0
späť
 

diskuze k tématu: Malé MPV v ceně do 350 tisíc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 00:26, Range Rover
Zdravim Vas, neustale dokola se tady omylaji ty same veci - auta v dyzlu pro rodinu, mpv pro rodinu do x tis , do xx tis , atd ... milion recenzi na prasive skodofky a podobne nesmysly. Nekolikrat jsem se zkousel 'poradny' zeptat na Range Rover 4,6 HSE rv98 , co si mysli o tomto voze - nejcastejsi zavady, na co pozor atd ... Snad uz si toho ted nekdo vsimne. Dik Tomas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 08:23, Bludy
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilove a všichni, TDIčkáři s čipem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 08:40, RE: Bludy
anonym napísal:
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilov...
No co se týče krásy tak Grand Scénic té krásy moc nepobral. A ty voje ultra názory si nech do hospody, aby ti někdo mohl dát rovnou přes držku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 09:19, RE: Bludy
anonym napísal:
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilov...
Diesel je fajn ale máte někdo zkušenost s motorem 1.6 16V s variabilním časováním ventilů který se používá také ve Scenicu.
Děkuji bart
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 09:31, RE: Bludy
anonym napísal:
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilov...
Hele chlape jábych s autorem článku docela souhlasil. To že jsou všichni nesmyslně naverbovaný do VW group, to máš pravdu a TDI-PD spolehlivý určitě není, ale 1.dCI je opravu hrůza. Osobně mam francouzký vozy rád pro jejich pohodlnost. Kdysi jsem měl Lagunu 1,8 66kW osmiventil a s tim autem nebyly téměř žádný problémy a to měla skoro 300 tis. když šla z domu. Ale od té doby už bych do Rendla taky asi nešel, leda do nějakýho benzína, ale dCi určitě ne. Znam dost lidí, který se chovaj k autu šetrně a turbo se stejně odporoučelo do 70-ti tisíc........ Ale asi jsem pochopil, co si chtěl říct, majoritní část tohodle národa bere jako vrchol blahobytu Passata 1,9 TDI-PD, kterej ve výčtu závad asi nebude lepší než jakýkoliv dCI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 09:50, RE: Bludy
anonym napísal:
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilov...
To co píše Mari je naprostá pravda, Motor 1,5 dCi opravdu není co se spolehlivosti týče žádný zázrak, ostatní větší dCi jsou na tom lépe. Zcela spolehlivý se zatím jeví ten nejnovější 2,0 dCi M9R, který má třeba vodou chlazené turbodmychadlo, či rozvody poháněny řetězem, ten je opravdu nesmírně zdařilý a to i jízdně. O něco lepší, než původní 1,5 dCi je ta nejvýkonější, tuším, že má 78 kW, ale hlavně snížený kompresní poměr a jiný typ vstřikování. Ta je také velice dobrá, avšak na ojetinách ji zatím asi moc nenajdete. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 09:59, RE: Bludy
Tomáš napísal:
Hele chlape jábych s autorem článku docela souhlasil. To že jsou všichni nesmyslně naverbovaný do VW group, to máš pravdu a TDI-PD spolehlivý určitě není, ale 1.dCI je opravu hrůza. Osobně mam francouzký vozy rád pro jejich pohodlnost. Kdysi jsem měl Lagunu 1,8 66kW osmiventil a s tim autem nebyly téměř žádný problémy a to měla skoro 300 tis. když šla z domu. Ale od té doby už bych do Rendla taky asi nešel, leda do nějakýho benzína, ale dCi určitě ne. Znam dost lidí, který se chovaj k autu šetrn...
Já nevím, co tady vychylujete s VW group. O té ve článku řeč nebyla.
C-max je možná vůz s dobrým podvozkem, ale až tak malý kufr bych zase mít nemusel. Čím to je, že do menšího a levnějšího Fusionu se naloží víc do kufru a pět cestujících tam prostorově nestrádá? Zafira a Scénic (zejména Grand) jsou prostorově někde trochu jinde.
Ovšem autor původního dotazu by asi měl upřesnit, co s tím MPV hodlá dělat- jestli často vozí hodně věcí, kolik ročně najede (tj. jestli nafta nebo benzín), jak velké má děti (prostor pro nohy vzadu), jestli občas nevozí někoho pátého a tak dále.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 10:40, benzín???
