kok napísal:
S těma čidlama je to pravda, ale za jedno jsem dal 2 tis., za druhé 3 tis. kč, a ve značkovém servisu, tak nevím co melete o ceně nad 10 tis.!? Najel jsem zatím přes 220 tis. km., tlumiče mám původní, ložiska taktéž. Zase plácáte nesmysly. Vím, že by se tlumiče měli měnit po 80 tis. km, ale kdo to dnes dělá? Mně zatím auto nijak neposkakuje, neodskakuje gumy se sjíždí v normálu, tak není důvod. Z řazením je pravda, že už poslední dobou jde někdy nepřesně trojka. Výfuk mám původní, ovšem v nějak...
Zkušenost s Vectrou B: měl jsem 1,6 16V rok 97, 190 000 km,displej v pohodě, olej to žralo docela dost a koroze se taky začala objevovat docela hodně, jinak auto OK, teď mám 2,0Di najeto 300000, a displej téměř nečitelný, jinak zatím v pohodě až na běžnou údržbu, tlumiče, destičky, kotouče atd, a je zajímavé že auto je 98 takže taky ne pozink a po korozi ani stopa, takže je to kus od kusu protože v mém okolí je asi 5 techto vecter a někmu reznou někomu ne a s displeji je to to samé. Teď mě akorát čeká renovace obou náprav