0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Calibra - Jejímu stáří nevěříte

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 18:13, V6
nesouhlasim s tim protacenim remenic moje V6 cca 190 000km a to se rozvodak menil zrejme poprve ve 160 000 (mela namale chudinka) a kamosova vectra B V6 cca 300 000km a stale slouzi bez problemu staci ji udelat servis co ji patri a je to neskutecny tahoun a polikac kilometru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 18:30, Spolehlivost V6
Nesouhlasim s nespolehlivosti V6tky, mam na ni nalitano pres 210 000km a nemuzu si stezovat.Vsechno zalezi na predchozich majitelich a servisovani, ne nadarmi se rika, ze prvotni investice pri koupi ojeteho auta s nedolozenym puvodem je vymena komplet rozvodu a naplni...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 18:43, Turbo 4x4
Myslím že autor článku na Calibre Turbo 4x4 /funkčnej/ nikdy nejazdil ,
inak by tu nemohol písať také hlúposti .
Mimochodom Calibra Turbo 4x4 sa vyrábala od roku 1992 a nie ako sa tu uvádza ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 18:52, Turbo 4x4
Turbo 4x4 se zcela jiste nechova tak jak je psano v recenzi,zato tam mohly byt zminene caste problemy s 6-kvalt prevodovkou a nedostupnost nahradnich dilu na ni v CR.Pokud by se Calibra Turbo 4x4 chovala tak jak pise recenzent,uz jsem davno po smrti...A pravidelny servis 4x4 uz davno neni tak draha zalezitost - ale cca 10000 a ne 40000.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.04.2006 18:55, RE: Spolehlivost V6
Mystique* napísal:
Nesouhlasim s nespolehlivosti V6tky, mam na ni nalitano pres 210 000km a nemuzu si stezovat.Vsechno zalezi na predchozich majitelich a servisovani, ne nadarmi se rika, ze prvotni investice pri koupi ojeteho auta s nedolozenym puvodem je vymena komplet rozvodu a naplni...
Mysto a kdy uz teda vyjedes? )))))))))))))))))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 07:59, Jízdní vlastnosti a brzdy jsou srovnatelné s konkurencí!!!
Nedá se souhlasit s autorem článku, zde jsou výsledky testů:
http://www.calibra.cz/technika/konkurence.php
pro zajímavost výtah z tabulky:
popis / automobil BMW 320i Coupe, Ford Probe 24V, Honda Prelude 2.3i, Mazda MX-6 2.5i V6, Nissan 200SX Turbo 16V, Opel Calibra 16V, VW Corrado G60
Slalom s rozestupem kuželů 36m [km/h] 114.4, 117.6, 118.3, 114.7, 112.8, 110.0, 112.7
Slalom [km/h] 128.2, 122.6, 123.4, 119.4, 122.6, 121.5, 118.9
Brzdná dráha ze 100km/h [m] studené brzdy 39.8, 43.9, 44.9, 43.4, 43.9, 41.1, 40.6
Zpomalení ze 100km/h [m/s2] 9.7, 8.8, 8.6, 8.9, 8.8, 9.4, 9.5
Brzdná dráha ze 100km/h [m] zahřáté brzdy 40.2, 48.9, 45.4, 39.8, 50.1, 47.1, 42.0
Zpomalení ze 100km/h [m/s2] 9.6, 7.9, 8.5, 9.7, 7.7, 8.2, 9.2

Přičemž kromě BMW320i jde o auta s objemem větším než 2 litry nebo přeplňovaným. Kdežto BMW a Calibra jsou atmosférické 2 l 16v !!!

Takže autor článku si své názory "cucal z prstu" a není zcla objektivní!!!

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 13:29, Jezdil jsem s 4x4 turbo
Sniper napísal:
Turbo 4x4 se zcela jiste nechova tak jak je psano v recenzi,zato tam mohly byt zminene caste problemy s 6-kvalt prevodovkou a nedostupnost nahradnich dilu na ni v CR.Pokud by se Calibra Turbo 4x4 chovala tak jak pise recenzent,uz jsem davno po smrti...A pravidelny servis 4x4 uz davno neni tak draha zalezitost - ale cca 10000 a ne 40000.
