0
späť
 

diskuze k tématu: Auto do 35000 na cestu do zahranici

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla
ivan2
počet príspevkov118
dátum registrácie11.11.2010
Utorok 26.05.2015 10:00, tabulka
Ta tabulka je nesmysl, teplota turba klesá rychle, takže nějaké 3-4 minuty je mimo, i po ve velkém zatížení na dálnici stačí půl minuta, max minuta když se jede podlaha, takže při využívání menšího výkonu při normálním ježdění prakticky třeba není.
reagovať
ewing1
počet príspevkov46
dátum registrácie29.05.2009
Utorok 26.05.2015 10:20, Volvo 940, případně 740
Doporučuji Volvo 940 v benzínu!
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 26.05.2015 10:36, RE: tabulka
ivan2 napísal:
Ta tabulka je nesmysl, teplota turba klesá rychle, takže nějaké 3-4 minuty je mimo, i po ve velkém zatížení na dálnici stačí půl minuta, max minuta když se jede podlaha, takže při využívání menšího výkonu při normálním ježdění prakticky třeba není.


měl jsi někdy už rozdělané turbo?respektive se zeptám kolik km jsi s jedním autem,které mělo turbo najel?

Ono je autu úplně jedno jestli jedu 20 minut 200km/h nebo 10hodin tempomat 140km/h a pak to chcípnu.Sice jde o rozličné otáčky,ale prostě fyzikální zákony,jen tak neošálíme...

pěkně i pro úplné automobilové lamy je to vysvětlené zde

http://www.turbocar.cz/cs/turbodmychadla.html
reagovať
ewing1
počet príspevkov46
dátum registrácie29.05.2009
Utorok 26.05.2015 10:41, Nesmrtelné motory - VOLVO REDBLOCK
Doporučuji přečíst článek:

http://blog.fcpeuro.com/2014/04/14/the-volvo-redblock-aging-tortoise-of-the-automotive-world/comment-page-1/
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 26.05.2015 11:54, RE: ?
Fanda napísal:
Petr S napísal:
Fanda napísal:
Se zapůjčením vozu to u dvacetiletého mladíka bude problém.Spousta půjčoven půjčuje vozy ,až od dovršení 21 let,navíc se musí prokázat mezinárodní platební kartou,na které musí být násobně vyšší částka peněz,než stojí půjčení vozu.Vůbec celé to nedává smysl.Na vůz má částku 35 000 kč a chce cestovat po Itálii ,kde jsou dálnice hodně drahé.
Treba mu uz v lete 21 bude Nevim jak v Cechach, v zahranici mi pri pujceni auta vetsinou deponuji na karte 300 EUR, to neni snad az tak moc. Jinak kazda platebni karta vydana v ceske bance je snad mezinarodni, VISA, VISA Electron, Mastercard i Maestro (ve vetsine EU doufam funguji).
Jestli mu v létě bude 21,to jsou dohady.Částka na kartě se bude odvíjet od doby zapůjčení.Mě,ale připadá nelogické,že na auto má max. 35 000 a jenom náklady na palivo a poplatky by mladého muže vyšli přibližně na 50% pořizovací částky auta.


Pujcovne se preci plati cele predem. A na karte se deponuje potencialni spoluucast pro pripadnou pojistnou skodu (typicky 300 EUR). Tzn. to NENI zavisle podle doby pujceni. Auto jsem pujcoval cca 15x od 2dnu do 14 dnu. Naposledy na Lanzarote mi na karte nedeponovali vubec nic a auto jsem mel na 14 dni, jen jsem zaplatil predem cca 10 tisic.

Pokud by tazatel pujcil auto na 14 dni, tak za to zaplati 10 tisic a cca max. 10 tisic mu deponuji a to je vse. Dle me lepsi nez kvuli jednomu vyletu kupovat diesla za 35 tisic a navic platit dalsi pojistky.
reagovať
TomasV01
počet príspevkov16
dátum registrácie25.05.2015
Utorok 26.05.2015 12:05, RE: Nesmrtelné motory - VOLVO REDBLOCK
ewing1 napísal:
Doporučuji přečíst článek:http://blog.fcpeuro.com/2014/04/14/the-volvo-redblock-aging-tortoise-of-the-automotive-world/comment-page-1/


K čemu je prosím Volvo V940 a další takto staré ročníky, když jím může motor ještě sloužit a zbytek je totálně zanedbaný?

Auto do 35 tisíc lze koupit v slušném stavu, jen to chce mít trochu štěstí.

