0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 20:15, RE: bez předmětu
3.0 V6 napísal:
No to je právě ono - novou feldu kombíka za 280táců. To si myslím, že nebyla rozumná investice, za to koupíte ojetinu vyšší třídy že se Vám z toho po svezení protočí panenky.
Ale je potřeba hledat a nenaletěl na kdejaký podvod a kecy o majiteli - starším pánovi před důchodem )
Kdysi jsem chtěl kupovat Xantii, 97-ku, bylo to roku 2003, bylo to auto staré 6let. Pak sem se projel v Alfě 164 3.0 z roku 1989 a všechno bylo mnohem lepší - interiér, podvzek jel jako po kolejích, motor táhnul jako bl...
V dnešní době si Felicii koupí jen idiot!!! Neznám jediný důvod, proč takovou píčovinu udělat. Končím relaci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 20:42, RE: bez předmětu
anonym napísal:
V dnešní době si Felicii koupí jen idiot!!! Neznám jediný důvod, proč takovou píčovinu udělat. Končím relaci.
Zdravím - v rodině máme druhou feldu r.v. 99 (šoféruje otec podnikatel) - první šla po 270t ven současná má již na kontě 450t - od začátku lítá na LPG - po 250t je třeba zgenerálkovat motor (nebo sehnat jinej) - co se týče brzd - na feldu stačí, ale jinak děs běs. Řadička - po skoro půl miliónu km už je to spíš losování rychlostí po paměti než řazení - když chci předjíždět tak je to kurva sofistikovaná činnost - abych to stihnul. Spotřeba v LPG 9 - 10l. Jo a ještě to rezne jak sviňa. No prostě felda už je dávno za horizontem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 22:12, felda...
Zdar, zhodou okolnosti som v pondelok videl 2 dopravne nehody, jednu tesne pred Bratislavou - vodic vo felicii sa zrejme zamyslel a vrazil do pred nim stojacej dodavky, ta felicia bola zlikvidovana az po celne sklo, zmacknuta jak sracky. interier bol vsak neporuseny a vodici oboch vozov vonku pofajcievali a nervozne vyckavali policajtov. PS - prdel dodavky bola len lahko zmacknuta, z toho sudim ze rychlost zrazky bola max 40km/hod. Hodinu na to som uz v meste videl na vlastne oci dalsiu havariu - chlapik v cervenej felicii nedal pozor a narazil do brzdiaceho auta pred nim (nejaky korejsky minivan) . Rychlost zrazky bola maximalne 20 km/h, korejsky minivan bol zlahka premacknuty - felda bola premacknuta hodne - VERDIKT: proste felda rozhodne nieje bezpecny voz.

PSPS: Moj znamy je automechanik a bol vlastnikom AR 164 - 3.0 V6. Jednine co mu po nej ostalo (ked sa jej zbavil) bol rozjebany piest, v ktorom bolo vytlcenych niekolko skaredych dier. Proste sa z nicoho nic pri jazde velkou rychlostou ulomil ventil, spadol do spalovacieho priestoru a spolu s piestom sa umlatili k smrti. Ale inac nic proti alfe 164, vraj tahala jak 100 certov (ale aj prachy s kapsy, furt si to musel opravovat)...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.06.2007 23:43, RE: felda...
bubu napísal:
Zdar, zhodou okolnosti som v pondelok videl 2 dopravne nehody, jednu tesne pred Bratislavou - vodic vo felicii sa zrejme zamyslel a vrazil do pred nim stojacej dodavky, ta felicia bola zlikvidovana az po celne sklo, zmacknuta jak sracky. interier bol vsak neporuseny a vodici oboch vozov vonku pofajcievali a nervozne vyckavali policajtov. PS - prdel dodavky bola len lahko zmacknuta, z toho sudim ze rychlost zrazky bola max 40km/hod. Hodinu na to som uz v meste videl na vlastne oci dalsiu havar...
To je pravda -. jediná slabina třílitru je ono ulomění ventilu, ale musíš to fakt honit jak prase, abys ho tak vojebal + vedení ventilu...
Asi dvakrát jsem to taky slyšel, jenže víš co, pokud si ten motor dáš do kupy, tzn. rozvody napínák, případně přetěsnění motoru, což je rutina, tak provedeš i kontrolu vetilů a vůli ve vodítkách a pokud je to v klidu, sestavíš to zpátky a je to, no. Jinak já to moc nehonil, v alfě jde spíše o radost z jízdy. Jistě, běžná údržba se dělá dycky, ale když tě třeba čep stojí 300 a rameno 800, nebylo to nic co bych si musel sřítat na futro - jsou to já nevím 4 věci vepředu a 2 vzadu za pár kaček a je pokoj....
