0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 TDI, nebo 1.9 SDI?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 11:31, RE: Pro Ráďu a podobný inteligenty
anonym napísal:
Prave ty jizdni vlastnosti fabie, podvozek a prilnavost k silnici je u fabii na velmi dobre urovni. To, ze si nechcete sami koupit mala auta neznamena, ze je to spatne. Nekomu ot proste staci. Ja treba osobne bych za 220 Fabii nekoupil, ale rozhodne nehanim. Ja bych sahl bud po nizsi stredni tride typu Stilo, 307 ci tu 406, a nebo pokud opravdu male auto tak Fabie ve srovnani s Corsou a Puntem a 206 neni tak spatna. Kdyby ve Fabii byli poradny motory jako u konurence tak je Fabia mezi malymi aut...
PILOTI TROJVALCOVYCH FAABIIII FSECH ZEMI SPOJTE SE!!!!!!!! RADO TY SI SATAN :))))) PRASAK
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 11:51, SDI je supr...
...něco jsem s tímhle motorem najezdil a musím říct, že má opravdu něco do sebe...spotřeba kolem pěti litrů, na dálnici těch 150 km/h trvale udrží a pokud to držíte okolo 3000 ot/min, tak umí i vcelku slušně zrychlovat...navíc vydrží věčnost...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 12:26, RE:
anonym napísal:
PILOTI TROJVALCOVYCH FAABIIII FSECH ZEMI SPOJTE SE!!!!!!!! RADO TY SI SATAN :))))) PRASAK
Satan? V čem, proč jako? Moc nechápu a žádám vysvětlení. V reálu jsem na kluka mírumilovný romantik Ne já myslel propojit ty výroky, že vznikne něco spíš ve stylu "piloti trojválcových buzerantwagenů". No srandičky srandičky, pošklebovat se umí každý, ale o to nejde. Problém je v tom, že jsem dneska ráno otevřel zpravodajství. A hned první zpráva: velká nehoda bmw (typ nevím) vs Peugeot 1007. Mno a řidič bmw v nemocnici, kdežto P1007 pod kytičkama. Chudák, ani to nezavinil ! Njn, ale ano anooo, ušetřil 2L benzínu, proto měl podle Vás dobré auto co se vyplatí že. Ale jj vás nikdo sejmout nemůže protože jste to zrovna vy že, taky si to možná říkal. Já myslím, žeby se teď i nejraději zadlužil, jen aby měl pořádnou káru. Ne fakt to nejsou žerty, v těch oplechovaných velorexech jde o život dnes a denně. Proto já si svých 13-15 L benzínu koupím rád, život je přednější !!! A na kvalitní servis je taky, protože jsem fanda. Tak raději budu jíst 14dní suchý rohlík, ale autíčko dostane to co má za všech okolností. Sice před dobře rozjetou T815 s kládama jsme si všichni celkem rovni ano, ale jindy .... a proč tu taháte řemeslníky? Ti přece nemusí v montérkách sedat do Sondere klasse. Přece můžou mít Patrol wagon nebo pick-up L200, víš kolik to uveze trubek a obkladaček? Plazma nebo krystalka jsou out topic, velká TV ti život nezachání, ale auto, to mnohdy ano.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 12:28, rozum
paneboze to jsou nazory! Chlap chce koupit fabii a tady mu nějakej magor zacne spilat, ze fabia je srot a ze on by mu radil koupit BMW 740 ))). Hele, a co tak Jaguara ve dvanactivalci? Jo hosi, moc by me zajimalo, jak dlouho bude ten dotycny s tou 740 jezdit. Tipuju tak tri roky, a pak na sebe vyhlasi konkurz )) Par idiotu si mysli, ze kdyz sezenou za suchy z nosu nejakou stoletou ctyrlitrovou sunku, tak te sezrali rozum celyho sveta )) Za pet let ten pan tu fabii proda jeste za slusny peniz, ale toho bavoraka uz nevemou ani cigani, pokud vubec jeste bude jezdit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 12:39, RE:
Ráďa napísal:
Satan? V čem, proč jako? Moc nechápu a žádám vysvětlení. V reálu jsem na kluka mírumilovný romantik Ne já myslel propojit ty výroky, že vznikne něco spíš ve stylu "piloti trojválcových buzerantwagenů". No srandičky srandičky, pošklebovat se umí každý, ale o to nejde. Problém je v tom, že jsem dneska ráno otevřel zpravodajství. A hned první zpráva: velká nehoda bmw (typ nevím) vs Peugeot 1007. Mno a řidič bmw v nemocnici, kdežto P1007 pod kytičkama. Chudák, ani to nezavinil ! Njn, ale a...
