Ochcávka byla a bude vždycky jen ochcávkou. A ochcává celé roky úspěšně. Marketing lidový koncern zvládl na jedničku a vnutil čehůňům názor o českém autě a českých dílech, které jsou nejlevnější, o levném servisu
. Opak je pravdou. Dále vždycky české motoristické plátky porovnávaly ochcávky s auty o třídu výše - Mondeo, Passat, Peugeot 406, 407, T Avensis apod. Ale ochcávka je nižší střední třída jako je O ASTRA, Fo Focus, R Megan, VW Golf apod. Pak Šrotperby byly zase porovnávány s E klasse, BMW 5 apod.
,
. No čehůni to pisálkům žrali.
Jinak je Ochcávka I samozřejmě nejlepší volbou, pokud se s ní zacházelo dobře a je jistota historie. Sice se dozadu vejdou mizerně jen malé děti, ale zase do kufru dá správný čehůň 2 prasata, pytel šrotu, pytel brambor a ještě zbyde místo na nákup v kauflandu. Ochcávky I tu budou ještě jezdit a ochcávky II a III s 2,0 TDI a slavnými TSI budou dávno na šrotišti. Teda pokud se za nekřesťanské peníze nebudou držet při životě. Mj., kolik vídáte na silnicích ochcávek II 2,0 TDI RS. Skoro žádné, co? Ty už jsou téměř všechny dávno po smrti.
Shrnuto - dobré auto, jen je třeba si uvědomit kam patří! Jinak TDI trpí všemi známými bolestmi koncernu VW, jako VW Golf, Audi A3, A4............. váhy vzduchu, turba, teče olej, chrochtají, padají turba, pozor na častou výměnu rozvodů, jinak je motor po smrti, reznoucí brzdy . brzriče, poruchy ABS atd. atd. atd. Na internetu toho najdete tisíce, co šťastní majitelé koncernu VW řeší za potíže.