0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 405 Mi16 - jaký je po 250 tis. km?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 02:16,
To je zase recenze, to už tam opravdu nemáte něco lepšího?

Proč zase lakojete postupně auto, je to zbytečné. nechte rozleštit lak v lakovně, jistě to bude lepší a levnější a bude to vypadat lépe.

Děsná recenze
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 08:22, RE:
Pavlíček napísal:
To je zase recenze, to už tam opravdu nemáte něco lepšího?

Proč zase lakojete postupně auto, je to zbytečné. nechte rozleštit lak v lakovně, jistě to bude lepší a levnější a bude to vypadat lépe.

Děsná recenze
Pán má benzínovou MI16 a common rail se samostanými vstřikovači? Jdu si to přečíst ještě jednou, abych pochopil ..............
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 08:27, RE:
duch napísal:
Pán má benzínovou MI16 a common rail se samostanými vstřikovači? Jdu si to přečíst ještě jednou, abych pochopil ..............
ad commonrail v benzínové verzi... byl jsi rychlejší.
Auto po dalších 12-ti letech a 100 tkm jezdí stejně, jako před nimi. Hahaha, nelechtejte mě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 08:28, RE:
duch napísal:
Pán má benzínovou MI16 a common rail se samostanými vstřikovači? Jdu si to přečíst ještě jednou, abych pochopil ..............
ten CR bije do očí na poprvé, ale na podruhé si třeba všimneš ložisek v uložení ramen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 08:47, RE:
Jan Čachotský napísal:
ten CR bije do očí na poprvé, ale na podruhé si třeba všimneš ložisek v uložení ramen.
Neznáte unikátní technická řešení použitá v Mi16. Byl to můj nejoblíbenější angličák (dokonce jsem ho ani nedal - na rozdíl od ostatních - synovi) a leccos jsem si o něm zjistil. Zadní ramena měla v uložení ložiska, obyčejné 405 tam měly silentbloky. Vstřikovací systém se sice nenazýval commonrail, ale jednalo se o řadový přímovstřik (moteur a directe injection enfilade), takže to autor neoznačil zcestně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 09:45,
At ctu jak ctu tak o common railu tam nevidim zadnou zminku , tak co ty komentare maji znamenat ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 09:58, RE:
ZX6R napísal:
At ctu jak ctu tak o common railu tam nevidim zadnou zminku , tak co ty komentare maji znamenat ?
Ale byl tam. I ložiska uložení zadních ramen! Pan Kubíček je asi kamarád někoho z redakce a může editovat již zveřejněný text. Škoda, že další čtenáři budou ochuzeni o unikátní technická řešení Mi16. Doplňuji, že můj angličák je od firmy Majorette.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 10:01, RE:
ZX6R napísal:
At ctu jak ctu tak o common railu tam nevidim zadnou zminku , tak co ty komentare maji znamenat ?
Redakce to smazala. Ale u takto obsáhlé recenze by měla redakce zvážit, zda je přínosné ji promazávat...
Jedna věta je málem 10%
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 12:09, Pežot Mi16? proč ne?
celkem cítík to stejně, co chtěl vyjádřit majitel tohoto velice oblíbeného a spolehlivého (v porovnání s dnešní a mnohem mladší) konkurencí. je to auto, které už v té době nabízelo tolik, co málokteré jné za dané peníze. odolnost, robustnost a pohodlí to vše s výborným na tehdejší dobu výkonem. SPotřeba se tehdá neřešil, ale ani dnes na téměř 110kW 2litr to není nic přehnaného, obzvláště, pokdu si majitel občas dopřeje trochu toho zrychlení, co motor nabízí.
A odolnost karoserie? Stačí se podívta například na řau vozů mazda 6 tak 4-6 roků starých - azapláčete. lemy...bez lemů... o lemech... lemy ... ve všech pádech skloňvané slovo v souvislosti s tímto vozem. To u P405 (ani pozdějších P406/407) neznají...

