0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Felicie: při předjíždění vypínám klimatizaci

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 06:47, nechápu
Vůbec nechápu, jak někdo může přesedlat z Galanta do Felicie a ještě uvažovat o koupi Fábie, ale lidi jsou různí. Potom není divu, že pisatel není spokojený.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 06:50, Spotrebak
No, ono mezi spotrebak patri treba i tlumice. Pak se urcite nebude takhle naklanet. To auticko uz je pekne vylitany(povrzavani desky, ulamany plasty...). A na kolech s profilem 70 se urco bude naklanet. Jinak trosku rozporuplna recenze. Malo mista, pak ho je dostatek, ale pohodlne se vzadu svezou jen dva??? Halooo, vzdyt je to nizsi stredni trida, kde odvezete pohodlne vzadu 3 lidi? Ani v autu o tridu vyse
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 07:33, RE: nechápu
anonym napísal:
Vůbec nechápu, jak někdo může přesedlat z Galanta do Felicie a ještě uvažovat o koupi Fábie, ale lidi jsou různí. Potom není divu, že pisatel není spokojený.
Ale hlavně že dobrý řidič nepotřebuje ABS ha, ha asi ho nikdy neměl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 07:48, auta
Deváté auto ve 23 letech? Docela rychlá obměna. Tos to vždy tak rychle rozbil? Asi jo, když sháníš nové auto den před odjezdem na dovolenou. A ta spotřeba 12 l ??!! Šílený!! Tolik závad a problémů a klidně by koupil auto stejné značky. Hmm,to se teda divím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 08:23, RE: Spotrebak
anonym napísal:
No, ono mezi spotrebak patri treba i tlumice. Pak se urcite nebude takhle naklanet. To auticko uz je pekne vylitany(povrzavani desky, ulamany plasty...). A na kolech s profilem 70 se urco bude naklanet. Jinak trosku rozporuplna recenze. Malo mista, pak ho je dostatek, ale pohodlne se vzadu svezou jen dva??? Halooo, vzdyt je to nizsi stredni trida, kde odvezete pohodlne vzadu 3 lidi? Ani v autu o tridu vyse
No, asi nebudeme rozebírat každou větu, celkový dojem je myslím jasný a vcelku bych s ním souhlasil. Auto ani nemusí mít tolik najeto, plasty začínají vrzat tak po 50 tisících a pak se to zhoršuje, jak se karosérie kroutí. Jízdní vlastnosti jsou kapitola sama pro sebe - podle mě jsou horší než u favorita, který se nechoval tak záludně.Náklony jsou sice nižší, ale nedotáčivost je tragická již jen při trochu vyšší rychlosti v zatáčce. Spotřeba je myslím odpovídající - za 6.5 se s tím dá jezdit. Pokud pojíždí po městě se studeným motorem na sytič, tak to jde samozřejmě rapidně nahoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 08:29, RE: auta
anonym napísal:
Deváté auto ve 23 letech? Docela rychlá obměna. Tos to vždy tak rychle rozbil? Asi jo, když sháníš nové auto den před odjezdem na dovolenou. A ta spotřeba 12 l ??!! Šílený!! Tolik závad a problémů a klidně by koupil auto stejné značky. Hmm,to se teda divím.
No hlučnost bych se skodou 120 nesrovnaval.....ani ty jizdni vlastnosti. Co vím, tak Felicie mela jizdni vlastnosti docela prijemne na bezne cestovani (uz si moc nepamatuji, 3 roky to auto nemam)..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 08:32, RE: nechápu
anonym napísal:
Vůbec nechápu, jak někdo může přesedlat z Galanta do Felicie a ještě uvažovat o koupi Fábie, ale lidi jsou různí. Potom není divu, že pisatel není spokojený.
