0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - zkušenosti po třech letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:45, RE: Autor doplňuje - výbava
anonym napísal:
Já na to zapomněl - má to téměř plnou výbavu + 4 airbagy včetně bočních, ABS, výškově stavitelné sedadlo řidiče, 2x polohovací volant, okna i zrcátka v elektrice, klimu, hagusy, centrál atd....

Info třeba zde:
http://opel.katalog-automobilu.cz/automobil/opel-astra-g-caravan-2-0-di/
Prominte, ale hodnotit auto takhle stare, ktere ma najeto nejmin 250tis. km a buhvijakou historii slovy "spolehlivost nic moc" - to je hodne k smichu. Opravdu zoufalstvi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:58, RE: Autor doplňuje - výbava
anonym napísal:
Prominte, ale hodnotit auto takhle stare, ktere ma najeto nejmin 250tis. km a buhvijakou historii slovy "spolehlivost nic moc" - to je hodne k smichu. Opravdu zoufalstvi.
!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 11:08, Autor odpovídá
anonym napísal:
Prominte, ale hodnotit auto takhle stare, ktere ma najeto nejmin 250tis. km a buhvijakou historii slovy "spolehlivost nic moc" - to je hodne k smichu. Opravdu zoufalstvi.
No tak přesně o tom jsou recenze takových aut, ne?
Mohle být lépe, mohlo být hůře.
Každý nechť si to přebere - ani nové, ani šrot. Na svůj věk a kilometrizaci - průměr....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 11:09, RE: Realita
anonym napísal:
Jen bych opravil oblíbený omyl, že motor 1,6 16V u Astry G žere moc oleje. Motor má označení 16xel a téměř stejný se montoval i do Astry F a Vectry B, ale pro Astru G byl už od začátku výroby (r. 1998) konstrukčně vylepšen, takže problémy s olejem nejsou zdaleka takové, jako byly dřív - vlastní zkušenost. Olej je mezi výměnama (max 15tis km) sice potřeba dolívat (dolívám necelý 1litr), ale u 10 let starého auta to považuju za normální, ostatní značky jsou na tom podobně.
X16XEL byl opravdu přepracován a nese teď tuším označení TWINPORT. Jaké je jeho přesné označení nevím, ale domnívám se, že byl přepracován až v roce 2000 ne-li dokonce 2002. Ty závady byly 2, jednak zatvrdla těsnění dříků ventilů, kudy se dostával olej do výfukového potrubí a jednak byla nějaká nevhodná ovalia pístů. Neříkám, že všechny motory 1.6 16V měly zvýšenou spotřebu oleje, ale to riziko, že na takový v bazaru nebo autosalonu natrefíš, bylo veliké. Kolega v práci má V B z 98 a spotřebu má litr na 5000, což já pořád považuji za zvýšenou spotřebu. Pravdou je, že s výrobou G-čka se začalo v roce 98, ale znám dva případy, kdy se majitelé těchto prvních G-ček potýkaly s vysokou spotřebou oleje pro tento motor, čili si myslím, že to je stejný motor jako pro V B anebo A F. A o normálnosti řeknu tolik. Mám 13 let starou V A s motorem C18NZ a mezi výměnama (cca 10000) nedolévám, a to neliju olej až po horní rysku kvůli blbým zkušenostem ještě z Kadetta. Olej se do motoru podle mě dolévat nemá. Přirozený úbytek je miniaturní spotřeba a odpar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 11:21, RE: Autor doplňuje - výbava
anonym napísal:
Prominte, ale hodnotit auto takhle stare, ktere ma najeto nejmin 250tis. km a buhvijakou historii slovy "spolehlivost nic moc" - to je hodne k smichu. Opravdu zoufalstvi.
myslim ze 250tkm jsou promerny kilometry kazde astry/vectry/ at uz cokoliv v nafte a z dovozu, u nas to lupnou na 130tkm a prumerny motorista ma radost ze ma temer zajete auto. Navic uver nebo leasing a pokud aute nedopreje vse potrebne tak se treba zadluzi na nekolik let a auto i nejezdi (kamaradova zkusenost).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 12:33, RE: Autor odpovídá
anonym napísal:
Já si nestěžuji. Je to recenze a každý ať si z toho vezme pro sebe to svoje. A o to tady jde, ne?

Je to průměr ve všech ohledech. Nikdy se mi nestalo, že bych zůstal stát kvůli nefunkční elektronice, nebo že by se musely měnit věci na podvozku po 60 tisících u 2-3 letýho auta. Jak tady často čtu o novějších autech.

To je stará ojetina, ale plně funkční, o to mi šlo...
Těchto idiotů je potřeba si nevšímat. Oni sami stejně nikdy nic nenapsali, zaregistrovat se neumějí a schovávají se za cízí přezdívky.

