0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Auto se zaměří také na prodej ojetin

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 13:24, jistota kvality...?
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravděpodobně z druhovýroby (to je má osobní zkušenost se servisy). Na konci leasingu má vůz najeto 150 000km, dostane ruční mytí, přeleštění laku, vymění se ohmatané díly a fofrmetr se stočí na těch krásných 30 000km. Prodávat se bude s novou serviskou u značkového prodejce se zárukou solidnosti - co víc si může průměrný Čech hledající ojetý vůz přát?.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 13:49, RE: jistota kvality...?
Tomáš napísal:
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravdě...
plně souhlasím, také jim vidím přes plot do talíře. Nejlepší je ta jejich hláška ověřené vozy, známí jim dal na výkup ne úplně v pořádku auto, hlavně kolem vinka a štítku v kufru a ten zodpovědný pracovník jen řekl ať to příště líp vypadá, kšeft je kšeft, petr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 14:32, RE: jistota kvality...?
Tomáš napísal:
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravdě...
No a hlavně si za to vezmou jako za nový, mínus cca 15%.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 14:34,
V cesku uz neverim nikomu a nicemu!!! Nejlepsi je NOVE auto ovsem koupene v nemecku, protoze auto ktere bude mit najeto 30 000 km, budou prodavat po upravach jako nove a auto se 150 000km jako zanovni a dobre zajete se 30 000km. V cesku 2 bagy, svihadla bez radia, v nemecku 4 bagy, el. okna predni, cd za stejnou cenu. A z tech dovozu si myslim uz taky cesi vyrostli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 15:13, RE: jistota kvality...?
Tomáš napísal:
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravdě...
nemáš pravdu, koupil jsem tahle po leasingu služební auto (fabia TDI) stáří 3,5 roku najeto 210 000, v perfektním stavu, protože mělo pravidelný servis a vše se ihned vyměnilo. Já už na něm za půl roku najel dalších 20 tis a vše 100% pořádku, jen sem dle servisní knížky nechal vyměnit olej a filtry. Auto by se dalo klidně stáhnout na 100 tis. a málo kdo by to poznal. Plná spokojenost a hlavně ta pořizovací cena...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 15:16, RE: jistota kvality...?
anonym napísal:
nemáš pravdu, koupil jsem tahle po leasingu služební auto (fabia TDI) stáří 3,5 roku najeto 210 000, v perfektním stavu, protože mělo pravidelný servis a vše se ihned vyměnilo. Já už na něm za půl roku najel dalších 20 tis a vše 100% pořádku, jen sem dle servisní knížky nechal vyměnit olej a filtry. Auto by se dalo klidně stáhnout na 100 tis. a málo kdo by to poznal. Plná spokojenost a hlavně ta pořizovací cena...
Jinak podmínkou operativního leasingu právě byl pravidelný servis a měnění orig. dílů. Auto a jeho historii jsem dobře znal, takže bez obav
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 15:45, kilometry
Ano přesně tak. Také jsem si koupil hodně jeté auto přímo od značkového prodejce. Vlastním Toyotu Avensis po prvním majiteli se servisní knížkou. Zakoupil jsem jí přímo v Toyotě a v době koupi měla najeto 236 000km. V tu dobu také nebyl problém tachometr stáhnout o 100 000km, protože stav byl přímo vynikající.
Ovšem u VW group 3 roky starý vůz bude mít jen těžko najeto 30 km.....a to je to podezřelé.
Čili www.skodaplus.cz bude opět pro ty, co musí mít na tachometru svou představu. To že jezdí v nejvylítanější Oktávce jim ale nikdo nevysvětlí !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 16:14, RE: jistota kvality...?
anonym napísal:
plně souhlasím, také jim vidím přes plot do talíře. Nejlepší je ta jejich hláška ověřené vozy, známí jim dal na výkup ne úplně v pořádku auto, hlavně kolem vinka a štítku v kufru a ten zodpovědný pracovník jen řekl ať to příště líp vypadá, kšeft je kšeft, petr
to je ptákovina, dneska je tolik aut na trhu že by si nikdo nlajsnul vykoupit káru s nejasným původem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 16:15, RE: jistota kvality...?
Tomáš napísal:
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravdě...
Aha, pán asi neví co je operativní leasing... doporučuji se napřed informovat o čem je řeč a potom něco plkat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 16:21, RE: jistota kvality...?
tomaskrtek napísal:
to je ptákovina, dneska je tolik aut na trhu že by si nikdo nlajsnul vykoupit káru s nejasným původem
Důležité je si to myslet a napiš sem kam mizí ty tisíce aut co se za rok ztratí !!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 16:46, RE: jistota kvality...?
anonym napísal:
Důležité je si to myslet a napiš sem kam mizí ty tisíce aut co se za rok ztratí !!!!!!
část na díly, část ven-Ukrajina, Bulharsko, Rumunsko...a část se postaví na papíry, obvykle z totálky. ale pokud je to udělaný blbě tak to nikdo nekoupí, většina bazarů-z těch velkejch všechny-ručej za původ auta a pokud se později objeví problém tak vracej peníze
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 17:07, RE: jistota kvality...?
tomaskrtek napísal:
Aha, pán asi neví co je operativní leasing... doporučuji se napřed informovat o čem je řeč a potom něco plkat.
Prostě firma která ho na operativní leasing pronajímá, má zájem na tom aby auto bylo v dobrém stavu, jelikož po skončení leasingu je stále jeho vlastníkem. Na rozdíl od finančního, kde ho uživatel po konci odkupuje za zbytkovou cenu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 17:55, RE: jistota kvality...?
