0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Megane - zkušenosti po pěti letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 17:51, RE: konečně pravdivá recenze
Muroň napísal:
Pane lagu, uvědomte si, že vy jste od renaultu zvykly na jine standardy - to, co považujete za spotřebák, je v japonských autech navždy a nepočítá se s tím, že to budete měnit. Jsou vozy, u kterých těsnění poh hlavou, cívky, spojka atd. vydrží po celou dobu života auta. Jen proto, že na laguně měníte každý rok půlku auta, nenadávejte ostatním, že to nedělají.
je fakt, že na autě, který je starý 17 let není co by se mohlo pokazit, to má jenom volant a sedačku.
to že na japonských autech je všechno na vždy, to trošku přeháníte. to byl jistě výrobce dal doživitní záruku. vím že renault není dokonalej, ale to co tady předvádíte, to je neskutečný!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 17:57, RE: Ani tak nemá jistotu
Kobyla napísal:
když si koupí nový auto.Někteří řidiči nejsou soudní a od 10 let starýho šrotu chtějí zázraky.Dnes je běžný,že výfuk padne po 4 letech a vzpěry nedrží po roce.A zase otázka,proč měl 2x problém s těsněním a určitě stále jezdí k tomu,kdo mu to už dělal.Lidi se neponaučí.
Také bych řekl, že spolehlivost tohoto vozu ovlivnil servis a majitel. Ze zkušenosti vím, že těsnění pod hlavou neodchází samo - většinou praskne po přehřátí motoru. Tomu by odpovídala i ta výměna ventilátoru - prostě to uvařil ve městě nebo v koloně. Poprvé vyměnil termostat a napodruhé "našel" ventilátor. Zbytek je opravdu spotřebák - u tak starého auta nic divného. Faktem je - renault nikdy nebude spolehlivý jako stejně starý japonec (a to mám sám dva doma), ale hodně to ovlivňuje výbava. Prostě co ve "starém" japonci není to se nerozbije, renault měl vždy na svou dobu dobrou výbavu - což už se rozbít může. Musíte si jen vybrat mezi výbavou a perfektní spolehlivostí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 18:11, RE: konečně pravdivá recenze
lagu napísal:
je fakt, že na autě, který je starý 17 let není co by se mohlo pokazit, to má jenom volant a sedačku.
to že na japonských autech je všechno na vždy, to trošku přeháníte. to byl jistě výrobce dal doživitní záruku. vím že renault není dokonalej, ale to co tady předvádíte, to je neskutečný!!!
ta satara sumka ma ABS, 4X el. okna, el zrcatka, 1x aerback, central, klimu a motor 1.6 s 79kW a vsecko porad funguje, jednou oprava 1 okna: vytrzeny lanko asi pred 6 lety
jeeeeeeee a ma to aji deleny zadni sedacky 40/60 a sklopny. to je i dnes u nekterych aut za priplatek viz s. octavia jednoho znamyho kupovana nova pred pul rokem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 18:24, RE: Ani tak nemá jistotu
Pavlik napísal:
Také bych řekl, že spolehlivost tohoto vozu ovlivnil servis a majitel. Ze zkušenosti vím, že těsnění pod hlavou neodchází samo - většinou praskne po přehřátí motoru. Tomu by odpovídala i ta výměna ventilátoru - prostě to uvařil ve městě nebo v koloně. Poprvé vyměnil termostat a napodruhé "našel" ventilátor. Zbytek je opravdu spotřebák - u tak starého auta nic divného. Faktem je - renault nikdy nebude spolehlivý jako stejně starý japonec (a to mám sám dva doma), ale hodně to ovlivňuje výbava. Pro...