Je tu k vidění zajímavý Peugeot 306 kombi, benzín, který vypadá velmi zachovale, ale jen je trochu obouchaný od krup (proto i ta nižší cena). Nebo jinak zachovaly Ford Focus benzín, který má jen oprýskaný přední nárazník, jinak dle fotek je pěkný. Samozřejmě platí si vozidlo na vlastní oči pořádně prohlédnout s někým zkušeným. Nechat nastartovat a projet až do zahřátí motoru. Jak startuje studené, netáhne řízení ke straně, nevibruje, nemlátí poloosy, spojka zabírá, nekouří modře při sešlápnutí, necuká, atd. Zda za studena nechrastí rozvodový řetěz, případně zda byl vyměněn rozvodový řemen, alternátor dobíjí (i starších většinou odchází diodové pole)....

Pokud bude štěstí na kus, stejně bude potřeba si připravit nějakou finanční zálohu, protože něco bude třeba opravit určitě, vyměnit náplně (pokud nebude po nedávné výměně). Když něco odejde v zahraničí, tak to je průšvih a doufat, že v blízkosti bude cenově rozumný servis (chce to na to mít finanční zálohu). Sam bych se asi neodvážil, pokud bych neměl jistotu, že to auto je jinak v pořádku.

Ad turba na Turbocar.cz... Článek mi přijde docela zastaralý. Většina dnešních turbodmychadel používá fluidní ložiska. Navíc jsou běžně připojena na chladící okruh, tudíž provozní teploty již nejsou tak kritické. Mám na Mondeu 2009 2.0 TDCi, 103 kw, již 243 tisíc KM a vše je původní - turbo, filtr pevných částic, měnil jsem jen ložisko s nábojem na zadním kole a přední stabilizátory, spojka a dvouhmota také drží (převažuje u mne mimo město, při popojížďkých po městě by to asi bylo horší).
reagovať
sympatico
počet príspevkov54
dátum registrácie04.03.2014
Utorok 26.05.2015 15:34, Toyota Camry
Nedávno jsem četl na netu celkem zajímavý příběh, nejspíš od ještě většího blázna než je tazatel. Autor koupil za podobné peníze Toyotu Camry, třílitr benzín v manuálu, rok +- 1988( přesně nevzpomínám), a vzápětí s ní dal na otočku Kazachstán (!!!) a spokojeně se vrátil domů, do Čech.
Bohužel nemůžu nikde najít odkaz, bylo to snad patnáct tisíc kilometrů během několika týdnů...auto se nevysypalo a dojelo tam i zpět.
Jasně že spotřeba nebyla pět litrů, ale spíš devět+, ovšem starý japonský držák s nezničitelným atmo benzínem má mnohem větší šanci zvládnout podobné adrenalinové cesty než jakýkoliv vrstevník v naftě.
Pokud ten příběh někdo zná, uvítám link, bohužel jsem si ho neuložil :(
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 26.05.2015 19:49, RE: Toyota Camry
sympatico napísal:
Nedávno jsem četl na netu celkem zajímavý příběh, nejspíš od ještě většího blázna než je tazatel. Autor koupil za podobné peníze Toyotu Camry, třílitr benzín v manuálu, rok +- 1988( přesně nevzpomínám), a vzápětí s ní dal na otočku Kazachstán (!!!) a spokojeně se vrátil domů, do Čech.Bohužel nemůžu nikde najít odkaz, bylo to snad patnáct tisíc kilometrů během několika týdnů...auto se nevysypalo a dojelo tam i zpět.Jasně že spotřeba nebyla pět litrů, ale spíš devět+, ovšem starý japonský držák s nezničitelným atmo benzínem má mnohem větší šanci zvládnout podobné adrenalinové cesty než jakýkoliv vrstevník v naftě.Pokud ten příběh někdo zná, uvítám link, bohužel jsem si ho neuložil :(


