0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda 120 slouží i po dvaceti letech

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 09:37, RE: Dneska je v módě posmívat se...
anonym napísal:
Dnes je moderní posmívat se všemu co jsme používali tenkrát za komančů.Tyto vozy už dávno patří do šrotu,ale těch posměváčků bych se rád zeptal o co byli lepší tehdejší třeba fiaty nebo renaulty?
Ano je to svým spůsobem moderní a i já to odsuzuji, ale na druhou stranu např. Vámi zmiňované Renaulty ( např. 11,9 ) byly už v té době trošku jinde než naše 120 a to nemluvě o jiných značkách jako Volvo, Audi ....... dokonce v té době i Dacia ( ačkoli je to vlastně Renault 12 ) bylo lepší auto, jak co se týče jízdních vlastností tak interiéru a o motoru nemluvě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 09:41,
zapory: silena spotreba pokud se na to trochu vice slapalo, ale je fakt, ze 140 po dalnici jela, i kdyz vibrace do volantu dosti silne, nachylnost na bocni vitr, kufr o nicem, prehrivani mtoru (vyreseno rucnim spinacem vetraku), rez (hlavne prahy) a dalsi a dalsi
ze zavad, ktere mne za tech deset let potkali: 2x utrzené plynové lanko, jednou urvaný plovák karburátoru, děravá hadice přívodu benzinu... jinak pouze bězná udržba..
Takze bych ji ani dnes nezatracoval, na chalupu ci na popojizdky mezi vesnicema pro spooustu lidí dostačujicí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 09:45,
Stodvácu jsme doma taky měli. Ve své době to určitě nebylo zas tak špatné auto, udělalo dost práce, odvozilo kdeco.
Nárok na servis nulový. Dneska se furt mění olej a vždycky tam člověk pár tisíc nechá, tenkrát se olej jen dolíval a jezdilo to pořád.
Doba ale pokročila a dnes si s tím už nedovedu představit jezdit.
Už v r.98 jsme ji prodali. Byla 10 let stará a začala hnít....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 09:58, RE: Prehrivani
anonym napísal:
Taky jsem asi 15 let jezdil na nekolika 120-tkach. Kdyz jsem patral, proc to vyvari po pulhodine jizdy v dopravni zacpe, zjistil jsem, ze konstrukteri dali snimac teploty na VSTUPNI vodu do chladice. Pritom ta ma prakticky konstantni teplotu danou termostatem v motoru. Ucinnost chlazeni se pozna podle POMERU vystup/vstup, ale protoze vstup se nemeni, stacilo umistit dalsi elektronicke cidlo na VYSTUPNi trubku, nastavit tak na 65 - 70 stupnu a od te doby jsem nikdy nevaril.
U motorů, kde byl vyšší kompresní poměr, tam byl nějakou dobu montován neregulovaný chladič oleje. Někteří automechanici ho při poruše prostě jen nahradili hadicí. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že s ním žádné vaření neexistovalo a bez něj ano. Možná za tím byla ta příčina, co popisujete, možná že takový motor nešel za horka a popojíždění pouze vodou uchladit ani při zcela otevřeném termostatu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:02, To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
jako červený hadr na býka působí na majitele nových silných vozů. Taková audina, přilepená k poznávací značce Š 120 , s trojnásobným výkonem, vypadá směšně.Pak už stačí dobře najet do špatně klopené zatáčky a sledovat jak to pan audi vzadu nezvládá...Takový výchovný vůz, něco jako závoďák Karl z Remarka. Pasou po nás škodovácích policajti, kterým nevadí zběsilý způsob jízdy naší ekonomické elity, jako prošlá lékárnička ve staré škodovce. A co se týče emisí- kolikrát víc vypouští CO2 teréňák s výkonem autobusu, který jezdí po městě jako v kanadské divočině?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:06, RE: nojo....škodárna
anonym napísal:
to bylo.....pravda, nejlepší je jet po okresce tak okolo 70 na čtyřku....v autě je ticho (relativně) a člověk se může kochat:)
Po modrém blankytu bělavé páry hynou, lehounký větřík s nimi hraje; a vysoko - v daleké kraje bílé obláčky …...