Třílitry akorát dost žerou vejfuky, to je taková zvláštnost, ale co, replika je zase levná, a v drtivé většině to zavaříš céóčkem.
Jinak u tohoto vozidla hodně záleží na stavu, v jakým ho koupíš, pokud už je na kaši, kaší už zůstane, jako asi všechno, ale pokud natrefíš na opečovaný kousek, je tato Alfa opravdu zlatá. Současný můj twinspark je až na pár mušek opravdu solidní a i ta elektrika no problemo, což mě trochu udivilo, čekal jsem problémy.
Dáš-li sportovní sání a rozumný sportovní výfuk, znatelně to oživne a má to i hezký zvuk, zvláště sportovní filtr sání na plnej kotel vyluzuje vynikající bublasjící baryton a mj. podle úrovně bublání poznáš mnohem líp optimální režim motoru a vyladíš i spotřebu. jako říkám, jezdím za 7,4 až max. 8,2 a sice to vyloženě nehoním, ale zase to neštetřím, valím ho tak optimálně 90-120 hlavně plynulou jízdou, což je jak říká jeden můj automechanika - to už je velice vysoká rychlost, těch 120, pane... )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 02:00, Felííícia
Vlastníme tiež felíciu r.v.1996 1,3 50kW, Že je to dobré autíčko súhlasím, ale kámo vec že ja viem jazdiť za menej. Nemeral som si často spotrebu ale raz keď som šiel do Bratislavy 250km a 250 spat - tankoval som od plnej do plnej vyšla mi spotreba 5,3l/100km, Viem že z Felíciou sa dá jazdiť aj za 5 litrov, keď sú ideálne podmienky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 08:07, RE: Felííícia
anonym napísal:
Vlastníme tiež felíciu r.v.1996 1,3 50kW, Že je to dobré autíčko súhlasím, ale kámo vec že ja viem jazdiť za menej. Nemeral som si často spotrebu ale raz keď som šiel do Bratislavy 250km a 250 spat - tankoval som od plnej do plnej vyšla mi spotreba 5,3l/100km, Viem že z Felíciou sa dá jazdiť aj za 5 litrov, keď sú ideálne podmienky.
Prosimvas lidi,nikdo vam ty vase alfy nebere ani bmw a ni nic jineho.Nekomu se libi felicia,nekomu zas neco jineho,je spousta lidi co jim felda staci neni to az tak skarede auto,akorat by mi na ni vadila velmi vysoka spotreba(1,3)jinak proti ni nic nemam,nekomu vyhovuje souhlasim ze autor clanku je tak trochu zaslepeny ooo velikou SKODOVKOU,ale to je na nem co chce a co ne.Jinak ta bezpecnost je opravdu relativni,pred lety jsme vsichni litali v zigulech a skodovkach,v lepsim pripade neco zahranicniho,ale opravdu bezpecne nebylo nic takze bych s te bezpecnosti nedelal az takovou udalost jezdilo se taky jenom lidi byli(nekteri )ohleduplnejsi a vice si auta setrili osobne si myslim ze je felicia lepsi nez fabia jezdil jsem v obouch a libila se mi vic felda ale neberte mne za slovo.Cau JiRaY
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 08:24, RE: Felííícia
anonym napísal:
Prosimvas lidi,nikdo vam ty vase alfy nebere ani bmw a ni nic jineho.Nekomu se libi felicia,nekomu zas neco jineho,je spousta lidi co jim felda staci neni to az tak skarede auto,akorat by mi na ni vadila velmi vysoka spotreba(1,3)jinak proti ni nic nemam,nekomu vyhovuje souhlasim ze autor clanku je tak trochu zaslepeny ooo velikou SKODOVKOU,ale to je na nem co chce a co ne.Jinak ta bezpecnost je opravdu relativni,pred lety jsme vsichni litali v zigulech a skodovkach,v lepsim pripade neco zahrani...
Myslete si co chcete,ale na svou dobu posloužila Felda spousty lidem a bylo to posledí auto, co škodovka udělala pro lidi. Nová Fabia,Roomster jsou ,dle mého názoru, krabice na čtyřech kolech za přemrštěný peníz za auto i servis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 12:30, RE: felda...
anonym napísal:
To je pravda -. jediná slabina třílitru je ono ulomění ventilu, ale musíš to fakt honit jak prase, abys ho tak vojebal + vedení ventilu...
