0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra 1,6i - jak slouží po 240 tis.km?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 07:38, Doporučuji...
...dostudovat mateřský jazyk (Švícarsku, mladšímy ročníky...). Takovýhle ignorantsví mě vždycky dostane...
A jinak, koukám, že pohádka o dědovi, co jezdil jen o víkendu na nákup a do kostela pořád funguje...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 08:01, Není co dodat
Není co dodat, junior se nezapře. Koupit stařenku, prý po dědovi ), a hurá namontovat hifi (tuc tuc + šiltovka proklatě nízko) a kola jako z formule. Popřeji jen ať slouží bez nehody, jinak ti ty kola (která jistě nejsou pro daný vůz povolená) může pojišťovna hezky spočítat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 10:21, RE: Není co dodat
Pavlik napísal:
Není co dodat, junior se nezapře. Koupit stařenku, prý po dědovi ), a hurá namontovat hifi (tuc tuc + šiltovka proklatě nízko) a kola jako z formule. Popřeji jen ať slouží bez nehody, jinak ti ty kola (která jistě nejsou pro daný vůz povolená) může pojišťovna hezky spočítat.
Taky mě hned napadlo, že asi nebude mít 17-ky v TP. Ale co, každý svého štěstí strůjcem. Apropos možná by se tohle vozidlo dalo zařadit do katergorie módní policie, tedy alespoň kvůli těm kolům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 11:53, RE: Není co dodat
David V napísal:
Taky mě hned napadlo, že asi nebude mít 17-ky v TP. Ale co, každý svého štěstí strůjcem. Apropos možná by se tohle vozidlo dalo zařadit do katergorie módní policie, tedy alespoň kvůli těm kolům.
No jo,
Astra povestna spatnym podvozkem, vysokymi naklony a uskakujicim zadkem na nerovnostech pri prazdnem kufru si prece nizkoprofilace zaslouzi :) Jinak je to velmi nenarocne auto co slouzi slouzi a slouzi....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 11:56, RE: Doporučuji...
Pepe napísal:
...dostudovat mateřský jazyk (Švícarsku, mladšímy ročníky...). Takovýhle ignorantsví mě vždycky dostane...
A jinak, koukám, že pohádka o dědovi, co jezdil jen o víkendu na nákup a do kostela pořád funguje...
Já to pochopil tak, že se jednalo o dědu autora recenze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 12:11, Kola
Trochu mě zaráží, že mu ta kola nedrhnou při plném rejdu o podběh. I kdyby je měl zapsaná v TP jako povolená, stejně by mu to neprošlo, vyhláška jednoznačně zakazuje použití pneumatik které přesahují přes blatníky auta, čímž se vlastně dostávám k poslednímu, jak mu to prošlo technickou, každý trochu soudný technik by ho vyrazil ještě přede dveřma, předpokládám, že pro situace technické kontroly má pro to auto kola předpisová. Ale hlavně, jeli jste někdy za takovým ignorantem na našich mizerných silnicích, 90% kamenů vám létá do čumáku, protože nic nekryje kus toho běhounu pneumatiky co vyčuhuje ven z podběhu. Viděl jsem hodně aut, kde měla reprosoustava větší výkon než motor, ale většina těch lidí měla dost soudnosti, aby si alespoň ta nepovolená kola nějakým způsobem překryla. Autor článku je evidentně jeden z těch lidí, kteří když vám na parkovišti u hypermarketu zdevastují celý bok auta, tak úplně v klidu odjedou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 12:54, RE: Kola
Rover623 napísal:
Trochu mě zaráží, že mu ta kola nedrhnou při plném rejdu o podběh. I kdyby je měl zapsaná v TP jako povolená, stejně by mu to neprošlo, vyhláška jednoznačně zakazuje použití pneumatik které přesahují přes blatníky auta, čímž se vlastně dostávám k poslednímu, jak mu to prošlo technickou, každý trochu soudný technik by ho vyrazil ještě přede dveřma, předpokládám, že pro situace technické kontroly má pro to auto kola předpisová. Ale hlavně, jeli jste někdy za takovým ignorantem na našich mizerných ...
