Kama napísal:
O přeskakování řetězu u 1.2 TSI jsem četl. Je to šok !!! VW neuměj benzíny dělat do ted !!!
Kromě naftovejch 1.9 TDI, SDI. Ale kam by to lidi z VW dotáhli, kdyby dělali motory na 1 milion kilometrů
ŽE ???
Ano, taky jsem o tom četl, že u 1.2TSi přeskakují řetězy, takže jsou nedoporučovatelné! Je to jako u každýho novýho motoru, kde se musí postupně vychytat mouchy, takže první ročníky 1.2TSi určitě NEBRAT!!!
Naopak výborné hodnocení ve všech výkonových variantách má motor 1.4TSi ( ať už jen turbová verze nebo i verze turbo/kompresor ), ale samozřejmě jen oturbovaný motor bude spolehlivější. Ale abych teď pravdu řekl, tak ani nevím, zda se 1.4TSi vůbec dává do Octávie
Nejspolehlivější, ale líný bude 1.6 75kw, špatný nebude ani 2.0FSi ( je to už přímý vstřik a tam už člověk nikdy neví ), pak dobrá volba bude 1.4TSi ( pokus se tam dával ) a nakonec 1.8TFSi, který údajně hodně žere...
Když nafta, jedině 1.9TDi 77kw, "dvoulitry" pro jistotu nebrat.