Měl jsem 626 koupenou jako 12 letou z AAA. Prodal jsem ji po 7 letech a najel 85 tkm. Z elektriky mi odešel větrák v kabině. V motorovém prostoru totiž v jednom konektoru kompletně uhnil celkem tlustý měděný drát. To se stalo když auto mělo asi 17 let. Pak ještě odešel alternátor, no v cca 300-400 tkm na to měl asi už nárok (nevím o kolik ji v AAA předtím stočili). Jinak veškerá elektrika celou dobu šlapala v pohodě, včetně např. všech 4 okýnek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 19:16, RE: Ani tak nemá jistotu
Petr S napísal:
Měl jsem 626 koupenou jako 12 letou z AAA. Prodal jsem ji po 7 letech a najel 85 tkm. Z elektriky mi odešel větrák v kabině. V motorovém prostoru totiž v jednom konektoru kompletně uhnil celkem tlustý měděný drát. To se stalo když auto mělo asi 17 let. Pak ještě odešel alternátor, no v cca 300-400 tkm na to měl asi už nárok (nevím o kolik ji v AAA předtím stočili). Jinak veškerá elektrika celou dobu šlapala v pohodě, včetně např. všech 4 okýnek.
Ale mazda 626 je trochu extrém. Majitel olomoucké Mazdy jednu měl, najezdil s ní 700 tisíc km. A pořád jezdila, chtěli ji koupit zpátky do Nagasaki a vystavit si jí tam.
Megana jsem měl, po roce mi popraskaly tzv. "parohy", svody od motoru, vypláznul jsem 25 tisic a už jsem to auto nechtěl vidět...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 19:23, RE: Ani tak nemá jistotu
Pavlik napísal:
Také bych řekl, že spolehlivost tohoto vozu ovlivnil servis a majitel. Ze zkušenosti vím, že těsnění pod hlavou neodchází samo - většinou praskne po přehřátí motoru. Tomu by odpovídala i ta výměna ventilátoru - prostě to uvařil ve městě nebo v koloně. Poprvé vyměnil termostat a napodruhé "našel" ventilátor. Zbytek je opravdu spotřebák - u tak starého auta nic divného. Faktem je - renault nikdy nebude spolehlivý jako stejně starý japonec (a to mám sám dva doma), ale hodně to ovlivňuje výbava. Pro...
Nejsem zcela přesvědčen o nadvýbavě renaultu a rovněž nevěřím,že pokud by měl renault horší výbavu,byl by spolehlivější.Jinač s ostatnim nelze než souhlasit.Výbavu a komfort můžeme hodnotit okamžitě,ovšem u spolehlivosti to nějaký pátek trvá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.11.2009 21:08, RE: konečně pravdivá recenze
lagu napísal:
ty mi chceš tvrdit že máš původní výfuk, ale to snad ne. teď tu druhou pohádku. ono je velkej rozdíl kolik ročně najezdím, já třeba 50t/km a do servisu prostě musím, ty díly tam nejsou na vždy a servis plním velmi dobře. znám lidi kteří klidně jezděj s autem do kterého bych sededl, to že jim hučí ložisko, maji schnílé brz.hadičky,kaput tlumiče a řízení atd.. a říkaj že je auto spolehlivé protože už roky nebylo třeba zajed do servisu. jsou to sebevrazi a takových taky jezdí spoustu, stačí se pořá...
hele lagu jelikož mám quattro kde je výfuvk v celku a při výměně se by se museli jednotlivé komponenty řezat a já je mám pořát v celku tak mi věř že jsou oba výfuky původní.jinak auto se servisuju sám protože olej a destičky si vyměnim sám a nic jinýho nepotřebovalo ale klidně si kup zase mrdku od rencka....

btw když ti tady deset lidí řekne že si vocas tak na tom možná něco bude ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.11.2009 12:04, RE: konečně pravdivá recenze
lagu napísal:
ty mi chceš tvrdit že máš původní výfuk, ale to snad ne. teď tu druhou pohádku. ono je velkej rozdíl kolik ročně najezdím, já třeba 50t/km a do servisu prostě musím, ty díly tam nejsou na vždy a servis plním velmi dobře. znám lidi kteří klidně jezděj s autem do kterého bych sededl, to že jim hučí ložisko, maji schnílé brz.hadičky,kaput tlumiče a řízení atd.. a říkaj že je auto spolehlivé protože už roky nebylo třeba zajed do servisu. jsou to sebevrazi a takových taky jezdí spoustu, stačí se pořá...
