anonym napísal:
Škoda Octavia za pět let a cca 200 000 km se projevila jako dost poruchový automobil. Trvalý úhyb jízdy doprava, 2x popraskané reflektory, prasklé levé přední pero, 2x výměna vadných předních ložisek, nefunkční levá páčka pod volantem, nefunkční časovač blinkrů, 2x výměna předních brzdových kotoučů-kmitání volantu, vysypané vodní čerpadlo, upadlá rolnička vedení řemenice, část byla v záruce, část z peněženky, ale spotřeba nafty do 4,9 l/100km není zase tak špatná.
Měl jsem 2 oktávky 81 kW TDI, na každé najeto něco přes 50 tis km za 1 rok. Podobné závady: ta první r.v. 99, prodal jsem jí při 210 tkm - vysypané vodní čerpadlo cca ve 200 tkm (naštěsí nepřeskočil rozvoďák - oprava komplet s rozvody za 13 tis), vrzaly gumy na stabilizátoru vepředu (výměna za 1000), zatuhly stěrače (po promazání OK), kroutily se brzdové kotouče - kmital volant. Ta druhá, rv.02, šla ve 150 tkm - ložisko na předním kole, levá páčka pod volantem. Jinak auta šlapaly jak hodinky, jen lít naftu a měnit olej. Podle mě dost kvalitní auta