Tomi napísal:
cože jaký roční STK? Auto na LPG není sanitka nebo taxík, jezdíš normálně po 2 letech. Svíčky jsou dnes natolik kvalitní,že kupuješ ty samé co máš na benzín. Jinak cenový rozdíl je jaký 3-400kč? Přimazávání ventilů je jen nový způsob jak z lidí vytáhnout peníze za náplně a mám potvrzeno od několika slušných LPG servisů, že to v podstatě nikdo v autě mít nemusí. 20let tady lidi jezdily na plyn bez přimazávání, najednou je na trhu 5 let přimazávání a musíš ho mít, jiank odejde motor...ale no tak. ...
ROční STk u podnikatelských LPG přestaveb - prodávám, jak jsem koupil u nás na STK. Pokud je to jinka, je mi to fuk, já LPG dávat stejně nebudu.
Nevím, co máš za auto. Já mám dvě SUbaru. O Subaru vím dost hodně na to, abych věděl, co přichází za možné problémy v případě chudé směsi LPG - oprava dvou hlav = 50bez DPH x 2. Kapitio, moloděc? Neargumentuj mi ale teď, že si mám pořídit jiné auto. kdybych ho chtěl, tak ho mám, to mivěř.
A lidi, co dělali servis obou hlav v mém okolí znám, bohužel, taky. A věř, že ihned poté, co vrazili v podtstě do SO motoru víc, než 100 litrů, byl LPG ihned venku
Proto jsem napsal, opravdu japonské vozy celkově špatně snáší LPG, i když, je to jak kde a co. Znám takly kolegu Subaráka ze Slovenska, co má na LPG na sterém Oiutbacku víc než 220.000km a moc toho ( i když něco) neřešil.
Flashlube system - toť otázka, protože seriozní studi a porovnání výsledku opotřebení s a bez toho jsem neviděl, ale stačí, aby mi náznka v řeči majitelů, cop FL neměli a nyní mají, dal podnět být nedůvěřivý. přeci jen, on motor v Subaru je fakt trochu jiný, než jinde a hlavně, není levný co do cen ND a servisu taky.
Spotřební dan na LPG - není, hodně se to tom mluví, to je pravda, ale nevěřím našim politikům, že i v tomto zjistí dříve či méně výhodný příliv peněz do státní kasy a bude po ptákách, je to jen otázkou času, zatím nám naše vláda předádí, jak lze mít o 6-8Kč/l dražší benzín, než jiné (vyspělejší) státy EU. Jsem (euro)skeptik a tomuto docela věřím.
Tak, jak nido před lety nevěřil, že relativne slušné palivo, jakým nafta za "mých mladých" let byla, dokáží naší euromyslitelé zprznit MEŘO a jak na to dopaltí všichni motoristé, více či méně.
LPG má řadu výhod, ale jasné anesorné nevýhody, dané daleko vyšší teplotou hoření a to tím více, čím je směs chduší. A opravy upálených ventilů, vymlácených sedel, a další chťovky, to je vše třeba vzít v potaz při rozhodování, zdali se LPG vyplatí, či ne. Já jsem ke svému závěru již předloni došel, zatím toho nijak nelituji, ale netvrdím, že se nevrátím k naftě, 15 let jsem na ni jezdil, neměl jsem jediný problém s CR (motory výhradně HDI od PSA) či turbem (mimo Das Auto 81kW) - a rozdíl v nákladech je celkem dobře návratný, bez nutnosti vozit dalších 70kg nákladu v kufru, mít na obzoru potíže s motorem, STK, revize, podzemní garáže, a kdesi cosi. Nikomu však neberu právo si rozhodnout o tom, co si do auta pořídí - čistě subjektivní záležitost.