Uplne jsem se valel smichy z : '...prejizdeni mezi halama v arealu fabriky' , proto satan. Tady je to krome par normalnich lidi samy IMBECIL... Tak si vy tupci sednete na ty super sedacky podobne lavicce z parku, natocte ten genialni bezvalcovy motor ohromujici svym vykonem a zvukem a vyjedte. Pak nezbyva, nez se modlit, aby se nenasel nekdo, koho chytne mikrospanek, nebo vas prehledne ... Protoze pak ... No jak rika Rada, pred T815 nebo T148 je si BMw 750 a buzerantwagen rovna, ale ve vsech ostatnich pripadech - my prezijeme, vy ... Tak jestli je nekomu milejsi par drobnych, co usetri na benzinu, nez vlastni zdravi ci zivot, pak smekam .... A jestli me nekdo chce podezrivat, ze mi 750-ka jen stoji a nejezdim s ni, tak muj mesicni najezd je 3000-4000km mesicne. PRASAK
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:00, RE:
anonym napísal:
Uplne jsem se valel smichy z : '...prejizdeni mezi halama v arealu fabriky' , proto satan. Tady je to krome par normalnich lidi samy IMBECIL... Tak si vy tupci sednete na ty super sedacky podobne lavicce z parku, natocte ten genialni bezvalcovy motor ohromujici svym vykonem a zvukem a vyjedte. Pak nezbyva, nez se modlit, aby se nenasel nekdo, koho chytne mikrospanek, nebo vas prehledne ... Protoze pak ... No jak rika Rada, pred T815 nebo T148 je si BMw 750 a buzerantwagen rovna, ale ve vsech ost...
Fabie sice nemám (koupil jsem si raději za skoro stejnou cenu něco bezpečnějšího a většího) ale vždy když vyjíždím na silnice, tak jenom doufám, že se čelně nepotkám s nějakým borcem vašeho ražení - mám 2,5 půl tuny železa kolem mně, nic se mi stát nemůže, každou Fabii/Octávku/Megana/Focuse srovnám se zemí!
Nehodu může spůsobit každý, ale zajímali by mně statisticky právě této kategorie vozů (BMW7, S-Classe, A8), jestli jsou to oni kteří bourají, nebo spíš jsou oběti.
Nechci to nějak generalizovat, ale bohužel dost často se mi stává že v obci, nejlépe v zatáčce, já jedu v koloně 10-15 aut podle předpisů 50, a nějakej "nic se mi nemůže stát" nás objíždí zleva 80-100 a s blikajícíma světlama....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:10, TDI nebo SDI?
