0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia nebo raději Nissan Primera?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 15:08, RE: No to je zase srovnání !
anonym napísal:
To je jako by někdo uvažoval zda koupit mopeda nebo sedmičkový bávo. Když už srovnávám auta, tak stejný třídy!

Takže ve střední třídě:
Superb vs. Primera

V nižší střední třídě:
Oktávka vs. Almera

Nebo v třídě malých aut:
Fabia vs. Micra
Pozn: Micra je mikrovůz, Fabie předce nepatří do třídy jako Fiat 500 nebo Tico?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 15:12, RE: Nemučte své děti
anonym napísal:
Fabia není špatné auto, ale na takhle dlouhé trasy určitě není. Odpovídá spíš požadavkům tazatele, ale ta cesta na dovolenou se s tím dá udělat. Horší je, že každý chce fabii předjíždět a na dálnici určitě ve zpětném zrcátku respekt nebudí a když spěcháte tak vás nikdo nepustí.
Fabie má podařené sedačky, jel jsem v ní na dovolenou vkuse 1200 km a záda mě nebolely, měřím 187cm... Akorát s jiným motorem :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 15:27, RE: No to je zase srovnání !
anonym napísal:
Pozn: Micra je mikrovůz, Fabie předce nepatří do třídy jako Fiat 500 nebo Tico?
Micra je nákupní taštička pro mladou holku, kdo jí srovnává s Fabií je mimo mísu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 15:29, RE: Primera
anonym napísal:
Primera je lacinej hnůj pro teplouše nebo socky a kdo se jí zastává neví ani to, že auto má čtyři kola, prostě úplně tupej nebo rád blije
souhlas, nissana jsem měl a nikdy už víc, teď mám Carinu a nedá se to srovnat!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 16:01, RE: Nemušte své děti
anonym napísal:
To je pěkná blbost, měřím 197 a problémůs si za mě sedne přítelkyně 170 cm. Asi záleží na sklonu sedačky, ale za volantem se má seděť a ne ležet! ... co dodat
Jen dodejte, kde má vaše přítelkzně nohy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 16:10, RE: bez předmětu
anonym napísal:
no kolega otestoval tuhost fábie čelně proti oktávce a zas tak moc tuhá nebyla
Tuhý proti tuhému a výhoda už není tak velká, ale je pořád.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 16:40, RE: Nemušte své děti
anonym napísal:
Jen dodejte, kde má vaše přítelkzně nohy.
Dámské kotníky patří na pánská ramena....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 16:53, RE: Nemušte své děti
Pepe napísal:
Dámské kotníky patří na pánská ramena....
Jo a na hrubý pytel, hrubá záplata!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 17:01, RE: Nemušte své děti
Šakal napísal:
Jo a na hrubý pytel, hrubá záplata!
šakal mi psal, že vlastní Fabii 1.0 37kW Junior bílou a prý ji nemůže prodat, tak když by jste někdo chtěl chce za ní 64000Kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 17:07, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Máš pravdu, Šakale, pán si hlavně neuvědomuje, že přechod z oktavie do fabie nebolí ne proto, že by fabie byla velká, ale proto, jak je oktávka malá. Ta totiž boduje hlavně kufrem, ale my, kteří rádi jezdíme na sedadlech a ne v zavazadlovém prostoru, sledujeme jiné údaje - např. rozvor náprav. A podle tohoto kritéria nepatří O do střední, ani nižší střední, ale mezi malé vozy, jako je právě fabia... Ty vole, to jsem tomu zase dal, zlomená stovka. No vždyť jsem to v pátek dopoledne říkal...
no že by byla 307 taky nějakej špičkovej kočár to taky není, nemám octavii, ale kdybych si měl vybrat tak raději tu oc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 17:33, RE: bez předmětu
anonym napísal:
no že by byla 307 taky nějakej špičkovej kočár to taky není, nemám octavii, ale kdybych si měl vybrat tak raději tu oc.
žádná umrněná Fabie nebo hnusný humus Primeros, ale kup si chlape Octavii 1.9 TDI 66kW a budeš spokojený
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 17:55, RE: bez předmětu
anonym napísal:
no že by byla 307 taky nějakej špičkovej kočár to taky není, nemám octavii, ale kdybych si měl vybrat tak raději tu oc.
307 kamarad vychvaloval, a kdyz me v ni svezl tak zadana slava...neustale neco drnacalo ve dverich, kdyz se chlubil jak 2.0HDI jede tise a bez vibraci, zjistil jsem ze toci asi jen do 1700ot.....a pri parkovani vybrovalo cele auto vic jak TDi v A4. Potom me auto pujcil, samozrejme jsem ho tocil do 3.000ot. a sujektivne me prislo hlucnejsi nez motory TDCi ve fordech, a srovnatelně hlučné jako v OC. I. generace 66kW. ¨Jizdně to nijak nevynikalo, řadící páka utrpení, stejně jako držení stopy.....zabuchování dveří dělalo rány jak u Mecedesa z poloviny 70. let..........................................A ted k Nissanu P11....asi tak, pokud nekdo touzi po sportovnejsi jizde, at si koupi. Tazateli bych doporucil spise Fabii, at si da praci s vyberem, urcite nekde sezene i dobre vybavenou. Sedacky Fabie bych urcite dal do skupinky vyssiho prumeru. Na tridu hodne nadprumerne. Pokud je nekdo nemocen obezitou nebo vysokym vzdrustem nad 192cm ma holt smulu, at si koupi tranzita. P11 ma cenu jen ta prvni varianta. Ovsem s velkym problemem - auto vypada sockovite a stare. V dobe vzniku bylo opravdu dobre, ale dns mi prijde az zbytecne prechvalovane. Kdyby bylo opravdu tak fenomenalni, jezdi jich tady hodne....a ja ho nikde nevidím. Osobni zkusenost mám, mel jsem moznost auto koupit, ale nakonec vyhrala prvni generace Audi A4 1.8 20V. Hezci, mnohem Tissi!!! a celkove uhlazenejsi, podvozkovne zadny nedostatek nepozotuji a jedim do 8l. Ikdyz je auto temer stejne stare, vypada lepe a vubec nerezne, primera byla jiz chycená.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 18:28, RE: Objektivně
anonym napísal:
Můžete už mi někdo konečně objektivně vysvětlit, proč mám se služební 1,2 HTP 47 kW Fabií kombi spotřebu jak prase, ať se snažím jak se snažím. Dneska jsem zase koukl na počítač a čumělo tam na mně 10,7 litrů průměr (stejným způsobem jezdím soukromým 1,8 Mondeem a to si bere max. 8,5 - podotýkám, že nejezdím jako prase, ale normální pohodovou jízdu s dodržováním předpisů). Když jsem se snažil a jel klidně (tj. pomalé rozjezdy, plynulé přidávání dojíždění na kvalt tak jsem se dostal na 8,3 litrů...
Máme ve firmě 4 fabie combi s 1,2 HTP, střídají se na ních řidiči, provoz převážně na krátkých trasách (do 10 km), nájezd u všech od 100 do 200 kkm a spotřeba u nich nepřesahuje v průměru 6,5 l/100. Takže motorem to asi nebude:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 19:05, RE: No to je zase srovnání !
anonym napísal:
Micra je nákupní taštička pro mladou holku, kdo jí srovnává s Fabií je mimo mísu.
Fabia vs Micra:

