0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - jak jezdí po 780 tis. km?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 00:23, Výhodná koupě :)
Nevím, co by mi museli nabídnout, abych si koupil auto s 534 tkm :) ?!?!?!!?! To je neuvěřitelný husarský kousek!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 06:09, RE: Výhodná koupě :)
Wasserfort napísal:
Nevím, co by mi museli nabídnout, abych si koupil auto s 534 tkm :) ?!?!?!!?! To je neuvěřitelný husarský kousek!!!
Nevím, co by mi museli nabídnout,...

Nenabizeli by nic, jen by auto pekne vylestili a stahli na obligatnich 150 tis. km. By jste se divil kolik aut v ceskych bazarech ma najeto pul mega.

Ted jsem daval pryc svoji Octavii, za 3 roky jsem na ni najel 200 tis. km. Kupec byl nejaky servisman, ktery nenajede o moc min.

Ten kdo si koupi moderni naftak nebo silny benzin je nekupuje na to, aby s nimi najel 20 tis. km za rok. Prumerny najezd u prvniho majitele byva okolo 50tis. rocne, u dalsich tak cca 30 tisic rocne.

Kdyz vezmete tech 30tis. vynasobite 15lety (stari zminovane Vectry), tak jste na 450 tis. km. Tudiz "husarsky kousek" je v zasade kazda druha koupe starsiho auta...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 06:41,
Měl jsem v minulosti taktéž Vectru B ale 00 model po FL s 1,8i tehdy ještě 85Kw a kladné reakce na tento opomíjený automobil mohu jen potvrdit. Jen k těm zpětným zrcátkům bych měl poznámku. Sice mají malý aerodynamický hluk, ale to je dáno tím že jsou malé a je v nich také přes lehce vypouklé boky auta prdlajs vidět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 07:39, RE: Výhodná koupě :)
Antonín Kunst napísal:
Nevím, co by mi museli nabídnout,...

Nenabizeli by nic, jen by auto pekne vylestili a stahli na obligatnich 150 tis. km. By jste se divil kolik aut v ceskych bazarech ma najeto pul mega.

Ted jsem daval pryc svoji Octavii, za 3 roky jsem na ni najel 200 tis. km. Kupec byl nejaky servisman, ktery nenajede o moc min.

