0
späť
 

diskuze k tématu: Je Renault Espace bezpečné a spolehlivé MPV?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 14:04, rada
Lou ty rádoby chytré rady jsou ve většině případech podloženy statistikami TUV. Chcete je snad zpochybňovat?
A druhá věc to omlazovaní aut a stčení km se děje až za hranicemi a to v 99% případů bohužel na naší straně té hranice. V Německu si to málokdo dovolí jelikož tam například na ty km pamatuje zákon narozdíl od ČR.
Takže rádoby rady si nechte prosím někam k pivu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 14:32, rada
Koukám asi Lou někomu sedl na lep a teď pláče nad rozlytým mlékem!!!Nejlépe aby si do zahraničí jel podívat sám a to nejlíp někam k dealerovi značky!!!By koukal na ty ceny,by mu vypadli oči z důlků!!!Co se týče omlazování aut to zkončilo od té doby co se musí dokládat orig. doklady,což je skoro 7.let cca.!!A za stáčení si můžou čeští burani sami!!!A jestli si pane myslíte,že vozy koupené v ČR se neztáčejí,tak to jste hodně naivní!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 14:54, rada
to omlazování dovozovek se dějě dál,žádný,že už to skončilo.Lidi co to dělaly předtím to dělaly na inspektorátu se stejným člověkem,který tam sedí i dnes a znají se už 10let tak jak to asi dopadne...
A ceny aut z SRN už nejsou tak zajímavé.Do SRN bych jel kvůli předpokladu lepšího servisu,originál dílů a realným km.Určitě ně,abych ušetřil 5000kč a zabil 1den.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 15:56, rada
No Tomi můžu tě ujistit,že pokud tam ti chlapy chtějí sedět dál,tak jim to určitě nestojí za to!!!Neznám nikoho z dovozců kdo by omlazoval,dnes u úplný blbec si sebou někoho vezme a odhalit pravý r.v.dokáže u průměrný radil!!No jestli omlazujete pořád tak jste buď machr nebo magor!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 17:06, rada
Já za sebe mohu naspat párzkušenostíé s P807 2,0HDi 79kW FAP r.v. 2005. Toto auto jsem měl asi 2,5 roku jako služebního dělníka. Ač mám rád P obecně (měl jsem a mám dnes), tak tohle MPV bych už nechtěl. Přesto, že je to velké auto, je v něm pramálo místa pro řidiče, vzadu to není o moc lepší. Motor je slabý, při plném naložení sice jedete po dálnici těch 160, ale je to tak na hraně. ALE! Mohl jsem to porovnat se Sharany, které ve stejné době měli moji čtyři firemní kolegové a výsledek je následujícíc: Sharan 1,9 96kW 6M daleko lepší motoricky, předními sedačkami ale tím to knčí. Hluk uvnitř, hučení, rezonance, to v P807 neexistuje. Sedačky má lepší P807, v Sharanu jkov ostatních koncernech si připadám (snad svýjimkou Suzperbu) jako ve vlaku 3. třídy v 60. letech.
Čili - za mě ani jedno ani druhé, spíše bych se poohlédnnul po nějaké verzi Mondea kombi, nebo zmíněná V70 (drahá na servis). Ale podlé mého názoru MPV je půdorysně stejné jako např. to Mondeo, jen je o kus vyšší a to nemá pro praktické použití pozitvní význam. Naopak, co se týče spotřeby PHM.