Objem kufru: 260 l vs. 251 l (rozdíl 3.5%)
Výkon základní motorizace: 40kW vs. 48kW (rozdíl 20%)
Rozvor: 246 cm vs. 243 cm (rozdíl 1.2%)

Já tam tedy zásadní rozdíl (krom toho, že Micra táhne líp) nevidím, vy ano?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 21:38, RE: No to je zase srovnání !
anonym napísal:
Fabia vs Micra:

Objem kufru: 260 l vs. 251 l (rozdíl 3.5%)
Výkon základní motorizace: 40kW vs. 48kW (rozdíl 20%)
Rozvor: 246 cm vs. 243 cm (rozdíl 1.2%)

Já tam tedy zásadní rozdíl (krom toho, že Micra táhne líp) nevidím, vy ano?
Micra je mikro auto pro malý japončíky a pro liliputy v Evropě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 22:17, RE: Objektivně
anonym napísal:
Můžete už mi někdo konečně objektivně vysvětlit, proč mám se služební 1,2 HTP 47 kW Fabií kombi spotřebu jak prase, ať se snažím jak se snažím. Dneska jsem zase koukl na počítač a čumělo tam na mně 10,7 litrů průměr (stejným způsobem jezdím soukromým 1,8 Mondeem a to si bere max. 8,5 - podotýkám, že nejezdím jako prase, ale normální pohodovou jízdu s dodržováním předpisů). Když jsem se snažil a jel klidně (tj. pomalé rozjezdy, plynulé přidávání dojíždění na kvalt tak jsem se dostal na 8,3 litrů...
Doporučoval bych auto nechat prohlédnout ve značkovém servisu a pokud bude OK tak vyměnit řidiče.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 22:21, RE: No to je zase srovnání !
anonym napísal:
Fabia vs Micra:

Objem kufru: 260 l vs. 251 l (rozdíl 3.5%)
Výkon základní motorizace: 40kW vs. 48kW (rozdíl 20%)
Rozvor: 246 cm vs. 243 cm (rozdíl 1.2%)

Já tam tedy zásadní rozdíl (krom toho, že Micra táhne líp) nevidím, vy ano?
Micra bych velikostí přiřadil spíše k Daewo Matiz nebo Fiat Cinquecento. Ale cenou náhradních dílů bych ho přiřadil k Mercedesu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 22:23, RE: bez předmětu
anonym napísal:
S Fábií HTP mám zkušenost dobrou, za pět let žádná závada a v autě nebyly slyšet žádné pazvuky, takže je auto dělané fortelně. Ovšem já jezdím v autě 95 % času sám a ve městě, do práce a z práce, do Makra či Teska. Jezdím slušně a auto se mi odměnilo spotřebou 5,5 v létě a to ve městě. Připomínám že to byla 8 vent. verze 40 kW, která má z principu lepší zátah od nižších otáček a má proto i paradoxně i těžší převod v rozvodovce. Na horší zátah z nižších ot. si kolega s 47 kW verzí hodně stěžoval....
Naprostý souhlas, jezdím trochu živěji a díky ohromné síle motoru v nízkých otáčkách jezdím také za 5,5 l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.11.2007 22:25, RE: Nemušte své děti
anonym napísal:
šakal mi psal, že vlastní Fabii 1.0 37kW Junior bílou a prý ji nemůže prodat, tak když by jste někdo chtěl chce za ní 64000Kč.
Okamžitě , dej mi kontakt
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.11.2007 09:24, RE: Nemušte své děti
anonym napísal:
Okamžitě , dej mi kontakt
Mám Octavii 2.0 RS Pumpe duse a mám tam čip, takže na brzdě to ukazuje 288 kW a 875 Nm, spotřeba klesla na 2,1L na 1000km
reagovať
  1 ... 5 6 7 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.