Ten kdo si koupi moderni naftak nebo silny benzin je nekupuje na to, aby s nimi najel 20 tis. km za rok. Prumerny najezd u prvniho majitele byva okolo 50tis. rocne, u dalsich tak c...
Tak toto je vysněný zákazník každého prodejce, který se toho nebojí. Jakože auto po 780 tisících km a pořád jezdí... to už se těm dnešním nepovede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 07:49, Opel Vectra
Vectra B měla techniku motorů převzatou za starší Vectry A, ale také z mnohem většího Opelu Omega a příbuzného Opelu Senator a část vykradenou ze Saabu 9000, všechny tyhle motory po vzoru starých motorů Honda a taky "K" serie Roveru měli průběh nastaven na 1 milion kilometrů, kdy se při dodržení servisních intervalů ani s žádnou opravou nepočítalo.Tedy pokud auto neudržoval značkový servis "made in ČR".Je sice pravda,že minimálně polovina aut v bazarech ČR má za sebou už víc jak 500tis.kilometrů, obligátně stočených na 150tis.,ale je taky fakt,že nové motory,kde se jedná o mini-agregáty dopované turbem a uměle vyšponovaným výkonem kam až to jde,dokážou majiteli připravit spoustu starostí,takže koupě 3 roky starého dieselu může být větší dobrodružství než koupě staré ojetiny s velkým průběhem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 08:41, Jo jo
Vectra B, taky jsem ji hledal ovšem s motorem V6. Motor z recenze označený jako X18XE patří ktěm nejpovedenějším motorům od Opela. Sice jej občas potrápí prasklé výfukové svody, jak autor popisuje, ale lze je prý zavařit a pokud ještě nepraskly, tak vyřazením EGR ventilu lze prasknutí předejít (praskají údajně v místě odvodu spalin do recirkulace). Po FL v roce 1999 už Opely výrazně méně trpí na korozi, ale stále ji ještě úplně prosty nejsou. Řekl bych, že koroze je asi tak nejvýraznější technickou slabinou Vecter B (tedy ovšem pouze s benzínovými motory, nafta za moc nestála).
CO se týká kilometrového proběhu, tak jsou u nás velice těžce prodejná auta nad 200 tisíc, takže tohle auto půjde prodat asi jen na ND. Po pravdě řečeno ani já bych se do koupě takového auta už moc nehrnul, nevím, jaká by tomu musela odpovídat cena. Ideální bude s ním jezdit do milion sto padesát tisíc, to pak bude na tacho o5 lákavá cifra
Tak já přeji, aby ten milion Vectra najezdila, už teď je to auto, které najezdilo víc km, než byla v korunách jeho pořizovací cena (myslím v novotě), a to se asi moc vozidlům nepodaří, protože je nám neustále přpomínáno, že auto do 4. let ztratí 90% svých vlastností a je tedy potřeba se jej zbavit a pořídit novější, na kterém se podařilo ještě více ušetřit na nákladech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 08:55, cena?
mám 2 věci: původní spojka po 700tkm? Sorry, nevěřím. Strejda taxikář měl už 3 tyto kombíky s motory 2,0Di 60kw nebo dti 74kw. Ani ta atmosférická s malým krouťákem nedala s původní spojkou přes 300tkm.
Cena dnes podle autora 40-50tis? za 40-50 se dá koupit 99 po FL s obligátními čísly na tacho. Tohle je, jak sám píše, už neprodejné bez stočení.
Jinak klobouk dolů za to co vydržela, zřejmě opravdu šťastný kousek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 09:27, RE: cena?
Tomi napísal:
mám 2 věci: původní spojka po 700tkm? Sorry, nevěřím. Strejda taxikář měl už 3 tyto kombíky s motory 2,0Di 60kw nebo dti 74kw. Ani ta atmosférická s malým krouťákem nedala s původní spojkou přes 300tkm.
