0
späť
 

diskuze k tématu: Je Renault Espace bezpečné a spolehlivé MPV?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 10:25, rada
taky dost nechápu proč spousty chytráků uráží Espace,určitě v ho nikdy nevlastnili a ani v něm nejeli.Známý měl espaců několik od modelů r.v.96 až po poslední,vždy ojetinu a spolehlivost vždy slušná.Jak píše Harry vždy záleží na konkrétním kusu a spočítat si kolik auto bude mít asi tak najeto,je najivní počítat s tím,že auto z r.v.2002 bude mít 100.tis Km.vždy min 30.000Km ročně minim.,vyjímky jsou možné,ale nepravděpodné.Vychvalovaný sharan atd..,na tom určitě není o moc lépe a vzadu se nedá sedět!!Máte kolena pod bradou nebo musíte měřit do 150cm.!!Vzal bych buď 1,9 TDci nebo 2,0T určitě obloukem vyhnout 3,0TDci!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 11:04, rada
JA osobně mám jetého Espace r. 03. 2,2dci. Zatím max. spokojenost. Měněné jenom spotřební věci jako je:baterka (původní 5 let), klasika olej, filtry, čepy řízení (po 6 letech to vyžadovalo). Jináč šlape jako hodinky.Spotřeba město 9-9,5l mino cca 7,5-8l. Takhle, když s tím budeš jezdit normálně, tak se ti krásně odvděčí, jak spotřebou, tak finančně (myslím motor 2,2dci), moc nehonit, jezdit jako člověk, nečipovat, lít kvalitní naftu (ne JZD). Samozřejmě když s tím pojedeš po dálnici 180km/h vkuse , tak ho uvaříš, ten motor je na hraně výkonu, proto je často poruchový a moc lidi si to neuvědomuje.
Ja jsem ho bral protože to byla výborná šance (cena, stav tacho) a z předešlým majitelem jsem mluvil. Kdy jsem měl hledat , tak asi by to byl 2,0T (jenom ta spotřeba u benzínu by mně odradila).
Další vůz (dle potřeby) bude určitě Espace ale asi 2,0dci, jelikož bude novější.
Mně Espace vyhovuje a splňuje to co od MPV vyžaduji (2dospělí a 2 děti, pes)
Tak a teď se do mně pusťte. Asi vás bude víc co renault v životě neměli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 11:41, rada
Ještě , za 300-400t asi nekoupíš r.06 2,0dci. Možná jo, ale bude někde problém.
Takže doporučuji ten 2,0T (jestli vám nejde o spotřebu) nebo 1,9dci (ten ale není na závodění ale na to co píšete to postačuje). 1,9dci jedině do krátkého Espace. A ještě 2,2dci je to výborný motor ale pečlivě překontrolovat motorovou část, stav tacho, přední nápravu. Jak píšu, ja jsem z 2,2dci spokojen.
Zkuste se podívat na www.renaultclub.cz, tam je v diskusi o Espace IV napsáno hafo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 12:12, rada
dagoš: "Vychvalovaný sharan atd..,na tom určitě není o moc lépe a vzadu se nedá sedět!!Máte kolena pod bradou nebo musíte měřit do 150cm."
A Espace je něco jiného?! Ty sedáky vzadu měří asi 20 cm, to je jak v autíčku pro panenky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 12:21, rada
Kvíčala "Vychvalovaný sharan atd..,na tom určitě není o moc lépe a vzadu se nedá sedět!!Máte kolena pod bradou nebo musíte měřit do 150cm."
A Espace je něco jiného?! Ty sedáky vzadu měří asi 20 cm, to je jak v autíčku pro panenky...
