0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 19:17, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym napísal:
úplně první 120M,neměly světla v rovině s mřížkou
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000tis na srazech mi lidé nabizejií už 45000tis.Samozřejmě vím ,že ve své době jezdili lepší auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 20:08, RE: Mám ji rád
anonym napísal:
Poněkud zkreslené. Může to být samozřejmě i jinak: Zatímco posádka š120 při čelním střetu na dálnici pravděpodobně nepřežije a náklady na jejich léčbu budou téměř nulové, posádka moderního bezpečnějšího vozu může s těžkým zraněním přežít a náklady na jejich léčbu budou oněch půl mega denně. Zde je vidět, že dávat za vinu majitelům škodovek nedostatek peněz na léčbu děcek s rakovinou je ultrahloupé a silně populistické. To bychom pak mohli odsuzovat motorkáře, čtyřkolkáře, cyklisty a chodce, že?
Auta jako škoda 120 mají být dávno zakázaný, respektive neprojít technickou. Chápu že někdo na nový auto nemá, ale od toho máme stát aby omezil provoz vraků, respektive podpořil výměnu aut, starších řekněme 14 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 20:40, RE: Mám ji rád
anonym napísal:
Ta reakce je hloupá - motorkáře odsuzuji. Cyklisti a chodci jaksi nemají moc možností volby, ale sedat dobrovolně do auta ve kterém se dá obtížně ve zdaví přežít i kolize s vetším zvířetem je přinejmenším krátkozraké. Přiznávám, že je populismus neházet do jednoho pytle i kuřáky a alkoholiky (jejich léčba dlouhodobě stojí určitě víc než těch pár chudáků ze "šáde") Fibula
Hloupost je to, že si myslíte, že cyklisti a chodci jaksi nemají moc možností volby. Je spousta míst protkaných pěšíma zónama či cyklostezkama, kde auta nejezděj. A kde tomu tak není, existuje veřejná doprava, či možnost jezdit vlastním vozem. A zrovna já, ještě když jsem měl před pár lety stodvacítku, jsem s ní právě z důvodů své bezpečnosti jezdil skrz město (50km/h) do práce, byla to má dobrovolná volba mezi možností nechat se převálcovat jako chodec na přechodu, popřípadě jako cyklista se nechat sestřelit do příkopu, nebo mít kolem sebe plechy byť jen v podobě staré škodovky. Na tomto příkladě můžete vidět, že bezpečnost je věc relativní. Kde je š120 špatnou volbou (dálnice, silnice 1. třídy...) může být jinde volbou dobrou (město, vesnice, polní cesty...) Proto ani dnes není moudré ji úplně zatracovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 20:42, RE: Mám ji rád
anonym napísal:
Auta jako škoda 120 mají být dávno zakázaný, respektive neprojít technickou. Chápu že někdo na nový auto nemá, ale od toho máme stát aby omezil provoz vraků, respektive podpořil výměnu aut, starších řekněme 14 let.
Výborně, běžte kandidovat do poslanecké sněmovny, nechte se zvolit a zařiďte to
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 22:06, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
jestlipak víš proč nemáš pravdu? Nechybí Š120 něco? Co třeba takový katalizátor? Co třeba vstřikování namísto zastaralého karburátoru. Budeš se asi divit, možná i se mnou nesouhlasit, ale opravdu i firemní Pasat se 400tkm měl má a bude mít lepší emise než Š120. To není informace, to je fakt.
katalizátor nemá ani passat. možná katalyzátor, ale většina passatů jezdí na naftu. jinak je to srovnán opravdu velmi zcestné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 22:37, RE: nojo....škodárna
anonym napísal:
Tady se někdo taky kochal :) "http://www.stream.cz/video/121482-skodovka-vs-tatra", ale to je prave o tom kdo to auto ridi... takovyho vola potkat treba v audi tak je to uplne jedno...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 22:54, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym napísal:
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000...
Tak třikrát by to možná i stačilo, že?
Ale to jsem nemyslel ve zlém. Jezdím v "zápaďáckém"autě, které má základní výbavu jako airbagy, Abs, centrál atd... Je mi 29 roků a ještě jsem zažil a pamatuji si, jak rodiče jezdili se 120, předtím se 100, jak ji pulírovali, jak se o ni starali a byli na ni vysloveně pyšní, jako soused zase na své auto. Dnes jsou některá auta brána jako naprostá spotřebka, což mi osobně trošku vadí. Možná jsem trošku citlivější, ale fandím lidem, kteří jezdí ve své 120 a starají se o ni a ví o každém šroubku. Bohužel se spíš setkávám s řidiči 120 jako vraků, občas si dokazujících na silnici, že jim to ještě jede, prostě blbě riskují.
Mi osobně 120 na cestě nevadí, brzdí mě - tak předjedu. 120 je pro mě spíš nostalgie spojená s minulostí než předmět, který by mě nasíral. Buďmě trošku tolerantní i k těm, kteří vlastní 120 ať už z jakéhokoliv důvodu. Zdar.
Ps. Pokud jste ještě neviděli, zkoukněte:
http://www.stream.cz/video/121482-skodovka-vs-tatra?utm_source=Seznam&utm_medium=RSS&utm_campaign=Vyber
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 23:21, RE: bez předmětu
mikes napísal:
Reknu ti male tajemstvi - i tehdy se mel ten olej menit, ne jen dolivat.
Myslíš že to nevím?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 23:40, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym napísal:
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000...
Hmm, tak smekám, jde vidět, že víš co to auto potřebuje a taky se ti za to pěkně odvděčuje. Ze všech mých známých znám pouze jednoho jediného, který se o auto stará tak příkladně jako ty a taky jezdí hlavou a ne ocasem.(brzda plyn)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 23:44, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
katalizátor nemá ani passat. možná katalyzátor, ale většina passatů jezdí na naftu. jinak je to srovnán opravdu velmi zcestné.
Zcestné? Řekl bych že ne. Z kýblu druhořadého lignitu prostě nebude více emisí než z vagónu prvotřídního černého uhlí. Technologie, které by dokázaly opak, se v praxi nepoužívaj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 01:42, jééé
Jééé to je dneska nostalgie. Pro mě je Škoda pořád neznámé auto, od 120 po O II Vyrostl jsem na ruských strojích, po revoluci přešel na německé. Paradoxně jednou v životě jsem řídil Š105 a musím říct že ve srovnání třeba s Ladou 1200 to nebylo tak špatné auto. Přes zanedbatelné kilowaty (to zůstalo Škodě dodnes) to kupodivu celkem jelo. Technicky sice trochu zvláštní, zastaralé už v době vzniku, u některých konstrukčních řešení mi lezli oči z důlku. Ale z pohledu řidiče se s tím jelo vyloženě dobře a příjemně Do nějakých 80km/h jsem se ani nebál a bylo to krásně čitelné. Na ježdění do vzdálenosti 30 km kupodivu celkem pohoda. Třeba Wartburg byl sice akcelerační dravec , ale zas neseděl tak hezky a víc žral. Nicméně dneska už tyto auta většinou suplují 2-3 auto v rodině, tzv horkou zálohu nebo naopak jednou za půl roku projet o letním víkendu pro ten pocit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 09:44, par poznamek
1) Dostupnost ND je dnes jiz jen mytus, dily, ktere maji unosnou kvalitu jsou dostupne velice obtizne a to nemluvim o situaci, kdy ma nekdo treba s130 s 5 rychlostma nebo rapida