Žádná křeč, na STK zajede se zimákama na plecháčích a pak tam bouchne cokoliv. Sice stojí dvounásobek, ale ten luk. Supr kchár,voe. Stačí zajet na Vinice, tam je takovech jak máku. Netřeba dodávat, kdo to pilotuje...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 20:35,
Ano auto bylo pořízeno od mého dědy. Takže jsem přesně věděl v jakém stavu je vůz. Příspěvky typu týpek s rovným kšiltem a někdo kdo odírá auta jsou naprosto úsměvná. Jsem řidič, který jezdí v klidu a dodržuje pravidla narozdíl od spousty jiných řidičů, kteří jezdí rychle a ohrožují tím jak sebe, tak i ostatní na silnicích. Myslím si, že to je ta sorta lidí do kterých by jste se měli obouvat. Místo toho rejpete do lidí co si dají na auto o něco větší kola. Vím, že je spousta lidí typu rovnej kšilt atd... sám je taky vídám a při pohledu na ně se usmívám, ale neházejte úpravce aut do jednoho pytle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 20:38, RE: Kola
Rover623 napísal:
Trochu mě zaráží, že mu ta kola nedrhnou při plném rejdu o podběh. I kdyby je měl zapsaná v TP jako povolená, stejně by mu to neprošlo, vyhláška jednoznačně zakazuje použití pneumatik které přesahují přes blatníky auta, čímž se vlastně dostávám k poslednímu, jak mu to prošlo technickou, každý trochu soudný technik by ho vyrazil ještě přede dveřma, předpokládám, že pro situace technické kontroly má pro to auto kola předpisová. Ale hlavně, jeli jste někdy za takovým ignorantem na našich mizerných ...
Pro upřesnění. Kola jsou utopená v podbězích. Z této fotky to možná nevypadá, ale je to tak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2011 22:17, RE:
--DAWE-- napísal:
Ano auto bylo pořízeno od mého dědy. Takže jsem přesně věděl v jakém stavu je vůz. Příspěvky typu týpek s rovným kšiltem a někdo kdo odírá auta jsou naprosto úsměvná. Jsem řidič, který jezdí v klidu a dodržuje pravidla narozdíl od spousty jiných řidičů, kteří jezdí rychle a ohrožují tím jak sebe, tak i ostatní na silnicích. Myslím si, že to je ta sorta lidí do kterých by jste se měli obouvat. Místo toho rejpete do lidí co si dají na auto o něco větší kola. Vím, že je spousta lidí typu rovnej kši...
ten motor je hodně neobvyklý. Já měl C16NZ, což byl 1.6i osmiventil jednobod 75koní. Auto jsem odepisoval, když mělo najeto k půlmilionu. Sloužilo by po drobné investici dál, ale už bylo vybráno nové, tohle bylo bezcenné (díky chybějícím euronormám v TP by byl přepis za 10).
Ať slouží.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 09:28, RE:
--DAWE-- napísal:
Ano auto bylo pořízeno od mého dědy. Takže jsem přesně věděl v jakém stavu je vůz. Příspěvky typu týpek s rovným kšiltem a někdo kdo odírá auta jsou naprosto úsměvná. Jsem řidič, který jezdí v klidu a dodržuje pravidla narozdíl od spousty jiných řidičů, kteří jezdí rychle a ohrožují tím jak sebe, tak i ostatní na silnicích. Myslím si, že to je ta sorta lidí do kterých by jste se měli obouvat. Místo toho rejpete do lidí co si dají na auto o něco větší kola. Vím, že je spousta lidí typu rovnej kši...
Hele a co tak kola? Mají oporu v TP nebo tam nepatří, abychom tedy skutečně neházeli do jednoho pytle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 11:19, RE:
David V napísal:
Hele a co tak kola? Mají oporu v TP nebo tam nepatří, abychom tedy skutečně neházeli do jednoho pytle.
To nejsou jen ta kola, zcela evidentně nevhodná a neschválená pro tento typ vozu. Další perličkou jsou efektní tuningová přední světla angel eyes, která se s homologací ani koupit nedají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 11:49, RE:
Pavlik napísal:
To nejsou jen ta kola, zcela evidentně nevhodná a neschválená pro tento typ vozu. Další perličkou jsou efektní tuningová přední světla angel eyes, která se s homologací ani koupit nedají.
Kola jsou připravena ke schválení ve společnosti Dekra, která se zabývá schvalováním těchto úprav na vozidlech. Co se týká světel jsou to opravdu angel eyes, která jsou schválena pro běžné ježdění. Na světlech je vyražena evropská homologace E11.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 14:23, RE:
--DAWE-- napísal:
Kola jsou připravena ke schválení ve společnosti Dekra, která se zabývá schvalováním těchto úprav na vozidlech. Co se týká světel jsou to opravdu angel eyes, která jsou schválena pro běžné ježdění. Na světlech je vyražena evropská homologace E11.
A stojí to martyrium za to? Není lepší koupit nová s typovým listem?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 14:50, RE:
Pepe napísal:
A stojí to martyrium za to? Není lepší koupit nová s typovým listem?
