0
späť
 

diskuze k tématu: Který benzínový motor zvolit do ojeté Škoda Fabia II?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Radekmamuk
počet príspevkov1
dátum registrácie26.11.2020
Štvrtok 26.11.2020 13:51, RE: TSI ve Fábii II je aušus, nebrat
Joooo, úplně souhlasím s tím odhlučněním. Ve Fábii II je to tovární odhlučnění úplně na nic. Ale dokážu říct, že když vzadu řvou moje dětí, tak teda bych řekl, že toto odhlučnění je super, neslyším vůbec nic hahaha)))))
Jinak jsem s odhlučněním bojoval, měnil jsem to sám několik krát ale před rokem jsem konečně rozhodl pro servis, a už s tím žádný problém nemam. Tady je najednou odkaz, kdyby někdo už dlouho hledal kvalitní servis: https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 26.11.2020 14:42, RE: RE: TSI ve Fábii II je aušus, nebrat
citácia:
reakce na: Radekmamuk, 26.11.2020 13:51 (Joooo, úplně souhlasím s tím o ...)

U ojetin nemusí být hlavní problém ve zvukové izolaci, ale např. v silentblocích motoru a převodovky, čí výfuku a nebo dokonce v jeho uchycení.
O tom jsem se sám přesvědčil nedávno na Meganu III , kde jsem dal zvukovou izolaci na přepážku motor/kabina a on ztichl jen kde už tichý celkem byl a duněl dál. Problém byl ve vrchním zavěšení motoru(s hydroložiskem), kde bohužel i kvalitní druhovýroba byla ještě horší, než poškozený orignál - prostě duněl v některých pásmech otáček a také vibroval do kabiny
Pak u některých motorizací ani kvalitní druhovýroba tlumičů výfuku a vlnovce není schopna pohltit, co originál, nejvíce jsem to pocítil např. u Fabie II HTP, naopak Peugeotu 206 1.1i stačil průměrný výfuk z druhovýroby a předl tiše.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.