0
späť
 

diskuze k tématu: Focus Combi vs. Octavia Combi - co koupit?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 12:13, RE: V benzínu 1,6
anonym napísal:
Můžu ti říkat "Rotační Muroň"?
Není problém. Moje chvála motoru 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem bude rotovat diskusemi, dokud budu mít čas po diskusích zde rotovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 12:23, RE: V benzínu 1,6
anonym napísal:
Měl bych dotaz. Pamatujete si někdo na "myši tryskomyši"? Používaly již tehdy tyto myši systém čerpadlo-TRYSKA ? Byly to obyčejné rotační myši? Jirka
Poslal jsem dotaz to televize a odpověděl mi sám Jiří Chalupa, bývalý scénárista Studia Kamarád. Cituji:

"Vážený pane doktore,
autorem loutek tryskomyší byl Stanislav Holý. Podle dobové dokumentace byly tryskomyši od roku 1998 osazeny agregátem 1,9 Tdi o výkonu 77 Kw.

S pozdravem

Jiři Chalupa
šéfdramaturg vysílání pro děti a mládež ČT"

Pánové a Kylie, motor 77 Kw BYL PD. Čili Tryskomyši touto technologií vybaveny byly!

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 12:28, RE: TDi 66 kW
Muroň napísal:
raději Focuse. Uvažuje-li tazatel o naftě, pak raději Octavii s 1,9 TDi 66 Kw s rotačním čerpadlem, jelikož je to motor ve spotřebě a výdrži nepřekonatelný.
Pokud plánujete, že tímto vozem budete jezdit už navěky věků a nikdy jinak, zvolte Muroňovo TDi - zaručuje milion kilometrů bez poruchy (snad jen to td-td-td-td může během milionu kilometrů trochu ovlivnit vnímání, vyjadřování atp.). Zvažujete-li variantu, že si v budoucnosti ještě další auto koupíte, jasně Focus. Není věčný, ale podvozek a řízení jsou prima.
Marťan Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 12:28, RE: V benzínu 1,6
Muroň napísal:
Není problém. Moje chvála motoru 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem bude rotovat diskusemi, dokud budu mít čas po diskusích zde rotovat.
Jen je škoda, že "produkty" vychvalovaného motoru, tedy mikroskopické saze, jsou velmi karcinogenní. Zejména pro plíce a leukémii (rakovina krve).


Ne nadarmo se říká, že slušný člověk na naftu v osobním autě nejezdí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:25, RE: V benzínu 1,6
Muroň napísal:
Poslal jsem dotaz to televize a odpověděl mi sám Jiří Chalupa, bývalý scénárista Studia Kamarád. Cituji:

"Vážený pane doktore,
autorem loutek tryskomyší byl Stanislav Holý. Podle dobové dokumentace byly tryskomyši od roku 1998 osazeny agregátem 1,9 Tdi o výkonu 77 Kw.

S pozdravem

Jiři Chalupa
šéfdramaturg vysílání pro děti a mládež ČT"

Pánové a Kylie, motor 77 Kw BYL PD. Čili Tryskomyši touto technologií vybaveny byly!

Rád bych se vážně zeptal, zda 77kW verze neexistovala i ve verzi s ratačním čerpadlem, když už byla ta verze 81kW s rotačkou... Jirka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:49, RE: V benzínu 1,6
anonym napísal:
Rád bych se vážně zeptal, zda 77kW verze neexistovala i ve verzi s ratačním čerpadlem, když už byla ta verze 81kW s rotačkou... Jirka
Co vim, tak s rotačkou se dělaly jen 66 KW a 81 KW .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:55, Sháním PD
Muroň napísal:
Poslal jsem dotaz to televize a odpověděl mi sám Jiří Chalupa, bývalý scénárista Studia Kamarád. Cituji:

"Vážený pane doktore,
autorem loutek tryskomyší byl Stanislav Holý. Podle dobové dokumentace byly tryskomyši od roku 1998 osazeny agregátem 1,9 Tdi o výkonu 77 Kw.

S pozdravem

Jiři Chalupa
šéfdramaturg vysílání pro děti a mládež ČT"

Pánové a Kylie, motor 77 Kw BYL PD. Čili Tryskomyši touto technologií vybaveny byly!

