anonym napísal:
To s tou blondynou nejak nechapu, ale nevadi. Jinak ja nekde napsal, ze MPV ma lepsi jizdni vlastnosti? Ja nekde napsal (a nebo zpochybnil) tuzsi karoserii kombi? Jde mi jen a pouze o jedno (a stale to same). Nepiste, ze kombi je lepsi nez MPV, protoze tim sluvkem lepsi mysli kazdy neco jineho. Pro nekoho je lepsi synonymem bezpecnejsi, pro nekoho prostornejsi, pro jineho dynamictejsi, pro jineho spolehlivejsi, pro jineho ekonomictejsi, nebo jakykoliv mix ruznych vlastnosti. Klidne se s odbornik...
Ich hoffe, dass wir probieren dieses Thema wirklich schon für letzte mal...
Vy stále "bojujete" s mou maličkostí. Neustále nechcete pochopit, že "odmítáte" a "argumentujete" NE mé názory, ale "brojíte a odmítáte" veškerou odbornou literaturu. Naposledy se to pokusím shrnout a vysvětlit.
Že vy osobně chtete konstrukci aut pojmenovávat a "vidět" jinak, je jen a jen vaše věc, a pojem "lepší" opravdu pro každého jednotlivce znamená něco jiného, NIKOLIV však pro obor konstrukce (nejen automobilů
, stejně jsou "daná" pravidla a úzusy přeci pro všechny obory). Možná by pomohlo, kdyby jste zašel do knihovny a půjčil si nějakou literaturu (snad nejlépe i v různých jazycích - i když se vám to asi líbit nebude, všude se dočtete to samé). Jak jsem již řekla, zkuste si představit, že vaším protidiskutujícím je některý z autorů oněch knih, či Steve Sutcliffe, Werner Schruf nebo pan Hyan. Nechci vás urazit, ale opravdu si myslíte, že problematice rozumíte více než oni? Opravdu by jste s nimi "Face to Face" takto diskutoval?
Definice který vůz je konstrukčně "lepší" a který "horší" je dána (stejně jako blu-ray versus VHS, či polyester versus bavlna). Znovu opakuji: To jsem si přece nevymyslela já!
Ekonomičtější, spolehlivější, dynamičtější vůz s nižším Cx, tužší karosérií, lepším podvozkem atd. NIKDY nebyl není a (na 99,999%) nebude velkoprostorový vůz (Mezi výhody multi-purpose vehicle patří velikost prostoru, mezi nevýhody patří vše ostatní - To jsem přeci ANI nevymyslela, ani nenapsala já, že? Troufl by jste si autorovi těchto vět do očí říci, že neví co píše? Že tomu rozumíte lépe? Že celou profesionální kariéru žije v bludu? ).
Nepleťte do toho pracovníky NASA - ti s tím opravdu nemají nic společného (stejně jako žirafy a nosorožkyně - není problém, nezlobím se) a zkuste si uvědomit, že jste se postavil všem odborníkům, konstruktérům, novinářům ... z celého světa a (promiňte, ale opravdu to tak působí) dupete nožkou a za každou cenu chcete mít poslední slovo. Nezlobte se, věnovala jsem opravdu hodně času vše osvětlit (a opakovaně doporučila odkazy na odbornou literaturu a doporučila vám dotázat se profesionálů).
Pro "někoho" je ( jak sám říkáte) prioritou bezpečnost, pro jiného dynamika, pro dalšího spotřeba, pro vás např. prostor ve voze, o tom (přeci) není sporu (a někdo si vůz koupí dle barvy karoserie - což není vtip), ale to NIC nemění na obecných pravidlech a faktech.
Opakovaně jsem přepsala onen úvod z materiálu o velkoprostorových vozech ... To se domníváte, že jsem si to vymyslela? Nebo vás názory odborníků prostě "nezajímají"?
PS: mpv pochopitelně JE prostornější, ono "zpochybňování" se týkalo (alespoň myslím) velikosti zavazadlového prostoru (nepsala jsem to já, podotýkám).
PPS: Rozhodně se nesnažím věci vytrhávat z kontextu (pokud se tak stane, klidně mne upozorněte), vím že "chlapečci" s tím mívají problém, holčička bez problémů uzná, že něco přehlédla či špatně pochopila (až budete starší uvědomíte si, že rozdíly v mentalitě WOMAN/MAN jsou vskutku velké).
Kylie