0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Chytil jsem horší kousek, nebo je to normální?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 00:15, to už tady bylo
Tohle tedy není nová recenze. Už jsem jí tu jednou četl. Nebo že by to bylo někde jinde? Jinak recenze dobrá leč pár let stará.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 00:28,
Myslím, že to je u Škodovky úplně normální. Po zkušenostech s Oktávkou a Fábií jsem přešel na Japonce Mazdu. Mám najeto 80.000 km a žádné závady ani prasklá žárovka, docela mě to už nudí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 03:45, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Tohle tedy není nová recenze. Už jsem jí tu jednou četl. Nebo že by to bylo někde jinde? Jinak recenze dobrá leč pár let stará.
Synku, nejde o novost, jde o kvalitu, cením si nervy toho pána a jeho vynalézavosti. Možná, že měl skutečně pech, ale pro mně z toho plyne: NEBRAT.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 06:40, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Synku, nejde o novost, jde o kvalitu, cením si nervy toho pána a jeho vynalézavosti. Možná, že měl skutečně pech, ale pro mně z toho plyne: NEBRAT.
Já ji mám pět let a nic se mi ještě nepoškodilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 06:40, Stará recenze
Tahle rence už tu vážně jednou byla, nechápu proč je tu podruhé.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 06:50, muflon
Já u oktávy potřeboval vyměnit rozvoďák .. autorizovanej servis 11tis a to říkali že mam nějakou slevu ... tak jsem si řemen a kladku koupil za nějakejch 2000 a za 1000 kč mi to vyměnili v neautorizovaném servisu
váha vzduchu v neautor vyšlo na 2000
všechny 4 tlumiče výměna na plynové bogle vyšla na 5000
přední brzdy výměna kotouču a destiček na brembo +gumičky na nápravě cca za 2000
Při nemožnosti zařadit některé ryhclosti mi v autor řekli nutná výměna převodovky ! v neautor promazali řazení za 100kč nějakym měděnym olejem a už to funguje ))
atd .. kdo neví co s penězma nebo má firemní a nebo záruku jezdí do autorizovaného .. zbytek lidí jezdí do neuatorizovaného protože se nemusí nechat okrádat .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:07, potvrzuji
Ano, tahle recenze tu opravdu už byla!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:10, Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
Myslím že jeden z mála objektivních článků na Lidovkách o Octavii vůbec. Jde o to, že spousta lidí Škodu a zejména Octavii haní, ale mám za to, že je to jen typicky česká závist, že nemohou mít tak pěkné a spolehlivé auto sami. Ale to bychom odvedli řeč jinam..

K autorovým dotazům: měl jste vážně buď štěstí na špatný kus (to se mi však nezdá), pravděpodobnější se jeví spíše onen pochybný "prověřený původ" ? Co to je??
Kamarád Vám to jen tvrdil, že je to tzv. zabavený leasing, nebo jste měl k dispozici řádně vedenou servisku vč. leasingové smlouvy??? Pak stačilo zajít do jakéhokoliv salonu Škoda a podle VIN kódu zjistit servis a údržbu vozu. Možná byste se divil, že serviska "neladí" se záznamy autoriz. servisu Škoda (propojené databáze dle VIN kódu).
Také jste si mněl před koupí nechat auto napíchnout na VAG a zjistit závady. Tím netvrdím, že se nemůže nic pokazit, ale toto vypadá, jako by to nebyl zabavený leasing, ale 1. majitel byl zkrátka "dobytek", auto úplně odkrágloval a Vám ho prodal (se stočenými km, a smyšlenou historkou o zabaveném leasingu) nebo bylo auto "slepeno" z několika aut dohromady. Nemluvím o stahovačkách, ale o závažných závadách mobility, jak píšete..

Teď mé zkušenosti: mám 4 roky 1.8 20V, ve výbavě SLX, koupeno s 97.000 km, ale určitě bylo tacho tak o 60.000 km stočené. Nyní mám najeto 175.000 km a odešla mi jen Lambda sonda, palivové čerpadlo, zadní stahovačka (sporadický signál). JINAK AUTO JEZDÍ SUPROVĚ, DO KOPCE ZRYCHLUJE, I KDYŽ OSTATNÍ ZTRÁCÍ. Jasně, verze 1.8T je úspornější, ale podle mého soudu mé uvedené závady výše prostě během životnosti jakéhokoliv vozu (nezáleží na značce) přijdou a u každého auta je prostě tyto díly třeba vyměnit. Nejsou tam na 500.000 km, ale je to jen technika, která má svou omezenou životnost. Mimochodem: životnost nových vozů se dnes počítá na cca max. 150.000 km.

