0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - zkušenosti po třech letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 00:10, edmund
Zoufalče, se nediv, kupuješ starý krámy s oblíbeným počtem km. (120-130tis.)a pak haníš tu či onu značku. Raději jezdi na kole jako já a uděláš líp. Tvoje recenze vypovídá akorát tak o tvé blbosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 00:33, RE: edmund
anonym napísal:
Zoufalče, se nediv, kupuješ starý krámy s oblíbeným počtem km. (120-130tis.)a pak haníš tu či onu značku. Raději jezdi na kole jako já a uděláš líp. Tvoje recenze vypovídá akorát tak o tvé blbosti.
Však si zas tak moc nestěžovali když toho teda bylo dost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 07:07, RE: edmund
anonym napísal:
Zoufalče, se nediv, kupuješ starý krámy s oblíbeným počtem km. (120-130tis.)a pak haníš tu či onu značku. Raději jezdi na kole jako já a uděláš líp. Tvoje recenze vypovídá akorát tak o tvé blbosti.
VAROVÁNÍ
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 08:08,
tolik závad a autor píše, že je to spolehlivý, lidská blbost je neomezená...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 08:30,
Těch závad zase nebylo tolik. U starého auta, nic hrozného
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 08:53,
lidi jsou fakt blbí, koupí si 7 let starý auto v dieselu se 115000km a pakkse diví, že to má najetý 2 x tolik, blbost je věčná.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:09, Autor zodpoví případné dotazy
Tak vážení. Každý nemá na nové auto za půl mega, aby si ho koupil za hotové. A zadlužovat se mi moc nechce, rád bych se obešel bez setkání s exekutoram. Ono je totiž hezké si napůjčovat a "nalízat", ale pak se může přihodit ledacos - i se zdravím - a co pak se splácením, že? A firemní auto nemám. Tak jsem šel opět do ojetiny.

Hodnotím to asi tak - motoricky supr na dálnici a i po městě to není žádná trága.
I když tam byly nějaké závady, bylo jich cca polovina proti autům z koncernu Škoda Auto (tedy srovnatelný věk a náběh km). Jinak běžné věci (tlumiče, čepy, brzdy, baterie...)
Protože jezdím převážně město, příště bude asi motoricky menší obsah a asi i benzín. Přestože nemám s motorem na naftu žádné potíže.

Možná se mi ta investice do nafty už začíná vyplácet, já to tak moc nepočítám. Ale pokud bych chtěl srovnatelný auto na benzín, tak by to musela být aspoň 1,6, nebo dokonce 1,8 obsah. A to by byl rozdíl ve spotřebě znatelnější.

Auto je navenek na kombi malé (4,2m ) a ani s parkováním po městě, kde je občas třeba každý decimetr, to není až tak hrozné.

Šlo mi hlavně o ten velkej a perfektně tvarovanej kufr. Krychle přes metr šířky u podlahy jsem u tak starýho modelu moc neviděl.

Jo a taky jsou vzadu 3 plnohodnotné 3-bodové pásy. A to jsem chtěl...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:21, Autor odpovídá
anonym napísal:
tolik závad a autor píše, že je to spolehlivý, lidská blbost je neomezená...
Podívej, skutečných poruch jsem napočítal zhruba 6 za 3 roky.
Většinou to byly banality, se kterými se dalo relativně v pohodě jezdit, i když třeba méně komfortně.
Neodjel jsem pouze 2x. Jedna byl ten zlomenej zámek řízení (z vrakáče jinej za 1000 a 500 mechanikovi za přeskládání zámku).
A to druhý bylo zavzdušnění palivového systému - oprava za 3000.
No a ještě ta přeskládaná převodovka, výměna pár ozubených kol, opět z jiného auta (starší Vectra). 3500.

Zbytek byly normální věci běžné spotřeby, co se mění u každého staršího auta.

Motor drží, čerpadlo též, žhaviče taky, spojka zatím taky.
Myslím, že to není tak hrozný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:26, Autor odpovídá
anonym napísal:
Zoufalče, se nediv, kupuješ starý krámy s oblíbeným počtem km. (120-130tis.)a pak haníš tu či onu značku. Raději jezdi na kole jako já a uděláš líp. Tvoje recenze vypovídá akorát tak o tvé blbosti.
Já si nestěžuji. Je to recenze a každý ať si z toho vezme pro sebe to svoje. A o to tady jde, ne?

Je to průměr ve všech ohledech. Nikdy se mi nestalo, že bych zůstal stát kvůli nefunkční elektronice, nebo že by se musely měnit věci na podvozku po 60 tisících u 2-3 letýho auta. Jak tady často čtu o novějších autech.