kdysi to byl (P415) největší rival vectry - a přiznejme si, že kde jsou dnesak vectry? A na silnicích P405 jedí stle hodně. Držím palce, ať majiteli ještě dlouho a spolehlivě slouží!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 12:35, RE: Pežot Mi16? proč ne?
Zdeny60 napísal:
celkem cítík to stejně, co chtěl vyjádřit majitel tohoto velice oblíbeného a spolehlivého (v porovnání s dnešní a mnohem mladší) konkurencí. je to auto, které už v té době nabízelo tolik, co málokteré jné za dané peníze. odolnost, robustnost a pohodlí to vše s výborným na tehdejší dobu výkonem. SPotřeba se tehdá neřešil, ale ani dnes na téměř 110kW 2litr to není nic přehnaného, obzvláště, pokdu si majitel občas dopřeje trochu toho zrychlení, co motor nabízí.
A odolnost karoserie? Stačí se podív...
Trošku se rozhlídni a zjistíš, že Vectry A stále jezdí. Sice spíše na vesnicích, ale jezdí. Reznou, to se nepřu, ale jejich technika je také celkem odolná, zejména pak staré litinové 8-mi ventilové motory. A opravy a ND jsou za pár korun.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 13:13, RE: Pežot Mi16? proč ne?
David V napísal:
Trošku se rozhlídni a zjistíš, že Vectry A stále jezdí. Sice spíše na vesnicích, ale jezdí. Reznou, to se nepřu, ale jejich technika je také celkem odolná, zejména pak staré litinové 8-mi ventilové motory. A opravy a ND jsou za pár korun.
porovnávat spolehlivost těchto aut s dnešními je zcela mimo mísu.Nemám rád když se nad tím někdo rozplývá, jak mu 20 let starý auto jezdí...aby taky ne. Dnešní auta jsou stavěna jinak a mají složitější ovládání zpětného zrcátka než má tenhle Peugeot řidící jednotku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 13:18, RE: Pežot Mi16? proč ne?
Tomi napísal:
porovnávat spolehlivost těchto aut s dnešními je zcela mimo mísu.Nemám rád když se nad tím někdo rozplývá, jak mu 20 let starý auto jezdí...aby taky ne. Dnešní auta jsou stavěna jinak a mají složitější ovládání zpětného zrcátka než má tenhle Peugeot řidící jednotku.
A o tom to mnohdy je Nehápu, nač mít na autě tisíce kurvítek? Snad jen pro to, aby se udržovala vysoká umělá zaměstnanost v servisech??

Jinak s tebou souhlasím, ale s čím nesouhlasím, je kvalita provedení dnešních aut. mám pocit, že kvalita by měla jít nahoru a celkem se děsím, zdali dnešní auta se těch 20 let, co 405Mi16 dožijí v takové kondici. Odpově´d - si myslím- znám. Ale pozitivní nebude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 13:59, Koroze
Nerad bych autorovi bral iluze,ale i tohle auto rezne,obzvláště na dílech které nejsou pozink,takže podvozkové komponenty a potom samozřejmě rezne karoserie a stačí k tomu docela malý ťukanec a blbě provedená oprava plechu,pokud se někomu povede ovšem sehnat nebouraný kus s původními plechy v pozinku,pak to nerezne opravdu nikde,tedy kromě skeletu,ten pozinkovaný není,ovšem stříkání dutin (jako se to dělalo na Š120) je u těchto aut stejně pasé.
Ovšem autorovo srovnání s japonci 90. let je trochu mimo,protože prvně,problém s korozí v 90. letech neměli jen japonci,ale většina značek a za druhé většina japonských vozů té doby pochází z anglického Laylendu a výroba aut v této továrně byla značně mizerná.

Ještě malé rýpnutí,většina techniky Mi-16 je poměrná době let 80. a je vykradena z tehdy koupeného Citroenu a jím připravovaného modelu DS-2,nebýt toho,že Peugeot koupil Citroen a prakticky z něj vykradl všechny pokrokové nápady,model Mi-16 by ani nevznikl (ten váš oslavovaný pozink je taky nápad Citroenu a v malé míře byl použit již v modelu DS)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 13:59, RE: Pežot Mi16? proč ne?
Zdeny60 napísal:
A o tom to mnohdy je Nehápu, nač mít na autě tisíce kurvítek? Snad jen pro to, aby se udržovala vysoká umělá zaměstnanost v servisech??

