0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat auto pro denní používání i radost z jízdy?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.12.2008 18:32, rada
Taky jsem něco v RS najel a pokud člověku nevadí časté řazení, aby držel otáčky, tak se s ní dá jezdit velmi svižni. Časté řazení je ale třeba i benzínových motorů, pokud z nich chce člověk vydolovat maximální výkon. A ještě k té fábce nevím, že by ten motor umíral už při 2500 ot., do 3 tisíc si myslím táhne stále dobře a až nad 3,5 tisíci to už nemá smysl. Chápu, že Fabie RS první generece není a nikdy nebude sportovní auto, ale budoucí majitel bude dojíždět i každý den do práce a jako takové kompromismí auto by mohla někomu vyhovovat. Jak už jsem dřív napsal, doporučil by jsem E46 330i nebo Civic TR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.12.2008 19:15, rada
Fabie RS podle mě není hot hach v pravém slova smyslu a na dovádění po okreskách bych si jí nepořídil ale není to žádné shit auto a pro mnoho lidí má opodstatnění. Někomu stačí malé auto, ale chce aby bylo schopné svižné jízdy, úsporné, vypadalo dobře a mělo dobrou výbavu. Pro ty je RS určena. Na extrémní jízdu v pomalých zatáčkách je těžká na předek a na výjezdech jí chybí samosvor (což se ale dá říct o skoro každé předokolce s velkým krouťákem) ale zase na rovinkách dokáže ujet i silnějším autům... Nikomu jí nenutím ale ani není nutné jí zavrhovat. Záleží na řidiči jestli mu sedne nebo ne. Ještě k té 306. Spolu s 605 poslední povedený Peugeot. Ale sehnat 306 S16 z posledních let výroby v dobrém stavu bude dost problém. Moc jich na prodej ani není. Proč asi? Těm co se jí nepovedlo rozstřelit si jí pečlivě opatrují!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.12.2008 21:16, rada
BMW E46 330XD rv.2002+ - nebo 320D r.2002 s common-railem. Radost z jízdy, nízká spotřeba a za vlídné zacházení se odmění dlouhou životností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 01:08, rada
Alfa Romeo 156 2,0 JTS(popř.2,5 v6). Do 250tis už facelift model.. není to sice hothatch, ale toledo taky ne. A budete se těšit na jizdu do práce...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 01:33, rada
Podstatné je zejména to, z jakého auta chcete přestoupit... Z vlastních kratších, delších a dlouhodobých zkušeností radím opustit koncepci předohrabu a za tyto pořizovací a provozní náklady se podívat po 1) E46 330i 2) E36 M3 3) REZA GT 4) WRX. S náhonem na předek bych se smířil pouze s ITR a Accordem TR (auta ve skutečnosti "pomalá", nicméně nabízí neuvěřitelně závodní feeling) a AR GTA (neznám). Zároveň bych se nebál zvážit vyšší provozní náklady u "reprezentativní " E31 840i, brutálního univerzála E39 M5 (+70tis za pěkný kus) a např. u levnější Celicy ST205 GT FOUR... Pro dojíždění do práce bych jako extrém definoval pouze Maserati Quattroporte IV, Biturbo a spol... Pokud hledáte auto pro radost z jízdy /nikoli kabrio/, nemá smysl kupovat auto pod 9kg/kW...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 09:59, rada
Dobry den, z textu jsem pochopil ze pan Stary NECHCE VOZIT RODINU ALE JEN SEBE, a proto doporucuji pouze dve auta - Mazdu MX3 a Toyotu MR2. Obe zadokolky, Toyota motor uprostred, svacina do prace a obed na vikend se do kufru vejde u obou, ruznym zpusobem se da sundat strecha - Mazda platenou skladaci a Toyota targa sundavaci pevne dily. Obe auta vypadaji skvele, jedou paradne, clovek sedi skoro na zemi a zabavy si uzijete kopec. Toyota je sice trochu exot a nevim jak je tezke sehnat nahradni dily ale Mazdy se vyrobily miliony a tam nevidim zadny problem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 10:01, rada
Ted koukam ze jsem napsal MX3 ale myslel jsem samozrejme MX5 tak se omlouvam.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 12:18, rada
Toyota MR2 ta je kolem 200tis.kč a vypadá luxusně , spolehlivá . u prvních modelu 2000 ta žere dost olej ( i 1L na 1000km) .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 16:41, rada
urcite HONDA CIVIC TYPE R.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 17:34, rada
Co tady řešíte? Jedině Toyota Celica.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 17:40, rada