K Renaultu? dnes jezdím s kolegou služebně často s Meganem, 1,6i. ANo, jde o jiný než tázaný vůz, ale musím objektivně říci, že pomalu přehodnocuji svůj vztak k <>. Motor je excelentní, nejen výborný, protože to, co musí vydržet tato 1,6 se 122,000km, je k nevíře, na 5ku i 30km/h, to když se telefonuje a nejde řadit (pozor-neřídím já, olej se leje tak 15.000km po intervalu, bezklíčové strtování bez chyby, podvozek komfortní, náprava netrpí jkao Š/VW/Seat/Audi. Sedačky velkorysé a hlavně, hooodně místa uvnitř. Mluvím o Meganu z r. 2005/2006. Čili mimo výměny oleje (když se tedy najde čas) a pneu, nic. 0 závad.A to auot se nešetří, protože když se jede na čas k zákazníkovi, tak se moc kolem seebe nehledí. A při tom všem - spotřeba 7-8l/100km naturalu, 80kW bohatě stačí a motor není skoro ani slyšet. Tolik k Renaultu. Apropos, nedělá náhodou Renault taky do F1?? To o něčem svědčí.... Nechválím své auto, neb R nemám, ale tohle je má zkušenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 21:44, rada
Mam 1.9 dci, koupeno se 130.000km. Po 2 letech je tam 245.000. Spotreba kolem 7...Zavady" 180tkm...loziska na prevodovce.18000.-, 195tkm cidlo na palivove liste-7000,-...235tkm turbo..25000,- a tedmam prasklou manzetu na poloose. Jinak auto je to pohodlne..nejvetsi riziko pri koupi ojetiny vidim u renaultu v tom, ze znackovy servis meni olej po 30 000km. Ty diesly na to nejsou delane...doporucuju 15000 max., hlavne kvuli turbu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 23:42, rada
Zkusil jste se podívat na Mazdu MPV? Její prodej skončil v ČR v roce 2004. Já ji mám necelé dva roky v naftě 100 kW. Má 7 plnohodnotných sedadel, 2. a 3. řada se dá kompletně demontovat po jednotlivých sedadlech, pokud nemáte nainstalovanou 3. řadu, je kufr obrovský. Z Vašeho pohledu má jednu nevýhodu, prostřední sedadlo ve 2. řadě nemá tříbodový pás, takže nevím, jak spolehlivě se dá uchytit sedačka. Ale sedadla ve 3. řadě tříbodové pásy mají. A jak jsem psal, můžete klidně prostřední sedačku ve 2. řadě vyndat. Druhou nevýhodou je dražší značkový servis i díly, i když nejběžnější věci koupíte i z druhovýroby. Z vrakovišť nesežente skoro nic, nejezdí jich u nás tolik. Ale určitě bych doporučil nad Mazdou MPV zauvažovat. Na tomto serveru před časem byla uveřejněna recenze s názvem (přibližně) "I MPV může být spolehlivé". Bylo to o Mazdě MPV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 08:03, V6 od PSA
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 08:43, RE: V6 od PSA
Kačud napísal:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
Počkej až to uvidí Kajlí co si napsal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 10:11, RE: V6 od PSA
Kačud napísal:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
Už se taky těším na reakci
Jinak já by jsem volil S-max, ale žádné z dotyčných aut jsem nevlastnil a ani to nemám v plánu, takže jde pouze o osobní sympatie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 10:20, Milí Valnoho a Falco!
Falco napísal:
Už se taky těším na reakci
Jinak já by jsem volil S-max, ale žádné z dotyčných aut jsem nevlastnil a ani to nemám v plánu, takže jde pouze o osobní sympatie.
Už na to "jdu".. ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 10:54, nakonec zase japonec?
Vždy mě zamrzí, když páni redaktoři opominou japonské vozy MPV, které jsou velice zajímavou alternativou. Chybně se uvádí jako průkopník MPV od r. 1984 R Espace, ale Mitsubishi Space Wagon existuje již od roku 1983 a tudíž prvenství patří jemu. Kvalitou, zpracováním a variabilitou nezůstává pozadu a spolehlivostí značně převyšuje R Espace. Tazateli bych doporučil obrátit svůj zrak na Mitsubishi Grandis jež je nástupcem SpaceWagon a se svým 2.4 MIVEC motorem s variabilním časováním je bezesporu dynamickým vozem a nepoužívá již kontroverzní systém přímého vstřiku, který je náročný na kvalitu paliva. Grandis existuje i s dieslem 2.0 16V s 103 kW, ale to je nechvalně známé PD TDI od VW, které pouze mimo spotřeby kazí dobrý dojem ze zdařilého automobilu. Pokud máte jen 3 děti, zvažte také možnost Mazdy 5 s variabilním uspořádáním 7 místného interiéru, který v 3. řadě sedadel nabídne nedostatek místa pro dospělého člověka, dětem však stačí. Vy tím vyděláte, že Mazda 5 je menší a tudíž obratnější než běžná MPV a to se do přeplněných měst přece hodí! Benzínové motorizace jsou u Mazdy vyhlášené a dokonce i naftové motory vyvinuté společně s PSA jsou doporučitelné, kdyby Vás snad černý kouř z výfuku z nějakého důvodu přitahoval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 11:35, Výborná volba V6 od PSA
Kačud napísal:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
MUSíM s vámi, milý Kačud(e) NAPROSTO SOUHLASit (že volba "V6 od PSA" je vskutku "zajímavá" - a dokonce PODSTATNĚ více, než by NEznalý řekl...
NEznám autora odpovědi p. Zicha, ale napsal to zcela a naprosto "výstižně", sama bych to NEnapsala lépe ,-)
Vskutku: "... se (totiž) jedná o spolehlivý, kultivovaný a jízdně velmi příjemný agregát"
NEšokuje vás nějakou "dramatickou" dynamikou či "číslíčky" v údajích o něm, ale o to LEPŠí je v tom DŮLEŽITÉM(-ějším) - tedy jízdní "samozřejmosti" a pohodě.
