Pepe napísal:
Primcar napísal:
U C5 z roku 2001 nebyla zadna kontrolka ktera by signalizovala, ze prave probiha regenerace ale slo to poznat takove to strileni do vyfuku , nevim jak to presneji popsat ale vzdy jsem to poznal ...Navic 500km neni filtr zraly pro cisteni, ja jezdil dost po meste takze tech 500 km by napr. odpovidalo 800 km po dalnici...(kdyz je novy filtr tak je to kolik kazdych 900km ? ) Ano moje diagnostika Lexia dokazala odhadnou mnozstvi aditiva v nadrzce,sice nevim z ceho to vypocitala ale ta fce tam bylav nabidce.Pravda je, ze u aut ktere maji FAP a pouzivaji aditiva ( da se to celkem levne vycistit horka WAP) tak je to lepsi nez napr. u mondeo (07+) 2.0 TDCI ktere aditiva nema a filtr se musi menit...FAP bych se i tak nejradeji vyhnul pokud to je mozne ( za chvili vsechny naftaky budou mit ci uz maji jen FAP/DPF) zvlastne pokud to auto chci do mesta ,ano ty okresky tomu pomuzou ale i tak jednoznacne benzin v tomhle pripade...
Tak obecně do města naftu v osobáku ne (že jo Davide
?), jedině tak starou atmosféru na rozvoz pizzy
. Časem budou všechny nafty s filtrem a dvouhmotou, všechny benzíny s turbem (a dvouhmotou taky). Ten finanční tok se zkrátka změnil - nová auta jsou za pakatel, ale vyžadujou častější výměnu za nový, nebo brutální servisní zásahy. Dřív vydržela televize 20 let a víc, dneska se kupujou nový pomalu po 5. To samý ledničky, pračky a pod. Kapitalismus je zkrátka založenej na nadprodukci
to není kapitalismus, ale spotřební společnost. je důležitější mít nové věci, než spolehlivost těch starých. a jestli byla prvotní snaha výrobců nebo spotřebitelů je otázkou "slepice či vejce"