Mezi TDI a SDI bych neváhal. Osobně mám TDI a když jsem přesednul do SDI, zdálo se mi auto velice líné. Hlavní rozdíl bych viděl v dynamice. S TDI se rozhodně nebojím předjíždět, zrychlení celkem dostačuje i při rychlostech nad 100 km/h. Nevýhodou auta je jak již bylo napsáno hlučnost a vibrace motoru, to je pravda. Spotřebu si měřím po dotankování, pal. počítač má 1l rozdíl. Spotřeba mi vycházi v průměru za ujetých 25 tis. km na 4,3 l nafty, což je víc než slušné. Auto je to kvalitní, ale to je obehraná píseň. Podvozek je dobře stavěný, po 90 tis. km nejde od podvozku slyšet žádné pazvuky. Kromě běžných oprav a výměn se v autu nic neměnilo (motor je už zajetý). Co se týče mechynické výdrže, jedná se o odolný motor, to mi potvrdili známí mechanici. Nechtěl bych pisatele přemlouvat, které auto je lepší či horší. Já jsem s ním spokojen a co se týče komfortu, odolnosti, dynamiky a hlavně spotřeby, splňuje Fabia TDI ve výbavě "extra" (klíma, ABS, ASR aj.) mé nároky na ujetí 25 tis.km ročně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:21, RE:
anonym napísal:
Uplne jsem se valel smichy z : '...prejizdeni mezi halama v arealu fabriky' , proto satan. Tady je to krome par normalnich lidi samy IMBECIL... Tak si vy tupci sednete na ty super sedacky podobne lavicce z parku, natocte ten genialni bezvalcovy motor ohromujici svym vykonem a zvukem a vyjedte. Pak nezbyva, nez se modlit, aby se nenasel nekdo, koho chytne mikrospanek, nebo vas prehledne ... Protoze pak ... No jak rika Rada, pred T815 nebo T148 je si BMw 750 a buzerantwagen rovna, ale ve vsech ost...
Tak proč se nezaregistruješ, PRASAKU? Aspoň bychom mohli tvoje duchaplný příspěvky líp sledovat. I když vlastně proč? Na ty tvoje přiblblý slinty se nedá ani rozumně reagovat. Tisíce lidí ve fabiích a podobných menších autech jsou pro tebe imbecilové a tupci, co na to říct? Každej holt nemusí přitrouble machrovat se 750kou jako ty. Že by nějakej mindrák?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:27, RE: Pro Ráďu a podobný inteligenty
A4 napísal:
Původně jsem na vaše příspěvky ani nechtěl reagovat, ale to se prostě nedá. Pán shání malý naftový auto, a nějakej rozuma mu místo toho doporučí sedmičkový BMW se čtyřlitrovým benzínem. To je logika. Pochopte už jednou konečně, že ne každej si musí vozit zadek v pětimetrový limuzíně a na jeho ježdění mu fabie stačí. A Ráďo, ty jsi kapitola sama pro sebe. Podle stylu tvých příspěvků (nevím, jakýho rozumnýho člověka může fakt pobavit výraz "buzerantwagen" nebo "VW mafian group"???) bych tě tipoval...
Mno možná jsme, ale otázka je komu. Já neříkám že jsem nej, to vůbec ne. Ale kdybys měl zkušenosti i s jinými auty jiných kategorií, tak bys viděl dál než na svou špičku nosu. Víš, když přejdeš např z Favoritu na Fabii, tak jsi šťastný jak blecha a připadáš si v sedmém nebi jak jsis polepšil. Chápu. Problém je v tom, že někde jinde jsou ještě zcela jiné obzory o kterých ty zcela zřetelně nemáš tušení!!! Dej dohromady 5-ti místnou částku (spešl zálohu ti vrátí) a půjč si za ni na víkend nějaké auto za 3-4 mega. První ti bude připadat předimenzované a zbytečné. Pak si na něj zvykneš a přijde ti zcela optimální. Až ho budeš v neděli večer vracet, tak se ti nebude chtít. Ale to nejhoší tě čeká až přijdeš zpět ke svému původnímu. To si řekneš, sakra ono je najednou nějaké eeee, přitom před chvíli to byl miláček. A začneš dělat vše proto, abys měl co nejdřív nějaké takové, jak bylo to za 3-4 mega. Jo možná nebude zcela nové (taky prachy netisknu), ale přecejen se mu bude velmi blížit. Tak proto mi zas směšné přijdou tvé názory. Nějaké nadsazené označení je jen na pobavení ať tu není nuda, tak nechápu proč z toho děláš vědu. Když by se tu jen probíraly rozvodovky a diferenciály, tak by se moc lidí do diskuze nezapojilo. S takovou jsme vyprovokovali i tebe, vidíš. A co se týče mého IQ, tak diplom z vysoké už mám, tak snad to nebude zas až taková krize. A tuším že Fabia v dané kategorii není shit, fígl je že celá ta kategorie jaksi ... Mno však až se třeba někdy vybouráme (a když nemám teda to IQ tak to může být jedna dvě hihi) tak Ty budeš mojí deformační zónou, já jsem v klidu že.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:32, RE: fábia
gld napísal:
Bohužial Ford Focus l nemá žiadny vyložene dobrý dieselový motor..inak s motorom 1.4 tdi mám skúsenosti len z roomstera (59kw) a má to ťah "vodspodu" , no pomerne obmedzené pásmo kde to dobre ťahá. A mimo mesta to naozaj núti človeka "šľapať" na pedál hoci nad 3500 rpm to je len jazda na efekt...a spotreba potom aj tak vyzerá ( na HDi sa nechytá).
