0
späť
 

diskuze k tématu: Sporťáky za 100.000,-

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.12.2007 02:27, RE: A co Ford ?
Tomáš napísal:
Tak to je úplný nesmysl, jak můžeš srovnávat Pumu a Tigru?Tyhle auta se dají srovnávat jen velikostí, ale jinak mají jiný charakter, řekl bych, že Puma je sporták pro lidi, co do aut vidí, a Tigra je pro ty, co chtějí auto na efekt
Hehe mas pravdu, kdyz sem Tigru vlastnil, hodne Pumam se efektivne ukazal dvojity remus na zadku...:)) No dobre, tuningem se daj napravit omyly serie :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.12.2007 02:32, RE: Opel Tigra
E M napísal:
Já bych bral tu Tigru, moc se mi líbí. Dost mě ale škokuje, že je motor 1,6i 16v tak špatný a po 100.000 km bývá hotový (jak se píše v článku)! Zajímalo by mě jestli s tímto motorem máte někdo nějaké dobré nebo špatné zkušenosti? Díky.
Jako se vsim. Ja mel 2 roky 1.6, Motor zral 1-1,5l oleje na 10000km a ja koukal jak kolegove z kulubu opravujou furt svoje 1.4... Zkratka jde o konkretni kus, o to jak se starali majitel epred Tebou a jak Ty. Tyhle babsky povidacky jsou vsude. Precti si diskuze pod kazdou recenzi, u paty Ti to dojde... Zalezi kus od kusu a ne od nazoru recenzenta nebo Lojzy co s timhle autem faaaaakt ma hodne naliiitano :))
reagovať
Integrale
počet príspevkov10
dátum registrácie13.06.2012
Piatok 10.06.2016 09:31, Nesmysly o zadírání motorů 2.0 turbo 16v
Motor 2.0 turbo 16v "Lampredi TwinCam" je konstrukčně jeden z nejzdařilejších motorů, který kdy spatřil světlo světa (tuším v roce 1968). Po českém internetu z pera některých matlů často čtu tragické story o jeho chronickém zadírání. Podle pánů redaktorů, kteří asi v životě nevyměnili u auta ani destičky, by se ani jeden motor nemohl dožít 100 000 km.
Jenže on se jako naschvál klidně dožívá 500 000 km a honí i s těmito kilometry eskové audiny. Mohu klidně demonstrovat.
Nejčastější příčinou zadření nejen tohoto, ale i všech ostatních konstrukčně podobných motorů je buď v netěsnosti mazací soustavy (nejčastěji), používání špatných olejů nebo jízda s degradovaným motorovým olejem, vysoké výkonové nároky u studeného motoru (kdy teplota oleje je příliš nízká, aby mohla zátěž umazat), nedodržení servisního manuálu (velmi časté, neboť ho nikdo nečet – to olejové čerpadlo má jednu charakteristickou vlastnost o níž je třeba prostě jenom vědět) nebo závada řídící elektroniky.
Žádný konstrukční důvod k zadírání tam není!
Pokud s tímto motorem využijete služeb někoho, kdo servisuje skutečně sportovní auta nebo alespoň čte občas servisní manuály, nemůžete mít problém. Pokud problém máte, víte nyní, kde je a jak se jmenuje.
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.