OK chlapcí když teda ne diesel jak je na tom ta 1.6 16V variabilní čas. ventilů .Máte s tím někdo nějaké zkušenosti???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 10:48, LPG
Mam dotaz, pokud by tazatel koupil napriklad Zafiru a prestavel ji na LPG, tak bude mit rozhodne nizsi spotrebu nez Ford s TDCI ci jine naftaky s commonrailem a bude mit mene starosti, ale kam s rezervou? Pokud v aute vozim sadu na opravu pneumatik odpada povinost vozit rezervu nebo ne? Protoze i male dojezdove kolo je vetsinou na obtiz kdyz jedete ve 4 lidech a klasicky nakup a dalsi veci ktere se vezou na chatu nebo na dovolenou, proste ani na dojezdovku misto neni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 11:24, RE: LPG
mufik.martin napísal:
Mam dotaz, pokud by tazatel koupil napriklad Zafiru a prestavel ji na LPG, tak bude mit rozhodne nizsi spotrebu nez Ford s TDCI ci jine naftaky s commonrailem a bude mit mene starosti, ale kam s rezervou? Pokud v aute vozim sadu na opravu pneumatik odpada povinost vozit rezervu nebo ne? Protoze i male dojezdove kolo je vetsinou na obtiz kdyz jedete ve 4 lidech a klasicky nakup a dalsi veci ktere se vezou na chatu nebo na dovolenou, proste ani na dojezdovku misto neni
U nás máš smůlu, protože vozit rezervní kolo je povinnost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 11:29, RE: LPG
anonym napísal:
U nás máš smůlu, protože vozit rezervní kolo je povinnost.
Když je to u nás povinnost vozit rezervu, tak proč do některých nových aut se dávají sady na lepení pneu?
Jak to potom vysvětlíš fízlovi, že nemáš rezervu, že ti ji jako nedali k novému autu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 11:30, padla kosa na kamen
konecne poprve nekdo napsal ze prevodovky rencku jsou neco otresneho!!!!! Muzu potvrdit z vlastni zkusenosti! Mam lagunu 1.9 dci rok 2003 6 kvaltu, pri 70 tisicich najeteho uz skoro neslo vůbec radit!! Servis po dlouhych vytackach prevodovku rozhodil a udajne menil loziska. Autu zbyvalo posledních pár mesicu zaruky, takze to pokryl. Co jsem se bavil s lidma co rencka v sestikvaltu maj, nebyl jsem ojedinely pripad! V servisech o tom normalne vedi, mechanik me uplne v klidu rekl ze zvlast ty sestikvalty se fakt serou neskutecne. Kdyz sem ji daval pryc mela najeto 140 tisic a prevodovka uz zase nefungovala tak hladce jak po vymene. Pod co se ale desetkrat podepisu to je ta pasaz o elektronice scenicu a nejen jeho - v lagune je to same. Mam dojem ze rencek vubec netestuje co ty jeho elektricke kravoviny vydrzi, protoze furt vymysli nove a nove capiny a na testy mu ani nezbyva cas. Panove kazdy mesic neco nefungovalo. Toto sem nezazil ani u čtvrtstolete stodvacitky!!!!! Mel sem rencka devitku, devatenastku, megana a lagunu dvojku. Nikdo me nikdy nepresvedci o tom, ze rencek jde s kvalitou uplne doprdele a tento clanek me v tom jenom utvrdil!!! No more panove, no more!!!! Jenda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 11:39, RE: Bludy
anonym napísal:
Co to tady píšete za nesmysly o Sceniku? Pořád melete to co někde jednou někdo napsal, že renault je šrot. Zajímalo by mně proč jich v tom případě pořád jezdí tak moc a stále se prodává. Lidi jsou u nás podělaní ze všeho co je z německa.Vypište mi někdo co od roku 2004 odešlo kolika lidem na motoru 1.9DCI 88kW třeba ve srovnání s TDI od vW a dojdeme k závěru že ty poruchy budou vyrovnané.Všem, kteří chcou pořádne MPV tak vřele doporučuji Scenik nejlépe ve verzi Grand.Tak a ted do mně němcofilov...
Heledte co se vam nehodi neco do kramu tak si to oduvodnite ze vsichni jsou zaujaty a mate to s krku, ze? Hned jak se neco nelibi tak uz jsou reci o oktavkach v tedeicku. Nelzeme si do kapsy panove, my to vime, oni to vedi, vi to stejne cely svet. Udelal sem si za tu dobu co jsem lagunu mel jeden poznatek- ze totiz lidi ze servisu rencku malokdy jezdi renckem ))) Treba se jim jenom nelibi tvar ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 12:02, Malé MPV do 300 Kč
Co takhle ještě do trojky přidat Multiplu Fiat ???
Najeto 175.000 km,spotřeba min. 4,7 l ,max 7,6 l, vozidlo doposud bez závad...ceny spotřebních náhradních dílů v neorigo k smíchu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 12:11,
a co takhle nová alhambra?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 13:01, RE: Range Rover
anonym napísal:
Zdravim Vas, neustale dokola se tady omylaji ty same veci - auta v dyzlu pro rodinu, mpv pro rodinu do x tis , do xx tis , atd ... milion recenzi na prasive skodofky a podobne nesmysly. Nekolikrat jsem se zkousel 'poradny' zeptat na Range Rover 4,6 HSE rv98 , co si mysli o tomto voze - nejcastejsi zavady, na co pozor atd ... Snad uz si toho ted nekdo vsimne. Dik Tomas.