To jo, ale stejně tam bude vozit děti. Moje žena se tam vozí dnes a denně nestěžuje si a to má cca 180cm. Právě na dlouhé cesty se pochvaluje, že se dá krásně nastavit poloha sedačky a opěradla bez ohledu na ostatní sedadla vzadu (to má taky Sharan a spol. nic proti ale né v takovém rozmezí) Oproti Sharan a atd.. má espace výhodu ve variabilitě sedadel - kolejnice.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 13:40, rada
Vlastnim Espace 3.0dci a mohu potvrdit že je jejich poruchovost od kusu, jelikož najezdím 50 000 km ročně převážně po D1 tak jsem chtěl pohodlný, robustní a bezpečný vůz za relativně dobrý peníz a pro tento obsah jsem se rozhodl jen tak na truc a zatím dobrýýý. Zakoupeno 130 000km dnes 258000km servisuji v řadovém servisu neznačkovém a jedinou závadou která se opakuje po 150 000 km je vadné těsnění pod zadní hlavou - 25000 oprava ato je vše. Když tento vůz porovnám a Galaxy co jsem měl dříve tak poruchovost je u Espace nulová i když má ..... ve znaku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 16:17, rada
Měl jsem na několik měsíců k dispozici Espace 2,0 t r.1996? nafta a pohodlnější cestování jsem dlouho nezažil,až na menší chybu.A ta byla v podobě dvou střešních oken.Interiér se díky jim přehříval,ale to je u všech značek v podobném provedení.Motor není žádný sprintér má v genech pohodovou jízdu a jede když je třeba.Nejvíc jsem s ním jel 175km/h v rakousku.Spotřeba kolem 10l/100km v 5. lidech,v solo o litr míň.Úžasná je varibilita a skladnost sedaček,prostě se dají snadno vyndat,vznikne móc velký "obývák",či otočit atd.U každý značky se najde nějaký problém,to bych si nemohl koupit žádný auto,ale uvedený Espace jezdí ještě dnes.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 18:48, rada
Proč někteří tak haní Espace? (já ho tedy alespoň myslím nehanil)
Protože zkrátka Renault měl těžké problémy se spolehlivostí. Bezklíčkový vstup a karta je tatáž jako u Laguny (nebo snad ne?) a to byl problém. Spousta systémů je sdílených. Navíc statistika TUV hovoří také docela jasně. Chce ji snad někdo zpochybňovat? To samozřejmě nevylučuje i spokojené majitele. Ale spolehlivost bych já od Espace rozhodně nečekal. Neboli chcete jinak - tak nějak bych počítal s tím, že elektronika apod. zkrátka může pozlobit.
Nicméně v dané kategorii podle mě opravdu není příliš jiná možnost. Carnival a Voyager bych zcela vynechal (NCAP), Sharan/Galaxy spolehlivostí také nehýří, C8/807/Ulysse na tom se spolehlivostí také neoplývá.
Pokud bych nepožadoval tolik místa, pak bych volil mnou zmíněné Corola Verso, jinak bych také sáhl po Espace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.06.2009 22:41, rada
Díky 3 dětem jsem před několika lety řešil stejný problém. Espace se mi líbil designově, ale při porovnání stejně starých a jetých aut mi vždy bez vyjímky připadl daleko více opotřebovaný. Tak jsem koupil Sharan VR6. To byla už hodně olétaná herka za pár šupů ale sloužila do roztrhání. Tehdy mi šlo hlavně o nízkou cenu a pokud možno o minimální další nutné investice. Jezdí dodnes s více jak 300 tis. km na hrbu. Teď mám Alhambru V6 4 motion, rok 2003. Oproti první verzi Sharanu je daleko stabilnější a tužší. Bezpečnost - airbagy mám již i hlavové, ... pohodlí na zadních sedačkách - jsou skutečně nízké, ale stejný posaz byl i v Espacech. Prostor - na mé 3 děti, 2 dospělé a psa naprosto v pohodě vystačí. Doporučuji vybírat i mezi více typy, ale vždy konkrétní stav auta. Na vrak narazíte u VW stejně jako u Renaultu. Já kdybych tehdy našel dobrého Espace dřív, než Sharana, tak bych taky dnes asi jezdil v Renaultech.
Jsou i jiné, menší MPV - Touran ..., ale podle vlastní zkušenosti na prostornost kabiny Espace, Sharan, ... nemají!
A kombíky? Do mnohých se 3 sedačky vedle sebe nevejdou. Spousta lidí dává ruku do ohně, že ano, ale pak přijdete se 3mi dětskými sedačkami, a jste v ... A když se tam na šířku vejdou, zkuste si do té prostřední zapnout dítě - nižší střecha, ... je to dřina. To v MPV se vůbec nemusím ohýbat
přeji šťastnou ruku při výběru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 06:40, rada
Pokud by mělo být alternativou kombi, jednoznačně doporučuju Buick Roadmaster Wagon, 5.7 LT - 8 místné kombi, které zastíní i největší MPV.