2) Pokud nekomu cini i s nalozenym kufrem (pokud tam nema 300kg cementu) potize otacet koly na miste, mel by se zamyslet nad udrzbou predni napravy - ony se ty svislaky obcas musi mazat, 20 let bez udrzby to nevydrzi.

3) Drzeni stopy - auto je pri vyssich rychlostech (120+) nachylne na bocni vitr a na vyjete koleje. Samo od sebe ale drzi stopu celkem unosne - predpokladem jsou ovsem kvalitni a spravne nahustene pneumatiky (ne podhustene OR6, s nimiz nejde jet ani 80km/h).

4) na jezdeni po dalnici je potreba mit model s 5q a pokud mozno lepsi motor (s 13x se to jakz takz da)

5) Spatne chlazeni je jen dusledek spatne udrzby chladici soustavy, pripadne vadneho tesneni pod hlavou motoru (coz se varenim jeste zhorsuje). Pokud je vse jak ma (coz je na tehle autech dnes ojedinele), zas tak snadno se to neuvari.

6) Razeni "ztuha" je zavada. Dlouhe a neprilis presne drahy jsou charakteristicke. Problem razeni jednicky a zpatecky je konstrukcni a zhorsuje se opotrebenim a nesetrnym zachazenim. Spatne podrazovani na ostani stupne je zavada (vlivem opotrebenych brzdicek synchronnich spojek)