Jestli to byl nejakej hodne starej galant....ono staci jak ty ojetiny vypadaj, napred s tim nekdo najete 250.000km, pak to mladej huntuje....300.000km drasticky jizdy....a pak je i galant na hovn*a
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 08:33, RE: nechápu
anonym napísal:
Jestli to byl nejakej hodne starej galant....ono staci jak ty ojetiny vypadaj, napred s tim nekdo najete 250.000km, pak to mladej huntuje....300.000km drasticky jizdy....a pak je i galant na hovn*a
myšleno + 50.000km,ne dalších 300.000km...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 09:36, ABS
Hmm, dobrý řidič nepotřebuje ABS? No určitě ne, když nebude potřebovat fakt brzdit... nějaké to pošlapávání brzdy aby auto nešlo do smyku a stometrová brzdná dráha pak překvapí. Nebo zkuste zabrzdit v zatáčce, jasně, brzdí se před zatáčkou, ale když tam vylítne kanec, tak já osobně brzdim i v ní
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:01, Nic proti
, ale recenze tak trochu o ničem. Připadá mi to, jako když si mladý klouzek narychlo koupí vylítaný šrot ze kterého se snaží vyždímat co se dá a teď už převážně jen kritizuje. Nikdy jsem vůz značky Felicia nevlastnil, ale příležitost jej řídit jsem měl...opravdu to není žádný extra zázrak, ale rodině s průměrnými příjmy myslím poslouží velmi dobře a náklady na servis jsou minimální.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:19,
Nechápu co nutí tyhle lidi popisovat zkušenosti s autem, který je již trochu mimo dobu .. samozřejmě je to naše nejrozšířenější auto, ale řekl bych taky že důvěrně známý .. sám jsem před cca 10 ti lety s takovouhle feldou jezdil.. akorát že jsem jí kupoval novou. Když jsem jí před 8lety prodával byl jsem rád že šla, měla najeto 160tisíc, furt se něco na ní muselo něco dělat - brzdy, tlumiče, odcházelo něco kolem motoru měnilo se to 3x už ani nevím co to bylo, začala reznout a to to bylo 4 roky starý auto. Takže co to asi bude za pelech teď v roce 2008 to fakt nechci ani vědět. A nechci si ani představit že tenhle pelech si koupí teď v roce 2008 nějakej "objevitel ameriky " jako tenhle hošík a začne taky popisovat zkušenosti.
Na druhou stranu musím říct že mi Felda sloužila dobře, tedy do doby než se začaly problémy kupit. Objel jsem s ní tenkrát v letech 97-98 půl Evropy, na dovolenou jsme jezdili do Kalábrie každý rok a bylo to fajn spolehlivý nový auto, který mělo dobrý jízdní vlastnosti.
Do stejnýho městečka jezdilo i pár párů z Belgie a Holandska, nakonec to jsou teď naši dobří známí. Jeden měl Golfa III nebo IV? druhej Pegueota tuším první 306 a půjčovali si feldu aby poznali jak to český auto jezdí. S provedením prostorností vším byli spokojeni až na absenci posilovače, nepřirozenost úhlu volantu a nemožnost jeho seřízení. To že byly okna na kličku bylo ještě jak nějak normální..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:51, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nechápu co nutí tyhle lidi popisovat zkušenosti s autem, který je již trochu mimo dobu .. samozřejmě je to naše nejrozšířenější auto, ale řekl bych taky že důvěrně známý .. sám jsem před cca 10 ti lety s takovouhle feldou jezdil.. akorát že jsem jí kupoval novou. Když jsem jí před 8lety prodával byl jsem rád že šla, měla najeto 160tisíc, furt se něco na ní muselo něco dělat - brzdy, tlumiče, odcházelo něco kolem motoru měnilo se to 3x už ani nevím co to bylo, začala reznout a to to bylo 4 roky ...
To stím volantem je opravdu trága. Když už tento šrot musím řídit, nikdy nevím, jak si mám sednout, pořád mně to příjde že sedím naprosto nepohodlně a nepřirozeně. Volant je tam opravdu danej dost blbě. A ten posilovač je taky síla... myslím si, že ženská stím musí zápasit úplně šíleně. Jinak je to stará sračka, ale myslím, že byla fpoho a za pár kaček. Dnes fábka-hrůza děs, málo místa, hafo lovů...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 10:57, spotreba
kdysi sme s nasi feldou meli spotrebu kolem 5,5l a jezdilo se s ni - jako s felicii. nejcasteji do 4 tisic otacek, tkze dost zalezi na stylu jizdy. po meste za 12 se mi nejako nezda.....pokud recenzent dosahl tohodle vysledku, tk mu radeji nechci byt nablizku. ostatne... jezdil sem pak jeste s dalsima 3ma feldama, z toho jednou sluzebni 1,6 kterou sem moc nesetril, a ani u te se mi tadle divocina nepodarila. jinak 1,6 pro feldu moc nedoporucuju. sice pomerne lita, ale predni naprava docela trpi.

