rohYpnol napísal:
To nic nemění na tom, že podvozek od BMW, bezesporu úžasně vyladěný, prostě nemusí nutně české silnice dobře snášet. Netvrdím, že se jedná o chybu vozu. Ona taková hliníková přední náprava na Passatu byla taky výborná, ale ne pro tankodrom ČR. Pro tu je co se provozních nákladů týká, lepší jednoduchá a mechanicky odolná náprava. Každá sranda holt něco stojí. Navíc BMW nejezdí obvykle nejpomaleji. A je určitě rozdíl přejíždět výtluky ve vyšší rychlosti... Jinak ale souhlas s logins01. Pojištění, ...
To by mě teda zajímalo v čem takové BMW nabízi nesrovnatelně lepší jízdu
Nesmysl... já myslím že si můžeme dát ruku na srdce a být drobek při zemi a na rovinu si říct, že Fabia zas tak špatně nejezdí, naopak.
Už jen tazatel neví co doopravdy chce.
Tady není vůbec co řešit, Fabia jasná volba. Říkejte si co chcete, ale když už chci teda za svý peníze co nej auto, tak logicky sáhnu po co nejmladším autě, co nejméně najeto, a v případě Fabie tu je jedna OBROVSKÁ výhoda ,a to dostupnost dílů. Teď sem nebudeme tahat vrakáče, ale nové díly z mototechny. Majiteli fabie se pokazí třeba otevírání okna, což se může stát u každého auta... zajdu do mototechny, ukážu jim poškozený plastový kloubek, prodavač sáhne pod pult a dá mi ho za 10kč. Další den mi odejde výfuk, jdu opět do prodejny, přinesou mi zezadu ze skladu na výběr od 3 výrobců a vyberte si - hodinu na to mám na Fábce nový výfuk a jedu dál. Nějaký blbec mi na parkovišti urazí zrcátko(500kč) nebo třeba jen rozbije sklíčko, jdu opět tam jako prve, dostanu sklo do zrcátka za 200kč, zacvaknu a hned je lépe vidět. Podělá se mi termostat, za ty roky ho nikdo neměnil, už zas otravuju v té samé prodejně, ale bohužel, mají termostaty vyprodaný, neva nic se neděje, zajedu do vedlejšího městečka přes kopec, v mototechně maj skladem několik termostatů, fajn, vyřešeno.
Prostě jednoduše řečeno, kdejakou volovinu, krytku, plastovou zásleplu, držáček, úchytku, součástku, světlo, zrcátko, chladič, vodní pumpu, ložiska do kol, kuláky, čepy, doplňky máte v mototechně za pár kaček až se tomu někdy smějete jak je to snadné. A to se nejedná jen o Fábku, ale favorit, Felda, Octavia... Je to jedno.... Je toho všude mraky po prodejnách skladem.
Teď se zeptám, o co je lepší více jetý a starý BMW???? Řekne mi to někdo na rovinu? V BMW je 5x - 10x - 50x nebo kolikrát nesrovnatelně lepší jízda???? Kecy!
Jak už tu někdo psal, pokud je tazatel nějak zatíženej na BWM, fandí mu, proč né, ať si ho pořídí, jeho věc, ale když neví co chce, a chce radu jestli to a to, tak mu tady nevnucujte BMW, že je o tolik a tolik lepší, dyť to jsou opravdu laciný řeči a není to pravda. pokud mám omezený rozpočet, tak je prostě český auto jasná volba a nejen kvůli rozpočtku, už jen kvůli té dostupnosti dílů, jízdní vlastnosti Fábie velmí dobré, a na výběr v inzerci z tisíce kusů!
PS: pro Valnohu -
nechci ti brát iluze, ale tlumič pérovaní pro E46 o 100kč dražší?
) buď při zemi, na Fábku máš na výběr za 960kč horší, za 2300kč Monroe.. Na E46 začínáme od 5200kč Monroe... Vynásob si to x 4, a tomu se říká provozní náklady, stačí jednoduchý počty, nejvyjde mě to o 400kč dráž u BMW, ale o cca 11600kč. A takhle by se mohlo pkračovat dál a dál, už se prosím nesnažte za každou cenu tyhle zahraniční vozy srovnávat s náklady cenově na úrovni čekého auta, a jízdními vlastnostmi NESROVNATELNĚ lepšími. To se drobek vylučuje ne?
))))))))))))))))))
majte sa