pane doktore, vy jste se zase kochal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:11, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
Myslim ze je to treba bezpecnejsi nez jakakoliv motorka .
Co se tyka emisi tak moje 120 byla na emisich pred 2 tydny a do predepsanych limitu se vesla s vice nez 100% rezervou
Těžko bude mít stodvacítka vyšší emise při víkendovém provozu a ročním nájezdu, než firemní passat s nájezdem 60.000tkm/rok. A rakev to sice je, ale to pak bych musel zakázat krom starých škodulí a motorek i cyklisty a chodce, což je blbost, že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:12, Nejhorší auto z východního bloku Škoda
anonym napísal:
Jsou lidé kteří třeba někde na vesnici jedou škodárnou 2km do práce a 2km z práce. V sobotu pak do Lidla nakoupit. Na 20km týdně chápu že lidé nechtějí investovat do novějšího vozu, když postarat se dnes o nějakou nemovitost není nejlevnější záležitost.
Na druhou stranu když vidim nějakou maminu začátečnici jak si v sežraný 120ce veze dva kindoše tak je to smutný.................
Keci tipu hoď to ze skály si strčte za klobouk. Každému není zhůry dáno aby mohl jezdit stříbrnou Octávkou na hlínách.
Měl jsem tu čest řídit tenhle šrot před 12. lety a jsem rád,že jsem přežit.Tenhle krám nebrzdí,nejede,netopí,nechladí,řazení je jako míchat guláš,nebezpečné jízdní vlastnosti-lehký předek a žádná ochrana pro posádku.Ano jsou lidé kterým stačí a nechtějí své peníze investovat do kusu plechu,který ztrácí na ceně.Myslím si,že se dá dnes v klidu koupit auto za solidní cenu,buď nové či jeté.Chlap,který nechá vozit svoje děti a a maminu v tomle šrotu a jemu pobobném by zasloužil vykastrovat.Hlavně,že si dá denně pár piv,zahraje si automaty a vyhulí Kutnou Horu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:13, RE: Jintaj
anonym napísal:
Škodovka často v létě vaří a v zimě netopí kvůli neodvzdušněnému chladicímu okruhu, a řízení nemusí jít tak ztuha, pokud se pravidelně mažou rejdové čepy přes tlakové maznice (tukem NH2). Jinak je Schade opravdu auto krajně nebezpečné, a ani levné díly už neospravedlňují jeho používání v dnešní době. Náhradní lidskou hlavu, kosti a orgány totiž seženeš jen stěží...
jako vesnické přibližovadlo po polních cestách svůj význam stále má...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:18, RE: Dneska je v módě posmívat se...
anonym napísal:
Dnes je moderní posmívat se všemu co jsme používali tenkrát za komančů.Tyto vozy už dávno patří do šrotu,ale těch posměváčků bych se rád zeptal o co byli lepší tehdejší třeba fiaty nebo renaulty?
Mnohé výrobky byly za komančů lepší než dnes...

Ale auta to rozhodně nebyla. Ve své době jsem jezdil s Talbotem Horizon, který měl rok vzniku 1978 a se Škodovkou to bylo opravdu neporovnatelné. Ukažte mi 120 se 160.000 km s nezgenerálkovaným motorem. Když jsem byl s Talbotem na emisích, tak nevěřili, že to nemá katalyzátor. Talbotu se trochu přiblížil až Favorit v 1988, to už byl ale Talbot v pr.... a zbytek automobilového světa úplně jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:20, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym napísal:
jako červený hadr na býka působí na majitele nových silných vozů. Taková audina, přilepená k poznávací značce Š 120 , s trojnásobným výkonem, vypadá směšně.Pak už stačí dobře najet do špatně klopené zatáčky a sledovat jak to pan audi vzadu nezvládá...Takový výchovný vůz, něco jako závoďák Karl z Remarka. Pasou po nás škodovácích policajti, kterým nevadí zběsilý způsob jízdy naší ekonomické elity, jako prošlá lékárnička ve staré škodovce. A co se týče emisí- kolikrát víc vypouští CO2 teréňák s v...