A to se právě mýlíte, za pojašeným chováním Cali 4x4 si stojím víc, než za čímkoliv jiným. Najezdil jsem se s ní opravdu hodně. Já jsem jen pisálek, žádný pilot, ale moje slova potvrdí i závodníci. Třeba Vojta Štajf jí měl coby tréningovou a říká to samé co já: Nikdy nevíte, kdy a jak moc tohle auto zatočí. Zadní kola se připojují se zpožděním, prudce, divně. Je to auto na dlouhé cesty, pohodové výlety, machrování před diskotékou. Možná je to divné, ale toho času jsem míval AR 33 1,7ie 16V Sport Permanent4 a rychlejší časy jsem zajížděl vždy právě s ní. Dost špatná vizitka pro Calibru, která měla asi o 50 kW, jedno turbo, 3 dcl a jeden kvalt více (na trojku však jely obě auta 150, takže je to jedno).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 13:30, :-)
Opravdu zajímavý článek, jen co je pravda... Doporučuji panu autorovi se v Cali 4x4 nejdříve pořádně svézt a pak něco někde "recenzovat"... Taky bych nesouhlasil s cenou pravidelného servisu.... Celý článek mi připadá, jako by byl z půlky někde zkopírvan z jiných recenzí a z půlky domyšlen.... Zajímalo by mě kolik testovacích km pan autor s těmito vozy absolvoval? Jinak ať se Vám daří a snad budou vaše další recenze lepší než těch pár bludů co se tu objevilo....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 16:09, RE: Spolehlivost V6
Mystique* napísal:
Nesouhlasim s nespolehlivosti V6tky, mam na ni nalitano pres 210 000km a nemuzu si stezovat.Vsechno zalezi na predchozich majitelich a servisovani, ne nadarmi se rika, ze prvotni investice pri koupi ojeteho auta s nedolozenym puvodem je vymena komplet rozvodu a naplni...
Kolega má Áčkovou Vectru V6 a opravdu je to tahoun, jen je škoda té šíleně dlouhé převodovky jako z dieslu, kdyby byla kratší, bylo by to o hodně sportovnější auto. Takhle je to superrychlý dálník.
Jedniné, co je na tom motoru šílené je spousta elektroniky a tím i jeho náchylnost ne defekty eletriky. Hlavně se motor nesmí UMÝT, to pak hodně zlobí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 17:30, RE: Jezdil jsem s 4x4 turbo
Martin Vaculík napísal:
A to se právě mýlíte, za pojašeným chováním Cali 4x4 si stojím víc, než za čímkoliv jiným. Najezdil jsem se s ní opravdu hodně. Já jsem jen pisálek, žádný pilot, ale moje slova potvrdí i závodníci. Třeba Vojta Štajf jí měl coby tréningovou a říká to samé co já: Nikdy nevíte, kdy a jak moc tohle auto zatočí. Zadní kola se připojují se zpožděním, prudce, divně. Je to auto na dlouhé cesty, pohodové výlety, machrování před diskotékou. Možná je to divné, ale toho času jsem míval AR 33 1,7ie 16V Sport...
Ja uz opravdu nevim,co na to rict,mel jsem 2x Calibru 16V,ted mam rok Calibru 4x4 Turbo a s timto chovanim jsem se opravdu nesetkal,je to divne a stojim si za tim,ze tohle auto je ovladatelnejsi a lip citelne nez treba Audi TT 4x4 v kterem jsem se svezl minuly tyden.S jednou veci s autorem souhlasim,Calibra je vhodna na machrovani pred diskotekou me je sice 26 ale tohle aplikuju kazdy vikend - mam sice jen "trapnou" serii na 17" kolech ale 16-lety kocky si myslej ze mam Ferrari,tak je vyvadim z omylu ze ne a ze to je opravdu Opel )))))))))))))))))))))))))))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 17:37, RE: Jezdil jsem s 4x4 turbo
Sniper napísal:
Ja uz opravdu nevim,co na to rict,mel jsem 2x Calibru 16V,ted mam rok Calibru 4x4 Turbo a s timto chovanim jsem se opravdu nesetkal,je to divne a stojim si za tim,ze tohle auto je ovladatelnejsi a lip citelne nez treba Audi TT 4x4 v kterem jsem se svezl minuly tyden.S jednou veci s autorem souhlasim,Calibra je vhodna na machrovani pred diskotekou me je sice 26 ale tohle aplikuju kazdy vikend - mam sice jen "trapnou" serii na 17" kolech ale 16-lety kocky si myslej ze mam Ferrari,tak je vyvadi...
Jeste jedna vec - dotaz na autora - myslite si ze na machrovani pred diskotekou je nutne mit Calibru Turbo?Ze ty blondaty "kocky" co maj sotva obcanku poznaj ze to je Turbo a ne treba 8V? ))) Jo vlastne poznaj,kdyz umej cist tak si to prectou na tretich dverich ))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 17:55, RE: Jezdil jsem s 4x4 turbo
Sniper napísal:
Ja uz opravdu nevim,co na to rict,mel jsem 2x Calibru 16V,ted mam rok Calibru 4x4 Turbo a s timto chovanim jsem se opravdu nesetkal,je to divne a stojim si za tim,ze tohle auto je ovladatelnejsi a lip citelne nez treba Audi TT 4x4 v kterem jsem se svezl minuly tyden.S jednou veci s autorem souhlasim,Calibra je vhodna na machrovani pred diskotekou me je sice 26 ale tohle aplikuju kazdy vikend - mam sice jen "trapnou" serii na 17" kolech ale 16-lety kocky si myslej ze mam Ferrari,tak je vyvadi...
Covece... ja se musim smat tem tvejm "hodnotnejm" prispevkum
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 17:57, RE: Spolehlivost V6
Time4Tea napísal:
Kolega má Áčkovou Vectru V6 a opravdu je to tahoun, jen je škoda té šíleně dlouhé převodovky jako z dieslu, kdyby byla kratší, bylo by to o hodně sportovnější auto. Takhle je to superrychlý dálník.