Muroňiuprosím tě, začala mi zlobit traktůrek co s ním sekám trávu. Chtěla bych koupit nějaký trvanlivější, ty určitě budeš vědět jestli se do nějakého nedává TDi (raději bez PD, ale to je jasné, že), že by mi vydržel už do konce života, jsem myslel, víš?
Díky Marťan Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:57, RE: Chvála čerpadlu
Muroň napísal:
Není problém. Moje chvála motoru 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem bude rotovat diskusemi, dokud budu mít čas po diskusích zde rotovat.
Muroňu jel jsi někdy vozem, který nepoháněl motor TDi? Zkus to! Je to docela zajímavá zkušenost.
Marťan Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 13:59, Tak nejak mi chybi srovnani poruchovosti, kvalita
Take mam dost intenzivni pocit, ze jsem podobny clanek jiz cetl. Docela me zaujalo, ze autor neresi vsechny prodavane benzinove motorizace....1.8T 110 KW jsem nejak nezahlednul...

Dale mi vadi, ze nediskutuje ergonomii palubni desky, materialy, kvalitu, dojem, skripavost atd. Ford ma mozna sportovnejsi podvozek nez-li O1, mozna jich jezdi mene, nez-li O1ek, mozna se krade mene nez 01cka, ale co bezpecnost, co kvalita vozu, sedacky - podivejte se na 4letou oktavku se 120 tis km a forda a dle meho nazoru je rozdil videt na prvni pohled. Ve firme mame to i to, lze ocekavat podobne vytizeni, podobne chovani uzivatelu...a ford je jednoznacne horsi, jednoduse rozvrzana kraksna...nicmene podvozek ma lepsi, to pripoustim....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:09, RE: Tak nejak mi chybi srovnani poruchovosti, kvalita
anonym napísal:
Take mam dost intenzivni pocit, ze jsem podobny clanek jiz cetl. Docela me zaujalo, ze autor neresi vsechny prodavane benzinove motorizace....1.8T 110 KW jsem nejak nezahlednul...

Dale mi vadi, ze nediskutuje ergonomii palubni desky, materialy, kvalitu, dojem, skripavost atd. Ford ma mozna sportovnejsi podvozek nez-li O1, mozna jich jezdi mene, nez-li O1ek, mozna se krade mene nez 01cka, ale co bezpecnost, co kvalita vozu, sedacky - podivejte se na 4letou oktavku se 120 tis km a forda a dle me...
No v bezpečnosti O1 premiant není, ostatně 02 také ne. Kvalita použitých materiálů v kabině je v octávce velmi slušná, naprosto bezproblémová. Problémový je prostor v kabině a to jak na délku tak na šířku. Celkově je to levnější konstrukce auta (co se ušetřilo na technice, naštěstí výrobce částečně nacpal do kvality kabiny, palubka opravdu většinou nevrže). Autor chce motor 1.6 tam VW moc neexecuje (ani "nové" FSi nic moc, konkurence nabízí lepší jednašestky). 1.8T nebyl vůbec špatný motor, ale cena bazarových oktávií s tímto motorem je hodně přemrštěná. Možná je snad lepší i koncernové dvojče od Seatu o které v česku není takový zájem a přitom ho sám koncern tlačí o trochu výš než "rodinně" laděnou Škodu Auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:38, RE: Tak nejak mi chybi srovnani poruchovosti, kvalita
anonym napísal:
Take mam dost intenzivni pocit, ze jsem podobny clanek jiz cetl. Docela me zaujalo, ze autor neresi vsechny prodavane benzinove motorizace....1.8T 110 KW jsem nejak nezahlednul...

Dale mi vadi, ze nediskutuje ergonomii palubni desky, materialy, kvalitu, dojem, skripavost atd. Ford ma mozna sportovnejsi podvozek nez-li O1, mozna jich jezdi mene, nez-li O1ek, mozna se krade mene nez 01cka, ale co bezpecnost, co kvalita vozu, sedacky - podivejte se na 4letou oktavku se 120 tis km a forda a dle me...
Člověče, Ford dělal auta už v době, kdy tady Laurin s Klementem stloukali první mopedy. Je to celosvětově prodávaná značka, které se už destíky let pere s konkurencí. Opravdu si myslíte, že škodovka, která tady 40 let konstruovala přibližovadla v závětří socialismu a první auto srovnatelné se světem vypustila v půlce 90. let je o tolik lepší?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:50, RE: bez předmětu
anonym napísal:
a je to tady zase...ted uz jen bude následovat příspěvek typu octavka na hlínách,stříbrná s křídlem a podobný blbosti a následně reakce na něj.těžce to tady ztrácí uroven
Kdepak ochcáfka, ideál je Thalia.