Co dodat na závěr: někdo vás podvedl, asi půjde o auto sestavené z několika komponentů. Já sám však na Octavii nedám dopustit, jen leji benzín a jezdím. Velký kufr, fajn pocit bezpečí, elegantní vzhled a spolehlivost (nikdy mne nenechala na holičkách) ukazuje, že koupit si Octavii není prohra,ba právě naopak Takže ji koupím znovu, ale již modelovou řadu II. Octavia je prostě malý zázrak, a Škodě se podařilo něco, co jiným automobilkám ne, prooto je tak úspěšná (i když výhrady k Roomu nebo Fabii II mám velké) .
Toliko mé zkušenosti. Ještě jednou prověřte původ vozu, to je můj názor..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:18, je to furt škoda
mam podobné zkušenosti s Fábií, koupeno při 120 tisicich km. během 15 tisic km minimálně 5 poruch. při takové poruchovost přestáva být cena benzinu důležitá. Pokud se nechcete osobně seznámit se všemi automechaniky v okolí, tak se škodě obloukem vyhněte!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:21, RE: je to furt škoda
anonym napísal:
mam podobné zkušenosti s Fábií, koupeno při 120 tisicich km. během 15 tisic km minimálně 5 poruch. při takové poruchovost přestáva být cena benzinu důležitá. Pokud se nechcete osobně seznámit se všemi automechaniky v okolí, tak se škodě obloukem vyhněte!
Jak píši výše: proč jste si Škodu kupoval? Mohl jste jiné. Koupit si uato se 120.000 km (a kolik je navíc ještě stočeno???) a čekat zázraky mi přijde nefér.. Doma máme ještě Peugota, a ten se rozsypal po 30.000 km. Jak vidíte nevybarete si.. .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:24, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Myslím, že to je u Škodovky úplně normální. Po zkušenostech s Oktávkou a Fábií jsem přešel na Japonce Mazdu. Mám najeto 80.000 km a žádné závady ani prasklá žárovka, docela mě to už nudí.
Souhlas. Nedávno jsem koupil 626 kombi (před tím 626 hatchback), r.v.1998, a zatim leju jen benzín a vypadá to, že u toho zase dlouho zůstane. Nic jinýho než japonec mi do baráku nesmí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:41, RE: je to furt škoda
anonym napísal:
Jak píši výše: proč jste si Škodu kupoval? Mohl jste jiné. Koupit si uato se 120.000 km (a kolik je navíc ještě stočeno???) a čekat zázraky mi přijde nefér.. Doma máme ještě Peugota, a ten se rozsypal po 30.000 km. Jak vidíte nevybarete si.. .-)
Já koupil mazdu premacy ditd se 115000 a dnes po 3 letech , převážně jezdím Prahu a okolí, občas dálku, má najeto 165000. A opravy kde nic tu nic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:44,
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:44,
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 07:44,
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 08:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
Máte to tu 3x, a tak to napíši sem: dnešní vozy jsou konstruovány buď na 150.000 ujetých km (aby toto vydržely bez větších závad) nebo na dobu 6 let. Poté se bere takový vůz na hranici své životnosti.
Zvyk, že auto odjezdí v české kotlině 300.000 i 500.000 km je dáno naší 60 letým odříznutím od zbytku světa a slabou kupní silou většiny obyvatel.

Tahle informace je z Německa, z autosalonu VW, a platí i pro Škoda-Auto. Dozvěděl jsem se jí při event. nákupu nového vozu v cizině a s tím spojených záruk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 08:10, RE: bez předmětu - Horolezec-29
anonym napísal:
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
Jinak se podívejte do Západní Evropy: většina obyvatel po ujetí 200.000 km auto již prodává a kupuje nové. To že u nás jsou lidé schopní koupit takový vůz i s 250.000 km je věc jiná .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 08:11, RE: muflon
anonym napísal:
Já u oktávy potřeboval vyměnit rozvoďák .. autorizovanej servis 11tis a to říkali že mam nějakou slevu ... tak jsem si řemen a kladku koupil za nějakejch 2000 a za 1000 kč mi to vyměnili v neautorizovaném servisu
váha vzduchu v neautor vyšlo na 2000
všechny 4 tlumiče výměna na plynové bogle vyšla na 5000
přední brzdy výměna kotouču a destiček na brembo +gumičky na nápravě cca za 2000
Při nemožnosti zařadit některé ryhclosti mi v autor řekli nutná výměna převodovky ! v neautor promazali řazen...
tak to už ví snad každý, že se na autě dá opravit spousta věcí samo doma. A to další zvládnou ostatní servisy také.. Tak proč pokaždé jezdit do autorizovaného servisu??? .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 08:20, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Synku, nejde o novost, jde o kvalitu, cením si nervy toho pána a jeho vynalézavosti. Možná, že měl skutečně pech, ale pro mně z toho plyne: NEBRAT.
u nas je stejne auto jako sluzebni, akorat ne L&K a bez turba. Ma najeto 280 000 km a porad slape jako hodinky. Tak nevim...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 08:21, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Máte to tu 3x, a tak to napíši sem: dnešní vozy jsou konstruovány buď na 150.000 ujetých km (aby toto vydržely bez větších závad) nebo na dobu 6 let. Poté se bere takový vůz na hranici své životnosti.
Zvyk, že auto odjezdí v české kotlině 300.000 i 500.000 km je dáno naší 60 letým odříznutím od zbytku světa a slabou kupní silou většiny obyvatel.

Tahle informace je z Německa, z autosalonu VW, a platí i pro Škoda-Auto. Dozvěděl jsem se jí při event. nákupu nového vozu v cizině a s tím spojených záruk.
Mám Suzuki Swifta (originál japonec) a při koupi mi bylo řečeno, že "plánovaná" životnsot je 180 000 km, do té odby by se měl měnit jen spotřebák ...
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.