0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat auto pro denní používání i radost z jízdy?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.12.2008 15:56, RE: jiná volba
i napísal:
Ono spíš záleží na tom, s čím se porovnává (z čeho se ten průměr skládá). Jasně pravověrný sporťák to není ani náhodou, ale velice rychlé auto s na běžný provoz 100 % dostatečným podvozkem to je. Prostě rychlá předokolka se vším co k tomu patří (nedotáčivost). Nedá se to určitě srovnávat třeba s Lotusem Elise nebo Boxsterem (neřku-li Ferrari), ale o tom kupé ani není. Takže asi tak, na silnici bez výhrad na okruhu nic moc.
Jo jasne...chapu, mas pravdu, zalezi na tom srovnani, na to "super jizdni" jsem reagoval, ptz to vyzniva, jako kdyby tt melo jedny z nejlepsich podvozku.. kdyz to treba porovnam se seriovym podvozkem e46 treba v 316i, o kterym si myslim, ze je lepsi nez podvozek tt, tak jak pak oznacit jizdni vlastnosti M3 apod Jinak souhlas je to predokolka, takze mezi predokolkama to asi bude jeden z tech lepsich..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.12.2008 18:38, RE: jiná volba
mikelight napísal:
Jo jasne...chapu, mas pravdu, zalezi na tom srovnani, na to "super jizdni" jsem reagoval, ptz to vyzniva, jako kdyby tt melo jedny z nejlepsich podvozku.. kdyz to treba porovnam se seriovym podvozkem e46 treba v 316i, o kterym si myslim, ze je lepsi nez podvozek tt, tak jak pak oznacit jizdni vlastnosti M3 apod Jinak souhlas je to predokolka, takze mezi predokolkama to asi bude jeden z tech lepsich..
Chápu co tím myslíš, ale smutným faktem BMW (a vlastně všech zadokolek) je, že aby něco předvedly musí mít samosvor. Nezašpérovaný podvozek zadokolky je vlastně (z pohledu sportovního stylu jízdy) k ničemu. Pohled na zoufale se protáčející zadní kolo ve mně nevzbuzuje nějaké choutky na sportovní jízdu. Prostě je to normální auto s trochu lepší vyvážeností oproti stejně výkonné předokolce. Kouzlo M3, 200 sx, Supry TwinTurbo, Skyline GTR a podobných (třeba i MX 5) je právě v samosvoru a z toho plynoucí trakce, takže třeba při porovnání podvozku 316i a TT bych jednoznačně volil TT, protože si prostě myslím, že by mi dovolil víc.
Na druhou stranu není problém si samosvor do BMW dokoupit (třeba Quaife cca 25000,-) a pak je to samozřejmě jednoznačné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.12.2008 21:47, RE: A co SAAB?
kubatko napísal:
Ford fokus je jistě rozumná volba. Nabízí se však ještě jedna velmi solidní nabídka a tou je SAAB 9-5 Aero, který davá z motoru 2,3T výkon 230k, luxusní výbavu a skvělé sportovní svezení a da se pořídit kolem 250 000,-Kc
Jo a pokud mozno se zadrenym motorem ne? Megan sport, s3, boxster jsou me tipy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.12.2008 16:53, RE: jiná volba
i napísal:
Chápu co tím myslíš, ale smutným faktem BMW (a vlastně všech zadokolek) je, že aby něco předvedly musí mít samosvor. Nezašpérovaný podvozek zadokolky je vlastně (z pohledu sportovního stylu jízdy) k ničemu. Pohled na zoufale se protáčející zadní kolo ve mně nevzbuzuje nějaké choutky na sportovní jízdu. Prostě je to normální auto s trochu lepší vyvážeností oproti stejně výkonné předokolce. Kouzlo M3, 200 sx, Supry TwinTurbo, Skyline GTR a podobných (třeba i MX 5) je právě v samosvoru a z toho ply...
Jo jasne vylepsene podvozky at uz predokolek nebo zadokolek, to je uplne jina liga, to je uz jenom o tom, kolik do toho vrazis..jinak si teda myslim a stojim za tim, ze seriovy podvozek e46ky v 316i je lepsi nez serie tt..Jasne ze kdybych mel na vyber 316i a tt, tak si taky nevyberu 316i,ale to jenom kvuli tomu motoru, aby to bylo i vykonove srovnatelne, tak minimalne 323i nebo 325i. Ale takto to asi nevyresime, kazdy mame to svoje evidentne Tak nejlepsi by bylo asi projet ttcko a pak nejake bawo, a hned bysme vedeli, kdo je na tom lip
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.12.2008 21:40, RE: jiná volba
mikelight napísal:
Jo jasne vylepsene podvozky at uz predokolek nebo zadokolek, to je uplne jina liga, to je uz jenom o tom, kolik do toho vrazis..jinak si teda myslim a stojim za tim, ze seriovy podvozek e46ky v 316i je lepsi nez serie tt..Jasne ze kdybych mel na vyber 316i a tt, tak si taky nevyberu 316i,ale to jenom kvuli tomu motoru, aby to bylo i vykonove srovnatelne, tak minimalne 323i nebo 325i. Ale takto to asi nevyresime, kazdy mame to svoje evidentne Tak nejlepsi by bylo asi projet ttcko a pak n...
Jo doufam,ze se bavime o ttcku 1.generace
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2008 21:20, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
Ráďa napísal:
To je hot jak kamarádova tchýně. Jen podotýkám že zamlada spěchala na autobus a upadla. Od těch dob chodí už dvě desetiletí bez 2 předních horních zubů ... Toledo je hatch opravdu jak vyšitý jj, tím hot je to ještě podtrženo. Stejně to zas bude zábavy s pány machry Hvězdy rubriky chcizit a navštěvníci obchodů s díly starline. Vidím to asi takto. Jsem na světlech sám a první. Člověk po těžkém dnu sedí rozvalený v kůži, rádio hraje potichoučku do ouška a řidič znuděně kouká přes dl...
milý trapný Ráďo. Kdyby si se místo marné snahy o vtip nad dotazem trošku zamyslel, tak Ti dojde stejně jako autorovi odpovědi z Tipcars, že milý chlapec myslel spíš Leona 1.8T než Toledo. Stejně v dotazu nic nečtu o závodění na ulicích nebo tuningu. Takže zase jen další rozměr Tvé debility... místo aby si mu poradil, tak tady jen exhibuješ své ego. Takže já chlapci doporučuji Focuse nebo Type-R. Přeci jen na každodenní ježdění bude na tom lépe Focus. Seat je španělský hokus pokus a že by chtěl živit italský hokus pokus 3.2 pochybuji...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2008 21:23, RE: jiná volba
Valnoha napísal:
svatá pravda
No nevim, vyhledal jsem si obě vozidla a že by někdo dal přednost volítanýmu BMW před novějším Focusem az stejnou cenu... Navíc platí to samé jako u AR 3.2GTA. Spotřeba je v poněkud jiných dimenzích, a hlavně náhradní díly v totálně jiné úrvni. A jak tady ještě někdo správně poznamenává, parkovat BMW na ulici, to je risk jak prase
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.