To je stará ojetina, ale plně funkční, o to mi šlo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:38, RE: bez predmetu
anonym napísal:
lidi jsou fakt blbí, koupí si 7 let starý auto v dieselu se 115000km a pakkse diví, že to má najetý 2 x tolik, blbost je věčná.....
on sa nediví, dalo sa to čakať, hlavne že to jazdí ty mudrc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:40, RE: Autor zodpoví případné dotazy
anonym napísal:
Tak vážení. Každý nemá na nové auto za půl mega, aby si ho koupil za hotové. A zadlužovat se mi moc nechce, rád bych se obešel bez setkání s exekutoram. Ono je totiž hezké si napůjčovat a "nalízat", ale pak se může přihodit ledacos - i se zdravím - a co pak se splácením, že? A firemní auto nemám. Tak jsem šel opět do ojetiny.

Hodnotím to asi tak - motoricky supr na dálnici a i po městě to není žádná trága.
I když tam byly nějaké závady, bylo jich cca polovina proti autům z koncernu Škoda Auto (...
Máš celkom šťastie že ti ešte neodišlo vstrekovacie čerpadlo, v tomto motore je vraj celkom nespoľahlivé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:44, Realita
Myslím, že většina rádobychytrolínů by se měla zamyslet. Astra G byla pro Opel kvalitativní přelom mezi ne moc spolehlivými a rezivějícími exempláři Astry F, Vectra B, Omegy B ze začátku 90let. Kdo Vám v roce 1998 nabízel 12 let na karoserii, **** v euroncap, 16v diesel, slušný prostor vzadu a tolik karosářských verzí. Mám za volantem jednoho exempláře najeto 120tkm a výčet závad je následující:
- výfuk odešel po 7 letech (nový 2850Kč v autorizovaném servisu !!! včetně výměny)
- nízká životnost žárovek H7 - vyřešena v záruce montáží předpěťové ochrany
- odešla spojka kompresoru klimatizace (narozdíl od jiných značek není třeba měnit celý kompresor, ale pouze díla za cca 3000Kč - opět originál)
- zanesený EGR ventil v cca 100tkm - výměna originál za 3500Kč
Narozdíl o recenzenta jsem, ale nekoupil plečku se stočeným tachometrem, ale se serviskou po 1.majiteli, Jinak chladiče klimatizace jsou bolest u většiny opelů, ale rýpali zklamu - dělá je firma VALEO - ne Opel. Doporučuji se vyhnout 1.6 16v kvůli vyšší spotřebě oleje a najít si 1.8 16v. Pokud jezdíte delší trasy tak se vyhněte standardním sedadlům a hledejet verzi Sportiv - mají lepší vedení a delší nastavitelný sedák. Oproti Golfu, který je o 20% jako ojetina dražší jednoznačně nejlepší volba pro někoho kdo hledá spolehlivé a prostorné auto, které mu do roka neshnije
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:47, Autor doplňuje - výbava
Já na to zapomněl - má to téměř plnou výbavu + 4 airbagy včetně bočních, ABS, výškově stavitelné sedadlo řidiče, 2x polohovací volant, okna i zrcátka v elektrice, klimu, hagusy, centrál atd....

Info třeba zde:
http://opel.katalog-automobilu.cz/automobil/opel-astra-g-caravan-2-0-di/
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:51, RE: Autor zodpoví případné dotazy
anonym napísal:
Tak vážení. Každý nemá na nové auto za půl mega, aby si ho koupil za hotové. A zadlužovat se mi moc nechce, rád bych se obešel bez setkání s exekutoram. Ono je totiž hezké si napůjčovat a "nalízat", ale pak se může přihodit ledacos - i se zdravím - a co pak se splácením, že? A firemní auto nemám. Tak jsem šel opět do ojetiny.