Koza
méééééé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 14:57, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
A což takhle série "chodci na přechodech". Zahajovací článek bude o absolutní přednosti, následuje oprtava, že absolutní přednost nemají. Poté beseda s expertem.
jako expert by mohl být ten editor lidovek.cz :D ...protože to je expert v tom, co dělá, nedivil bych se, kdyby byl expert i v tomhle :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 15:14, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
jako expert by mohl být ten editor lidovek.cz :D ...protože to je expert v tom, co dělá, nedivil bych se, kdyby byl expert i v tomhle :D
Co se divíte, většina aut v bazarech jsou škodovky, většina nových aut prodaných v čr jsou škodovky, většina lidí když pomyslí na koupi vozu myslí na škodovku. Tak není divu, že tady se neustále dokola probírají, škodovky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 15:24, RE: Škoda ale přeci už neexistuje!
anonym napísal:
Člověče, Ford dělal auta už v době, kdy tady Laurin s Klementem stloukali první mopedy. Je to celosvětově prodávaná značka, které se už destíky let pere s konkurencí. Opravdu si myslíte, že škodovka, která tady 40 let konstruovala přibližovadla v závětří socialismu a první auto srovnatelné se světem vypustila v půlce 90. let je o tolik lepší?
Tu škodovku s jedním hodně zastaralým, extrémně poruchovým modelem zvaným Favorit jsme prodali koncernu Lidové Auto, který v souboji o levnou montovnu přeplatil Renault, který mu to později vrátil a koupil ještě levnější montovnu zvanou Dacia.
Dnes tu produkujeme levnější verze modelů VW a docela to jde. Nejvtipnější bývá srovnání a hádky jestli mexičani pro VW lépe vyrobili Boru/Jettu, nebo zda španělé ještě lépe pro VW nevyrobili Leon/Toledo/Alteu, ale MY fffšichni tady dobře víme, že úplně nejlíp jsme my češi se zlatýma ručičkama udělali pro VW voktávku (že jí v praxi dělají dnes spíš už ukrajinci poláci a po zavedení zelených karet určitě přibude i mnoho nových národností dokonce i z jiných kontinentů nás nezajímá).
Voktávka je totiž nejen lepčí než Leon/Bora/Toledo/Jetta/Altea, vona je lepčí než většina aut střední třídy (a to jsem tu někde četl, že ani BMW 3 se jí nemůže rovnat!).
Tak takhle to je, aby jste věděli. A to vím jenom proto, že jsem
Marťan - Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 15:52, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
Co se divíte, většina aut v bazarech jsou škodovky, většina nových aut prodaných v čr jsou škodovky, většina lidí když pomyslí na koupi vozu myslí na škodovku. Tak není divu, že tady se neustále dokola probírají, škodovky
Nedivim, ale tenhle clanek uz tu v identickem zneni byl, Viz datum vyse.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 16:05, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
Nedivim, ale tenhle clanek uz tu v identickem zneni byl, Viz datum vyse.
1) je to o škodovce, a článků o škodovce není nikdy dost
2) jsou prázdniny, i v televizi recyklují již 2x recyklované
Tak takhle nějak to asi bude, a to vím jenom proto že jsem
Marťan - Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 16:44, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
1) je to o škodovce, a článků o škodovce není nikdy dost
2) jsou prázdniny, i v televizi recyklují již 2x recyklované
Tak takhle nějak to asi bude, a to vím jenom proto že jsem
Marťan - Martin
ještě je omlouvej :D ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 17:36, RE: Redakce, proc znovu?
anonym napísal:
ještě je omlouvej :D ...
Ale neomlouvám, stejně jako programoví šéfové těch původních stanic s analogového věku, jsou to lemplové. Nevím jestli nemají články, nebo si je šetří na podzim, jen říkám že tak to je.
Doufám, že s podzimem se to zlepší Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.08.2008 18:35, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vážená redakce,

má to nějaký smysl pořád omílat dokola to stejné, když si to mohu najít nejméně ve třech předchozích článcích. Proč se nezabvýváte i tématy novými, o kterých se ještě nepsalo. Na takové poradny bych odepsal, že už byly zodpovězeny a ať si je zájemce najde. Zabírá tady místo daleko zajímavějším článkům o nevšedních autech nebo jiných souvisejících tématech.
Dávám za pravdu, redakce buď má omezený "rozhled" v automobilismu, nebo jsou to fandové škodovek (nic proti žádné značce).
Já psal před půl rokem dotat do poradny ohledně Mazdy RX8 a dodnes také nic. Wankelův motor jim asi nic neříká...
Sem občas ještě zabrousím, ale když se tu omýlají pouze dokola stejná auta, tak jsem raději na jiných stránkách...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.