Tak to jsi opravdu odborník.Porovnat audi se 120 je schizofrenie.Tvá škoda možná na sněhu něco vyjede,ale na suchu nemá šanci a to díky lehkýmu předku,protože nezatáčí.Takovýhle trubery miluju.Raději nejezdi,jsi nebezpečný svým vrakem pro všechny ostatní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:21, RE: Stara skodovka
anonym napísal:
jako červený hadr na býka působí na majitele nových silných vozů. Taková audina, přilepená k poznávací značce Š 120 , s trojnásobným výkonem, vypadá směšně.Pak už stačí dobře najet do špatně klopené zatáčky a sledovat jak to pan audi vzadu nezvládá...Takový výchovný vůz, něco jako závoďák Karl z Remarka. Pasou po nás škodovácích policajti, kterým nevadí zběsilý způsob jízdy naší ekonomické elity, jako prošlá lékárnička ve staré škodovce. A co se týče emisí- kolikrát víc vypouští CO2 teréňák s v...
V dnesni dove 120ka jiz nema co delat na silnici. Na srazu veteranu ano, je to cast historie. Ale pro jezdeni i ten nejchudsi obcan muze si koupit za 10-20 tisic treba starou Corollu, ktera i pres treba stejny rok vyroby je jak kvalitou tak bezpecnosti a jizdnimi vlastonostmi o svetelna leta vzdalena komunistickemu autu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:27, RE: Myslim ze kritika není prehnana -rakev
anonym napísal:
Obcas jezdim 105 a nestezuju si. Z auta je celkem dobry vyhled, jizdni vlastnosti nejsou tak strasne pokud jedete v mezich urcenych tim ze je to 25 let stary vuz a krom toho je to fakt drzak (jedina nectnost je to ze podvozek ma skutecne silne tendence korodovat- ale jeste jsem nikdy nevaril). Jedine co mi krom vetsiho kufru zchazi jsou operky hlavy. Nevim co byste cekali od auta s hodnotou tak 5 tis....
Solidní rakev Mahagon stojí asi 15 tisíc Kč a plechová Škoda stojí 5 tisíc Kč.Bohužel tak velké hroby se nedělají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:36, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
Těžko bude mít stodvacítka vyšší emise při víkendovém provozu a ročním nájezdu, než firemní passat s nájezdem 60.000tkm/rok. A rakev to sice je, ale to pak bych musel zakázat krom starých škodulí a motorek i cyklisty a chodce, což je blbost, že?
jestlipak víš proč nemáš pravdu? Nechybí Š120 něco? Co třeba takový katalizátor? Co třeba vstřikování namísto zastaralého karburátoru. Budeš se asi divit, možná i se mnou nesouhlasit, ale opravdu i firemní Pasat se 400tkm měl má a bude mít lepší emise než Š120. To není informace, to je fakt.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:36, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym napísal:
Tak to jsi opravdu odborník.Porovnat audi se 120 je schizofrenie.Tvá škoda možná na sněhu něco vyjede,ale na suchu nemá šanci a to díky lehkýmu předku,protože nezatáčí.Takovýhle trubery miluju.Raději nejezdi,jsi nebezpečný svým vrakem pro všechny ostatní.
Špatně jsi přečetl uvedený příspěvek. Autor v žádném případě nesrovnává Š 120 s Audi, ale to, že majitelé těchto aut (myslím od r.v. 2004 a mladší) si myslí, že oni jsou pány silnice, a když se nalepí na takovou Š, tak ta když se dostane do kolizní situace (což ovšem není vůbec problém), tak ten tlusťoučkej manažer v Audině s katastrofálními reflexy to nutně do Š naboří.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 11:45, RE: To auto má podstatnou vadu ( kromě těch které zde byly uvedeny)
anonym napísal:
jako červený hadr na býka působí na majitele nových silných vozů. Taková audina, přilepená k poznávací značce Š 120 , s trojnásobným výkonem, vypadá směšně.Pak už stačí dobře najet do špatně klopené zatáčky a sledovat jak to pan audi vzadu nezvládá...Takový výchovný vůz, něco jako závoďák Karl z Remarka. Pasou po nás škodovácích policajti, kterým nevadí zběsilý způsob jízdy naší ekonomické elity, jako prošlá lékárnička ve staré škodovce. A co se týče emisí- kolikrát víc vypouští CO2 teréňák s v...