Tomáš napísal:
Nastíním zde, jak to bude celé vypadat. Vozidlo po operativním leasingu: Takové vozidlo zažilo za poslední 3 roky využívání to nejhorší co mohlo. Ze strany uživatele (služební vůz) dostávalo pěkně na zadek, vymetalo všechny díry, po divoké jízdě turbodmychadlo samozřejmě nikdo nechladil a ještě jezdilo na kdejakou naftu. Ze strany servisu jistě nikdo neměnil oleje jak měl, protože firmě je to jedno (3 roky to vydrží a po leasingu je nám fuk co s autem bude...) a měněné vadné součásky jsou pravdě...
Slyšeli jste slovo BLBCE, tak to vůbec není, přečti si probíhající akce v MB, které pořádá Škoda Auto, je to celkem zajímavé. Na rok (nebo do ujetí 30 tis km, podle toho co nastane dřív) si můžeš vzít auto, platíš za něj cca 4000 a po roce si ho můžeš buď odkoupit nebo vzít nové. Celkem slušná nabídka..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 19:46, RE: jistota kvality...?
anonym napísal:
Prostě firma která ho na operativní leasing pronajímá, má zájem na tom aby auto bylo v dobrém stavu, jelikož po skončení leasingu je stále jeho vlastníkem. Na rozdíl od finančního, kde ho uživatel po konci odkupuje za zbytkovou cenu
Firme je uplne jedno v jakem stavu, protoze funguje s obrovskou marzi ve ktere ma ztratu mnohokrat zaplacenou. Krome toho zakaznik zejmena vetsi a pravidelny je pro ni mnohem dulezitejsi nez stav auta, takze ho rozhodne nebude prudit za nejaky skrabanecek. Ono se to auto nejak proda a nekdo ho koupi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 20:21, proc ne
njn nové Fobky netáhnou, síť vybudovanou máme, budeme tedy prodávat ojetý mix o který je zájem, celkem logický krok.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 21:16, Dobrý článek
Dobrý článek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.09.2008 22:19, RE: Nemecko
alena p. napísal:
Dobrý článek
Rozumni clovek si obetuje treba tyden casu, spoji to s dovolenou u nejakeho bavorskyho jezera nebo na sjezdovce, a koupi si v Nemecku na inzerat od soukromeho majitele slusne auto. V nemeckych bazarech podvodniku je take dost, ale neco jineho je soukromnik. Prijedete za nim, podivate se, kde bydli, jak vypada, nejaky Rechtsanwalt Herr Dr.Muller zijici ve vile asi tezko bude stacet tachometr nebo podvadet. Ovsem stoji to cas a namahu. A pro line blbce a klientelu podvodniku z AAA a AutoESA Skodovka si vymyslela dalsi "lakavou" nabidku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.09.2008 08:22, RE: kilometry
Tomáš napísal:
Ano přesně tak. Také jsem si koupil hodně jeté auto přímo od značkového prodejce. Vlastním Toyotu Avensis po prvním majiteli se servisní knížkou. Zakoupil jsem jí přímo v Toyotě a v době koupi měla najeto 236 000km. V tu dobu také nebyl problém tachometr stáhnout o 100 000km, protože stav byl přímo vynikající.
Ovšem u VW group 3 roky starý vůz bude mít jen těžko najeto 30 km.....a to je to podezřelé.
Čili www.skodaplus.cz bude opět pro ty, co musí mít na tachometru svou představu. To že jezdí ...
Tak pánové nikde se nepíše, že vozidla jsou tři roky stará...max 18měsíců. Pohybuji se v oboru a jedná se převážně o vozidla z ročního operativního leasingu, který je určen zaměstnancům Škody Auto, ŠkoFINu, VW a VIP klientů dealerů. Každé auto musí mít roční prohlídku a pokud s tim klient najede více než 20tis. km- platí za každý přejetý kilometr určenou sazbu. (jedná se o vozidla která nejsou provozována firmama). Ostatní vozidla jsou s operativních leasingů (malá část), které jsou pro firmy. Tam se jedná o tzv. full servis. A zbytek aut jsou výkupy dealerů nebo komise.
Josef
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.09.2008 09:03, RE: Nemecko
anonym napísal:
Rozumni clovek si obetuje treba tyden casu, spoji to s dovolenou u nejakeho bavorskyho jezera nebo na sjezdovce, a koupi si v Nemecku na inzerat od soukromeho majitele slusne auto. V nemeckych bazarech podvodniku je take dost, ale neco jineho je soukromnik. Prijedete za nim, podivate se, kde bydli, jak vypada, nejaky Rechtsanwalt Herr Dr.Muller zijici ve vile asi tezko bude stacet tachometr nebo podvadet. Ovsem stoji to cas a namahu. A pro line blbce a klientelu podvodniku z AAA a AutoESA Skodo...
Nevím proč máte pořád něco proti dovezeným autům???Když srovnám auta dovozený nehavarovaný a s orig.Km a auto z ČR tak je to nebe a dudy!!!Podstatně lepší silnice o servisech se nebudu bavit!!A jestli si myslíte,že u vozů z ČR se nestáčí Km,tak to jste hodně najivní!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.09.2008 10:18, Milý autore,
než napíšete PR článek, prosím ověřte si některé údaje.
Zárukou toho, že se nejedná o solidní podnik, je jméno manažera, pana Aleše Tulpy.
Ověřte si prosím, o koho se jedná.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.