0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - jak jezdí po 780 tis. km?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 21:37, RE: Výhodná koupě :)
Alcides napísal:
Doma máme jen jedno auto a mým nájezdem ročně najeto 60-70tis km (podle dovolené) :D Tím chci říct, že 70tis není vůbec nereálné a to dojíždím denně do práce a plus občas přejezd přes celou republiku tam a zase zpátky :) Ve firmě máme i auta co za 2,5 roku jdou pryč, jsou koupené jako nové a mají najeto 180tis km.
To ale do práce budeš mít asi výrazně dál než třeba 30 km...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 22:50, žvejk
Proč mám pocit že celý článek je žvejk. protože mám v autoparku sedm transportérů tři čtyřkový čtyři pětkový. od 352tisíc km do 627tisíc km. a sype se na nich všechno. měl jsem koupit oply.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 00:16, RE: Opel Vectra
Rover623 napísal:
Vectra B měla techniku motorů převzatou za starší Vectry A, ale také z mnohem většího Opelu Omega a příbuzného Opelu Senator a část vykradenou ze Saabu 9000, všechny tyhle motory po vzoru starých motorů Honda a taky "K" serie Roveru měli průběh nastaven na 1 milion kilometrů, kdy se při dodržení servisních intervalů ani s žádnou opravou nepočítalo.Tedy pokud auto neudržoval značkový servis "made in ČR".Je sice pravda,že minimálně polovina aut v bazarech ČR má za sebou už víc jak 500tis.kilometr...
koupě 3 roky starého dieselu může být větší dobrodružství...

V zásadě koupě jakéhokoli moderního dieselu. Co jsem si s Octou zažil v rámci servisu by vydalo na samostatný článek. V zásadě hned po skončení záruky se začaly opakovaně sypat věci související s naftou, k tomu dvojhmoťák, rozpadlá převodovka, nejaká ta elektronika... Spolehlivější snad byla i Xantia, i když tam se frantici taky nevytahli.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 09:07, RE: žvejk
JARDA3 napísal:
Proč mám pocit že celý článek je žvejk. protože mám v autoparku sedm transportérů tři čtyřkový čtyři pětkový. od 352tisíc km do 627tisíc km. a sype se na nich všechno. měl jsem koupit oply.
Jedna vlaštovka jaro nedělá, takže jeden Opel s kompletní dokumentací mohl klidně najezdit 3/4 mio km. Možná se tady prohání i jiné vozy, které u třetího majitele točí dalších obligátních 150 tisíc.
A napamatuji si, že bych někde četl, že zrovna transportér je něco extra.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 11:53, Literární perla
Super počtení...stylistika jak bič ve stylu: Moje autíčko to moje jako jezdí to moc dobře a to autíčko ma najeto to moje jako má už třičtvrtě milión sem přesjvětčen že to moje auto ještě milion najede to moje auto.
Jinak chlape, ten Opel má momentálně hodnotu tak dvacet litrů...Věř tomu. A to by ti ještě vzali tak maximálně na protiúčet za mnohem dražší auto.
A nakonec poznámka: Opely nenajíždějí 750 000 Km. Sám mám s Vectrami zkušenost...300 000 a ahoj na šroťáku....moje zkušenost (a to jsem se staral...garáž + poctivý servis)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 12:41, RE: Výhodná koupě :)
kikin napísal:
Tak já mám taky stejný problém ,že tak málo najedu ,na druhou stranu se taková auta moc nedávají do bazaru,pokud jsem si ho koupil nové.
Problém? Až začne docházet ropa tak to bude spíš výhoda Pokud bych měl práci výrazně blíž než 25 km, tak bych si vůbec nestěžoval.<br>
jj, do bazaru auto co má necelé 3 roky a 28 tkm určitě nepůjde. Nechám si ho minimálně 5-10 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 13:16, RE: cena?
Pavlik napísal:
Brzdové kotouče původní ve 150 tisících - můj případ. Teď mám najeto 145 tisíc a ve 140 zbývalo 25% životnosti (po přeměření tloušťky kotoučů), takže výměna proběhne ve 160 tisících v rámci dalšího servisu (nechci je "dojíždět" až na doraz - safety first ). Jezdím sice rychleji, ale především první třídy a dálnice.