Dobrý den, myslím že jsem Váš dotaz našel v seznamu, momentálně ale nemám dostatečně relevantní informace a podklady pro nějakou kloudnou odpověď. Těch vozů není tady u nás tolik, aby se dal o jejic spolehlivosti udělat nějaký rozumný obrázek. Ojetý RR láká, ostatně prodávají se za velice příznivé ceny (někdy až nápadně). Počítejte s tím, že provozní náklady budou dosahovat astronomické výše. Pokud tohle téma nepřevezme časem některý z kolegů, pokusím se zjistit více a pak bychom dali něco dohromady. Nebude to ale hned, nezlobte se...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 13:20, RE: LPG
mufik.martin napísal:
Mam dotaz, pokud by tazatel koupil napriklad Zafiru a prestavel ji na LPG, tak bude mit rozhodne nizsi spotrebu nez Ford s TDCI ci jine naftaky s commonrailem a bude mit mene starosti, ale kam s rezervou? Pokud v aute vozim sadu na opravu pneumatik odpada povinost vozit rezervu nebo ne? Protoze i male dojezdove kolo je vetsinou na obtiz kdyz jedete ve 4 lidech a klasicky nakup a dalsi veci ktere se vezou na chatu nebo na dovolenou, proste ani na dojezdovku misto neni
Co se rezervy týká: podle vyhlášky číslo 341 z roku 2002 sbírky § 32, se nemusí vozit rezerva v případě, že vozidlo je vybaveno signalizací poklesu tlaku v pneumatikách a možností nouzového dojezdu. Nouzovým dojezdem je míněno například použití pneumatik Run-Flat, nebo třeba mobilní sada na opravu pneumatik- známé spreje. Tolik teorie. V praxi policisté běžně tolerují tyto spreje, problém bývá pouze na stanicích STK, takže na technickou je lépe rezervu hodit do kufru. Signalizaci poklesu tlaku pneumatik, pokud vím nikdo z policistů nekontroluje), pro klid duše bych ji nechal namontovat. Stojí to nějakou tisícovku. V případě té signalizace a opravného spreje v kufru nemá díky výše zmíněnému zákonu polista žádné páky k udělení postihu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 14:34, diesly v C-Maxu
anonym napísal:
Zdravim Vas, neustale dokola se tady omylaji ty same veci - auta v dyzlu pro rodinu, mpv pro rodinu do x tis , do xx tis , atd ... milion recenzi na prasive skodofky a podobne nesmysly. Nekolikrat jsem se zkousel 'poradny' zeptat na Range Rover 4,6 HSE rv98 , co si mysli o tomto voze - nejcastejsi zavady, na co pozor atd ... Snad uz si toho ted nekdo vsimne. Dik Tomas.
Který z dieslů v C-maxu je lepší (1,6 nebo 2,0)? 2,0 má určitě více než dostatečný výkon, ale nestačí na běžné ježdění v max 4 lidech ten 1,6TDCi? Ta 1,6 má 80kW a 240Nm (Oct. II. 1,9TDi 77kW má 250Nm a nepřipadá mi slabá). Ve spotřebě by asi byl lepší 1,6, povinné ručení má taky nižší. U 2,0 je 6 kvalt - supr na dálnici, zase se musí častěji řadit, ve městě pakárna.. Jak jsou na tom 2,0 a 1,6 TDCi se spolehlivostí? Přemýšlím o C maxu a nejsem si jistý, který motor.. Jestli máte někdo zkušenost, podělte se, předem díky za tipy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 14:34, RE: LPG
zigi napísal:
Když je to u nás povinnost vozit rezervu, tak proč do některých nových aut se dávají sady na lepení pneu?
Jak to potom vysvětlíš fízlovi, že nemáš rezervu, že ti ji jako nedali k novému autu?
Sada na lepení může být jen s indikací tlaku v pneumatikách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 13.08.2007 14:38, VZHLED
Co je to za blbost,jak někdo může napsat o C-maxu že je to proti scenicu strohý a nenápadný vůz vždyť já bych řekl že má nejhezčí vzhled z týhle kategorie alespoň mě se vždycky líbil a doufám že mi dá někdo za pravdu.Ten novej renaulťáckej styl se mi moc nelíbí třeba ten modus to je fakt hnus.A zafira je podle mě oproti všem porovnávaným vozům už docela koncepčně zastaralá tím se nechci dotknou opláků.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.