Jinak s tebou souhlasím, ale s čím nesouhlasím, je kvalita provedení dnešních aut. mám pocit, že kvalita by měla jít nahoru a celkem se děsím, zdali dnešní auta se těch 20 let, co 405Mi16 dožijí v takové kondici. Odpově´d - si myslím- znám. Ale pozitivní nebude.
Pravda je v obou příspěvcích. Určitě jsem si koupil v globále lepší 8-mi letý stroj v roce 2009, než když jsem 8-mi letý kupoval v roce 2003. Ovšem je to zase složitější auto, které je v podstatě citlivější na zacházení a bohužel je na něm taky vidět postupné plíživé "katování kostů" - co je vidět je oku lahodící, co vidět není je surové. Věřím tomu, že bude klidně jako 20-ti leté jezdit, ale to je jen o míře péče provozovatele a ceách ND, zda se to vyplatí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.01.2011 19:57,
na co Audi A8 z roku 2006 kdyz na dalnici pri 200 sedi dobre i toto auto, z roku 1988?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.01.2011 21:16, 200 km/h ve 22 staré rachotině
Recenze je docela slušná. Po 100 tis. km má majitel právo něco recenzovat. Chápu, že je z auta nadšený, já sám jsem se ještě jako mladík v tomto voze vezl a dlouho jsem o tom básnil. Faktem ale je, že je to prostě 22 let staré auto. A jet v něm 200 km/hod. po našich dálnicích, to je sebevražda!!! Anebo pokus o vraždu ostatních. Nikoho nenutím si kupovat nové auto, ale když mám starou káru, tak se podle toho chovám a neblázním.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.01.2011 22:14, RE:
krakatit napísal:
na co Audi A8 z roku 2006 kdyz na dalnici pri 200 sedi dobre i toto auto, z roku 1988?
Rozdíl je v tom, že tohle auto sedí při dvoustovce pouze prvních pět sekund. Potom musíš vyhodit výškovku a brzdící klapky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.01.2011 22:46, RE: 200 km/h ve 22 staré rachotině
medvěd07 napísal:
Recenze je docela slušná. Po 100 tis. km má majitel právo něco recenzovat. Chápu, že je z auta nadšený, já sám jsem se ještě jako mladík v tomto voze vezl a dlouho jsem o tom básnil. Faktem ale je, že je to prostě 22 let staré auto. A jet v něm 200 km/hod. po našich dálnicích, to je sebevražda!!! Anebo pokus o vraždu ostatních. Nikoho nenutím si kupovat nové auto, ale když mám starou káru, tak se podle toho chovám a neblázním.
Taky nikde nepíše, že tak jezdí pořád a nepíše jestli byla dálnice zrovna volná nebo ucpaná. Konstatuje jen že drží směr i ve 200. Třeba si jednou nebo 2x zkusil maximálku asi jako každej.<br>
Kdysi jsem s Mazdou 626 z roku 89 (co na dálnici plavala už ve 120) jel maximálku nějakých 180 (měla 66 kW). Ale jinak jsem jezdil těch 120-130.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.01.2011 22:55, RE: 200 km/h ve 22 staré rachotině
medvěd07 napísal:
Recenze je docela slušná. Po 100 tis. km má majitel právo něco recenzovat. Chápu, že je z auta nadšený, já sám jsem se ještě jako mladík v tomto voze vezl a dlouho jsem o tom básnil. Faktem ale je, že je to prostě 22 let staré auto. A jet v něm 200 km/hod. po našich dálnicích, to je sebevražda!!! Anebo pokus o vraždu ostatních. Nikoho nenutím si kupovat nové auto, ale když mám starou káru, tak se podle toho chovám a neblázním.
Jinak třeba nová hradecká dálnice za Poděbradama nebo Rozvadov-Plzeň je velmi slušná dálnice. Když se řekne naše dálnice tak si asi každý vybaví D1.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.01.2011 11:33, RE: Pežot Mi16? proč ne?
David V napísal:
Trošku se rozhlídni a zjistíš, že Vectry A stále jezdí. Sice spíše na vesnicích, ale jezdí. Reznou, to se nepřu, ale jejich technika je také celkem odolná, zejména pak staré litinové 8-mi ventilové motory. A opravy a ND jsou za pár korun.
Vectru A nebrat!!! šmejd na entou. Měl jsem ji hodně let, garážovanou GT 2.0. Dopřával jsem te kur*ě vosky, nástřiky spodků atd a stejně pak neprošla technickou. Ty nosníky vzadu byly jak ementál, spousta drobné koroze všude. Výfuk k.o. po třech letech...atd. Ani motory nic moc. Poslední rok, bylo ji 17 let, mě strašně zlobila. Najednou ztratila tlaky, měla na jednom válci 10, na druhém 7, na třetím 9...atd. Hovado auto. Lil jsem do ní co 9000 Km Castroly, Moguly, všechno 10w-40, vždycky výměna filtru. Pravidelně jsem měnil drahé zapalovací kabely, originál svíčky, čistil jsem l klapku, měnil vzduchový filtr...atd....a při 230 000 km s ní už nebyla řeč. Při přidání plynu prudce brzdila, pak se třásla, nepravidelný volnoběh...katastrofální emise...z výfuku šel černý dým...a to měla generálku vstřiků Bosch a novou orig lambdu, katalyzátor...výfuk....Ale je pravda že zase podvozek byl ok, brzdy brembo vydržely osm let, plasty uvnitř ok, pěkné čalounění, výborné anatomické sedačky GT verze, funkční elektrika (okna, šíbr..), byla praktická, na jednoduchý podvozek měla dobré jízdní vlastnosti...ale motor byl kur*a i s germánskou elektronikou a ta koroze!!! Rezlo to i kolem přední okna!!! Hnus Opel fuj sračka. Fandím pánovi s pořádným autem...a to 405 a 406 byly!!!
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.