na Hyudnai Lantra 1.8 GLS z roku 1996 mám komplet celý původní výfuk. Jo holt zkur... korejec. Moc bych si přál aby i jiná auta byla vyrobena takto nerozbytně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.11.2009 12:48, Výfuk
Jen fakta:
Odtavia 1,9 TDi r.v. 2002 - stále původní najeto 156000km,
F Galaxy 2002 naj. 228000 - stále původní, ale už se začíná ozývat a teď v prosinci ho už preventivně před zimou vyměním.
O Zafira 2002 2,0 DTi naj. 180 000 km - měněno 2x komplet , kromě předního dílu (ten pouze 1x). Skutečně záleží na kvalitě výroby i těchto spotřebních věciček, ale to už se dneska nenonsí, vyrábět takhle kvalitní díly je sebevraždou pro výrobce. Takže jsem zvědavý, kolik vydrží originál na toho Galaxyho...
Renaulty neznám, ale dal bych zapravdu těm příspěvkům, které výše uvedené problémy s motorem přisuzují spíše řidiči. Známí Š Felicia Chorvatsko jedna kolona a už dojeli na laně. Uvařili hlavy. Stačí málo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.11.2009 13:18, RE: Ani tak nemá jistotu
Hacco napísal:
Nejsem zcela přesvědčen o nadvýbavě renaultu a rovněž nevěřím,že pokud by měl renault horší výbavu,byl by spolehlivější.Jinač s ostatnim nelze než souhlasit.Výbavu a komfort můžeme hodnotit okamžitě,ovšem u spolehlivosti to nějaký pátek trvá.
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že Megan je "nadvybaven" oproti jiným značkám ve stejné cenové relaci. Na takový senzor stírání v čelním skle jsem před lety ještě zíral. A ještě víc jsem čučel, kdy se sklo rozbilo a za výměnu chtěli 20 tis. Poruchy poruchy poruchy, z nichž hodně je způsobeno nadstandardní výbavou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.11.2009 13:24, konečně renoltisti
přiznávají, že na laně jezdí častěji než bez něho
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 27.11.2009 14:35, RE: konečně renoltisti
rojack napísal:
přiznávají, že na laně jezdí častěji než bez něho
šetřit se holt musí.Na laně mě ještě nikdo natáhnul a to jsem vystřídal celkem 20 aut,není to náhodou taky tím jak se kdo o auto stará?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.11.2009 08:26, RE: konečně pravdivá recenze
SupermanXXX napísal:
hele lagu jelikož mám quattro kde je výfuvk v celku a při výměně se by se museli jednotlivé komponenty řezat a já je mám pořát v celku tak mi věř že jsou oba výfuky původní.jinak auto se servisuju sám protože olej a destičky si vyměnim sám a nic jinýho nepotřebovalo ale klidně si kup zase mrdku od rencka....

btw když ti tady deset lidí řekne že si vocas tak na tom možná něco bude ne?
btw když ti tady deset lidí řekne že si vocas tak na tom možná něco bude ne?

To je dotaz jako od českého politika - opakovaná lež se stává pravdou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.11.2009 15:21, RE: konečně renoltisti
Kobyla napísal:
šetřit se holt musí.Na laně mě ještě nikdo natáhnul a to jsem vystřídal celkem 20 aut,není to náhodou taky tím jak se kdo o auto stará?