S tím musím souhlasit, Fordy nemají ve stavbě dieselových motorů prostě úspěch, alespoň mi to rozmlouvali mechanici. Příkladně Opel si taky netroufá na stavbu svých motorů a používá osvědčené diesly od jiných automobilek. Tak to prostě je. No i HDI nejsou bezproblémové a umějí pořádně potrápit majitele i peněženku. Kolikrát koupit nějaké auto zahraniční výroby s dieslovým motorem je na průser....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 13:57, RE: Pro Ráďu a podobný inteligenty
Ráďa napísal:
Mno možná jsme, ale otázka je komu. Já neříkám že jsem nej, to vůbec ne. Ale kdybys měl zkušenosti i s jinými auty jiných kategorií, tak bys viděl dál než na svou špičku nosu. Víš, když přejdeš např z Favoritu na Fabii, tak jsi šťastný jak blecha a připadáš si v sedmém nebi jak jsis polepšil. Chápu. Problém je v tom, že někde jinde jsou ještě zcela jiné obzory o kterých ty zcela zřetelně nemáš tušení!!! Dej dohromady 5-ti místnou částku (spešl zálohu ti vrátí) a půjč si za ni na víkend nějak...
no, já bych to zas tak jednoznačně neviděl, pokrok v oblasti bezpečnosti je velice rychlý, a proto bych porovnával spíš jenom auta z jedné generace, minulý týden jsem si skouknul na youtube zajímavý crashtest z nějakého anglického automagazínu. Postavili proti sobě Moduse (3roky starý) a Volvo 760Estate (9-10 let). Tak si to představte - Modus malé prdítko, kdyby vepředu nemělo plech tak vám z toho koukají nohy, Volvo velká kráva, před vodičem 2 metry železa. Pustili to proti sobě asi v 50km a výsledek?
Modus bez problémů otevřel dveře, možná nějaká odřenina na kolenou. Volvo mělo přední masku skoro až v kufru. Jestli by to člověk přežil, tak by ho dávali dohromady hezky dlouho.
Ale stejně bude asi nejlepší, když všichni zůstaneme v tom svým pruhu a nebudeme skoušet deformační zóny a výstuhy dveří na našich kárách - a je jedno jestli je to stará 120L nebo nejnovější LS600h.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 14:10, RE: rozum
anonym napísal:
paneboze to jsou nazory! Chlap chce koupit fabii a tady mu nějakej magor zacne spilat, ze fabia je srot a ze on by mu radil koupit BMW 740 ))). Hele, a co tak Jaguara ve dvanactivalci? Jo hosi, moc by me zajimalo, jak dlouho bude ten dotycny s tou 740 jezdit. Tipuju tak tri roky, a pak na sebe vyhlasi konkurz )) Par idiotu si mysli, ze kdyz sezenou za suchy z nosu nejakou stoletou ctyrlitrovou sunku, tak te sezrali rozum celyho sveta )) Za pet let ten pan tu fabii proda jeste za slusny ...