Cena dnes podle autora 40-50tis? za 40-50 se dá koupit 99 po FL s obligátními čísly na tacho. Tohle je, jak sám píše, už neprodejné bez stočení.
Jinak klobouk dolů za to co vydržela, zřejmě opravdu šťastný kousek.
Hele, já bych spojce i věřil. Strajda taxikář spojku neustále vyšlapuje, ale tady autor naznačil, že km najezdil převážně na dálnici a tam obvykle stačí zařadit 5-ku a jede se pořád, čili je spojka nenamáhaná.
Řekněme to ještě jinak, beru, že se normální spojka "odře", až na sebe spojkové kotouče "nedosáhnou". Odírání se děje nejvíce při rozjezdech a pokud někdo podřazuje s meziplynem (ne tím klasickým spojka vyřadit plyn spojka zařadit, který se používal bez synchronů), aby se srovnaly otáčky od převodovky a od motoru, tak při pohybu vozidla spoju opotřebovává minimálně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 11:35, RE: Jo jo
David V napísal:
Vectra B, taky jsem ji hledal ovšem s motorem V6. Motor z recenze označený jako X18XE patří ktěm nejpovedenějším motorům od Opela. Sice jej občas potrápí prasklé výfukové svody, jak autor popisuje, ale lze je prý zavařit a pokud ještě nepraskly, tak vyřazením EGR ventilu lze prasknutí předejít (praskají údajně v místě odvodu spalin do recirkulace). Po FL v roce 1999 už Opely výrazně méně trpí na korozi, ale stále ji ještě úplně prosty nejsou. Řekl bych, že koroze je asi tak nejvýraznější technic...
Mám doma X18XE, koupená ojetina, samozřejmě stočená na 120, ale to mi nevadilo, podstatnější byl stav. A potvrzuji chválu. Prasklé svody, samozřejmě, zadní náprava-silentbloky, jinak prkotiny. A prodejnost? Nedělám si iluze, rok 97-00 je prodejný tak za 30. Za tuhle recenzovanou káru bude muset muset majitel doplatit na likvidaci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 12:09, RE: cena?
David V napísal:
Hele, já bych spojce i věřil. Strajda taxikář spojku neustále vyšlapuje, ale tady autor naznačil, že km najezdil převážně na dálnici a tam obvykle stačí zařadit 5-ku a jede se pořád, čili je spojka nenamáhaná.
Řekněme to ještě jinak, beru, že se normální spojka "odře", až na sebe spojkové kotouče "nedosáhnou". Odírání se děje nejvíce při rozjezdech a pokud někdo podřazuje s meziplynem (ne tím klasickým spojka vyřadit plyn spojka zařadit, který se používal bez synchronů), aby se srovnaly otáčky...
stále nevěřím, ikdyž beru logiku jízdy po městě/dálnici. Je otázka, kolik mělo auto majitelů před tímto. Řekněme,že byly 3.majitelé. Většina lidí spojku nešetří, musela by se sejít spousta faktorů a ohleduplných uživatelů, aby to přežila takto extrémně dlouho, oproti běžnému průměru km před výměnou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 12:42, RE: cena?
Tomi napísal:
stále nevěřím, ikdyž beru logiku jízdy po městě/dálnici. Je otázka, kolik mělo auto majitelů před tímto. Řekněme,že byly 3.majitelé. Většina lidí spojku nešetří, musela by se sejít spousta faktorů a ohleduplných uživatelů, aby to přežila takto extrémně dlouho, oproti běžnému průměru km před výměnou.
Jen klidně věř. Jestliže taxikáři vydržela 300 tisíc, tak na dállnici musí vydržet několik miliónů. To jsou velmi prosté počty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 13:00, RE: Výhodná koupě :)
Antonín Kunst napísal:
Nevím, co by mi museli nabídnout,...

