezmu moje rodiče kteří si pořídili do firmy Peugeot 407 sw nebo co to je za model a ještě v záruce (tenkrát jen 2 roky) odešlo naftové čerpadlo (50 tisíc) a pak ještě nějaké 2 komponenty za dalších 30 (tuším něco v řízení), což je na rok starý auto za 650 tisíc katastrofa, ale to je zase z jiného soudku.