Jedniné, co je na tom motoru šílené je spousta elektroniky a tím i jeho náchylnost ne defekty eletriky. Hlavně se motor nesmí UMÝT, to pak hodně zlobí.
S tema dlouhyma kvaltama souhlasim V6tka je pro stary dedky s tema svejma dlouhejma prevodama Proto tam mam 6ti kvalt z turbiny, to je hned o nicem jinem. Akorat na sprinty je to des, to jsou pak lepsi delsi prevody
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 21:46, RE: Spolehlivost V6
Mystique* napísal:
S tema dlouhyma kvaltama souhlasim V6tka je pro stary dedky s tema svejma dlouhejma prevodama Proto tam mam 6ti kvalt z turbiny, to je hned o nicem jinem. Akorat na sprinty je to des, to jsou pak lepsi delsi prevody
Na sprinty dlouhý převody? Tak to je to stejný jako vzít na sprinty místo m3 Daewoo matiz a myslet si, že budu rychlejší :o)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 22:08, Motor 2.0L8V slabý?
Promiň ale nemůžu souhlasit s tím že motor 2.0 8V 85KW byl byl na calibru slabý.jasná věc-není to závodní motor ale měl jsem ten motor v vectře a lítalo to 220km/h tachometrových na dálnici bez velkých problémů tak nevím proč by v lehčí calibře to nemohlo jet taky tak.možná autor recenze jel v nějakém "vyhoněném "kousku....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.04.2006 07:03,
Resite tady blbiny.Reste tady prakticke veci , prakticka usporna auta a ne nejaky vytuneny zavodaky na machrovani pred diskotekou......ZDAR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.04.2006 19:09, RE: bez předmětu
DEKTR3 napísal:
Resite tady blbiny.Reste tady prakticke veci , prakticka usporna auta a ne nejaky vytuneny zavodaky na machrovani pred diskotekou......ZDAR
ale pánové tak se nevztekejte...i já jsem byl velkým fandou calibry a nakonec jsem 2 vlastnil-2,0 85kw a z německa přitaženou 4x4. Chlapi přiznejme si že to auto rychleji vypadá než jede. Ano 4x4ka měla skutečně parádní odpal ale vodit to auto okreskama byla trochu loterie to je fakt...při nájezdu do zatáčky to auto bylo dost nedotáčivý,byl cejtit těžkej předek a v půlce se pod plynem lámalo tak že člověk měl plný ruce práce aby neskončil v roští.navíc turbo u tohoto motoru dlouho nevydrželo-já jsem nechával dělat repas při najetejch 85 000km a spotřeba byla u 10l jen při výletním tempu.Do calibry jsem nakonec nasypal dost peněz a po čase prodal. Bylo to fajn auto,bylo pěkný a byl to taky trochu "kundolap" ale do sportovního auta to mělo kromě 2,0turbo a jeho výkonu dost daleko.jde o to že sportovní byl jen ten výkon. Tím mě to později zklamalo.Jinak fajn car
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 00:27, RE: bez předmětu
mirek napísal:
ale pánové tak se nevztekejte...i já jsem byl velkým fandou calibry a nakonec jsem 2 vlastnil-2,0 85kw a z německa přitaženou 4x4. Chlapi přiznejme si že to auto rychleji vypadá než jede. Ano 4x4ka měla skutečně parádní odpal ale vodit to auto okreskama byla trochu loterie to je fakt...při nájezdu do zatáčky to auto bylo dost nedotáčivý,byl cejtit těžkej předek a v půlce se pod plynem lámalo tak že člověk měl plný ruce práce aby neskončil v roští.navíc turbo u tohoto motoru dlouho nevydrželo-já...
no já můžu svědomitě prohlásit že po vyzkoušení calibry 4x4 jsem byl těžce zklamanej....jel jsem s tím na sněhu a proti audině se do nedá rovnat...ale ani trošku ta 4x4 si zabírá v oplu jak chce...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 10:15, RE: bez předmětu
martin napísal:
no já můžu svědomitě prohlásit že po vyzkoušení calibry 4x4 jsem byl těžce zklamanej....jel jsem s tím na sněhu a proti audině se do nedá rovnat...ale ani trošku ta 4x4 si zabírá v oplu jak chce...
Musíte si uvědomit že to calibra vychází z vectry A a proto to nikdy nebude závoďák.měl jsem vectru s 2.0 8V a potom 2.0 16Vecotek a z toho druhého jsem byl dost sklamaný i když dával větší výkon tak starý 8V měl líp rozložený výkon v celém spektru otáček a nemusel se tolik vytáčet.calibra je prostě obyčejný auto se sportovním vzhledem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 10:52, RE: Spolehlivost V6
Mystique* napísal:
S tema dlouhyma kvaltama souhlasim V6tka je pro stary dedky s tema svejma dlouhejma prevodama Proto tam mam 6ti kvalt z turbiny, to je hned o nicem jinem. Akorat na sprinty je to des, to jsou pak lepsi delsi prevody
Právě ten 6tikvalt a 4x4 tam chce kolega nacpat. Byl s tím 6tikvaltem nějaký problém při montáži??
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.