Obecně je potřeba se podívat, kolik a jakých aut jezdí na silnicích a je jasné, že popisujete nejžádanější kategorii. Jízdní vlastnosti sice neumí zhodnoti každý, ale popis péče o vozidlo a jak se mu odměnilo se seznamem závad je základem recenze. To jste sepsal a tudíž jestli má někdo zájem, vodítko si najde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 13:41, RE: Realita
David V napísal:
X16XEL byl opravdu přepracován a nese teď tuším označení TWINPORT. Jaké je jeho přesné označení nevím, ale domnívám se, že byl přepracován až v roce 2000 ne-li dokonce 2002. Ty závady byly 2, jednak zatvrdla těsnění dříků ventilů, kudy se dostával olej do výfukového potrubí a jednak byla nějaká nevhodná ovalia pístů. Neříkám, že všechny motory 1.6 16V měly zvýšenou spotřebu oleje, ale to riziko, že na takový v bazaru nebo autosalonu natrefíš, bylo veliké. Kolega v práci má V B z 98 a spotřebu má...
16 XEL v Astře je stejná mrcha jako v Astře F, Vectře B a pokud někomu nežere olej tak je to vyjímka, moje zkušenost je cca 1 litr na 4-5tkm. Tato závada není zapříčiněna špatnými gufery na ventilech, ale skutečně ovalitou válce/pístu s velkou tolerancí. Nepomůže vůbec nic, pouze dolévat a dolévat a hlavně tam nedávat řídkou plněsyntetickou sračku 5W30 ap. Nemá to nic společného s rokem výroby. To je také hlavní příčina zanášení EGR ventilu karbonem. Twinport přišel s novou generací Astry H a zároveň s tím do Astry G pod označením Classic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 14:38, RE: bez predmetu
anonym napísal:
nediví jo? proč to tedy zvýraznil.....a nepotěšilo ho to atedy myslel , že........osobo
on se nedivi, on pouze konstatoval fakt, ze mu to neudelalo radost - coz by neudelalo radost asi nikomu. s tou moznosti musel predem pocitat, ale dycky je sance, ze kupuje auto puvodem od prumerneho ridice (10-15k km / rok).

koukam, ze potrefena husa se opet ozvala
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 18:54, kilometry
anonym napísal:
myslim ze 250tkm jsou promerny kilometry kazde astry/vectry/ at uz cokoliv v nafte a z dovozu, u nas to lupnou na 130tkm a prumerny motorista ma radost ze ma temer zajete auto. Navic uver nebo leasing a pokud aute nedopreje vse potrebne tak se treba zadluzi na nekolik let a auto i nejezdi (kamaradova zkusenost).
Sám jsem měl astru 1,6 16V kombi benzín. Když se po čtyřech létech prodávala ( asi v roce 2005 ), měla na tachometru 264000 km včetně vyplněné servisky. Ty kilometry na ní nebyly poznat a stočit to na oblíbených 120000 tak se po ní zapráší. Byla to vínová metalíza a výbava v limitované sérii tuším 100. Chtěl bych to auto potkat dneska a nakouknout dovnitř na tachometr. A nynější majitel by se asi taky divil. Jo, jinak to auto mělo spz NJL xxxx a bylo registrované na firmu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 19:03, RE: kilometry
anonym napísal:
Sám jsem měl astru 1,6 16V kombi benzín. Když se po čtyřech létech prodávala ( asi v roce 2005 ), měla na tachometru 264000 km včetně vyplněné servisky. Ty kilometry na ní nebyly poznat a stočit to na oblíbených 120000 tak se po ní zapráší. Byla to vínová metalíza a výbava v limitované sérii tuším 100. Chtěl bych to auto potkat dneska a nakouknout dovnitř na tachometr. A nynější majitel by se asi taky divil. Jo, jinak to auto mělo spz NJL xxxx a bylo registrované na firmu.
Tak jsem jí našel tydy na tipcarsu. A má udaných 148000 km. No fakt super. R.v. 2000.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 21:51, RE: bez předmětu
anonym napísal:
lidi jsou fakt blbí, koupí si 7 let starý auto v dieselu se 115000km a pakkse diví, že to má najetý 2 x tolik, blbost je věčná.....
Nevim proč by nemohlo být za 7let najeto 115000tkm co je na tom nenormálního znám plno kamarádů kolik takhle najezdí a ty se divíš jako by to bylo něco nenormálního.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.04.2008 12:10, RE: Realita
anonym napísal:
16 XEL v Astře je stejná mrcha jako v Astře F, Vectře B a pokud někomu nežere olej tak je to vyjímka, moje zkušenost je cca 1 litr na 4-5tkm. Tato závada není zapříčiněna špatnými gufery na ventilech, ale skutečně ovalitou válce/pístu s velkou tolerancí. Nepomůže vůbec nic, pouze dolévat a dolévat a hlavně tam nedávat řídkou plněsyntetickou sračku 5W30 ap. Nemá to nic společného s rokem výroby. To je také hlavní příčina zanášení EGR ventilu karbonem. Twinport přišel s novou generací Astry H a zá...
No nevim, mam tuhle Astru jako privatni a Octavia II TDI jako sluzebni a spotreba oleje je u Octy skoro vyssi. Nejvetsi legrace je, ze Astra ma skoro 200 tis. a Octa je funglovka. Kdyz jsem to zkousel reklamovat, tak mi v origo Skoda servise rekli, ze je to normalni a s usmevem na lici pridali litr oleje, abych mel na dolivani.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.04.2008 13:35, RE: kilometry
anonym napísal:
Tak jsem jí našel tydy na tipcarsu. A má udaných 148000 km. No fakt super. R.v. 2000.
Tahle astra je povedené auto ale rozhodně bych si pro ni nešel do aaa a jiných bazarů ale nechal ji dovézt z venku.stav by byl určitě lepší a tachometr by možná nebyl přetočenej.Jinak benzín.motory od 1.6 dobře jedou a jsou pěkně pružné.A olej?podívejte se ho kolik žerou alfy.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 21:46, RE: bez předmětu
anonym napísal:
lidi jsou fakt blbí, koupí si 7 let starý auto v dieselu se 115000km a pakkse diví, že to má najetý 2 x tolik, blbost je věčná.....
tvoje inteligence to potvrzuje,jen zda ty rozumy máš jen ze své hlavy
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.