Asi dvakrát jsem to taky slyšel, jenže víš co, pokud si ten motor dáš do kupy, tzn. rozvody napínák, případně přetěsnění motoru, což je rutina, tak provedeš i kontrolu vetilů a vůli ve vodítkách a pokud je to v klidu, sestavíš to zpátky a je to, no. Jinak já to moc nehonil, v alfě jde spíše o radost z jízdy. Jistě, běžná údržba se dělá dycky, ale když tě třeb...
No, ved prave, AR 164 v dobrom stave je jako safranu, vacsinou su na predaj buracky pozvarane z troch aut a podobne.
- Este co sa tyka tej feldy, je pravda ze auto posluzilo mnohym ludom a jej nespornou vyhodou je lacna opravitelnost v pripade aj vaznejsej poruchy, ale v dnesnej dobe ked je aj mala fabia obrnena jak Panzer IV a vazi jeden a pol tony, je to proste riziko jazdit s takym niecim ako je felda.... Este jedna prihoda s praxe - moj kamos ma feldu a nejaky typek na fabii mu nedal prednost, bol to len taky maly tukes ale felde bolo treba menit naraznik, blatnik a pravy svetlomet, pancierovana fabia mala akurat oskrety lak...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 19:56, O čom to je?
No to sú tu ale tlachy na starú dobrú feldu. Jebem na vaše twin sparky (načo dve sviečky ked stačí jedna) . Cez leto sa s jedným takým kombajnom 1.3 50KW najazdené 196 000 km chystám ísť do Turecka, ha ha, som zvedavý ako ma teraz odjebete.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 20:10, RE: felda...
bubu napísal:
No, ved prave, AR 164 v dobrom stave je jako safranu, vacsinou su na predaj buracky pozvarane z troch aut a podobne.
- Este co sa tyka tej feldy, je pravda ze auto posluzilo mnohym ludom a jej nespornou vyhodou je lacna opravitelnost v pripade aj vaznejsej poruchy, ale v dnesnej dobe ked je aj mala fabia obrnena jak Panzer IV a vazi jeden a pol tony, je to proste riziko jazdit s takym niecim ako je felda.... Este jedna prihoda s praxe - moj kamos ma feldu a nejaky typek na fabii mu nedal prednos...
Co pořád máte všichni s těma bouračkama? Když se rozseká formule tak z ní nezbyde nic a když kdysi vyráběli staré octavie nebo jiné auta v 50 letech tak auto bylo poškrábaný a lidi vevnitř na kaši. Daleko radší nabouram v autě ze kterýho sice pak nic nezbyde, ale já budu v pohodě a koupim zas jiný. Než aby se autu nic nestalo a mě dávali ve špitále dohromady. Auta maj něco čemu se říká deformační zóny - to je místo, které jde při bouračce do kopru - proto tam je. Běhat kolem bouraček s šuplérou a měřit kdo má větší zkroucenou část? Fakt bezva měřítko který auto je nej...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 21:22, RE: :-)
David V napísal:
Nechce se mi být vulgární, tak jen napíšu, že se mi recenze zdá poněkud optimistická. Zejména to závěrečné hodnocení vzbuzuje úsměv. Jen by mě na závěr zajímalo, co bylo té Vectře, že ji pisatel vyměnil za Filcku?