Nenabizeli by nic, jen by auto pekne vylestili a stahli na obligatnich 150 tis. km. By jste se divil kolik aut v ceskych bazarech ma najeto pul mega.

Ted jsem daval pryc svoji Octavii, za 3 roky jsem na ni najel 200 tis. km. Kupec byl nejaky servisman, ktery nenajede o moc min.

Ten kdo si koupi moderni naftak nebo silny benzin je nekupuje na to, aby s nimi najel 20 tis. km za rok. Prumerny najezd u prvniho majitele byva okolo 50tis. rocne, u dalsich tak c...
Servisman najede skoro 70 tisíc ročně? To po nocích dělá ještě taxikáře ne? Ten kdo ke svému zaměstnání nepotřebuje auto a jen s ním dojíždí do práce přeci nemá šanci nijak moc najet. Pokud tedy nejezdí denně z Hradce Králové do Prahy včetně víkendů.<br>
Průměrný nájezd možná 30 tisíc ročně je. Ale to taky znamená, že někdo najede 50 tisíc rok, ale někdo jiný pak musí najet jen 10 tisíc rok.<br>
Máme v rodině 2 auta, jedno má nájezd 11-12, druhé jen 9-10 tkm/rok. Jedno koupené jako nové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 14:27, RE: Výhodná koupě :)
Petr S napísal:
Servisman najede skoro 70 tisíc ročně? To po nocích dělá ještě taxikáře ne? Ten kdo ke svému zaměstnání nepotřebuje auto a jen s ním dojíždí do práce přeci nemá šanci nijak moc najet. Pokud tedy nejezdí denně z Hradce Králové do Prahy včetně víkendů.<br>
Průměrný nájezd možná 30 tisíc ročně je. Ale to taky znamená, že někdo najede 50 tisíc rok, ale někdo jiný pak musí najet jen 10 tisíc rok.<br>
Máme v rodině 2 auta, jedno má nájezd 11-12, druhé jen 9-10 tkm/rok. Jedno koupené jako nové.
Tak já mám taky stejný problém ,že tak málo najedu ,na druhou stranu se taková auta moc nedávají do bazaru,pokud jsem si ho koupil nové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 15:52, RE: Výhodná koupě :)
Petr S napísal:
Servisman najede skoro 70 tisíc ročně? To po nocích dělá ještě taxikáře ne? Ten kdo ke svému zaměstnání nepotřebuje auto a jen s ním dojíždí do práce přeci nemá šanci nijak moc najet. Pokud tedy nejezdí denně z Hradce Králové do Prahy včetně víkendů.<br>
Průměrný nájezd možná 30 tisíc ročně je. Ale to taky znamená, že někdo najede 50 tisíc rok, ale někdo jiný pak musí najet jen 10 tisíc rok.<br>
Máme v rodině 2 auta, jedno má nájezd 11-12, druhé jen 9-10 tkm/rok. Jedno koupené jako nové.
Doma máme jen jedno auto a mým nájezdem ročně najeto 60-70tis km (podle dovolené) :D Tím chci říct, že 70tis není vůbec nereálné a to dojíždím denně do práce a plus občas přejezd přes celou republiku tam a zase zpátky :) Ve firmě máme i auta co za 2,5 roku jdou pryč, jsou koupené jako nové a mají najeto 180tis km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 16:04, RE: cena?
Tomi napísal:
stále nevěřím, ikdyž beru logiku jízdy po městě/dálnici. Je otázka, kolik mělo auto majitelů před tímto. Řekněme,že byly 3.majitelé. Většina lidí spojku nešetří, musela by se sejít spousta faktorů a ohleduplných uživatelů, aby to přežila takto extrémně dlouho, oproti běžnému průměru km před výměnou.
Kde je napsané že vydržela 700tkm? Autor to mohl myslet tak, že je původní od koupě .. tzn. 250 tkm ... a to už si představit lze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 16:22, RE: cena?
capslock napísal:
Kde je napsané že vydržela 700tkm? Autor to mohl myslet tak, že je původní od koupě .. tzn. 250 tkm ... a to už si představit lze.
Je napsáno, že "dokumentace byla kompletní a dealer tuto skutečnost potvrdil". Proč ne? Jestliže při současném nájezdu 50 tisíc ročně jezdí jen po dálnicích, tak předchozí majitel za téměř 8 let najezdil 530 tisíc, tedy přibližně 70 tisíc ročně, taky po dálnicích. Tam spojku téměř nepotřebuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 16:31, RE: cena?
Koloss napísal:
Je napsáno, že "dokumentace byla kompletní a dealer tuto skutečnost potvrdil". Proč ne? Jestliže při současném nájezdu 50 tisíc ročně jezdí jen po dálnicích, tak předchozí majitel za téměř 8 let najezdil 530 tisíc, tedy přibližně 70 tisíc ročně, taky po dálnicích. Tam spojku téměř nepotřebuje.
to je něco jako brzdy, taky jsem nechápal jak někomu mohou vydržet kotouče na předku 150 a na zadku 200 tisíc, ale když jsem začal jezdit štreky po dálnici tak jsem to pochopil. dokonce jednou dávno, ještě se starou Sierrou, jsem podle kontrolek které mi zhasly až po prvním šlápnutí na brzdy zjistil, že z Práglu do Brna jsem se brzdy nedotkl,a nebýt chuti na bagetu tak jsem do Olmika dojel bez brzd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 18:39, RE: FAKE !!!
Wasserfort napísal:
Nevím, co by mi museli nabídnout, abych si koupil auto s 534 tkm :) ?!?!?!!?! To je neuvěřitelný husarský kousek!!!
To bych chtěl vidět těch tvejch 780 tis km.... Jednoznačně FAKE !!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 18:41, RE: cena?
tomaskrtek napísal:
to je něco jako brzdy, taky jsem nechápal jak někomu mohou vydržet kotouče na předku 150 a na zadku 200 tisíc, ale když jsem začal jezdit štreky po dálnici tak jsem to pochopil. dokonce jednou dávno, ještě se starou Sierrou, jsem podle kontrolek které mi zhasly až po prvním šlápnutí na brzdy zjistil, že z Práglu do Brna jsem se brzdy nedotkl,a nebýt chuti na bagetu tak jsem do Olmika dojel bez brzd
Brzdové kotouče původní ve 150 tisících - můj případ. Teď mám najeto 145 tisíc a ve 140 zbývalo 25% životnosti (po přeměření tloušťky kotoučů), takže výměna proběhne ve 160 tisících v rámci dalšího servisu (nechci je "dojíždět" až na doraz - safety first ). Jezdím sice rychleji, ale především první třídy a dálnice.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.02.2011 18:51, RE: cena?
Tomi napísal:
mám 2 věci: původní spojka po 700tkm? Sorry, nevěřím. Strejda taxikář měl už 3 tyto kombíky s motory 2,0Di 60kw nebo dti 74kw. Ani ta atmosférická s malým krouťákem nedala s původní spojkou přes 300tkm.
Cena dnes podle autora 40-50tis? za 40-50 se dá koupit 99 po FL s obligátními čísly na tacho. Tohle je, jak sám píše, už neprodejné bez stočení.
Jinak klobouk dolů za to co vydržela, zřejmě opravdu šťastný kousek.
A já zase nevěřím, že 2.0Di je atmosféra s malým krouťákem...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.