anonym napísal:
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000...
Tak třikrát by to možná i stačilo, že?
Ale to jsem nemyslel ve zlém. Jezdím v "zápaďáckém"autě, které má základní výbavu jako airbagy, Abs, centrál atd... Je mi 29 roků a ještě jsem zažil a pamatuji si, jak rodiče jezdili se 120, předtím se 100, jak ji pulírovali, jak se o ni starali a byli na ni vysloveně pyšní, jako soused zase na své auto. Dnes jsou některá auta brána jako naprostá spotřebka, což mi osobně trošku vadí. Možná jsem trošku citlivější, ale fandím lidem, kteří jezdí ve své 120 a starají se o ni a ví o každém šroubku. Bohužel se spíš setkávám s řidiči 120 jako vraků, občas si dokazujících na silnici, že jim to ještě jede, prostě blbě riskují.
Mi osobně 120 na cestě nevadí, brzdí mě - tak předjedu. 120 je pro mě spíš nostalgie spojená s minulostí než předmět, který by mě nasíral. Buďmě trošku tolerantní i k těm, kteří vlastní 120 ať už z jakéhokoliv důvodu. Zdar.
Ps. Pokud jste ještě neviděli, zkoukněte:
http://www.stream.cz/video/121482-skodovka-vs-tatra?utm_source=Seznam&utm_medium=RSS&utm_campaign=Vyber