woe ja mu nespilal,,,jen sem reagoval na to ze nekdo uvadi jen hodnotu pri nakupu a tvrdi ze ho 740i sezere,,,at si kazdej jezdi cim chce
ja jen rikam ze jezdim za stejny penize jako ty ve svém TDI...promiň ale já vedle sebe radší budu mít pěknou holku, která holt taky stojí peníze,než utahanou šmudlu v teplákách z TESCA jen pro to že málo jí ))))) jšeš chudák ty, tvůj svět končí na hranicích tvé závisti,,,,užij si to ))
člověk je buď kladivo, nebo kovadlina )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 14:33, RE: rozum
anonym napísal:
woe ja mu nespilal,,,jen sem reagoval na to ze nekdo uvadi jen hodnotu pri nakupu a tvrdi ze ho 740i sezere,,,at si kazdej jezdi cim chce
ja jen rikam ze jezdim za stejny penize jako ty ve svém TDI...promiň ale já vedle sebe radší budu mít pěknou holku, která holt taky stojí peníze,než utahanou šmudlu v teplákách z TESCA jen pro to že málo jí ))))) jšeš chudák ty, tvůj svět končí na hranicích tvé závisti,,,,užij si to ))
člověk je buď kladivo, nebo kovadlina )))
Taky názor... Ale pěkně se to tady rozjelo, co? Prostě VW, to je fetiš... Fabii říkám - proč ne? Ale za ty prachy? Vím, cena je taková, jakou je někdo ochoten zaplatit. Tak proč ne, já holt vydělávám drsněji, proto prachy nebudu rozdávat... Když to shrnu: fabia - výborný podvozek (a s SDI si každý zazávodí, že jo), přeposilovaný posilovač, palubka jak od sekyry, v motorech není na výběr (kromě 1,9 TDI), ND drahý jako na KAŽDÝ EVROPSKÝ AUTO (vyjma Renaultu a prém. zn.). Jediný pozitivum je holt ta spotřeba - ale tu bych s klidným srdcem vyměnil za o litr vyšší v (např.) Stilo 1,9 JTD, P 406 2,0 (i 2,2 ) HDi... Po těch 120 km bych se cítil líp, o bezpečnosti nemluvě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 14:55, RE: Pro Ráďu a podobný inteligenty
Ráďa napísal:
Mno možná jsme, ale otázka je komu. Já neříkám že jsem nej, to vůbec ne. Ale kdybys měl zkušenosti i s jinými auty jiných kategorií, tak bys viděl dál než na svou špičku nosu. Víš, když přejdeš např z Favoritu na Fabii, tak jsi šťastný jak blecha a připadáš si v sedmém nebi jak jsis polepšil. Chápu. Problém je v tom, že někde jinde jsou ještě zcela jiné obzory o kterých ty zcela zřetelně nemáš tušení!!! Dej dohromady 5-ti místnou částku (spešl zálohu ti vrátí) a půjč si za ni na víkend nějak...