Píšu z vlastní zkušenosti, ve Státech jsem ho měl na denní ježdění, spotřeba něco málo přes 10 litrů na delší cesty, což je na objem motoru něco neskutečného.
Nejpohodlnější vůz, co existuje!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 08:16, rada
rohYpnol - každý má svůj názor. Jen škoda vždy špatný resp. taký, který vůz renault nikdy nevlastnili a proto vždy tvrdí že renault je šmejd proto a proto. ANo je pravda prvé vozy z kartou poruchové , elektronika zlobí a jiné. Jen by mně zaujímalo proč dává renault taky do nových vozů karty a novou elektroniku? MYslím kdyby to bylo tak špatné tak snád renault do toho nejde ne?Vždyť tak myslím ford, volvo, vw a jiný mají taky obdobný systém startování (bezklíčový), zasunu ten obdélník do otvoru a zmáčknu čudl, ne?TAkže je to podobné. Elektronika je dnes v každém lepším, novém autě.
JAk se píše dole, záleží kus od kusu.TAky u VW narazím na šmejd, taky u Volva a jinde, takže statistiky TUV, NCAP a jiné je len STATISTIKA, průměr všech vozů.
Co člověk to názor. JA jsem měl škodovku, prošel jsem do renault. Potřeboval jsem větší vůz, kupil jsem renault. KDyby mi přišel pod ruku vw, tak sedím tam. Dle TUV a NCAP by sem jezdil MHD, vlakem a letadlem. No Airbusem asi ne, jedno se rozpadlo, tak do toho nesednu - renault je šmejd (známi měl taký kus) tak si ho nekoupím - není to blbost?????
TAkže závěr,pán nech si vybere to co mu vyhovuje, když natrafí na dobrý kus (kterých je dost) tak nech de do Espace, nebo vw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 09:45, rada
Tango - Tady není problém v elektronice jako takové. Ano, souhlasím, že ji dnes mají všechy vozy. Nicméně Renault si (můj pohled na věc):
a) nedokázal pohlídat kvalitu
b) nebyl schopný vyvinout tyto systémy do takového stavu, kdy by byly bezproblémové
Dnešní Renaulty Laguna/Mégane/Scénic jsou podle mě na kvalitativně značně vyšší úrovni. Čili bych také opravdu očekával pousun i ve spolehlivosti. No uvidíme časem.
Uznávám, že statistika je věc ošemetná, ale pokud se nějaká značka stabilně pohybuje kdesi na konci, tak říct - "vždyť to je jen nějaká statistika" je podle mě naprostá ignorace a naivita.
K myšlenkám - nesouhlasím s pohledem na bezpečnost. Jestliže máte možnost volby a postavíte před sebe +-nejbezpečnější (Espace) vůz třídy a +-nejméně bezpečný vůz třídy (Voyager), pak asi každý by intuitivně nasedl to toho bezpečnějšího. Je přeci zbytečné strkat hlavu do oprátky, když nemusím. Proč zbytečně zvyšovat riziko? Pokud byste mohl letět nějakou Bulharskou či nějakou takovou pochybnou leteckou společností a třeba SwissAir, pak také raději poletíte SwissAir. Nebo snad ne?
Navíc co se Renaultu týká-tak se sám zamyslete. Jeden známý říkal, že Renault je šmejd. Pak se pověst tohoto nespokojeného zákazníka roznesla natolik, že mnoho lidí přestalo kupovat tyto vozy, protože přeci prý nejsou spolehlivé. Uvěřily tomu také statistiky. Dokonce i lidi z Renaultu tomu uvěřily - do této doby byly přesvědčeni, že takové zatékání do dveří spolujezdce je věc normální. Absurdní, že?
Ne - Renault si svoji pověst systematicky vybudoval sám kvalitou svých produktů. Stejně tak jak dokázal, že umí bezpečná auta, teď musí dokázat, že umí i spolehlivá auta. Osobně si myslím, že se současnou generací Mégane/Scénic by se jim to mohlo podařit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 11:14, rada
rohYpnol: Co je to dnešní Renaulty?Od roku???? MYslíte r.06 a dál?
Jo jediný člověk roznesl že je to šmejd a ostatní uvěřili.No asi proto že nikdy sami nevlastnili renault a věří jenom jedinému člověku.Proč?Co když dotyční dotázaný dostane kvalitní vůz dělaní v utery po obědě?Ale to nikdo neví, jaký má vůz kým to sám neokusí, ne?. TAkže o spolehlivosti konkrétního vozu se bavit nedá, jenom na základě jediného nespokojeného člověka. V renaultu pracují tací, kterým se pracovat nechce, proto je výsledek taký. Ale to je o jiném
JA jen hájím pověst renault .Není to tak jak říkají nevlastnící renault.