Mám Megane 1.6 tak,jako kolega,který napsal recenzi.Najeto má 170 tis.km a o těsnění pod hlavou nevím,je původní.Někdy bych do toho praštil,ale musím upřímně přiznat,že s ním jezdím každý den či spíše noc do práce celkem 70 km a za 3 roky jsem neměl jeden jediný problém.Po koupi jsem nechával dělat rozvody,olej,destičky,čelisti,termostat,řemeny,Tedy to,co bych u Corolly dělal taky.Vadí mi drobnosti,které by třeba u té Corolly určitě nebyly.Stávkující zámek vzadu,náladový ventilátor topení a velmi nešťastně udělaná celá elektrická výstroj - pojistky,kostřící kabely,startér.To jsou věci,které tyhle jinak pohodlná a na svezení velice příjemná auta zcela degradují v očích veřejnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 28.11.2009 18:25, RE: bez předmětu
lagu napísal:
Celkem fajn recenze, jen mě občas udivuje, jak si lidi myslej, že maji třeba 15 let starý auto a čekaj že bude jezdit bez závad.: to že se mění výfuk je úplně normálně věc, regulátor otáček na 13 let starý auto , proč ne. vzpěry pátých dveří taky česem odcházej, větrák ten by mohl vydržet, čep a tlumič atd.. to jsou prostě normální věci, které časem odejdou. cívka tam taky není do nekonečna, jen to těsnění by mohlo vydržet, ale třeba je to nemoc auta. takže ono to auto zas tak poruchové není!!...
přesně tak jeto už holt starý auto a občas se něco po.... ale je pravda že by toho mohlo bejt mín. Jinak recenze pěkná ale myslím si že to psal člověk kterej to auto nevlastnil. Třeba ty civky to je sice častá zavada u šestnactiventilovejch motoru ale u motoru 1.6 8v 55kw takový civky vubec nejsou , sou tam od svíček klasický kabely. Jinak se ale ten pán trefil pěkný pohodlný auto ale ta spolehlivost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.11.2009 15:48, RE: Ani tak nemá jistotu
Hacco napísal:
Nejsem zcela přesvědčen o nadvýbavě renaultu a rovněž nevěřím,že pokud by měl renault horší výbavu,byl by spolehlivější.Jinač s ostatnim nelze než souhlasit.Výbavu a komfort můžeme hodnotit okamžitě,ovšem u spolehlivosti to nějaký pátek trvá.
Nadvýbava Renaultů nad ostatními značkami...???Tak to mi hlava opravdu nebere. A ještě tímto odůvodnit větší poruchovost...Zajímavé... Stačí mi porovnat...... tak třeba např. Renault 19 z roku 1995 (těsně před výrobou Megana) např. s Civicem z roku 1992. V Rendlíku si připadám jako ve skanzenu, hranaté budíky, interiérové hodiny jak obří ručičkový budík z výprodeje, jízdní vlastnosti průměrné a výbava katastrofální...myslím, že elektrická přední okna byla již těžký luxus. Za to ať se svezu v jakékoliv Hondě nebo Mazdě či Mitsu. z těchto let, tak takových 9 z 10 má všechna okna v elektrice, zrcátka v el., klimatizaci, el. šíbr, světýlka v interiéru na všech dveřích + v kufru, el. anténu a pod. ... u většiny Renaultů z té doby to hledám marně...a u japonců vše funguje i po 15 -20 letech. Když slyším, jak někdo porovnává (vyzdvihuje) Renaulty či Škodovky s (nad) Hondami a spol. tak mi fakt krvácí srdce...dyť ten člověk nemůže absolutně vědět, o čem mluví...:(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.12.2009 11:28, RE: konečně renoltisti
Rumburak napísal:
Mám Megane 1.6 tak,jako kolega,který napsal recenzi.Najeto má 170 tis.km a o těsnění pod hlavou nevím,je původní.Někdy bych do toho praštil,ale musím upřímně přiznat,že s ním jezdím každý den či spíše noc do práce celkem 70 km a za 3 roky jsem neměl jeden jediný problém.Po koupi jsem nechával dělat rozvody,olej,destičky,čelisti,termostat,řemeny,Tedy to,co bych u Corolly dělal taky.Vadí mi drobnosti,které by třeba u té Corolly určitě nebyly.Stávkující zámek vzadu,náladový ventilátor topení a vel...
Degradující zcela oprávněně.Megan mi na dálni ve 130 přestal brzdit,ještě teď se třesu,když si na to vzpomenu a to byl týden po servise.Hodně jsem se o něj staral,ale auto si toho nevážílo,takže rozchod.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.