Hodnotím to asi tak - motoricky supr na dálnici a i po městě to není žádná trága.
I když tam byly nějaké závady, bylo jich cca polovina proti autům z koncernu Škoda Auto (...
Astra G je solidní auto. Za rozumný peníz je hodně praktická (kombi), slušná bezpečnost, komplet pozink karoserie, naftě bych se vyhnul, na ježdění hlavně po městě je benzín lepší, 1,6 16V a 1,8 16V jsou dost živé, proti minulé generaci už hodně spolehlivé. Spotřeba 1,6 16V dlouhodobě 7,3l (50% město) je rozumná - vlastní 3 letá zkušenost. Myslím, že autor je realista, na 10 let staré auto s najetýma cca 300tis km mi nepřipadá, že závad je moc, spíš naopak. Přeju hodně dalších km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:53, Autor odpovídá
anonym napísal:
Máš celkom šťastie že ti ešte neodišlo vstrekovacie čerpadlo, v tomto motore je vraj celkom nespoľahlivé
Čerpadlo zatím pohoda, měl jsem předtím krátkou Astru F 1,7 TD Isuzu - a čerpadlo taky v pohodě. Jen jsem musel měnit každý rok před zimou 1-2 žhaviče. Nevím proč.
Tak nevím, jestli je to štěstí, nebo to zase s těmi čerpadly tak hrozný není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 09:57, Autor odpovídá
anonym napísal:
Astra G je solidní auto. Za rozumný peníz je hodně praktická (kombi), slušná bezpečnost, komplet pozink karoserie, naftě bych se vyhnul, na ježdění hlavně po městě je benzín lepší, 1,6 16V a 1,8 16V jsou dost živé, proti minulé generaci už hodně spolehlivé. Spotřeba 1,6 16V dlouhodobě 7,3l (50% město) je rozumná - vlastní 3 letá zkušenost. Myslím, že autor je realista, na 10 let staré auto s najetýma cca 300tis km mi nepřipadá, že závad je moc, spíš naopak. Přeju hodně dalších km.
To jo, po korozi ani stopy a to jezdím i v zimě a parkuji venku.
A sem tam to i umejvám... )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:01, RE: Realita
anonym napísal:
Myslím, že většina rádobychytrolínů by se měla zamyslet. Astra G byla pro Opel kvalitativní přelom mezi ne moc spolehlivými a rezivějícími exempláři Astry F, Vectra B, Omegy B ze začátku 90let. Kdo Vám v roce 1998 nabízel 12 let na karoserii, **** v euroncap, 16v diesel, slušný prostor vzadu a tolik karosářských verzí. Mám za volantem jednoho exempláře najeto 120tkm a výčet závad je následující:
- výfuk odešel po 7 letech (nový 2850Kč v autorizovaném servisu !!! včetně výměny)
- nízká životnost ...
Pověst si bohudík Opel drží, takže za relativně málo peněz se dá pořídit celkem slušné auto. Mám VA z 95, kterou považuji za zlomovou v kvalitě. I když nemá pozink, tak až po 12-ti letech mám pupínky na lemech. A z vážnějších závad uvedu pouze diodový můstek a prasklý chladič. Oboje za cca 3000,- Auto je po prvním majiteli, ale bez servisky, čili kolik mělo najeto nevím. já jsem s ním najel bez mála 50 tkm. A nemyslím si, že je to špatný auto. Souhlasím, že Astra G se opravdu povedla a když se člověk vyhne 1.6 16V a nafťákům (nepreferuji), tak bude mít celkem solidní auto. Ne na reprezentaci, ale na ježdění.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:03, RE: bez predmetu
anonym napísal:
on sa nediví, dalo sa to čakať, hlavne že to jazdí ty mudrc
nediví jo? proč to tedy zvýraznil.....a nepotěšilo ho to atedy myslel , že........osobo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:16, Autor odpovídá
anonym napísal:
nediví jo? proč to tedy zvýraznil.....a nepotěšilo ho to atedy myslel , že........osobo
Počítal jsem s tím jako s reálnou možností (české autobazary), ale nepotěšilo mě to...

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 10:43, RE: Realita
David V napísal:
Pověst si bohudík Opel drží, takže za relativně málo peněz se dá pořídit celkem slušné auto. Mám VA z 95, kterou považuji za zlomovou v kvalitě. I když nemá pozink, tak až po 12-ti letech mám pupínky na lemech. A z vážnějších závad uvedu pouze diodový můstek a prasklý chladič. Oboje za cca 3000,- Auto je po prvním majiteli, ale bez servisky, čili kolik mělo najeto nevím. já jsem s ním najel bez mála 50 tkm. A nemyslím si, že je to špatný auto. Souhlasím, že Astra G se opravdu povedla a když se ...
Jen bych opravil oblíbený omyl, že motor 1,6 16V u Astry G žere moc oleje. Motor má označení 16xel a téměř stejný se montoval i do Astry F a Vectry B, ale pro Astru G byl už od začátku výroby (r. 1998) konstrukčně vylepšen, takže problémy s olejem nejsou zdaleka takové, jako byly dřív - vlastní zkušenost. Olej je mezi výměnama (max 15tis km) sice potřeba dolívat (dolívám necelý 1litr), ale u 10 let starého auta to považuju za normální, ostatní značky jsou na tom podobně.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.