btw nezda se mi ta nakupni cena pro feldu s toudle kilometrazi a s touto vybavou, kdyz ji recenzent kupoval....s tim autem muselo neco byt, vzdyt pokud by bylo normalni, tk by i dnes stalo o dost vic, jak tech 50k
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 11:33, Sněhulák měl taky feldu
1,3i 50 kw - novou. Byly nějaké drobnosti (žárovky, nefunkční rádio), které se řešily během prvního roku v záruce. Při prodeji tam dali ty nejhorší gumy, jaké snad sehnali.
Po prvních cca 300 km se uvolnila kulisa řazení pod autem a pak s ní byly stále problémy - vypadávala, ale šla rukou zatlačit zpět. Šla špatně řadit zpátečka. Reklamaci im neuznali, že jsem to urval.
Taky prasklo nějaké těsnění v motoru a zvýšily se volnoběžné otáčky, oprava mě stála do 2 tis.
Neměl jsem z toho všeho dobrý pocit. Bylo to nepohodlný žíznivý auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 12:47, RE: nechápu
anonym napísal:
Vůbec nechápu, jak někdo může přesedlat z Galanta do Felicie a ještě uvažovat o koupi Fábie, ale lidi jsou různí. Potom není divu, že pisatel není spokojený.
vylietaný galant r.v. pred kristom a ešte k tomu s nevalným turbodieslom pod kapotou určite nie je auto na celý život, toľko k tomu údivu že prečo z galanta do felicie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 13:24, Sranda
Autor se teď jistě dobře baví...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 13:24, RE: ABS
anonym napísal:
Hmm, dobrý řidič nepotřebuje ABS? No určitě ne, když nebude potřebovat fakt brzdit... nějaké to pošlapávání brzdy aby auto nešlo do smyku a stometrová brzdná dráha pak překvapí. Nebo zkuste zabrzdit v zatáčce, jasně, brzdí se před zatáčkou, ale když tam vylítne kanec, tak já osobně brzdim i v ní
Až budeš s ABS panicky brzdit na hodně hrbolaté cestě, tak se asi pěkně zpotíš, jak ti ztvrdne pedál a auto přestane brzdit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 13:55, RE: ABS
anonym napísal:
Až budeš s ABS panicky brzdit na hodně hrbolaté cestě, tak se asi pěkně zpotíš, jak ti ztvrdne pedál a auto přestane brzdit...
Na hodně hrbolaté cestě přece každý jede tak, aby nemusel panicky brzdit. Nebo ty to snad na takový cestě valíš co to dá? Taky záleží jak ti fungují tlumiče.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 14:01, RE: Spotrebak
anonym napísal:
No, ono mezi spotrebak patri treba i tlumice. Pak se urcite nebude takhle naklanet. To auticko uz je pekne vylitany(povrzavani desky, ulamany plasty...). A na kolech s profilem 70 se urco bude naklanet. Jinak trosku rozporuplna recenze. Malo mista, pak ho je dostatek, ale pohodlne se vzadu svezou jen dva??? Halooo, vzdyt je to nizsi stredni trida, kde odvezete pohodlne vzadu 3 lidi? Ani v autu o tridu vyse
Tlumice naprosty souhlas i z feldy se da udelat auto schopny se udrzet na ceste...

Nizsi stredni? I ty Brepto...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.03.2008 15:13, ABS
S ABS se to má takto, když ho někdo v autě má, je rád, že ho tam má. Já ho párkrát nechtě vyzkoušel a brzdit a manévrovat zaráz tak špatný není. Kdo ho v autě nemá, snaží si nalhat do vlastní kapsy, že ho nepotřebuje. ABS nezkrátí brzdnou dráhu, prodlouží ji, to je bez diskuze, ale v 90-ti procentech případů, je lepší se snažit kolizi vyhnout a ne to ubrzdit, proto se ABS montuje. Když jde z tlustejch do tenkejch, tak hledám volnej flek kam auto pošlu. Ale uznávám, že při sunutí z ledovatýho kopce je ABS na obtíž, protože auto se pořád sune, ale to jde o plechy a ne o život. Kdo jezdí s ABS tak, jako by ho v autě neměl, tak mu ABS bude v nouzi dobrým pomocníkem. Kamarádovi se na namrzlé silnici roztočilo auto, protože jedna strana brzdila na ledu a druhá na asfaltu - auto se stalo neovladatelné. Jak se řeší taková situace, když nemám ABS a toto nastane. Ptám se odborníků, kteří ABS nepotřebují a už podobnou situaci zvládli.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.