0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 SW ke koupi

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 17.04.2014 08:10, RE: .
Pepe napísal:
xtrox napísal:
Pepe napísal:
Primcar napísal:
U C5 z roku 2001 nebyla zadna kontrolka ktera by signalizovala, ze prave probiha regenerace ale slo to poznat takove to strileni do vyfuku , nevim jak to presneji popsat ale vzdy jsem to poznal ...Navic 500km neni filtr zraly pro cisteni, ja jezdil dost po meste takze tech 500 km by napr. odpovidalo 800 km po dalnici...(kdyz je novy filtr tak je to kolik kazdych 900km ? ) Ano moje diagnostika Lexia dokazala odhadnou mnozstvi aditiva v nadrzce,sice nevim z ceho to vypocitala ale ta fce tam bylav nabidce.Pravda je, ze u aut ktere maji FAP a pouzivaji aditiva ( da se to celkem levne vycistit horka WAP) tak je to lepsi nez napr. u mondeo (07+) 2.0 TDCI ktere aditiva nema a filtr se musi menit...FAP bych se i tak nejradeji vyhnul pokud to je mozne ( za chvili vsechny naftaky budou mit ci uz maji jen FAP/DPF) zvlastne pokud to auto chci do mesta ,ano ty okresky tomu pomuzou ale i tak jednoznacne benzin v tomhle pripade...
Tak obecně do města naftu v osobáku ne (že jo Davide ?), jedině tak starou atmosféru na rozvoz pizzy . Časem budou všechny nafty s filtrem a dvouhmotou, všechny benzíny s turbem (a dvouhmotou taky). Ten finanční tok se zkrátka změnil - nová auta jsou za pakatel, ale vyžadujou častější výměnu za nový, nebo brutální servisní zásahy. Dřív vydržela televize 20 let a víc, dneska se kupujou nový pomalu po 5. To samý ledničky, pračky a pod. Kapitalismus je zkrátka založenej na nadprodukci
to není kapitalismus, ale spotřební společnost. je důležitější mít nové věci, než spolehlivost těch starých. a jestli byla prvotní snaha výrobců nebo spotřebitelů je otázkou "slepice či vejce"
Nene. Cílem výrobců je vnutit spotřebitelům výrobky zbytečné, v případě, že na ně nemají, jim na to "výhodně" půjčit. Kolik je dnes v rodinách aut, televizí, rádií apod? Vynucuje si spotřebitel golf 8. generace? Mezi gen 2 a 3 uplynulo snad víc let, než mezi 6 a 7 měsíců... Byli tehdy lidi rozumnější? Nebo je dnes marketing o tolik propracovanější? Já jezdím v autě (jak mi bylo vysvětleno) s pravěkým původem, a vyloženě se bojím doby, kdy ho budu muset vyměnit za něco novějšího, co je projektováno na životnost 150 tkm, a vidina půl mega km je pro to sci-fi...


Já též a též se bojím chvíle, kdy ho budu muset vyměnit za něco "modernějšího" (v tomto případě rozuměj méně kvalitního).
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 24.04.2014 21:47, - text bol skrytý administrátorom -
- text bol skrytý administrátorom -
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 24.04.2014 21:47, - text bol skrytý administrátorom -
- text bol skrytý administrátorom -
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 13:22, re:
Dobrý den. Při výběru vozu pro nájezd do 20 tis. km ročně obvykle doporučuji benzínový motor, občas se ale najde případ, ve kterém je lepší volbou diesel. A tím je podle mého i ten váš. Za sebe vám tedy doporučuji verzi 1.6 HDi, konkrétně její nejslabší variantu se 66 kW výkonu. Jedná se o jeden z nejlepších dieselů ve své objemové třídě, a to jak spotřebou, tak spolehlivostí. Problémy nejsou se vstřikováním ani turbodmychadly. A to nejlepší na konec - jednotka plní emisní normu Euro 4 i bez filtru pevných částic.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.