0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - kupujeme ojetinu

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 10:38, RE: sprostá lež
anonym napísal:
Zkušenost s Vectrou B: měl jsem 1,6 16V rok 97, 190 000 km,displej v pohodě, olej to žralo docela dost a koroze se taky začala objevovat docela hodně, jinak auto OK, teď mám 2,0Di najeto 300000, a displej téměř nečitelný, jinak zatím v pohodě až na běžnou údržbu, tlumiče, destičky, kotouče atd, a je zajímavé že auto je 98 takže taky ne pozink a po korozi ani stopa, takže je to kus od kusu protože v mém okolí je asi 5 techto vecter a někmu reznou někomu ne a s displeji je to to samé. Teď mě akor...
a to ja se na necitelnost displeje zlobim, protoze u opla chteji za novy 17000 Kc, repase zhruba za tisicovku nevydrzela, totez vymena za jiny vrakovistovy a vim, ze stare nepodsvicene provedeni u ackovych vecter ci omeg bylo vecne a nekazilo se. Je to sice vec zbytna, ale kdyz to neumim udelat, tak to tam nedavam, nemluve o tom, ze to mam spjate i s radiem-takze se nezobrazuje RDS, je to uplne klasicke kurvitko, zmetek k pohledani. Nebo nova verze litych kol made in opel je dost dobry smejd. lite kola maji casti z plastu!!!, ktery upadava a ztraci se, neuveritelny ausus.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.03.2007 23:27, RE: sprostá lež
kok napísal:
S těma čidlama je to pravda, ale za jedno jsem dal 2 tis., za druhé 3 tis. kč, a ve značkovém servisu, tak nevím co melete o ceně nad 10 tis.!? Najel jsem zatím přes 220 tis. km., tlumiče mám původní, ložiska taktéž. Zase plácáte nesmysly. Vím, že by se tlumiče měli měnit po 80 tis. km, ale kdo to dnes dělá? Mně zatím auto nijak neposkakuje, neodskakuje gumy se sjíždí v normálu, tak není důvod. Z řazením je pravda, že už poslední dobou jde někdy nepřesně trojka. Výfuk mám původní, ovšem v nějak...
Vážený pane Koku,
velice Vám blahopřeji z celého srdce k Vaší ojedinělé Vectře. Úctyhodných 220000km bez výměny tlumičů se mi zdá až docela hazard, zvlášť při dnešní kvalitě komunikací, která je rok od roku horší. Nezmiňujete v jakém režimu vozidlo užíváte - městský provoz či dálniční. Výměna tlumičů jak jistě víte je důležitá právě kvůli bezpečnosti. V rozdílu užívání bude i spotřeba. Neklamte prosím běžné uživatele svým řidičským uměním na 5,9 l ( u Vectry benzin ) , jestli se Vám tato spotřeba daří držet opět jste unikátem na českých silnicích, v plném městském provozu totiž Vectra 2,0 16V ECOTEC jako každý jiný benzinový agregát nebude jezdit pod 10l benzinů. Trochu mi to zavání jak píšete fauvéčkovským 3,9 u TDi, a vy jste přeci zastáncem Opela. U každého vozu z vlastní zkušenosti vím, že pokud se řidič hodně snaží, klesne spotřeba rapidně, ale nikdo to nevydrží a držme se proto průměrné spotřeby v průměrném provozu. A to , že bezventilové verze mají nižší spotřebu, to asi hodně uživatelů ví. Trošku si protiřečíte, 13 l totiž považuji za více než vyšší spotřebu. Tak tedy ještě jednou blahopřeji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 04.04.2007 22:46, RE: Ne
Rozsypany caj napísal:
Necitelnost displayu bohuzel neni problem pouze Vectry, ale je v podstate obecnym problemem vetsiny znacek. Kvalita vyroby neni vysoka, zivotnost minimalni a nasledne opravy nekdy velmi komplikovane. Napriklad u BMW E39 dochazi k teto zavade bezne jiz po trech letech provozu a nasledna oprava je velice nejista. Laguny na to trpi rovnez, ale tam je oprava pomerne snadna. Citroenum take nekdy LCDcka oslepnou a Nissanum rovnez. Proste lacine komponenty montovane pro usetreni par dolaru na nakladech...