Doufám že již brzy zamachruješ a vyzkoušíš jaké to je narazit tou úžasnou škodárnou někam do zdi. Co to je za kecy o CO2? Burseek prostému lidu navykládal pohádky o jeho škodlivosti, ale opravdové emise - tedy skutečně škodlivé látky jako CO, oxidy síry a dusíku, jemný prach (specialita zejména dieselových vozů) jsou dnes zcela na okraji zájmu. Hlavně aby auto mělo nízké "emise" CO2. Ví z vás ekoteroristů vůbec někdo, že "emise" CO2 se neměří, ale jsou stanoveny výpočtem ze spotřeby? (pokud se nepletu tak: spotřeba * koeficient, kde koeficient je 22 u benzínu a 25 u nafty). Proč se tedy alespoň nehovoří o maximální spotřebě a schováváme se za CO2?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 12:12, RE: Mít či nemít
klobrch napísal:
Já bych Š 120 neztracoval. Pokud projde legální STK ( ne, že dáš velkej TP a 1000,- k tomu a máš na dva roky zase vystaráno), tak je pro začínající řidiče určitě vhodnější než 150 k bavorák. Ale fakt je, že už je to auto na cesty maximálně tak do 100 km. Na druhou stranu mám kámoše, kterej před třemi lety s Velorexem projel celou Evropu včetně Anglie a Skotska. A dále není vhodné se Š 120 jezdit v hustém dešti nebo v mlze, protože zadní světla tak mizerně svítí, že je vidět až na poslední chvíli...
To je ale spíš vina toho, kdo to v mlze valí přes 80
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 12:39, RE: Vyhoď to dřív, než se v tom zabiješ.
anonym napísal:
jestlipak víš proč nemáš pravdu? Nechybí Š120 něco? Co třeba takový katalizátor? Co třeba vstřikování namísto zastaralého karburátoru. Budeš se asi divit, možná i se mnou nesouhlasit, ale opravdu i firemní Pasat se 400tkm měl má a bude mít lepší emise než Š120. To není informace, to je fakt.
Přiznávám, že jsem to napsal nesrozumitelně, takže teď jednoduše a pochopitelně:

Tato š120 vypustí za 1 rok provozu mnohem méně škodlivin než náš firemní passat, pakliže š120 najezdí pouhé 2tkm a passat 60tkm. Nic na tom nezmění absence katalyzátoru u škody.

Je to jako porovnávat špatně spálený kanystr benzínu oproti dobře spálenému palivu z nákladní cisterny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 12:39, četl jsem dobře
Pokud si myslí majitel 120 jak úžasně všechny rychlejší dokáže nasr.t a když nabourá má podstatně menší škodu,tak má pravdu.Ale tady jde o podstatně zásadnější záležitosti.A pokud si škodovkář myslí,že je pánem silnic a jeho vrak má famozní jízdní vlastnosti a ještě lepší než audi,tak je vůl.A ten tlusťoučkej manažer najezdí za rok to co škodovka za svůj plechoví život.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.08.2008 12:45, RE: Stara skodovka
anonym napísal:
V dnesni dove 120ka jiz nema co delat na silnici. Na srazu veteranu ano, je to cast historie. Ale pro jezdeni i ten nejchudsi obcan muze si koupit za 10-20 tisic treba starou Corollu, ktera i pres treba stejny rok vyroby je jak kvalitou tak bezpecnosti a jizdnimi vlastonostmi o svetelna leta vzdalena komunistickemu autu
Pokud má š120 platné emise a stk, nevidím důvod, proč by nemohla na silnici. Je pouze na majiteli, jestli ohrozí SVOU bezpečnost provozováním tohoto vozu. To bych taky mohl říct, že motorky, čtyřkolky, cyklisté a chodci taky nemaj na silnici co dělat.
reagovať
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.