7) Spotreba 1l oleje na 1000km ukazuje na opotrebeny nebo netesnici motor a 2l/1000km vody na zavadu chladiciho okruhu - to se pak celkem snadno vari, kdyz soustava neni schopna udrzet zadny pretlak.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 09:50, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
Anebo máš rád adrenalin? Tohle auto je pro mě rakev, kterou bych okamžitě zakázal...a to nemluvím o emisích, které jsou určitě vysoké. Sorry, ale "shodit ze skály" je nejlepší dar pro tohle auto i tebe. Ahoj a neber to jako urážku na tebe.
PS: Ve 28 už bys mohl mít něco lepšího, ne?
Treba to ma pro radost, ale podle popisu to urcite nebude tenhle pripad....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:18, zip_jednou asi jo
v tomhle autě jsem strávil dětství. 20x se v něm poblil, trpěl horkem, mrznul, nenáviděl sem ho a říkal si že už do něj nikdy nesednu. Tedka sem se v něm svezl a bylo to fajn, celý divně tuhý, chatrný, no prostě stará plechovka, napadlo mě, že si jí asi jednou jako veterána koupím. Ono taková jízda v novejch autech je supr pohodlná, přesná, ale jen tak se někde mezi vesnicema projet ve škodárně je prostě zábava. Otec tu naší už dávno prodal, ale nějakou udržovanou asi jednou najdu. Je to kousek dějin asi jako tráboš, kdyby se ty auta nedělali o 20let dýl než měli tak by sme na ně dneska vzpomínali taky jinak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:19, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym napísal:
Dobrý den Vlastním Skodu 125l r.v 89 naj 39tis.stav nového vozu jezdím pouze za sucha a pěkného počasí auto je absolutně bez koroze o auto se starám jak mužu trvale garáž.pravidelně mažu čepy,vodní pumpu seřizuji ventili ,předstich, odtrh atd. po 5tis. měním olej motor točim max.do 2,5tis/min.Nikdy sem nevařil studený motor chytne vždy napoprvé.,motor nekouří olej nežere komprese je stále výborná.Za posledení 3rroky co ji vlastním byla jedna závada a to prasklá žarovka.Koupil jsem ji za 20000...
nabízím 50000tis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:27, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
mikes napísal:
Tu zatacku, kterou projede Š120 a neprojede audina bych chtel videt :o)
Tak takych zataciek by som ti par ukazal, sice teraz jazdim modernou plechovkou od citroenu, mazdy alebo suzuky, podla potreby,a le prednedavnom som este pravidélne jazdil na Skode 110R. Auto je v perfektnom stave a STK sa nebolim, jazdne vlastnosti ma primerane veku a na na technickych usekoch cesty by som porazil minimalne 60% debilkov s dechtovou oktavkou na lizink z AAA autovraky sro alebo ktorehokolvek paka v "modernom" oplastovanom Golfe II. Preberte sa, ludioa, skodovky mali svoju dobu, je pravda, ze sucasne auta su rychlejsie, vykonnejsie, obcas aj poruchovejsie, obcas aj viac zeru, hlavne su drahsie a obcas aj krajsie, ale dajte pokoj starym skodovkam, mali svoju dobu a uvidite ze v priebehu 10 rokov prirodzene vymru a polointeligenti s patentom na vsetko zacnu nadavat na feldy a fabie pohanane tym trojvajcovym nezmyslom HTP...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:34, RE: Mám ji rád
anonym napísal:
Aby mohli todle nejblbější vozidlo v ČSSR prodávat, museli upravit normy kvůli kraválu. Jinak to vypadá, a smrdí jako hromada exkrementů. Jezděj v tom už jenom ti nechudší debilové. Normální člověk má alespoň minimální pud sebezáchovy.
Chlapecku, psychologovia poznaju mnoho metod, ako liecit komplexy menejcennosti..... alebo chod dalej lestit hrdzaveho golfa....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:42, RE: Sněhulák utřel slzu/kroupu v oku...
anonym napísal:
Jen opravdový magor a blbec mohl být na stodvácu pyšný.Jaké se už v době jejího vzniku vyráběly automobily,které na rozdíl od šrotu z Mladé Boleslavi pořád jezdí.Škodovka by měla odškodnit rodiny,které musely v tomhle hnojníku jezdit,protože se nesvezli v ničem jiném.Dnes nad tím ohrnují nos a byly doby,že z toho srali blahem,tak jako dnes ze stejných popelnic ze stejné továrny.
Jen opravdovy magor a blbec moze napisat tak primitivny prispevok.... Mal si sa ozvat vtedy, ked sa 120 navrhovali a vyrabali ked si taky mudry. ale to si mozno este takal kacera na spagate a tatko bol predseda OVKSC.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 11:45, RE: Sněhulák říká - na fotce je 105
anonym napísal:
Tak třikrát by to možná i stačilo, že?
Ale to jsem nemyslel ve zlém. Jezdím v "zápaďáckém"autě, které má základní výbavu jako airbagy, Abs, centrál atd... Je mi 29 roků a ještě jsem zažil a pamatuji si, jak rodiče jezdili se 120, předtím se 100, jak ji pulírovali, jak se o ni starali a byli na ni vysloveně pyšní, jako soused zase na své auto. Dnes jsou některá auta brána jako naprostá spotřebka, což mi osobně trošku vadí. Možná jsem trošku citlivější, ale fandím lidem, kteří jezdí ve své 12...
Ked clovek toto cita, potesi sa, ze rozumni a slusni ludia este nevymreli. Zelam vela stastnych kilometrov a malo vrakov (skodoviek alebo akychkolvek inych aut) v ceste
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.08.2008 15:15, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
Anebo máš rád adrenalin? Tohle auto je pro mě rakev, kterou bych okamžitě zakázal...a to nemluvím o emisích, které jsou určitě vysoké. Sorry, ale "shodit ze skály" je nejlepší dar pro tohle auto i tebe. Ahoj a neber to jako urážku na tebe.
PS: Ve 28 už bys mohl mít něco lepšího, ne?
No mne je pres 30 a skodovecky se zbavovat neminim a ani nemam duvod, vsude kam potrebuju, do prace, na nakupy i na vylety me vzdy v pohode odveze, opravy si vsechny delam sam a nahradni dily jsou za hubicku. Nechapu proc bych si mel kupovat nejakou ojetinu za 150tis a pak cpat tisice a tisice do servisu.
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.