Tohle bych nepovazoval za velky problem, za par korun vam displej na http://opel.stuchly.cz opravi (je dokonce mozne i zaslat postou, pokud to mate daleko) Vyzkouseno, jsou seriozni a displej mi po oprave funguje uz 2 roky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2007 15:24, Prosím o radu
Potřebuju poradit. Chci si koupit auto, bohužel sem limitován penězi, takže to musí být do 50 000,-Kč. Co byste mi doporučili: Escort, Astra, Felicia nebo něco jinýho? Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 25.04.2007 08:22, RE: Prosím o radu
chico napísal:
Potřebuju poradit. Chci si koupit auto, bohužel sem limitován penězi, takže to musí být do 50 000,-Kč. Co byste mi doporučili: Escort, Astra, Felicia nebo něco jinýho? Díky
Chico: Rozhodoval bych se mezi Escortem a Astrou, u Astry bych volil motor buď 1,6 8V 55kw (popřípadě 1,4 16V či 1,8 16V nebo všechny 8ventily). Vyhnul bych se 1,6 16V, který může hodně žrát olej. U Escorta bych volil asi 1,6 16V. Obešel bych si pár dobrých bazarů, pak se projel a rozhodl se, co se mi více líbí a HLAVNĚ podle příslušného stavu vozidla. Felda bude mít zase levnější díly a servisní úkony (autorizák).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 25.04.2007 08:31, RE: Prosím o radu
RRAAFF napísal:
Chico: Rozhodoval bych se mezi Escortem a Astrou, u Astry bych volil motor buď 1,6 8V 55kw (popřípadě 1,4 16V či 1,8 16V nebo všechny 8ventily). Vyhnul bych se 1,6 16V, který může hodně žrát olej. U Escorta bych volil asi 1,6 16V. Obešel bych si pár dobrých bazarů, pak se projel a rozhodl se, co se mi více líbí a HLAVNĚ podle příslušného stavu vozidla. Felda bude mít zase levnější díly a servisní úkony (autorizák).
Jinak mám Vectru B 1,8 16V z roku 1997, koupeno v ČR, najeto 150tkm, kupovaná při 73tkm. Je to pohodlný auto se kterým jsem moc spokojen. Výfuk vydržel 6let zadek a 7let díl střední, co se týká výbavy je slušná (automatická klimatizace, vše v el., alarm, 2bagy, kožený multifunkční volant, ABS, mlhovky...) s žádnou výbavou problém nebyl (klima stále chladí bez doplňování, ale asi ji doplním pro jistotu-kvůli oleji v kompresoru), vše funguje jak má. Co souhlasím je display, některé body nejdou (opravuje to někdo za Prahou a v Ostavě za cenu 1000Kč), dál se měnilo čidlo vačky (2400Kč) a čidlo kliky(1500Kč)-kupovány v autorizáku. nevím jak autor přišel na 10tKč. Nejvážnější byl diodový můstek na alternátoru-5000Kč-tomu se dá relativně předejít, když se nezapne vše najednou, ale postupně- já když se to stalo, zapnul světla, vyhřívání okna, rádio šlo, stěrače a větrák naplno+světla, tak tomu došel dech. Pak ještě páčka blinkrů (dá se koupit za 400Kč). Toť vše. Pak samozřejmě běžná udržba-olej, pneu, brzdová kapalina, filtry, čepy a silentbloky vzadu (auto jezdilo a jezdí z 99% na našich cestách). Auto je bez koroze (je pravda, že to tak 4 krát ročně leštím, což dost pomůže). Jezdím ke "svému" mechanikovi, který je dobrý a Oplům hodně rozumí. V autorizáku necháte zbytečně moc peněz, jednou mě tam taky napálily-byl vadný jeden kabel ke svíčce a oni řekli, že mi ho neprodají, pouze celou sadu-kabely všechny+váhu vzduchu za 8tKč(nevím jak souvisí váha s kabelama. Pozor na ně!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.05.2007 21:39, RE: bez předmětu
kok napísal:
Má vůbec cenu sem něco psat? Když sem člověk napíše, že má ještě původní tlumiče, stěrače a výfuk kromě svodů, tak mu to hned všichni vyvrací, a nikdo nevěří. Teprve před měsícem jsem měnil původní brzdové kotouče. A nějakej idiot vydávající se za ,,david,, napíše popelnice, člověče ty jsi spadnul při porodu na hlavu co?