Četl jsem něco podobného, jen auto byla Toyota 4Runner, taky V6 třílitr r. 1987 a cesta vedla Turecko, Iran, Uzbejistá atd a přes Rusko nějak zpět. Byl to ale Němec. Auto ani jeden problém, jediný servis před cestou byla částečná repase podvozku a olej vč. diferáků. Ten kluk tam psal že chtěl auto původně nechat někde tam a letět domu, ale že mu to bylo líto tak dojel i zpět.
Taková auta se už ale nedělají, vidím to sám u souseda co má zánovní Toyotu LC.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 27.05.2015 09:33, RE: Toyota Camry
PetrT napísal:
sympatico napísal:
Nedávno jsem četl na netu celkem zajímavý příběh, nejspíš od ještě většího blázna než je tazatel. Autor koupil za podobné peníze Toyotu Camry, třílitr benzín v manuálu, rok +- 1988( přesně nevzpomínám), a vzápětí s ní dal na otočku Kazachstán (!!!) a spokojeně se vrátil domů, do Čech.Bohužel nemůžu nikde najít odkaz, bylo to snad patnáct tisíc kilometrů během několika týdnů...auto se nevysypalo a dojelo tam i zpět.Jasně že spotřeba nebyla pět litrů, ale spíš devět+, ovšem starý japonský držák s nezničitelným atmo benzínem má mnohem větší šanci zvládnout podobné adrenalinové cesty než jakýkoliv vrstevník v naftě.Pokud ten příběh někdo zná, uvítám link, bohužel jsem si ho neuložil :(
Četl jsem něco podobného, jen auto byla Toyota 4Runner, taky V6 třílitr r. 1987 a cesta vedla Turecko, Iran, Uzbejistá atd a přes Rusko nějak zpět. Byl to ale Němec. Auto ani jeden problém, jediný servis před cestou byla částečná repase podvozku a olej vč. diferáků. Ten kluk tam psal že chtěl auto původně nechat někde tam a letět domu, ale že mu to bylo líto tak dojel i zpět. Taková auta se už ale nedělají, vidím to sám u souseda co má zánovní Toyotu LC.

No ovšem, pro tyto účely opravdu nějaký starý prověřený motor, který nebude citlivý na kvaliu paliva. Nafťák za 35 tisíc ani náhodou, ten nikdo na koleně neopraví, ale benzín lze podle mě opravit snáz. Camry a Maxima se bude shánět blbě, ale zkusil bych Nissan Primera P10 nebo P11 s 2-litrem, tam by šance být mohla, nebo nějakou starou Carinu, možná Mitsu Carisma. Třeba včera jsem jel Almerou vyrobenou před miléniem, koupenou novou. Na tacho měla 100 tisíc (jezdila krátký trasy a po městě) a motor a podvozek byl naprosto špičkový. To by mohl být rovněž tip, i když to nemá moc velký kufr.
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Štvrtok 28.05.2015 13:49, Japonec nakonec
Jak psal David V jedine benzin a taky se nebudete budit ze spani co se Vam tam vys....primera nebo mitsubishi carisma (pouze 1.6 16v) bude idealni kompromis ...carisma byla moje první auto takze na to nedam dopustit jak jsem ji prodaval mela najeto 250 tachometrovych.... ale omezovac jsem naklepaval skoro kazdy den a nikde nic neteklo nesezrala ani deci oleje nesmrtelne auto...
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Štvrtok 28.05.2015 15:38, Starý komůrkový diesel, třeba Tempra
http://www.tipcars.com/fiat-tempra/fiat-tempra-959894.html Tohle auto by to mohlo dát. Zbytek peněz bych si schoval pro situaci, že se auto někde podělá a vy se budete potřebovat dostat domů
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Štvrtok 28.05.2015 22:17, RE: Starý komůrkový diesel, třeba Tempra
brin napísal:
http://www.tipcars.com/fiat-tempra/fiat-tempra-959894.html Tohle auto by to mohlo dát. Zbytek peněz bych si schoval pro situaci, že se auto někde podělá a vy se budete potřebovat dostat domů


tak jestli jsem se dobře díval na ty fotky, ona ta stará tempra má i automatickou klimatizaci
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Piatok 29.05.2015 09:49, tempra
Jo to byl kočár, nezničitelný, pohodlný stroj, měl jsem to i s digitálem :) a na vzduchu (měchy) . Rád na to auto vzpomínám.
reagovať
duch
počet príspevkov57
dátum registrácie16.12.2008
Pondelok 01.06.2015 12:47, Lancia Lybra
Lancia by mohla posloužit - jsou v ní Fiaťácké motory JTD a ty nejsou špatné. Otázka je elektrika kolem a vzhled, který se někomu líbí a někomu ne.
Rady o půjčovně nejsou špatné, ale podle mě úplně mimo. Tazateli je 20 a v tom věku se neuvažuje co je ekologické a výhodné. Chce auto - kdo z nás ho v tom věku nechtěl. Zbytek je dobrodružství, které nějak dopadne.
Před pár lety jsem se v létě sebral a toulal se po Itálii a Chorvatsku s "plnoletým (bylo mu 18)" Kadettem. Spousta lidí si klepala na hlavu - dovezl mě bez problémů všude a zase se vrátil. A to mi nebylo 20, ale 2x tolik
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Štvrtok 04.06.2015 06:50, k
lancia by sla .ono taky zaleží kam se chysta.pokud někde na vychod - tam nikdo nebude řešit stary křap a bude lepší benzin.zato vtak zvane zapadní pidlivizovane evropě by se mohlo stat že mu auto odstaví .
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.