Jeho 211 PS (které má v Brumlovi) není "převratných", ale jak by řekl Jirka Vajíčko: "Kdo z vás to má..." .-)
Pěkný den (je to možná trochu "překvapivé", ale s V6 3.0 od PSA opravdu bývá .. ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 11:56, RE: V6 od PSA
Kačud napísal:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
No, ale jak je to tedy s tou cenou rozvodů. Platí ještě pořád tato částka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 12:36, nesouhlasím
"optimální pro přepravu 3 dětí najednou bude 7-mi místné auto." Myslím si, že 7místné auto je ideální jen pro pohodlí, nikoliv bezpečnost. Nedávno sem viděl crash test v rychlosti 40mil/h(cca 64km/h). Použili sice náklaďáček,ale i tak.Svoje děti bych tam neposadil....možná tchýni.

Video přikládám : http://www.youtube.com/watch?v=-fUsWCsxnuc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 13:02, ty rozvody
Zajímali by mě ty rozvody utoho 3 litru mam v planu tento motor . Jinak souhlas s spawag grandis moc fajn kočar ještě bych se podival po nějaké C4 pikaso či grand pikaso
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 14:13, RE: V6 od PSA
Kačud napísal:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
Zrovna jsem to psal do článku o Citroenu C5. Rozvody stojí v druhovýrobě (od Autobenexu) zhruba 13 500 korun. 40 000 korun nestály nikdy. Nevím, kdo to kde sebral. Maximálně 20 000 korun od značkového prodejce. Tomáš Dusil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 14:26, RE: nakonec zase japonec?
spawag napísal:
Vždy mě zamrzí, když páni redaktoři opominou japonské vozy MPV, které jsou velice zajímavou alternativou. Chybně se uvádí jako průkopník MPV od r. 1984 R Espace, ale Mitsubishi Space Wagon existuje již od roku 1983 a tudíž prvenství patří jemu. Kvalitou, zpracováním a variabilitou nezůstává pozadu a spolehlivostí značně převyšuje R Espace. Tazateli bych doporučil obrátit svůj zrak na Mitsubishi Grandis jež je nástupcem SpaceWagon a se svým 2.4 MIVEC motorem s variabilním časováním je bezesporu d...
2. listopadu 1983 sjel z výrobní linky Chrysler Voyager :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 16:52, Milý Kačud(e)!
Kačud napísal:
No, ale jak je to tedy s tou cenou rozvodů. Platí ještě pořád tato částka?
Na rozvody u V6 3.0 od PSA se mne před časem někdo ptal a já následně nato v servisu, jejich výměna je doporučena až po 240.000 km (jako u většiny "novějších" motorů Citroën) a v českém autorizovaném servisu to vyjde někde mezi 15-20.000 kč - a popravdě TOHLE budete dělat asi tak JEDNOU za "život" vozu.. ,-)
PS: Vím že servisní interval 240 t. km občas někoho "zaskočí", ale dle docela DŮVĚRYHODNÝCH zdrojů s tím NEbyl a NEní žádný problém, měli dosud JEDEN vůz, kde rozvodový řemen (u Citroën se používá ŠIRŠí než znáte od jiných značek) NE"plánovaně" odešel - a to je tento interval STANDARDem od maličkého 1.4 HDI po tento V6 3.0
Pěkný den (se spíše PODceňovaným V6 3.0 od PSA ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.06.2009 16:54, RE: nesouhlasím
Drago5 napísal:
"optimální pro přepravu 3 dětí najednou bude 7-mi místné auto." Myslím si, že 7místné auto je ideální jen pro pohodlí, nikoliv bezpečnost. Nedávno sem viděl crash test v rychlosti 40mil/h(cca 64km/h). Použili sice náklaďáček,ale i tak.Svoje děti bych tam neposadil....možná tchýni.

Video přikládám : http://www.youtube.com/watch?v=-fUsWCsxnuc
Ano, toto video také doporučuji - ale jen shlédnout. Naopak bych nikomu nepřál "zažít".
Ale tam jde o Zafiru. Espace je o třídu větší a pokud někdo tolik míst potřebuje, pak si těžko lze představit lepší řešení. Snad VW Transporter, M-B Vito by na tom byly líp než Espace...
Jinak ale naprostý souhlas - zadní místa v Zafiře/GrandScénicu apod. jsou podle mě místa smrti. Pokud bych ty místa potřeboval, pak bych rozhodně šel do o třídu větších MPV právě velikosti Espace.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.