Řek bych, že ne. Navíc 18 let je už na auto celkem slušné stáří na to, abych na něm dělal nějaké zásadní změny. Taky se podle mě taková kola na tuctový kombík s malým motorem ani moc nehodí. Ten valivý odpor těch širších pneumatik, stejně jako vyšší hmotnost se podle mě negativně projeví na spotřebě a ochotě jet. Bude citlivé na vyjeté koleje, drahé pneu. Podle mě negativa převažují.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 15:52, RE:
David V napísal:
Řek bych, že ne. Navíc 18 let je už na auto celkem slušné stáří na to, abych na něm dělal nějaké zásadní změny. Taky se podle mě taková kola na tuctový kombík s malým motorem ani moc nehodí. Ten valivý odpor těch širších pneumatik, stejně jako vyšší hmotnost se podle mě negativně projeví na spotřebě a ochotě jet. Bude citlivé na vyjeté koleje, drahé pneu. Podle mě negativa převažují.
Narovinu mám strach, že mě při nějaké cestě zastaví hlídka a opepří mě. Ale i kdybych měl kupovat kola s typovým listem stejně bych musel na Dekru aby mi to schválili. Je to prostě tach jak z lidí vytáhnout peníze. Pro zajímavost zapsání rozměrů do TP je 5.000,- což je opravdu zarážející cena. K jízdím vlastnostem. Spotřeba vzrostla opravdu o málo a na svižnosti auta to poznat není vůbec. Auto už má svůj věk, ale co si budem povídat podle mého názoru auta starších ročníků jsou kvalitnější než ty novější. Auto slouží jak má. Koroze minimální, tak proč se hnát do jinýho auta do kterýho budu vrážet peníze za drahý servis. Takhle utrácím peníze alespoň do mé záliby.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 16:18, RE:
--DAWE-- napísal:
Narovinu mám strach, že mě při nějaké cestě zastaví hlídka a opepří mě. Ale i kdybych měl kupovat kola s typovým listem stejně bych musel na Dekru aby mi to schválili. Je to prostě tach jak z lidí vytáhnout peníze. Pro zajímavost zapsání rozměrů do TP je 5.000,- což je opravdu zarážející cena. K jízdím vlastnostem. Spotřeba vzrostla opravdu o málo a na svižnosti auta to poznat není vůbec. Auto už má svůj věk, ale co si budem povídat podle mého názoru auta starších ročníků jsou kvalitnější než ty...
S tou Dekrou nevím, já jsem to řešíl před 5ti lety u Suzuki samurai tak, že jsem písemně požádal o vyjádření a schválení Suzuki ČR, poslali mi papír že dany rozměr je možné na daný typ dát (chtěli za to 600kč) a s papírem na úřad zapsat do VTP (50kč). Fakt je, že jsem nežádal žádný extrém, jednalo se o 195/80 R15 místo 205/70R 15.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 17:38, RE:
subarák napísal:
S tou Dekrou nevím, já jsem to řešíl před 5ti lety u Suzuki samurai tak, že jsem písemně požádal o vyjádření a schválení Suzuki ČR, poslali mi papír že dany rozměr je možné na daný typ dát (chtěli za to 600kč) a s papírem na úřad zapsat do VTP (50kč). Fakt je, že jsem nežádal žádný extrém, jednalo se o 195/80 R15 místo 205/70R 15.
Teď je to bohužel jinak no. Všechno musí jít přes Dekru kde dostanete papír a schválení tedy těch 5.000,- a poté jde člověk na úřad. Prostě šaškárna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 19:12, RE:
--DAWE-- napísal:
Narovinu mám strach, že mě při nějaké cestě zastaví hlídka a opepří mě. Ale i kdybych měl kupovat kola s typovým listem stejně bych musel na Dekru aby mi to schválili. Je to prostě tach jak z lidí vytáhnout peníze. Pro zajímavost zapsání rozměrů do TP je 5.000,- což je opravdu zarážející cena. K jízdím vlastnostem. Spotřeba vzrostla opravdu o málo a na svižnosti auta to poznat není vůbec. Auto už má svůj věk, ale co si budem povídat podle mého názoru auta starších ročníků jsou kvalitnější než ty...
Přiznám se, že mluvit o "kvalitě a spolehlivosti starších ročníků" aut a mít přitom na mysli astru první generace mi příjde dosti úsměvné. Tahle astra je vyhlášená jako velký technický a kvalitativní propadák, tak kde vidíš tu starou poctivou kvalitu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.12.2011 20:22, RE:
Pavlik napísal:
Přiznám se, že mluvit o "kvalitě a spolehlivosti starších ročníků" aut a mít přitom na mysli astru první generace mi příjde dosti úsměvné. Tahle astra je vyhlášená jako velký technický a kvalitativní propadák, tak kde vidíš tu starou poctivou kvalitu?
A ty jsi někdy vlastnil tento model? Já v tom jezdím a znám to auto. A s klidem tvrdím, že to auto je povedené. Ale jak tvrdim to jak auta fungují z velké části ovlivní jejich majitelé.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.