Na mém Mondeu mám natočeno 200 tisíc, kupoval jsem ho se 160 a myslím si, že ty přední kotouče jsou taky původní, protože nové ani zánovní nebyly a pomalu si žádají výměnu. Zadní jsem měnil asi ve 170 tisících.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 13:22, RE: Literární perla
gablenz napísal:
Super počtení...stylistika jak bič ve stylu: Moje autíčko to moje jako jezdí to moc dobře a to autíčko ma najeto to moje jako má už třičtvrtě milión sem přesjvětčen že to moje auto ještě milion najede to moje auto.
Jinak chlape, ten Opel má momentálně hodnotu tak dvacet litrů...Věř tomu. A to by ti ještě vzali tak maximálně na protiúčet za mnohem dražší auto.
A nakonec poznámka: Opely nenajíždějí 750 000 Km. Sám mám s Vectrami zkušenost...300 000 a ahoj na šroťáku....moje zkušenost (a to js...
Ten nájezd záleží hodně na režimu provozu. Pokud jezdí opravdu převážně dálnici a nemá permanentně cihlu na plynu, pak tomu motoru stačí kvalitní olej a vcelku nevidím důvod, proč by to neměl najet. Je to rozhodně něco jiného než časté studené starty a krátká cesta do práce den co den, v zimě navíc po prosolených městech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 14:08, RE: Opel Vectra
Antonín Kunst napísal:
koupě 3 roky starého dieselu může být větší dobrodružství...

V zásadě koupě jakéhokoli moderního dieselu. Co jsem si s Octou zažil v rámci servisu by vydalo na samostatný článek. V zásadě hned po skončení záruky se začaly opakovaně sypat věci související s naftou, k tomu dvojhmoťák, rozpadlá převodovka, nejaká ta elektronika... Spolehlivější snad byla i Xantia, i když tam se frantici taky nevytahli.

Nesmíš jezdit jako prase. Já měl Octávky čtyři (služební), vždy diesly, a kupodivu držely. Závady byly typu zvlněné kotouče nebo podělané turbo (ale to jen u jedné). Při tom nájezdu normálka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 14:12, RE: Literární perla
gablenz napísal:
Super počtení...stylistika jak bič ve stylu: Moje autíčko to moje jako jezdí to moc dobře a to autíčko ma najeto to moje jako má už třičtvrtě milión sem přesjvětčen že to moje auto ještě milion najede to moje auto.
Jinak chlape, ten Opel má momentálně hodnotu tak dvacet litrů...Věř tomu. A to by ti ještě vzali tak maximálně na protiúčet za mnohem dražší auto.
A nakonec poznámka: Opely nenajíždějí 750 000 Km. Sám mám s Vectrami zkušenost...300 000 a ahoj na šroťáku....moje zkušenost (a to js...
Nesouhlasím. 20 mu nikdo nedá. Maximálně 10, ale spíš bude platit za likvidaci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 16:09, RE: Literární perla
gablenz napísal:
Super počtení...stylistika jak bič ve stylu: Moje autíčko to moje jako jezdí to moc dobře a to autíčko ma najeto to moje jako má už třičtvrtě milión sem přesjvětčen že to moje auto ještě milion najede to moje auto.
Jinak chlape, ten Opel má momentálně hodnotu tak dvacet litrů...Věř tomu. A to by ti ještě vzali tak maximálně na protiúčet za mnohem dražší auto.
A nakonec poznámka: Opely nenajíždějí 750 000 Km. Sám mám s Vectrami zkušenost...300 000 a ahoj na šroťáku....moje zkušenost (a to js...
300t km vydržela i Fková Astra v podstatě bez údržby. Nevidím důvod, proč by Vectra se slušnou údržbou a zacházením neměla vydržet přes 1M km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 21:23,
Nechápu co je na tom tak neuvěřitelnýho. Já mam na Laguně přes 500 tis a taky bez problémů.
Někdo normální tady konečně naznačí, co jsou schopný běžný auta najet a že je blbost kupovat ty stočený mrdky a hned je to fejk, a všichni ho označej za bůhvíco.