Každý nech si to probere sám.
JA Esapce mám a spokojenost a znám x lidí co se ke mně přidají. TAk jak je hodně lidíco nedopustí na VW Sharan a jiné vozy a opačně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 13:15, rada
Zdravím všechny, kteří mají co říci. Třeba rohYpnol. Takže velmi krátce - obchoduji s auty již poměrně dlouho a možná i proto, že zásadně neprodávám francouzské značky. Na konec otázka k zamyšlení - proč si myslíte, že firmy dodávající díly výhradně na francouze prosperují, jako nikdo jiný...? Pochopitelně existují i vyjímečné případy, se kterými je možno normálně fungovat, ale věřte, že jich niní mnoho. Nicméně nechci nikomu kazit chuť a odvahu. Přeji mnoho zdaru a melé fronty například v Autobenexu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 14:43, rada
Obchoduji s autíčky taky asi od roku 1992 a nemyslím si,že by francozský auta byli až tak problémové?Nejsou to možná prémiovky,ale nemyslím si že by byly horší než třeba všemi vychvalované vozy značky škoda!!!Hodně záleží na servisování,měl jsem v rodině dva renaulty poměrně dlouho a jezdily bez problémů,naproti tomu s A8 4,2 bylo problémů celkem dost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 19:22, rada
Radím vyhnout se Renaultu obloukem!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.06.2009 21:47, rada
Po precteni prispevku zde, pripadne v jinych diskuzich a jeste debate s majitelem Espace ktery jiz stacil vymenit motor + udelat GO prevodovky jsem se rozhodl navysit rozpocet na 1/2milionu a koupit Ford Galaxy/S-MAX. No jeste uvidime. Diky za nazory, obzvlaste za radu od pana s platakem+Polo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 08:22, rada
Taky jsem nad timhle autem premyslel ve verzi Grand a motorem 2.0T s tim, ze rocniky 2005 a mladsi uz byly v pohode.
Pak jsem se svezl v S-maxu a bylo rozhodnuto. Neni to sice takovy obr jako Grand Espace, ale tri sedacky se ti vedle sebe vejdou a jezdi se s tim skoro jako s vetsim kombi. Kdyz si ohlidas par veci, tak s Fordem neudelas chybu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 09:54, rada
já osobně jsem nějaký čas vlastnil VelSatis s motorem 3.5V6, který se dává i do Granda a byl jsem naprosto spokojený, spotřeba kolem 10-11 litrů, naprosto bez závad, rozhodně bych doporučoval výbavu Initiale a skleněnou střechu. ten motor totiž není Renault ale Nissan, shodný s 350Z, pouze kvůli náhonu na předek má snížený výkon na 241 koní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2009 11:49, rada
Jak tady tak čtu ty rádoby chytré rady jak nekupovat ojetý Renault, musím se smát. Osobně bych se vyhnul nákupu jednotlivě dotažených ojetin z venku co se válí po našich bazarech resp. šrotištích. Jsou to vozy v drtivé většině případů nakoupeny venku u těch největších podfukářů /smotaná tacha, omlazování, zamaskované závady, zfalšované servisky atd. atd. / Zde /většinou ! / nakupují jen tahači z ČR, Polska nebo Bulharska či jiného východu. Jedná se o vozy na západě neprodejné, protože tam zákazník i u ojetého vozu požaduje záruku a tu na takovouto ojetinu poskytnou nelze. Něco podobného platí u ojetin, které jsou z prvonákupu v ČR ale celou servisní historii nějak nelze hodnověrně doložit.
Takže moje rada zní: nákup jak venku tak u nás zásadně v dané značce, min. s roční zárukou na ojetý vůz, ideálně od 1. majitele, doložená servisní historie je samozřejmností stejně tak prodejce s kvalitní dlouholetou tradicí a zázemím. Jedině tak lze eliminovat rizika spojená s nákupem ojetiny na minimum. Pokud dobře vyberete je Espace určitě dobrou volbou, jen vzhledem k Vámi najížděným km ročně bych klidně volil motor bez přeplňování.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.