0
späť
 

diskuze k tématu: FABIA II jaky motor?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla
eCORE
počet príspevkov94
dátum registrácie12.03.2014
Streda 30.11.2016 12:19, RE: HTP
Fanda napísal:
Na tento nájezd bych neváhal a koupil HTP 51 kw,je to již motor bezproblémový s malými provozními náklady.Ještě lepší volba by byla 1.4 63 kw ,ale je jich málo.Nevěř tomu,že to nejede.Opak je pravdou.1.2 Tsi není na tento nájezd dobrá volba,dlouze se ohřívá a málo topí.


Na vysvětlenou, že 1,4 nejede. Auto je v rodině a příbuzný (důchodce!) s tím byl dokonce u prodejce na kontrole, protože měl ten stejný dojem - řve to a nejede! V servisu jej poučili, že to je vlastnost, ne vada . Předchozí auto měl poslední fl Fabku I s 1,2 HTP a zkrátka pocitově byla živější než 1,4.
Pokud není jízdní dynamika prioritou, tak souhlasím, že se jedná asi o nejlepší benzinovou motorizaci FII.
reagovať
Pepee
počet príspevkov61
dátum registrácie09.02.2016
Streda 30.11.2016 14:21, 1,4 16V 59 kW vs 63 kW
Sleduju toto téma a kritiku na Fabii ll s motorem 1,4 63 kW. Máme v práci Roomstera s tímto motorem, neřídil jsem to, jen jsem se vezl, tak nemůžu posoudit. Ale u pantátovy Fabie Combi 1,4 59kW (jeden z posledních kusů první generace, už s filtrboxem samostatně za motorem) mi pocitově líný nepřijde, naopak se snadno vytáčí, poměrně rychle reaguje na přidání plynu... Asi je to i zásluhou kratšího zpřevodování. Ale není mezi verzí 59 kW a 63 kW nějaký rozdíl v emisní normě? Což jak to bývá umí udělat ze slušného motoru motor zdechlý.. Vím, že je řeč o Fabii ll, jen mě to zajímá...
reagovať
eCORE
počet príspevkov94
dátum registrácie12.03.2014
Streda 30.11.2016 14:56, 1,4 16v
Myslím si, že to je kvůli eko normám a zpřevodování (hledat to nikde nebudu). Jezdil jsem s ním i ve Fabii I a tam byl výborný - živý, tichý, jen měl prodlevu při akceleraci (šlo o jednu z prvních Fábií). Pak jsem ho znovu potkal ve FII a nestačil jsem se divit, jak líně působí.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 01.12.2016 10:48, 1.4 16v 63kw je dobrý motor
Ahoj, tak ja teda nesouhlasím, asi tři roky jsem jezdil v Rommsteru 1.4 63kw a auto bylo "pomalejší" jen v nižších otáčkách díky divnému zpřevodování. Ale jakmile jsem na dálnici měl otáčky kolem 2800 a výše, auto ujelo mé Fábii II 51kw a to bez debat
To samé s Golfem V 1.4 59kw, který jsem měl týden jako náhradní auto - auto je línější jen "dole", ale jinak se s ním jezdí příjemně a to i s klimatizací , holt výkon není vše.
Moje slavná Fábi II HTP 51kw s klimatizací moc nejela teda, i bez ní to na dálnici bylo docela o držku, zejména při silném bočním větru jsem musel volant držet jak Arnold Schwarzenneger
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.