tady svoji otázku taky připojuju, o Vectře B nebyla zmínka o výměně, od Feliny by mě odradil nejen "nesmrtelný motor" i když z vlastní zkušenosti v autoškolach mají feliny na 1. motoru cca 300tkm a více a pořád pohoda, ale hlavně rakovina 5. dveří, která se časem přenese do střechy a to je už prakticky pro kastli konečná, pár sem jich už taky viděl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 21:44, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
nemyslim, že je dobrý srovnávat AR 164 nebo BMW a Audi s Felinou. Oproti Felině jsou tyhle auta někde úplně jinde a pár tříd výš. Felina byla původně autem skoro pro všechny. Když poprvé vyjela AR 164 nebo BMW 7 nebo Audi A6 nebo A8, kolika lidem byly tyhle káry dostupný a kolika lidem byly dostupný Felicie. S cenou souvisí i použití materiálů, i když je to u škodovek do první poloviny 90. let sporný. To můžeš tímhle způsobem porovnávat i další auta např Maserati Quatroporte a Fiat Uno. To vyjde nastejno, stejne srovnani jako AR 164 a Felina. A to, že AR po 80tkm měla už dost operací za sebou byl častý jev, co si budem namlouvat a Felicie nic moc oprav, ale vyjímky se najdou vždycky. Uznávam, že se najdou kusy, které vydrží 500tkm a víc a stále o.k. Takové jsou všude, skoro všude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 09:35, Ach jo
Když už tedy pláčeš tak průměrný plat v ČR již dávno není 13 tis. Všichni jsme nějak začínali, já dokonce u škody 105, ale určitě jsem z ní nebyl posranej. Snažil jsme vydělat haky a rychle se jí zbavit. S felicií to bylo podobné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 12:10, Felda
Neviem, ci mam tuto "recenziu" brat ako zart, alebo vyplod nie celkom zdraveho rozumu. Aby niekto po presadnuti z Vectry A vychvaloval Feldu az do neba, tak to som este nevidel/nezazil. Clovece, to musel byt sok. Ta Vectra bola uz v roku 1989 dalej ako sa Felda vobec kedy dostala. "Felda ma ABS, ktore rozdeluje silu na kazde koleso individualne a preto to brzdí lepsie ako Bugatti Veyron"...pokial viem, tak ABS zasahuje a pri smyku jedného a viecerých kolies. Pri beznej jazde k tejto situacii ani nedochadza, tym padom bud jazdite ako imbecil, alebo nemate o tom, co je ABS ani potuchy. "Vsetko sa da ovladat jednym prstom"??? To snad nepotrebuje ani komentar, mozno vo Fabii...A este k tej spotrebe- radil som 5ku už pri 50km/h....teda klobúk dole, ušetrili ste 30 korún na benzíne, ale pomaly si ničíte ten skvost pod kapotou...Na záver by som ešte dodal, že v cenovej kategórii (nezmyselne stale predrazenej Feldy) sa nachadzaju aj omnoho lepsie auta a zalezi len na Vasom vybere, aby ste nemuseli investovat do opravy Vas trojmesacny plat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 13:15, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
Stará dobrá alfa,ten to trochu přehnal stím hodnocením,komfort za ty prahy je fakt katastrofální,feliciu nikdy bych si nekoupil a to mám taky 13 000 /měs
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 15:57, Ach jo
Tak jsem si chtěl přečíst zajímavou diskuzi, ale nic se nezměnilo. Většina diskutujících se chová jako totální hovada. Pokud se nechcete vyjadřovat k samotnému autu, ale jen hodnotit cizí recenzi, raději nepřispívejte vůbec a založte se jiné diskuzní fórum, s názvem Hovada sobě, kde si ty svoje "moudra" pište, ale neobtěžujte svými mindráky ostatní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 18:02, RE: Ach jo
anonym napísal:
Tak jsem si chtěl přečíst zajímavou diskuzi, ale nic se nezměnilo. Většina diskutujících se chová jako totální hovada. Pokud se nechcete vyjadřovat k samotnému autu, ale jen hodnotit cizí recenzi, raději nepřispívejte vůbec a založte se jiné diskuzní fórum, s názvem Hovada sobě, kde si ty svoje "moudra" pište, ale neobtěžujte svými mindráky ostatní.
Už jsem si myslel že se to zdá jenom mě,,Naprosto souhlasím..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 17.06.2007 20:45, Petr
Myslím, že Felicie byla ve své době strašně drahá. Na to co nabízela, byla 1.3 GLXI v roce 95 za nějakých 280000kč.
To při průměrných platech bylo prostě moc a dnešní Fabie je z tohoto pohledu daleko levnější, nehledě na to, že nabízí modernější techniku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.06.2007 09:23, Crash test Felicie
anonym napísal:
Myslím, že Felicie byla ve své době strašně drahá. Na to co nabízela, byla 1.3 GLXI v roce 95 za nějakých 280000kč.
To při průměrných platech bylo prostě moc a dnešní Fabie je z tohoto pohledu daleko levnější, nehledě na to, že nabízí modernější techniku.
Nerekl bych ze je felicia nebezpecne auto. Po faceliftu prosla neofiko narazovym testem v nemecku. Nedopadla vubec spatne. Lepe jak auta typu xantia, starsi korejci, fiaty atd.....byt byla v testu uplne bez airbagu. Na tu dobu testu (rok 1998 mela 3 hvezdicky, pak je skrtli na dve). Takze si myslim, ze jasne na nova auta nema a je bezpecna, a ve srovnani s popelnicema typu napr. Golf 2,3, Astra 1. generace, mazda 323 92, nissan ponny, fiat punto 1. generace atd.....si nevede zle a je bezpecnejsi..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.06.2007 11:55, RE: Nesmrtelný motor
anonym napísal:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
ne ne, 1964 je správný letopočet; motor byl vyvinut pro Š 1000 MB
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.