Majiteli přeji ať ten milion dá
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.02.2011 22:31, RE:
Vatak napísal:
Nechápu co je na tom tak neuvěřitelnýho. Já mam na Laguně přes 500 tis a taky bez problémů.
Někdo normální tady konečně naznačí, co jsou schopný běžný auta najet a že je blbost kupovat ty stočený mrdky a hned je to fejk, a všichni ho označej za bůhvíco.
Majiteli přeji ať ten milion dá
Pro nevěřící mám tady odkaz na finskou anonci, to bude asi hodně lidí překvapenejch jak to vypadá, když se nestáčí km. A ty ceny jaký se přesto drží, neuvěřitelný!!
http://www.ooyyo.com/used-cars/finland/bodytype-sedan/fueltype-diesel/sort-mileage+desc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 11.02.2011 07:23, RE:
Focus2003 napísal:
Pro nevěřící mám tady odkaz na finskou anonci, to bude asi hodně lidí překvapenejch jak to vypadá, když se nestáčí km. A ty ceny jaký se přesto drží, neuvěřitelný!!
http://www.ooyyo.com/used-cars/finland/bodytype-sedan/fueltype-diesel/sort-mileage+desc
Ha ha ha to mondeo co ma 5,5 Mega, to si asi prepsali o jednu 0 navic, ne ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 11.02.2011 13:32, RE:
Focus2003 napísal:
Pro nevěřící mám tady odkaz na finskou anonci, to bude asi hodně lidí překvapenejch jak to vypadá, když se nestáčí km. A ty ceny jaký se přesto drží, neuvěřitelný!!
http://www.ooyyo.com/used-cars/finland/bodytype-sedan/fueltype-diesel/sort-mileage+desc
Ten server je celej nějakej divnej, obzvláště co se čísel týká. Není problém tam najít Mondeo s cenou 600 000 euro. Filtry jim nefungují, já nevím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 12.02.2011 18:12, RE:
Vatak napísal:
Nechápu co je na tom tak neuvěřitelnýho. Já mam na Laguně přes 500 tis a taky bez problémů.
Někdo normální tady konečně naznačí, co jsou schopný běžný auta najet a že je blbost kupovat ty stočený mrdky a hned je to fejk, a všichni ho označej za bůhvíco.
Majiteli přeji ať ten milion dá
Ono strašně záleží na režimu provozu. 500 tis. nájezd ve městě bude smrt pro cokoliv. To samé na dálnici může být naprosto v poho. Auto provozované po městě se 100 tis. na hrbě bude v horším stavu než cesťák s třeba 250 tis. km. To je celé.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 12.02.2011 19:34, RE:
rohYpnol napísal:
Ono strašně záleží na režimu provozu. 500 tis. nájezd ve městě bude smrt pro cokoliv. To samé na dálnici může být naprosto v poho. Auto provozované po městě se 100 tis. na hrbě bude v horším stavu než cesťák s třeba 250 tis. km. To je celé.
Nejak jsem nenasel co ze to je za Oplackej motor, co najel 3/4 Mega. 1,6 16V to asi nebude, ze...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 13.02.2011 09:52, RE:
gottak napísal:
Nejak jsem nenasel co ze to je za Oplackej motor, co najel 3/4 Mega. 1,6 16V to asi nebude, ze...
Tak to si slepý, jelikož hned na začátku má psáno obsah motoru 2000, tudíž to bue nejspíš 2.0 16V 100kw
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.02.2011 08:19, RE:
zigi napísal:
Tak to si slepý, jelikož hned na začátku má psáno obsah motoru 2000, tudíž to bue nejspíš 2.0 16V 100kw
PArdon, uz to vidim....Jo tak tomu bych i veril, dobrej dvoulitr udela i mega, pri dobre udrzbe...Treba v Mondeu nebo v Xantii bez problemu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 14.02.2011 10:36, RE: Literární perla
eLzyx napísal:
300t km vydržela i Fková Astra v podstatě bez údržby. Nevidím důvod, proč by Vectra se slušnou údržbou a zacházením neměla vydržet přes 1M km.
A 2 milóny nevydrží? Nebo tři? Je to přece Opel a to je kvalita...ne? No, píšou tady 15ti letí onánci, co se baví v hodině na učňáku místo toho, aby dávali pozor...a pak to tak vypadá.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.