David V napísal:
Všechny Nissany to nedělají. Má s tím problém jen ta 1.8. Kamarád má motor po generálce -díky tomu přidření-, ale té spotřeby oleje se stejně nezbavil. Některé motory vyšší spotřebou oleje trpí, ale výrobce se tváří, že je všechno v pořádku. Například tento Nissaňácký 1.8, Opelův 1.6 16V a tuším, že 2.0 DTi, pak si tady někdo stěžoval dokonce v recenzi na Cayene, že toho oleje ubývá z motoru víc, než je zdrávo. Považuju to za závady a samotnému mi není jasné, že s tím na emisích není problém, je...
2.0DTi nemá se spotřebou oleje problémy...
Hlavně od modernizace 2003 je tento motor povedenej. Jinak obecně X16XEL v Oplu bere olej, ale né každý zase, v Astrách F to bylo hrozný, do Géčka se to zlepšilo, ale sem tam ty motory olej ještě dost berou, jinak dobrý motory jak spotřebou, tak výkonem a hlukem, škoda toho oleje. Ale dělají to přestárlá gufera. Po GO motoru olej brát nebude, ale kdo se s tím bude drbat že.
Jinak 1.8 16V 92kw je výbornej motor, v Zafiře bude plně dostačující, pak jedině 2.2DTi, ale s tím se do 170t Kč nedostanete :o))