0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G - negativní zkušenosti majitele

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.01.2010 20:41, Majitele teto Astry nakopat
Souhlasim se vsemi prispevky v diskuzi. Jestlize si pan stezuje , ze mu unikla voda, tak jeho chyba. Voda strácí u hodně aut , ale je proces postupný a velmi , velmi , velmi pomalý. Popis cele situace majitele Astry jend dosvědčuje , že se vůbec nezajímal o technický stav a kapotu neměl otevřenou pěkně dlouho. Jinak by si zkontroloval jako každý normalně uvažují chlap-řidič jednou za měsíc stav provozních kapalin , zvlášť v případě , když točí 1x měsíčně Norsko ..... Hlavně , že si pustí rádio kokot. Takoví jen ať platí mechošům za práci. A značka: Opel za nic nemůže , i když jejich produkty moc nemusím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.01.2010 10:00, RE: Majitele teto Astry nakopat
Ivulino napísal:
Souhlasim se vsemi prispevky v diskuzi. Jestlize si pan stezuje , ze mu unikla voda, tak jeho chyba. Voda strácí u hodně aut , ale je proces postupný a velmi , velmi , velmi pomalý. Popis cele situace majitele Astry jend dosvědčuje , že se vůbec nezajímal o technický stav a kapotu neměl otevřenou pěkně dlouho. Jinak by si zkontroloval jako každý normalně uvažují chlap-řidič jednou za měsíc stav provozních kapalin , zvlášť v případě , když točí 1x měsíčně Norsko ..... Hlavně , že si pustí rádio ...
Takže pěkně shrnuto,podtrženo,víc bych se v tom nehrabal,další pán na holení prosím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.01.2010 13:55, vYTEKLÁ VODA
wendys napísal:
Takže pěkně shrnuto,podtrženo,víc bych se v tom nehrabal,další pán na holení prosím.
Tohle se mi taky jednou stalo ale naštěstí jsem neměl rádio naplno a mám určitý cit pro auto-jednak teplota zbytku vody jde do červených výšin a je sakra slyšet na motoru jak mele z posledního-klepou ventily a všechno dře-výkon klesá.Jenom naprostý diletant takto odrovná motor!!u mýho auta pak stačilo zamotat prasklou hadici provizorně páskou,po schládnutí dolít vodu a opatrně dojet pro novou hadici a olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.01.2010 15:23, A co Silvestrovské zkušenosti
Vážené dámy, vážení pánové,
v souvislosti s touto "recenzí" zde postrádám tradiční špeky za rok 2009. Pane redaktore, zkuste s tím něco udělat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.01.2010 15:31, RE: vYTEKLÁ VODA
bruno napísal:
Tohle se mi taky jednou stalo ale naštěstí jsem neměl rádio naplno a mám určitý cit pro auto-jednak teplota zbytku vody jde do červených výšin a je sakra slyšet na motoru jak mele z posledního-klepou ventily a všechno dře-výkon klesá.Jenom naprostý diletant takto odrovná motor!!u mýho auta pak stačilo zamotat prasklou hadici provizorně páskou,po schládnutí dolít vodu a opatrně dojet pro novou hadici a olej.
Také se mi stalo, že na mé nové Felicií mi po drobné kolizi vytekla komplet voda. V té době jsem byl ještě co se týče aut naprostý laik a s autem jsem jezdil ještě vesele dva dny. Naštěstí v prosinci mezi svátky v požehnané zimě v roce 1994, kdy teploty přes den nepřekročily -10°C. Stačilo motor příliš nevytáčet a opatrně dojet do servisu. Nutno dodat, že rádio jsem měl vypnuté, hlídal ručičku teploty jako ostříž a neustále poslouchal zvuk motoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.01.2010 00:37, RE: Unik vody
mibfox_novy napísal:
Neni od veci obcas otevrit kapotu a vse aspon vizualne zkontrolovat. Specialne kdyz vim ze pojedu takove dalky. A to i u uplne novych aut, u kterych je moda, ztrata nekterych dulezitych kontrolek!
Pouceni z tohoto pribehu pro nas vsechny, starejte se o auto a ono se postara o vas.
no ja,beztak se najde spousta telat co ten dekl prostě za nic nasvětě nezvednou,a pak se ještě budou přiblble vztekat,že se kontrolka rosvítí až když je po motoru... ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.01.2010 11:32, Jo, jo..
To mám kamaráda (Ing), který přijel jednou v zimě se Sierrou 2,0 (velmi dobrý TS) a říká, přestalo mi topit topení a vůbec se mi nezahřeje motor. Pochopitelně někde o zmrazek poškodil plastovou komoru chladiče, nemrzka vytekla atd.. Ujel s tím přes 30 km (bylo -20), motor nijak znatelně nepoškodil, protože nadále jezdil dobře. Na jaře ji prodal. Pro jistotu.
A také bych mohl povykládat o Oplu Omega v ropě, kdy majitel zaplatil ve slavném Německu za opravu motoru 242000,- Kč (v přepočtu). Ještě, že tam měl dobré známé co mu půjčili.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.01.2010 23:53, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Ono je dost velký rozdíl, pracuje - li stroj dlouhodobě pod malým zatížením, a pracuje - li na hranici možností. Prostě silný motor neuhoníš, tak snadno, jako slabý, provozovaný ve stejném režimu.
Co znamená "uhonit slabý motor"? To jsem ještě neslyšel :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.01.2010 00:36,
Astra sice patří do kategorie rádoby aut, jako 90% produkce, nicméně nevidím důvod aby cesty do Norska nepřežila. Dyť my s Moskvičem tahali na Jadran karavan, Wartburg 353 projel celou Skandinávii (ano byla jiná doba). Spíš auto bylo v technicky špatném stavu, a pán tomu dával co proto (radio na max a zavařit motor = k*kot). Nicméně kontrolka stavu hladiny chladící kapaliny je běžná věc. I já ji v téměř 20 let starém medvědovi mám. Že některé auta nemají ani budík na teplotu, je věc druhá. Nemáte si kupovat tzv. ptakořitní auta a máte s tím umět jezdit. Ono každý frajer až za hrob, ale není týdne aby člověk nepotkal bouračku vzniklou lidskou debilitou. Za další motor dát 80 tis je velice mimo mísu, leda pokud jste po dobu opravy nebyl ubytován v Moulin Rouge či Darling cabaret
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.