Já bych dopotučoval fiat coupe 2,0 20VT Limited edition (nádherný exteriér a ještě lepší interiér) s 220 koňíky, cena kolem 200 000 Kč
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 17:48, rada
zkuste zmrknout mercedes c coupe nebo toyota supra
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.12.2008 19:58, rada
Audi A4 4x4 3.0 benzín - 220koní. Super nenápadný auťák vhodný na jízdu do práce a běžné ježdění , když došlápneš tak se mění v nekompromisní žihadlo ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 04:21, Toledo je hothatch jak tchýně :-D
To je hot jak kamarádova tchýně. Jen podotýkám že zamlada spěchala na autobus a upadla. Od těch dob chodí už dvě desetiletí bez 2 předních horních zubů ... Toledo je hatch opravdu jak vyšitý jj, tím hot je to ještě podtrženo. Stejně to zas bude zábavy s pány machry Hvězdy rubriky chcizit a navštěvníci obchodů s díly starline. Vidím to asi takto. Jsem na světlech sám a první. Člověk po těžkém dnu sedí rozvalený v kůži, rádio hraje potichoučku do ouška a řidič znuděně kouká přes dlouhou kapotu na okolní svět. Když v tom se i přes svojité zasklení z venku ozývá tuc tuc tuc. Vida, co to, vedle se přiřítilo nějaké hot Toledo co má vpředu sněžný pluh a obličej zamračený jak učitelka matematiky. Snížené přední péra a nakopnutý zadek. Okna začerněné, na zadním okně nálepku tuning a tipcars. Předek osvětlují poblikávající zelené imitace xenonů a pod autem je modrá neonová záře. Gestikulují po mé slečně, asi si nevšimli že jim nepatří. Ta trochu zpozorní a poté propukne v smích. Mladíci v bílých svetříkách stále tůrují a gestikulují kdo bude první na kopci co je nad křižovatkou. Škoda benzínu a auta, ptáci jedni, nevěnuji tomu pozornost. Přítelkyně se ale usměje, ale notak, se jich bojíš žeby ti to nandali? Vždycky básníš jaké máme auto, jak tomu všichni ostatní nerozumí. Ale kluků se bojíš. Dementuju to jen s ironickým úsměvem. Ona popichuje zas a znova, už jsem otrávený. Zejména proto, protože vedle na místě tak blbě tůrují, ještě s výfukem co dělá záměrně randál, ach jo. Ale dobře noo, zdvednu tu hozenou hot rukavičku i když mám výhru jistou, ale na oplátku už nebudeš tvrdit, že ta sousedova uprděná A8 v pohřebních barvách je sexy. Ukaziji se vztyčeným ukazováčkem na svou milou. Když v tom vedle eeeen, tůrování hatch Toleda se nějak kuckne, zapíská ale vedlejší hot i hatch vystřelí a je půl délky vpředu. Aha aha, oni už jednou, ani jsem si nevšiml že je zelená. Od přítelkyně periferně vidím, že déčko je tam pořád, ostatně jako vždycky, pustím tedy pravou nohou brzdu a přišlápnu. Slyším jak se původní šepot květin zvedá v jemné šumění a přišlapuju dál. To nikdy nedělám, neboť se pak všecko hrozně rychle přibližuje Hot ani Hatch (Pat a Mat říct nechci) sice nemám, ale beru to takhle : V6 byla pro autoškolu. V8 vyvážený kompromis, V12 na prestiž a V12 biturbo je zbraň! Cítím jak se mi krční páteř tlačí do opěradla, tak si konečně si tedy chytnu volant a koukám se před sebe. Hot i hatch (Pat i Mat) zatím řadí. Dvojka, trojka, zvuky z toho lezou jak od Ferrari co se předvádí v dálničním tunelu. Konečně mám plyn u podlahy, to už jsem fakt dlooouho neměl. Tiché šumění je nahrazeno slabým zvukem, co svou barvou připomíná boeing. Koukám na otáčkoměr ručička je nezvykle. Vždycky si totiž vystačím, včetně kopců, se svým benzínem mezi 1200-1500 otáčekami. Při rychlé dálnici nebo parádičce vyjimečně k 2000. Teď jsou tam však nepřirozené hodnoty 4500-5000. Cítím jak mě to tlačí do sedadla, proto se chytám volantu i druhou rukou. Hothatch už je vedle a komicky nadskakuje Rychlost letí nahoru 80 -120 -160 -200 -220 během pár vteřin. Auto stíhá a fest v tom by problém nebyl, ale já nestíhám !!! Zorné pole se mi zužuje, vnímám už jen podměty přede mnou. Hothatch žhne kdesi vzadu, ale mi se to začíná líbit. Auto jede resp letí po tramvajovém pásu krásně tiše, je stabilní, krásně ovladatelné, všude je klid, nic nedrncá. V zásadě by si pasažeři mohli nerušeně číst nebo koukat na TV. Jen to okolí šíleně letí a přejezd rozbitého kanálu lucítím jako lehounké zhoupnutí až když jsem 100m za ním. Tak a dost, probleskne mi hlavou, i bohové vědí kdy je třeba přestat. Nyní je třeba rezolutně přibrzdit. Protože letíme mezi tramvajové ostrůvky a nikdo z