Jenže otázka, Ráďo, stojí trochu jinak. Pán chtěl původně poradit, jaký nafťák zvolit do Fabie. Lidi jsou ale různý. Někteří se snaží poradit a uvést svoje zkušenosti. Na druhou stranu se tu objeví pár jedinců, kterým o nějaký věcný rady nebo postřehy vůbec nejde. Místo toho přijdou s názorem, že pán je málem idiot, protože má tak stupidní nápad, že svoje peníze chce investovat do tak malýho auta jako fabie. Zato oni mají patent na rozum, a tak se mu snaží vnutit názor, že místo fabie v naftě je daleko lepší limuzína málem s dvanáctiválcem. Každej si prostě nemůže pořídit auto za tři mega, pochop. Je spousta těch, co nemají ani na tu fabii. A machrovat tady s tím, že mám doma v garáži BMW 750, to může každej jouda. Nemusíš mi vykládat o tom, jaký výhody má auto za tři mega proti fabii, neboj, nežiju ve středověku. Jen mě tak ale napadlo, že kdyby měla většina lidí stejnej pohled na svět jako ty, mohli by vyrábět jen auta od pětkovýho bavoráku výš, protože všechno menší by bylo jaksi neprodejný. Jinak díky za radu, svoje peníze ale umím využít rozuměji, než si na víkend půjčit drahou káru. A prostím tě nestraš mě naší vzájemnou kolizí, to bych fakt nerad. Jestlipak ty nejsi jeden z těch, co pod dojmem nesmrtelnosti a silný a bezpečný káry pod zadkem kašlou na všechny předpisy a ostatní řidiče kolem sebe. Bacha, takoví nekončí jen v protijedoucíh menších autech, ale i na druhý straně. A on takovej pěkně rostlej topol u krajnice je mnohem tvrdší protivník, než fabie nebo já. Ten si na žádný deformační zóny nehraje...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 15:04, RE: rozum
Pepe napísal:
Taky názor... Ale pěkně se to tady rozjelo, co? Prostě VW, to je fetiš... Fabii říkám - proč ne? Ale za ty prachy? Vím, cena je taková, jakou je někdo ochoten zaplatit. Tak proč ne, já holt vydělávám drsněji, proto prachy nebudu rozdávat... Když to shrnu: fabia - výborný podvozek (a s SDI si každý zazávodí, že jo), přeposilovaný posilovač, palubka jak od sekyry, v motorech není na výběr (kromě 1,9 TDI), ND drahý jako na KAŽDÝ EVROPSKÝ AUTO (vyjma Renaultu a prém. zn.). Jediný pozitivum je holt t...
Kde je vysoký dopyt, tam určuje cenu predajca a naopak....to asi najpresnejšie vyjadruje prečo stojí fábia koľko stojí..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 17:32, Fabia v automatu
Je to sice docela off topic, ale když už se tu rozjela taková debata o fabiích - máte někdo zkušenosti s fabií v automatu? Jaké? Pravděpodobně ji budu dočasně užívat, tak abych věděl, co mohu čekat. :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 17:34, RE: Pro A4
A4 napísal:
Jenže otázka, Ráďo, stojí trochu jinak. Pán chtěl původně poradit, jaký nafťák zvolit do Fabie. Lidi jsou ale různý. Někteří se snaží poradit a uvést svoje zkušenosti. Na druhou stranu se tu objeví pár jedinců, kterým o nějaký věcný rady nebo postřehy vůbec nejde. Místo toho přijdou s názorem, že pán je málem idiot, protože má tak stupidní nápad, že svoje peníze chce investovat do tak malýho auta jako fabie. Zato oni mají patent na rozum, a tak se mu snaží vnutit názor, že místo fabie v naftě je...
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevšímat si co se děje kolem. Sice těmto praktikám neholduju, ale tady by se možná mohl z těch 47kw i lehče čipnout. Ta 1.4 má možná o cosi lepší parametry, ale jen v jednom bodě, to 1.9 je taková lineárnější jednoucí pořád podobně. Jsem neříkal dát za auto 3 mega, ale koupit auto co původně stálo 3 mega. Mi taky nikdo zadarmo nic nedal. Skoro celou vysokou jsem chodil po večerech dělat 5-6 dní v týdnu. To si zas nestěžuj, když něco chceš, musíš proto něco udělat. A ja autem nemachruju, na to jsou specialisté zas Golfisté (nejlíp černí s kérkou) Jinak tu zmiňovanou 750i nemam, to tu má Prasák. Ja jsem věrný přímé konkurenci )) JJ od 5er