Souhlasím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 08:35, RE: sprostá lež
kok napísal:
S těma čidlama je to pravda, ale za jedno jsem dal 2 tis., za druhé 3 tis. kč, a ve značkovém servisu, tak nevím co melete o ceně nad 10 tis.!? Najel jsem zatím přes 220 tis. km., tlumiče mám původní, ložiska taktéž. Zase plácáte nesmysly. Vím, že by se tlumiče měli měnit po 80 tis. km, ale kdo to dnes dělá? Mně zatím auto nijak neposkakuje, neodskakuje gumy se sjíždí v normálu, tak není důvod. Z řazením je pravda, že už poslední dobou jde někdy nepřesně trojka. Výfuk mám původní, ovšem v nějak...
souhlasím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.11.2007 11:55, Milan
Môžem potvrdiť, že auto Opel Vectra 2,0i , ktoré bolo vyrobené ešte v roku 1989, hatchback, bolo až pokiaľ som so nenabúral veľmi spoľahlivé. Mal som 12 rokov a len bežná údržba a palivo. Spotreba bola v meste 8-9 l a na diaľnici 7 l pri rýchlosti 130 km/h.Bol som na tú dobu veľmi spokojný s jazdnými vlastnosťami Opel Vectra 2,0 i. benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.12.2007 21:11, RE: Vectra A 1.8i
Ryšár napísal:
Mám zkušenost jen s tímto typem Vectry (r.v. myslím 95-96). Tchán ji pořídil jako novou a v té době to bylo auto na úrovni. Před třemi lety, než ji prodal, působila na mě stále velmi solidním dojmem. Tichý motor, interiér zachovalý a vkusný, velmi nízká hladina vnitřního hluku umožňovala pohodlí při jízdě po dálnicích. Co se týče menších závad, vzpomínám si na tlumiče, čepy na obou nápravách a upravovaly se volnoběžné otáčky. Ovšem opakovaně se opravoval centrál, který prostě "spadl" sám od sebe...
mám zkušenosti s vectrou A 1,7TD MOTOR ISUZU 60KW.r.v.1994.auto bylo před 6 lety firemní.odkoupil jsem ho pči stavu360.000km za 80 000kč.dnes mám najeto 470 000km,spotřeba je 5 l na 100.někdy jezdím opravdu razantně hlavně do zatáček,kde auto neuvěřitelně sedí,jel jsem již s mnoha jinými auty a ani v jednom jsem se necítil v zatáčce tak bezpečně.i v těchto případech spotřeba NIKDY nepřesáhla 6,2l.K opravám:časté závady alternátoru(7x).s toho 4x byla oprava zdarma jelikož už to bylo opraváři trapné,celková částka 7000kč.Dále těsnění pod hlavou.Dal jsem tam neoriginální a za chvíli zase protékal olej.Potom jsem koupil originál sice za téměř 4000kč a vše je ok.tlumiče přední jsou stále PŮVODNÍ,i když je to neuvěřitelné,zadní jsem měnil po 420 0000km.Zní to až neuvěřitelně ale mám servisní knížku od začátku a nikde výměna tlumičů nebyla zaznamenána.Čepy levý PŮVODNÍ !!!,pravý měněn ve 450.000kmSpojka vydržela 277 000km teť ji měním znovu jelikož jsem s tím autem postavil barák a odvozil jsem s ním opravdu hodně s vozíkem a dodnes si s vozíkem vozím dřevo a ne zrovna málo.Výfuk měněn 3x.neoriginál už tolik nevydrží.Je pravdou,že čím mám více najeto tak motor je hlučnější ale mám kvalitní rádio tak mi to tak nevadí.Po zahřátí se to zlepší.Zimní starty bez problémů ,vždy napoprvé,podotýkám je to japonský motor.Koroze:začínající mírně na podlaze za řidičem,totální zadek za nárazníkem.Zpravila to ípa.Další koroze rohů střechy dost.Jinek prahy ok jsou původní a zadní lemy též.Motor za celou životnost nebyl seřizován,turbo v pořádku zabírá od 2500 otáček.Žhaviče jsou dost drahá záležitost jelikož se jedná o ty s keramickou špičkou,měnil jsem za 470 000 km pouze 2ks,jelikož cena 1ks je 1700kč,neoriginál nedělají.Já je sehnal na vrakovišti 4ks za 100kč,takže mám ještě náhradní.napsal jsem toho snad už dost,jinak další opravy byli ryze opotřebení:brzdy,olej,filtry.palivový se měnil za celou dobu 2x atd....auto pořád jezdí a jede stejně jako dříve se stejnou spotřebou.jezdím denně tak 60km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 18:58, KSH Profit
Dávejte si pozor na firmu KSH Profit v Brně !!!. Koupil jsem od nich auto a až když jsem je přebíral, zjistil jsem, že originální klíček je od jiného auta. Bohužel jsem jim uvěřil, že jde o omyl a že se vše vyřeší. Klíček dodnes nemám a situaci musím řešit na svoje náklady.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.