okolí by na naši rychlost neměl šanci zareagovat. Nooo nooo se táhne, jsem to říkal. Ze 150 na 70 se brzdí dobře. Z 220 to trvá dýl, ta rychlost je zrádná a člověku nepřijde. Proto jsem rád že mám své auto já a ne hothatch kluci. Ti jsou aspoň z dálky slyšet. Zbytek cesty opět splýváme s provozem a velký sedan zase vydává ten šepot květin. Přítelkyně byla poté 2 dny hodná. .............A když už auto s vlastnostmi motorky, tak aspoň BMW E46 (Simír) s šestiválcem, to má aspoň úroveň. Možná Porscháček Boxter, Impreza WRX přinejhorším Type-R Ale s "Toledo hothatchem" bude majitel brán, ano , se zdvořilým úsměvem, jaja, páni kluci. Podotýkám že o penězích je to míň, než by se na první pohled mohlo zdát, jen to chce umět koupit, a to v CZ většinou nejde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 06:49, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
Ráďa napísal:
To je hot jak kamarádova tchýně. Jen podotýkám že zamlada spěchala na autobus a upadla. Od těch dob chodí už dvě desetiletí bez 2 předních horních zubů ... Toledo je hatch opravdu jak vyšitý jj, tím hot je to ještě podtrženo. Stejně to zas bude zábavy s pány machry Hvězdy rubriky chcizit a navštěvníci obchodů s díly starline. Vidím to asi takto. Jsem na světlech sám a první. Člověk po těžkém dnu sedí rozvalený v kůži, rádio hraje potichoučku do ouška a řidič znuděně kouká přes dl...
jéžišmarjá takovej průjem po ránu. No nečet jsem to, přiznávám se bez mučení.
Ostré kupé? Kup si toho focuse, je to dobrý auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 07:53, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
Reno napísal:
jéžišmarjá takovej průjem po ránu. No nečet jsem to, přiznávám se bez mučení.
Ostré kupé? Kup si toho focuse, je to dobrý auto.
A proč si to nečetl? Je to na tebe moc písmenek?
Jako příběh do čítanky pro děti ze šesté třídy dobrý. Jako příběh ze skutečnosti bída. Spíš to beru,že Ráďa o nečem takovém sní.
220 po městě - maximálně odsouzení hodný čin - ikdyby tě přítelkyně tisíckrát provokovala. A proč by si někdo kupoval V12 Biturbo a potom jezdil na 1200 - 1500 otáček? Někdy dokonce 2000 ...To může být jaká rychlost? 100km/h? K čemu potom máš tu V12? - abys jednou za měsíc vypráskal mladý kluky v Toledu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 08:13, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
Ráďa napísal:
To je hot jak kamarádova tchýně. Jen podotýkám že zamlada spěchala na autobus a upadla. Od těch dob chodí už dvě desetiletí bez 2 předních horních zubů ... Toledo je hatch opravdu jak vyšitý jj, tím hot je to ještě podtrženo. Stejně to zas bude zábavy s pány machry Hvězdy rubriky chcizit a navštěvníci obchodů s díly starline. Vidím to asi takto. Jsem na světlech sám a první. Člověk po těžkém dnu sedí rozvalený v kůži, rádio hraje potichoučku do ouška a řidič znuděně kouká přes dl...
Náhodou, dobrá prča. Jen ten konec se jaksi nepovedl. Čekal jsem tak aspoň Safrana, ten má úroveň. E46? Ale co, každému co jeho jest.:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 08:34, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
DVD napísal:
Náhodou, dobrá prča. Jen ten konec se jaksi nepovedl. Čekal jsem tak aspoň Safrana, ten má úroveň. E46? Ale co, každému co jeho jest.:)
Safran má úroveň? Možná snad kdysi asi měl, ale dnes?
Jestli jsem pochopil dobře tak Ráďa nemá E46, jen ho doporučuje. Navíc do E46 by se 12ti válec (Ráďův-dle textu) nevešel.
Tipl bych si Maseratti, ale který model Ráďo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 08:40, jiná volba
Koupil bych E46 330i a budeš se smát všem těm autům nad kterýma přemýšlíš... a pokud budeš mít E46 330Ci, budeš se vlastně moc smát úplně všemu:) Bude to za stejný prachy ale propastnej rozdíl....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.12.2008 08:56, RE: Toledo je hothatch jak tchýně :-D
Alda napísal:
Safran má úroveň? Možná snad kdysi asi měl, ale dnes?
Jestli jsem pochopil dobře tak Ráďa nemá E46, jen ho doporučuje. Navíc do E46 by se 12ti válec (Ráďův-dle textu) nevešel.
Tipl bych si Maseratti, ale který model Ráďo?
Jestli se nepletu, tak má Ráďa mercedes. Veeeeelký mercedes S. :)
reagovať
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.