nahoru, vystihl jsi to hezky Náhodou přítelkyni jsem taky naučil s automatem a autem nad 5,2m a sama už říká že se jí velkým autem jezdí líp že to má cosi do sebe (parkování ještě dopilujem). Předpisy beru pouze jako orientačí to jj, ale mě poldové za 6 let zastavovali jen jednou (jezdím asi 3x týdně). Jindy kdyžtak jen probliknou majáky že zpomalit, já probliknu poruchovkou zpět a dobré. Nevím, asi ty nuly na SPZce či co. Navíc v praxi se většinou bere pravý pruh jedoucí 60km/h, levý kde jsou větší auta se pro jistotu většinou nezastavuje. Co se týče mé jízdní dynamiky tak zhruba 70% aut předjedu já, 30% předjede mě. Když už spěchám tak Oktávky TDI mají dooost co dělat aby stihli uskakovat doprava, ale to je tak 2x do roka. Většinou se snažím s provozem splývat (pak parádně klesá spotřeba). Víš jak kdo brzdí nebo naopak tlačí, tak ten dělá vždy paseku. Jinak nejvíc jsem jel asi 210 km/h, auto se tvářilo jak beránek a šlo cítět že má ještě po všech stránkách velké rezervy. Ale já už necítil potřebu to zkoušet. Spíš je lepší, že když jedeš 150 tak ti všichni uvnitř koukají na tachometr a nevěří tomu, protože si mysleli že jedem max 110. To mě vždycky dostane )) To odfiltrování od vnějšího světa má něco do sebe. Kdo nezažil nepochopí. Jasně že se dá zabít v každém autě, i v kapotovaném náklaďáku . Naše vzájemná kolize, njn není nad srážku s blbcem že? hihi. Ne, vybourat se nechci, bouračka je extrém, normální lidé nebourají. Ale zase crash test mě vs Corsy (ta gen co teď zkončila) bylo, že můj gril protáhl její kapotu, přední sedadla a zkončil v jejím zadním opěradle a poté zdemolovanou Corsu odhodil zpět a tlačil před sebou pokračoval +- ve zvolením směru jak by se nechumelilo. Deformační zóny byly cca v půlce . Tak to zas potěší, víš jak, kdyby náhodou .... Tak doufám že jsem zodpověděl všecky Tvé otázky. PS: taky jsem začínal na malém (4,4m) dost slabém autě, vím jakéto je se koukat do levého zda se podél svodidel náhodou neblíží... dneska by se řeklo Xenony.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 17:41, RE: Pro A4
Ráďa napísal:
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevš...
Nevím, co chceš Ráďo čipovat na SDI? Myslím, že kde není turbo, tam ani smrt nebere. Jakékoliv čipování toliko TDI hodné jest No jim podobným!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 17:54, RE: pro Giorgio
Giorgio napísal:
Je to sice docela off topic, ale když už se tu rozjela taková debata o fabiích - máte někdo zkušenosti s fabií v automatu? Jaké? Pravděpodobně ji budu dočasně užívat, tak abych věděl, co mohu čekat. :)
Automat je báječná věc, ale od V6 nahoru. Třeba u V8 s 326hp v 80% případů ani z pohledu řidiče nepoznám že vůbec přeřadil. U takových aut to jezdí neuvěřitelně konzistentně, tam jj. (max kick-down když jsme se lehce naháněli s S8 hihi) U Fabie (1gen , 1.4 benál 55kw sedan) to zvedá spotřebu v praxi o necelé 2L na 100km. Problém je spíš v tom, že tam to jede dost stylem škub - sem, škub - tam Řadí hůř než autoškola. Ne žeby nevěděl co ze 4 gangů dát. Ale ty přechody mezi stupni hrůza. To auto na to není moc stavěné. ...Takže pokud ti neamputovali jednu nohu (to by byla jiná) , tak tam bych to hrubě nedoporučoval. Spolehlivost to osobně nevím, ale neviděl bych důvod k nedůvěře. ...Projeď a uvidíš sám, jednomu se líbí holky, druhému zas vdolky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.10.2007 17:58, RE: Pro A4
anonym napísal:
Nevím, co chceš Ráďo čipovat na SDI? Myslím, že kde není turbo, tam ani smrt nebere. Jakékoliv čipování toliko TDI hodné jest No jim podobným!
Njn to mi nedošlo, uznávám, školácká chyba - dobrá poznámka! Prostě jsem chtěl říct, že ten motor má rezervy zbytečně malinko velké. Ok, kanibalizovat z nějaké Oktávky turbo a zvedout na 66kw
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.